Elektromobily
lamal
3
BORN to be nič... komédia toto
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ericn
3
😁 :yes: 300k, ale vmax 160km/h - to je hot… a na dálnici to sotva dojede do Brna… Moc nechápu, proč to má takový výkon, když ho nedokáže dlouhodobě využít? Brzo dojde šťáva…
... se může snažit postavit elektrický hot-hatch! 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
HH s hmotností cca 2.5 tuny.... 😁 😁 😁 Tu pro jistotu v článku ani neuvedly..... 😁 😁 😁
Keď nevieš, tak si nevymýšľaj a nemudruj, dedo.
Hmotnosť ID.X je 1400 kg. Pomýlil si sa "len" o tonu a metrák...
Hmotnosť ID.X je 1400 kg. Pomýlil si sa "len" o tonu a metrák...
a to zas ne, nejlehci ID3 je 1600-1720kg podle baterky. Tohle ma jeste druhy motor tj pocitej cca +100kg tj bude to nekde 1800-1850kg.
Golf R ma myslim 1550kg jen pro porovnani (tj nekde +300kg to jsou ty baterky no).
Golf R ma myslim 1550kg jen pro porovnani (tj nekde +300kg to jsou ty baterky no).
Citace z článku:
"Bez bližších podrobností došlo i k výraznému úbytku hmotnosti, a to o 200 kilogramů proti výchozímu autu."
Výchozím autem bude ID.3 Pro s 62 kWh baterií, které váží 2270 Kg. Takže váha tohohle bude lehce přes 2 tuny.
"Bez bližších podrobností došlo i k výraznému úbytku hmotnosti, a to o 200 kilogramů proti výchozímu autu."
Výchozím autem bude ID.3 Pro s 62 kWh baterií, které váží 2270 Kg. Takže váha tohohle bude lehce přes 2 tuny.
To je moudré, protože jestli kromě převzetí komponentů z ID.4 GTX převzal také maximálku 180 km/h a omezení plného plynu na 30 sec., tam by asi na nějakého kupce čekal marně.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zvenku je to pěkný, i tu barevnou kombinaci bych klidně bral. Jen ten interiér 😢
Žlutě olemovaný výdechy topení, to je teda benzínka tuning jak vyšitej. A samozřejmě je ten interiér bídnej i sám o sobě.
Žlutě olemovaný výdechy topení, to je teda benzínka tuning jak vyšitej. A samozřejmě je ten interiér bídnej i sám o sobě.
Ve všem lze souhlasit, tedy já. Ale je to jako řešit, co udělal X-tomi špatně.
Cíl je jen PR a rozvířit hladinu čisté vody v hrnci a ne něco uvařit.
Cíl je jen PR a rozvířit hladinu čisté vody v hrnci a ne něco uvařit.
Aha, já to ani nečetl. A dobře jsem udělal: "inženýři objevili zábavu při vývoji vysoce výkonných elektromobilů" - to jsou kecy na zblití.
Oni jsou za to dobře placeni, každý by si takto rád hrál 😄
Dalo sa o ňom napísať aj menej riadkov a podstatne obsažnejších.
https😐/www.autoviny.sk/…lahsi-ako-golf-r
https😐/www.autoviny.sk/…lahsi-ako-golf-r
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ZORG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vzhledově to není tak špatný. Asi by to mohlo mít úspěch, ale ten vzhled je asi tak všechno.
Jde strašně vidět jak se snaží být jako Tesla, ale ve skutečnosti jim nesahají ani po kotníky. Stejně jako když se všichni snaží kopírovat Apple. Ty firmy vůbec nechápou, že by měli mít vlastní nápady, vlastní ideu perfektního auta, vlastní inovace, které navnadí nové zákazníky.
Tady jenom tupě následují elektrický pohon, který ani tak zdaleka nemá ani na Teslu 3, která má zrychlení ještě mnohem lepší. Dotykové ovládání o které nikdo nestojí. Ještě jim chybí to nedodělané samořízení.
No a ještě když už teda přijdou s něčím výkonově zajímavějším, tak to ani nebudou vyrábět 😒]
Jde strašně vidět jak se snaží být jako Tesla, ale ve skutečnosti jim nesahají ani po kotníky. Stejně jako když se všichni snaží kopírovat Apple. Ty firmy vůbec nechápou, že by měli mít vlastní nápady, vlastní ideu perfektního auta, vlastní inovace, které navnadí nové zákazníky.
Tady jenom tupě následují elektrický pohon, který ani tak zdaleka nemá ani na Teslu 3, která má zrychlení ještě mnohem lepší. Dotykové ovládání o které nikdo nestojí. Ještě jim chybí to nedodělané samořízení.
No a ještě když už teda přijdou s něčím výkonově zajímavějším, tak to ani nebudou vyrábět 😒]
tady ani nejde o Teslu, ta přijde o řadu dotací a bude neprodejná a nebo bude generovat čím dál tím větší ztráty.
Tesla je neekonomická a VW je neprodejný.
Tesla je neekonomická a VW je neprodejný.
A ten výkon 333 koní vydrží ID.X jak dlouho? 5-8 minut nebo ještě méně?
Lze ho využít po dobu 30 sec, teplota baterie musí být v rozmezí 23 až 50 °C a měla by být nabita na více než 88% kapacity, přečti si celou diskuzi a nemusíš se ptát.
Už je tu konečne riešenie ako zachrániť Zem a ľadové medvede? 😜
Trocha mi to pripadá ako účastník v súťaži Miss Trans.
- Určite sa to niekomu bude pozdávať, ale ja ďakujem, neprosím.
Trocha mi to pripadá ako účastník v súťaži Miss Trans.
- Určite sa to niekomu bude pozdávať, ale ja ďakujem, neprosím.
Bohužel tyto zelené barvičky nevynahradí lowcost vzhled a zpracování interiéru. Vůbec nechápu jak si jak tohle mohlo uvnitř VW projít do sériové výroby. Spotřeba elektřiny oproti špičkové konkurenci vysoká, zpracování interiéru lowcost, design exteriéru bez emocí.