Elektrické SUV Volkswagen ID.4 se nedávno dočkalo sportovního derivátu GTX s pohonem všech kol. Nyní jeho techniku značka aplikovala i do hatchbacku ID.3.
:D:yes: 300k, ale vmax 160km/h - to je hot… a na dálnici to sotva dojede do Brna… Moc nechápu, proč to má takový výkon, když ho nedokáže dlouhodobě využít? Brzo dojde šťáva…
a to zas ne, nejlehci ID3 je 1600-1720kg podle baterky. Tohle ma jeste druhy motor tj pocitej cca +100kg tj bude to nekde 1800-1850kg.
Golf R ma myslim 1550kg jen pro porovnani (tj nekde +300kg to jsou ty baterky no).
To je moudré, protože jestli kromě převzetí komponentů z ID.4 GTX převzal také maximálku 180 km/h a omezení plného plynu na 30 sec., tam by asi na nějakého kupce čekal marně.
Zvenku je to pěkný, i tu barevnou kombinaci bych klidně bral. Jen ten interiér :'-(
Žlutě olemovaný výdechy topení, to je teda benzínka tuning jak vyšitej. A samozřejmě je ten interiér bídnej i sám o sobě.
Vzhledově to není tak špatný. Asi by to mohlo mít úspěch, ale ten vzhled je asi tak všechno.
Jde strašně vidět jak se snaží být jako Tesla, ale ve skutečnosti jim nesahají ani po kotníky. Stejně jako když se všichni snaží kopírovat Apple. Ty firmy vůbec nechápou, že by měli mít vlastní nápady, vlastní ideu perfektního auta, vlastní inovace, které navnadí nové zákazníky.
Tady jenom tupě následují elektrický pohon, který ani tak zdaleka nemá ani na Teslu 3, která má zrychlení ještě mnohem lepší. Dotykové ovládání o které nikdo nestojí. Ještě jim chybí to nedodělané samořízení.
No a ještě když už teda přijdou s něčím výkonově zajímavějším, tak to ani nebudou vyrábět :-[]
tady ani nejde o Teslu, ta přijde o řadu dotací a bude neprodejná a nebo bude generovat čím dál tím větší ztráty.
Tesla je neekonomická a VW je neprodejný.
Lze ho využít po dobu 30 sec, teplota baterie musí být v rozmezí 23 až 50 °C a měla by být nabita na více než 88% kapacity, přečti si celou diskuzi a nemusíš se ptát.
Bohužel tyto zelené barvičky nevynahradí lowcost vzhled a zpracování interiéru. Vůbec nechápu jak si jak tohle mohlo uvnitř VW projít do sériové výroby. Spotřeba elektřiny oproti špičkové konkurenci vysoká, zpracování interiéru lowcost, design exteriéru bez emocí.