Automatické převodovky jsou stále běžnější i v útrobách malých hatchbacků. Peugeot 208 s osmikvaltem přitom dokazuje, že v tomto segmentu už dávno nejde jen o kompromisní řešení.
akorát kdo má trochu citu na ergonomii, tak nemůže koupit. Volant je tak malý, takže musí být přeposilovaný a tím pádem bahnitý. Jelo se s tím blbě. No a další dobrota, výhled je takový, jako když si u normálního auta položíš na kapličku svačinku. A ten automat uzamyká měnič příliš brzo a cukne to. Rozhodně bych to jako technik takhle nenechal a snažil se o nápravu.
Nejhezčí auto asi jo... ale nakonfigurovat ho v černé barvě, to je katastrofa... ty tvary úplně zaniknou. Možná s LED světlama a většíma kolama by to mohlo být lepší...
Hmmm... to úplně nesouhlasím, základní 208 třebas jenom v hezké barvě vypadá pořád docela k světu... jasně, světla dělají hodně u každýho auta, ale třeba základní Corsa je podle mě horší.
No Corsa nemá v základu LED ani na DRL, což se na estetice podepíše, ale nepotřebuje příplatkové LED matrix, aby vypadala k světu. 208 pokud nemá vrcholné LED s drápy, tak vypadá vykuchaně.
Hele nevím... jezdím do Auto Palace na servis a Corsy tam stávají... a základ je katastrofa, i v té oranžové... relativně malá kola, v dneska už trošku oldschool čistě stříbrné barvě... to auto vypadá akorát tlustě, nic jinýho.
Jasně, výrazná barva a hezké poklice udělají hodně. Ale když se podíváš na střední výbavu, je to pořád víceméně to samé (208 např. ani v žádné výbavě nemá mlhovky vepředu) a teprve v topu se vrací ten nadšený feeling z promo fotek.
Před pár měsíci jsem se posadil do nějaké nové 308 a ten malinkatý volant mě šokoval. Nechápu důvody ani kdyby to byla prostě jen móda. Cukání automatu - nepoužívají náhodou pořád tu stejnou převodovku jako tenkrát v mojí 605ce? :-):-):-):-):-)
Vypada to tak, ze sa ACZ vzdalo kontroverzneho hviezdenia :-) Este k tomu pridat zmysluplne meranie pruznosti a bude to kvalitativny skok v pred...
V teste mi chyba porovnanie jazdnych vlastnosti s konkurenciou, predsalen 208 je este pomerne nova...
K 208 treba uznat, ze je dizajnovo podarena, ale nejak to tak vypada, ze jazdne moc nezaujme... to mi pride celkom skoda, nove Peugeoty sa citelne zlepsili v jazdnych vlastnostiach od malej 208 som mal podobne ocakavanie ako od Yarisa.. ten ich napnil.
cital som aj v testoch Mokky a Corsy, ze EMP nemčúri lepsie ladia, hanba pre PSA... ono to bude mozno aj v tom, ze ten Opel tam da lepsi tlmic (drahsi) ... skoda nevyuzit potencial malej, lahkej a tuhej platformy, kde mas este manual a pomerne solidne 1.2t so slusnym krutiakom aj vykonom
Necim :-) Keby jazdne vlasnosti mali aspon rovnaku uroven, ze jeden je tuhsi za cenu citelne lepsich jazd. vlastnosti a riadenia a ten druhy naopak, ale tu je to tak, ze 208 nerobi ani jedno z toho poriadne a Corsa vsetko o kus lepsie... z toho mi vychadza, len to ze Opel tam dal mozno lepsie tlmice a viac to poladil, to je trochu hanba pre PSA.. ale holt dizajn predava :-)
Definuj lepšie. Corsa je tuhšie nastavená a má o dosť lacnejšie pôsobiaci interiér pre konzervatívcov, ktorí nestrávia ten perfektný malý volant. Mne pri 208 vadí, že je to na môj vkus preposilované.
Ty absurdně kraťoučké zadní boční dveře mají bohužel 208 i Corsa. Velmi jasně je to vidět i při pohledu z prostoru zadních sedadel, ten překážející rantl plechu před zadním opěradlem. :-O:-O:-O Je to ošklivé (proporčně jsou ve srovnání s těmi předními hrozně nevyvážené) a navíc vrcholně nepraktické! :-(:no:
Tak u Peugeotu nevybereš a popravdě ani nikde jinde moc ne. Pokud by byl parametr 150k, čtyřválec a manuál, tak mě napadá snad jen i20N za 599000.
Je to hodně smutné.
jj, je to bida.
treba prekvapi nova fabka, kde 150k ctyrvalec bude, nemel by byt problem dat tam manual, aspon v nejaky limitce, a kdyby to jeste trochu poladili ...
A co Scala 1.5 TSI? Za cenu těsně pod minlion a s nesrovnatelnou nabídkou vnitřního i zavazadlového prostoru, nemluvě o galakticky lepší ergonomii pracoviště řidiče a lepšími jízdními vlastnostmi? :-)
Ja som síce zástancom tézy, že koníkov pod kapotou nie je nikdy dosť, ale do takého malého a relatívne ľahkého auta minimálne 150 koní? Nie je to tak dávno, čo mainstream C segmentu fičal na atmo 100 koňových 1,4 či 1,6. Podľa mňa je v takomto aute tých 100 oturbených koníkov viac ako dostatočných.
kdyz se 150k budes s malym autem jezdit na pohodu, tak s tim budes jezdit podobne jako kdyz 100 koniku budes zdimat co to pujde. a vysledkem bude mensi spotreba, vetsi zivotnost a treba i to, ze bezpecne predjedes to, na co se 100k ani nepomyslis.
a kdyz se podivas treba na zrychleni na stovku toho pazouta, tak skoro 11sec je opravdu bida, to neni snad ani pro duchodce
Těch 11sec platí když jedes sám bez nakladu a další posádky.Občas jedu s tsi 77kw a někoho předjet nedejbože kamion nebo ti ten dotyčný zrychlí a výkon krute schází.U mého 3rs plyn a jsem pryč.
Občas jedu s TSI 81 kW a úplně to stačí na bezpečné předjetí. Je to věc zvyku, přesednutí do slabšího je vždy mor a je jedno, jestli je to ze 100 kW na 70 nebo z 200 kW na 130.
Vw up gti?tam by mi ten výkon 81kw stačil :-) když někdo přechází z htp na tsi tak si taky říká jakou raketu to koupil ale jít ze 2,3x silnějšího auta na tento výkon je utrpení.
Se silným autem umí jezdit každý. Jezdil jsem s chladírenskou dodávkou, která měla 74kW turbodiesel, který táhnul prakticky jen mezi 2000-3000 otáčkách. Prázdná měla 2100 kg a dalších 1000 kg byl třeba náklad a výkon ještě odebíral kompresor chlazení. No a jaká je pointa? Kolegové co měli chladírenskou dodávku 53kW atmodiesel mně záviděli jakou mám raketu. :D
Přijde mi to legrační... dneska jim přijde 100 kW malá... prý pod 150 kW se s tím vůbec nedá jezdit!
A současně si nechají EU omezit rychlost na 30 ve městě a 80 mimo něj, a tu rychlost bude ovládat úředník přes internet...
Je to kašpařina.
Počlivě se starám o své Punto se 44 kW.
Jede normálně, ale nemá zařízení ani na hlášení polohy - takže je pro úředníka neviditelné.