tne motor i dalsi komponenty musi bejt uplne happy z toho ze 8 let stoji a nejsou pravidelne promazany beznym chodem, uplne si predstavuju jaka je to vevnitr motoru "funglovka"
Ta jednaosmička z 2008 je vražda, to by mohl autor na nejlepší jízdě na webu vědět. Připadal bych si jako pitomec, vytvářet takhle dojem, že se jedná o dobrý kauf.
Měl jsem ho jako služební. 103kw tdi. Ve 140 000 se měnily všechny 4 vstřikovače, pak čidlo DPF, ve 150 00 km byl motor zralý na generálku hlavy - hydraulická zdvihatka cvakaly jako o život a bylo nutné vyměnit se zdvihatky i vačkovu hřídel - to už šéf dělat nechtěl, auto se dalo pryč a dostal jsem oktávku.
Ja na něm jezdil asi 5 let služebky po Evropě, 2.0 TDI 125kw, motor super, ten jel, fakt, že jo, ale zbytek auta nejel :D A v zatáčkách se to kroutilo :D Pokud by mi to někdo nabídl za pár peněz jako pracanta, tak klidně (jen asi radši s 1.9TDI), ale na nějaké cestování to moc není. Když jsem s tím byl naposledy v Holandsku, tak se z toho začalo bíle kouřit, pak to dojelo naštěstí normálně domu a hned na to to šlo pro jistotu pryč :D
Protože nerad lítám ;) Já byl autem i v Řecku či Španělsku (ale soukromým, dovolená). Služebně pak do cca 1200 km jsem jezdil (pravidelně Brusel, Waršavu + občas Holandsko, Maďarsko, sever Polska či Rumunsko).
Holandsko je skvělé, tam jsem i se svým soukromým autem jezdil za poloviční spotřeby, provoz ti nedovolí víc :D
Ja tiez radsej jazdim autom, ale radost mam zo soferovania tak do 8 hodin jazdy. Potom uz je to otrava. Inak, co pises o holandsku ja som zazil v belgicku :)
takže ta auta mohou být bouraná a opravovaná. Taky ale nastávají situace, kdy se o auto vede soudní spor a pak může být i několik let v soudní úschově apod. Může jít i o nějaký "zapomenutý" vůz importéra. Varianta, že ho měl někdo jako čtvrté v rodině a stálo ve vytápěné garáži je myslím nejméně pravděpodobná.
To auto najde každý na mobile.de, na 99% je to podvodný inzerát. Vy tady vite o autech ***, jste na úrovni Novy nebo Primy CNN prima News a těhle hoven.