Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW nečekaně ukazuje ID.X. Elektrický hot hatch má čtyřkolku a 333 koní

Elektrické SUV Volkswagen ID.4 se nedávno dočkalo sportovního derivátu GTX s pohonem všech kol. Nyní jeho techniku značka aplikovala i do hatchbacku ID.3.
Zpět na článek
20. 5. 2021 12:08
20. 5. 2021 12:27
20. 5. 2021 12:55
20. 5. 2021 13:03
20. 5. 2021 13:12
20. 5. 2021 15:20
21. 5. 2021 10:22
20. 5. 2021 13:01
20. 5. 2021 14:28
20. 5. 2021 15:24
20. 5. 2021 18:53
21. 5. 2021 11:02
21. 5. 2021 14:53
Avatar - lamal
20. 5. 2021 12:08
Co na to CUPRA ?
BORN to be nič... komédia toto
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2021 12:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2021 07:23
Re: Co na to CUPRA ?
:D :yes: 300k, ale vmax 160km/h - to je hot… a na dálnici to sotva dojede do Brna… Moc nechápu, proč to má takový výkon, když ho nedokáže dlouhodobě využít? Brzo dojde šťáva…
20. 5. 2021 12:27
Jenom blázen...
... se může snažit postavit elektrický hot-hatch! :D
Rozbalit vlákno
6
20. 5. 2021 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
20. 5. 2021 15:21
Re: Jenom blázen...
HH s hmotností cca 2.5 tuny.... :D :D :D Tu pro jistotu v článku ani neuvedly..... :D :D :D
20. 5. 2021 18:46
Re: Jenom blázen...
Keď nevieš, tak si nevymýšľaj a nemudruj, dedo.
Hmotnosť ID.X je 1400 kg. Pomýlil si sa "len" o tonu a metrák...
21. 5. 2021 09:56
Re: Jenom blázen...
a to zas ne, nejlehci ID3 je 1600-1720kg podle baterky. Tohle ma jeste druhy motor tj pocitej cca +100kg tj bude to nekde 1800-1850kg.
Golf R ma myslim 1550kg jen pro porovnani (tj nekde +300kg to jsou ty baterky no).
21. 5. 2021 12:42
Re: Jenom blázen...
Citace z článku:
"Bez bližších podrobností došlo i k výraznému úbytku hmotnosti, a to o 200 kilogramů proti výchozímu autu."

Výchozím autem bude ID.3 Pro s 62 kWh baterií, které váží 2270 Kg. Takže váha tohohle bude lehce přes 2 tuny.
20. 5. 2021 12:31
Nebude se sériově vyrábět ?
To je moudré, protože jestli kromě převzetí komponentů z ID.4 GTX převzal také maximálku 180 km/h a omezení plného plynu na 30 sec., tam by asi na nějakého kupce čekal marně.
Rozbalit vlákno
5
20. 5. 2021 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2021 13:04
Re: Nebude se sériově vyrábět ?
...jen blbni... :-)
20. 5. 2021 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
20. 5. 2021 12:49
Re: Nebude se sériově vyrábět ?
A nezapoměň, že teplota baterie by se měla pohybovat v rozmezí 23 až 50 °C a měla by být nabita na více než 88 procent kapacity. :D :D :D
20. 5. 2021 12:57
Re: Nebude se sériově vyrábět ?
:D :D :D
20. 5. 2021 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
20. 5. 2021 12:55
ID cosi
Zvenku je to pěkný, i tu barevnou kombinaci bych klidně bral. Jen ten interiér :'-(
Žlutě olemovaný výdechy topení, to je teda benzínka tuning jak vyšitej. A samozřejmě je ten interiér bídnej i sám o sobě.
Rozbalit vlákno
6
20. 5. 2021 13:03
Re: ID cosi
Ve všem lze souhlasit, tedy já. Ale je to jako řešit, co udělal X-tomi špatně.
Cíl je jen PR a rozvířit hladinu čisté vody v hrnci a ne něco uvařit.
Avatar - _Karel_
20. 5. 2021 13:12
Re: ID cosi
Aha, já to ani nečetl. A dobře jsem udělal: "inženýři objevili zábavu při vývoji vysoce výkonných elektromobilů" - to jsou kecy na zblití.
Avatar - WinDiesel
20. 5. 2021 15:20
Re: ID cosi
Oni jsou za to dobře placeni, každý by si takto rád hrál :-)
20. 5. 2021 18:50
Re: ID cosi
Robiť takú prácu je sen...
20. 5. 2021 18:51
Re: ID cosi
Dalo sa o ňom napísať aj menej riadkov a podstatne obsažnejších.
https://www.autoviny.sk/…lahsi-ako-golf-r
21. 5. 2021 10:22
Re: ID cosi
Ten zaklad id3 je nazivo naozaj fajn a ten interier je na zivo naozaj katastrofa.
20. 5. 2021 13:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2021 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ZORG
20. 5. 2021 13:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _EQS_
20. 5. 2021 13:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
20. 5. 2021 13:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _EQS_
20. 5. 2021 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
20. 5. 2021 15:23
Re: TOTÁLní VWpropadák
Zapomeň na to, zadarmo ti to nikdo nedá. A peníze za to nebudeš chtít vyhodit, ty to jen by-chceš.
Avatar - _EQS_
20. 5. 2021 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2021 14:28
ID.X
Vzhledově to není tak špatný. Asi by to mohlo mít úspěch, ale ten vzhled je asi tak všechno.

Jde strašně vidět jak se snaží být jako Tesla, ale ve skutečnosti jim nesahají ani po kotníky. Stejně jako když se všichni snaží kopírovat Apple. Ty firmy vůbec nechápou, že by měli mít vlastní nápady, vlastní ideu perfektního auta, vlastní inovace, které navnadí nové zákazníky.

Tady jenom tupě následují elektrický pohon, který ani tak zdaleka nemá ani na Teslu 3, která má zrychlení ještě mnohem lepší. Dotykové ovládání o které nikdo nestojí. Ještě jim chybí to nedodělané samořízení.

No a ještě když už teda přijdou s něčím výkonově zajímavějším, tak to ani nebudou vyrábět :-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
20. 5. 2021 15:24
Re: ID.X
tady ani nejde o Teslu, ta přijde o řadu dotací a bude neprodejná a nebo bude generovat čím dál tím větší ztráty.
Tesla je neekonomická a VW je neprodejný.
20. 5. 2021 18:53
Re: ID.X
Tesla generuje straty? Tým, že ju nestíhajú vyrábať? Hoď odkaz na nejaké skladovky za dobrú cenu. ;-)
Avatar - Barrichello
21. 5. 2021 11:02
Re: ID.X
Nebud trapný prosím tě, bez dotací to nikdo nekupuje, viz ČR :-) :-)
21. 5. 2021 14:53
Re: ID.X
Trápny si ty. Tie dotácie dáva Tesla, že jej to generuje stratu?
20. 5. 2021 22:52
Výkon 333 koní - jak dlouho?
A ten výkon 333 koní vydrží ID.X jak dlouho? 5-8 minut nebo ještě méně?
Rozbalit vlákno
2
20. 5. 2021 23:24
Re: Výkon 333 koní - jak dlouho?
Lze ho využít po dobu 30 sec, teplota baterie musí být v rozmezí 23 až 50 °C a měla by být nabita na více než 88% kapacity, přečti si celou diskuzi a nemusíš se ptát.
21. 5. 2021 09:15
Re: Výkon 333 koní - jak dlouho?
Paráda, flexibilné, prvých 20 minút po odjazde z nabíjačky môžeš predbiehať.
Len nesmie byť horúco a ani zima. :-O

Tomu hovorím hot hatch.
21. 5. 2021 07:05
Sen každého ekológa a pretekára?
Už je tu konečne riešenie ako zachrániť Zem a ľadové medvede? 😜

Trocha mi to pripadá ako účastník v súťaži Miss Trans.
- Určite sa to niekomu bude pozdávať, ale ja ďakujem, neprosím.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
21. 5. 2021 11:01
Re: Sen každého ekológa a pretekára?
Co byl chtěl od zelené bolševické svoloče...
21. 5. 2021 08:47
Kvalita materiálů ID3
Bohužel tyto zelené barvičky nevynahradí lowcost vzhled a zpracování interiéru. Vůbec nechápu jak si jak tohle mohlo uvnitř VW projít do sériové výroby. Spotřeba elektřiny oproti špičkové konkurenci vysoká, zpracování interiéru lowcost, design exteriéru bez emocí.
Rozbalit vlákno
1
21. 5. 2021 14:54
Re: Kvalita materiálů ID3
Vysvetlím štyrmi písmenami: CENA. ;-)