Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8 – Zaujme stylový prcek automatem?
57 komentářů
lamal
Vypada to tak, ze sa ACZ vzdalo kontroverzneho hviezdenia :-) Este k tomu pridat zmysluplne meranie pruznosti a bude to kvalitativny skok v pred...
V teste mi chyba porovnanie jazdnych vlastnosti s konkurenciou, predsalen 208 je este pomerne nova...
K 208 treba uznat, ze je dizajnovo podarena, ale nejak to tak vypada, ze jazdne moc nezaujme... to mi pride celkom skoda, nove Peugeoty sa citelne zlepsili v jazdnych vlastnostiach od malej 208 som mal podobne ocakavanie ako od Yarisa.. ten ich napnil.
V teste mi chyba porovnanie jazdnych vlastnosti s konkurenciou, predsalen 208 je este pomerne nova...
K 208 treba uznat, ze je dizajnovo podarena, ale nejak to tak vypada, ze jazdne moc nezaujme... to mi pride celkom skoda, nove Peugeoty sa citelne zlepsili v jazdnych vlastnostiach od malej 208 som mal podobne ocakavanie ako od Yarisa.. ten ich napnil.
Pro lepší svezení je tu Corsa.
cital som aj v testoch Mokky a Corsy, ze EMP nemčúri lepsie ladia, hanba pre PSA... ono to bude mozno aj v tom, ze ten Opel tam da lepsi tlmic (drahsi) ... skoda nevyuzit potencial malej, lahkej a tuhej platformy, kde mas este manual a pomerne solidne 1.2t so slusnym krutiakom aj vykonom
Tak něčím se ta auta odlišit musí, když jsou kromě designu prakticky stejná.
Necim :-) Keby jazdne vlasnosti mali aspon rovnaku uroven, ze jeden je tuhsi za cenu citelne lepsich jazd. vlastnosti a riadenia a ten druhy naopak, ale tu je to tak, ze 208 nerobi ani jedno z toho poriadne a Corsa vsetko o kus lepsie... z toho mi vychadza, len to ze Opel tam dal mozno lepsie tlmice a viac to poladil, to je trochu hanba pre PSA.. ale holt dizajn predava :-)
Definuj lepšie. Corsa je tuhšie nastavená a má o dosť lacnejšie pôsobiaci interiér pre konzervatívcov, ktorí nestrávia ten perfektný malý volant. Mne pri 208 vadí, že je to na môj vkus preposilované.
Ty absurdně kraťoučké zadní boční dveře mají bohužel 208 i Corsa. Velmi jasně je to vidět i při pohledu z prostoru zadních sedadel, ten překážející rantl plechu před zadním opěradlem. :-O :-O :-O Je to ošklivé (proporčně jsou ve srovnání s těmi předními hrozně nevyvážené) a navíc vrcholně nepraktické! :-( :no:
topten
tak si misto automatu radsi vyberu nejakej aspon 150k ctyvalec s manualem za stejny penize jako tenhle trojhrnek s automatem
Tak u Peugeotu nevybereš a popravdě ani nikde jinde moc ne. Pokud by byl parametr 150k, čtyřválec a manuál, tak mě napadá snad jen i20N za 599000.
Je to hodně smutné.
Je to hodně smutné.
jj, je to bida.
treba prekvapi nova fabka, kde 150k ctyrvalec bude, nemel by byt problem dat tam manual, aspon v nejaky limitce, a kdyby to jeste trochu poladili ...
treba prekvapi nova fabka, kde 150k ctyrvalec bude, nemel by byt problem dat tam manual, aspon v nejaky limitce, a kdyby to jeste trochu poladili ...
Problém to asi sám o sobě není, ale zatím to vypadá, že 1.5TSI MT ve Fabii nebude. Je tu varianta koupit to ve Scale.
A co Scala 1.5 TSI? Za cenu těsně pod minlion a s nesrovnatelnou nabídkou vnitřního i zavazadlového prostoru, nemluvě o galakticky lepší ergonomii pracoviště řidiče a lepšími jízdními vlastnostmi? :-)
Ja som síce zástancom tézy, že koníkov pod kapotou nie je nikdy dosť, ale do takého malého a relatívne ľahkého auta minimálne 150 koní? Nie je to tak dávno, čo mainstream C segmentu fičal na atmo 100 koňových 1,4 či 1,6. Podľa mňa je v takomto aute tých 100 oturbených koníkov viac ako dostatočných.
kdyz se 150k budes s malym autem jezdit na pohodu, tak s tim budes jezdit podobne jako kdyz 100 koniku budes zdimat co to pujde. a vysledkem bude mensi spotreba, vetsi zivotnost a treba i to, ze bezpecne predjedes to, na co se 100k ani nepomyslis.
a kdyz se podivas treba na zrychleni na stovku toho pazouta, tak skoro 11sec je opravdu bida, to neni snad ani pro duchodce
a kdyz se podivas treba na zrychleni na stovku toho pazouta, tak skoro 11sec je opravdu bida, to neni snad ani pro duchodce
To máš dost nezvyklé požadavky. 11 sec je s přehledem dostačující na klasické příměstské ježdění.
Těch 11sec platí když jedes sám bez nakladu a další posádky.Občas jedu s tsi 77kw a někoho předjet nedejbože kamion nebo ti ten dotyčný zrychlí a výkon krute schází.U mého 3rs plyn a jsem pryč.
Občas jedu s TSI 81 kW a úplně to stačí na bezpečné předjetí. Je to věc zvyku, přesednutí do slabšího je vždy mor a je jedno, jestli je to ze 100 kW na 70 nebo z 200 kW na 130.
Vw up gti?tam by mi ten výkon 81kw stačil :-) když někdo přechází z htp na tsi tak si taky říká jakou raketu to koupil ale jít ze 2,3x silnějšího auta na tento výkon je utrpení.
Horší je, když sedneš do silnějšího auta a jede hůř. To se mi taky stalo.
Je třeba srovnávat stejný jako podobná váha,né suv proti sedanu na dálnici a naftu benzínem rozdrtis jako nic.Stav motoru atd
Se silným autem umí jezdit každý. Jezdil jsem s chladírenskou dodávkou, která měla 74kW turbodiesel, který táhnul prakticky jen mezi 2000-3000 otáčkách. Prázdná měla 2100 kg a dalších 1000 kg byl třeba náklad a výkon ještě odebíral kompresor chlazení. No a jaká je pointa? Kolegové co měli chladírenskou dodávku 53kW atmodiesel mně záviděli jakou mám raketu. :D
Přijde mi to legrační... dneska jim přijde 100 kW malá... prý pod 150 kW se s tím vůbec nedá jezdit!
A současně si nechají EU omezit rychlost na 30 ve městě a 80 mimo něj, a tu rychlost bude ovládat úředník přes internet...
Je to kašpařina.
Počlivě se starám o své Punto se 44 kW.
Jede normálně, ale nemá zařízení ani na hlášení polohy - takže je pro úředníka neviditelné.
A současně si nechají EU omezit rychlost na 30 ve městě a 80 mimo něj, a tu rychlost bude ovládat úředník přes internet...
Je to kašpařina.
Počlivě se starám o své Punto se 44 kW.
Jede normálně, ale nemá zařízení ani na hlášení polohy - takže je pro úředníka neviditelné.
kari.laz
Pokud vyberu výbavu Allure 1,2PT 100, tak s manuálem je ceníkovka 411000 a s automatem 461000.
Rozdíl 50000 u auta tohoto segmentu je celkem dost.
Rozdíl 50000 u auta tohoto segmentu je celkem dost.
Ale zase nemusíš řešit, jestli je to laciná suchá dvojspojka, kterou budeš po 100 tkm repasovat. Nemluvě o úrovni CVT v této třídě.
V Sandere je CVT prekvapivo fajn.
A 130koní+amat a cenovka od 570 protože je jenom v GT výbavě.Až bude fabka v 1.5 v MC bude stát podobně od..
Když 130 koní, tak v Corse. Má mnohem lépe poskládané ceny.
Ja Prvni 123
ale zase bych si odpoustil tu navigaci.
:-)
A rozhodně, každopádně bych vybral jakoukoliv jinou barvu, než černou.
Ale kvůli té palubce ho stejně mít nemůžu, takže je to jedno.
:-)
A rozhodně, každopádně bych vybral jakoukoliv jinou barvu, než černou.
Ale kvůli té palubce ho stejně mít nemůžu, takže je to jedno.
legnaw (novy)
iCocpit je nadhera :yes:
×
Sdílení komentáře
×
Tohle má - relativně - šmrnc i s těma halogenama a bez černejch rámů podběhů
https://cdn.xsd.cz/…e=1960,1306_.jpg?…