Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové BMW M4 Cabrio je tady. Ostrý kabriolet pořídíte jen jako čtyřkolku

23 komentářů

gil54
To, co píšeš, má jasnou logiku a i já se s ní ztotožňuji. No a potom jsou tací, co o tom takhle neuvažují, chtějí to nejvíc, co jde. Výkon, 4x4, kabrio.... že to skoro nikdy nevyužijí, je jim jedno. A automobilka tiše podporuje to dražší řešení.

Žít s kabrioletem navážno, není až tak úplná pohoda a vždy jen radost. Existují srdcaři, co mají kabrio jako jediné auto a mají ho v krvi.. Těch je jen pár. Daleko víc je těch, co si kabrio koupí, párkrát ochutnají jízdu nahoře bez a zbytek života dojezdí s trvale nataženým kloboukem i v létě za plného slunce s klimatizací.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Design asijských značek evropatí a je čím dál lepší. Vidím to spíše zoufalý krok ke změně bez vkusu.
gil54
Gratuluji a užij si ho. :yes:
ericn
Včera jsem viděl 4er cabrio v oranžové barvě a je to prostě ošklivé auto… ať předek, tak silueta. Přišlo mi celkově moc rozpláclé, dlouhé a široké. Prostně divné 😒
Freddka
Samozrejme ze zapnaes Carplay a infotainment ani nevidis ... nicemene Waze je celkem uboha navigace, pouzivam TomTom Go za par penez o mnoho lepsi. To nechci byt nejaky agitator nebo neco ale jezdim celkem dost a je to dobra satnav - navic mapy mas primo na telefonu atd. Ale nemusi to vyhovovat kazdemu, Waze te taky nejak odnaviguje.

Jinak ty chybky u novych aut, mam taky nejake zkusenosti jak VW tak Ford, je to u novyho auta fakt trapny. Ale vzdy opravili okamzite a od te doby jsem nemel problem s nicim.
CenturionCz
Ano, i v tom kabriu nic moc. Ale když už bych musel, tak právě to kabrio. Ale teda když vedle toho někdo postaví F33 nebo dokonce E93, tak je to fakt velký rozdíl. Myslím, že jde BMW s designem hodně z kopce. Snad jen ten facelift G30 5er se docela povedl. Jinak bída.
CenturionCz
ale bez střechy vypadá základní g23 mnohem lépe než g22. U M4 g82/g83 to platí taky. Řekl bych, že problém s designem této generace není jenom u ledvin vpředu, ale že to auto je takové celkově neforemné a zřejmě i ta linie střechy je nějak mimo. Ale obecně je to fakt těžký přešlap v zoufalé snaze se zalíbit asijským trhům...
Eidam1984
Kromě toho je to auto pro všechny. Pro spoustu lidí je zadokolka na mokru prostě konečná a protože hrozí, že s tím autem bude někdy jezdit i někdo kdo neumí řídit, jsem za čtyřkolku rád. Bohužel to samé platí i o M4. Doby čitě řidičských aut jsou pryč - samozřejmě s vyjímkou třeba Audi R8 RWD nebo sestřičky Lamborghini. Člověka to zamrzí - pamatuju si na 911 997 na mokru na dálnici.. člověk zpocený až na zadku, jel 90 a patřilo to k tomu - protože když jste měl náladu a uměl jste řídit, byla s tím opravdu sranda. Moje nová 911 má detekci mokré vozovky, kdy Vám hromada asistečních systémů povídá, že máte být opatrný a mluví Vám do řízení. Je to offtopic.
Eidam1984
Je to subjektivní. Z mého pohledu je spíš důležitý interiér - měl jsem Lexus LC500 - tam ten design také dlouho hledáte, ale když se posadíte dovnitř, je to úplně jiná galaxie.

Mild hybrid to se ptejte v Bruselu a pohon všech kol ? Do Alp na zimu. Víte jaké je to úžasné projet se v zimě v horském sluníčku v kabriu cestou na sjezdovku ? I když máte venku zimu, interiér si dokážete ohřát na 25-26 stupňů - k tomu máte vyhřívaný krk ze sedačky. Jako bonus čerstvý vzduch okolo a super zážitek. Na 440 Cabriu je i koule - takže vlastně praktické auto 😊
Eidam1984
A je to opravdu skvele auto. Naprosto nic jsem od toho necekal. Design me neoslovil, ale ted kdyz jej kazdy den vidim v garazi, zacal jsem chapat koncept. Podvozek je skvely, motor by mohl mit lepsi zvuk ale je extremne kultivovany. Prijde mi, ze je vzadu vice mista oproti starsi generaci. Dilenske zpracovani na prvotridni urovni (po me zkusenosti se zcela novou 911 S koupenou minuly rok, musim BMW pochvalit - je to uplne jina liga). Co me totalne rozsekalo je kvalita adaptabilniho tempomatu - a to mam prime srovnani s Teslou 3. Nevim, s kym na tom BMW pracuje jestli s Valeem, Boschem nebo to cele delaji sami - ale je to pecka. Potesi podavace pasu - naprosta hloupost - ale opravdu prakticka - pamatuji si je z Fordu Probe kdyz me bylo 6 😁. Vlastne (a to me desi) vubec netusim, co bych tomu auto vytkl a po dlouhe dobe citim, ze jsem koupil neco co jen tak z firmy neprodame. Jo mam nefukncni navigaci - v Cartecu mi musi vymenit GPS jednotku. Coz mi prislo usmevne - ale na standard aut z Nemecka asi normalni (911 byla v servisu tyden po koupi kvuli nefungujicim reprakum..). Clovek nahodi waze a Carplay - navigaci pak vlastne vubec nepotrebuje. Je to opravdu dobre auto - M4 bude zrejme o dost tvrdsi - to je pro mladsi generaci - ale urcite doufam, ze budu mit sanci se s ni alespon svezt.
Avatar - iudex
iudex
Myslím, že štvorkolka v kabriu nie je až tak nevyhnutná a rozhodne ako základ v kabriu mal byť RWD so slabším výkonom. Jednak mám za to, že kabrio jazdí prevažne za dobrého počasia po suchých cestách, takže lepšia trakcia štvorkolky nie je potrebná. A tiež kabrio častejšie jazdí pohodovo a nie je primárne určené na naháňanie časov na okruhu, teda kľudne stačí aj "slabšia" verzia s 353 kW.
Naopak za štvorkolku v sedane som rád, predsalen M3 je univerzálne auto, ktoré bude jazdiť celoročne a tam sa trakcia štvorkolky hodí, notabene pri 510k. M3 s xdrive BY bola moja voľba, v 90% prípadov by som nechal štvorkolku a v tých zvyšných, ak by som mal chuť ísť bokom, by som ju mohol vypnúť a mať zadokolku.
Eidam1984
Se omlouvam 😁
Eidam1984
😒] Ja sem byl vic nasranej, kdyz jsem to auto koupil 😁
Avatar - Machýrek
Machýrek
S tou recenzí si mě akorát nas.ral :no:
Eidam1984
Je to skvost, opravdu! Stoji za kazdy cent co za nej Lexus chce.
Mig_35
Ukazana platí :yes:
Lehce jeta LC 500 je jeden z potenciálních náhradníku
Eidam1984
No to už nechám na Vás 😊 Na LC500 jsem ve 2018 tuším přecházel z W221 S Class (měl jsem jej od 2015), pak jsem LC500 prodal (2020) a koupil novou 911 S. Ono to vypadá draze, ale všechno je to jen o tom si auto užít a zbavit se ho včas tak, aby se s malým doplatkem dalo vydealovat za jiné. Ale na ten Lexus vzpomínám s láskou, měl jsem se na ten switch vykašlat 😒 911 je pro mě stejné zklámání, jako pro Vás nová 4. Viz. moje recenze https😐/moje.auto.cz/…lack-kaiser.html - jediné co se od té doby změnilo je, že jsem se jednou na to auto naštvalo natolik, až jsem do něj prokopl docela nehezký důlek, který musím nechat za své opravit.
Mig_35
Dekuju za vysvětlení. S celoplechovou 440i cabrio jsem byl na konci března v Bansku a jezdili jsme s ní až nahoru ke sjezdovce každý den, i bez pohonu všech kol.
Zase tak úžasný zážitek to není ale budiž. Každopádně do nové generace už nepůjdu, je těžká a škaredá…
Lexus LC, Carrera S, 4 Convertible, TM3 - nevím, jestli mám závidět vozový park nebo spis bujnou fantazii 😉
Mig_35
To by mě zajímalo, proč si někdo koupí auto, kterého design ho neoslovil. Ale gratuluji k tomu, že jsi pochopil koncept, já nechápu k čemu je vysloveně letnímu autu pohon všech kol a mild hybrid.
ericn
Jo jo, to byla asi ona. No vypadalo to děsně lacině (ač je to drahý auto) 😒
adamzprahy
Jestli myslíš takovou svítivou oranžovou ala Supra z Rychle a Zběsile a potkal jsi v Praze, tak to asi vím kdo má a měl jsem možnost prohlédnout. Při vší úctě k majiteli to je - pro mě - nejnevhodnější barva na BMW co jsem snad kdy viděl 😁
Avatar - Sysoj Psojič
Sysoj Psojič
M4 Competition Convertible máme už 4tým rokem a tohle nové mně popravdě zajímá. Ono je plnotučné Mko oproti běžné produkci opravdu dost jiné auto. Ostré, zlé, boží. Řízení působí oproti běžné 4ce jak z jiného světa.
Hlavně bych nikdy nechtěl auto bez keramických brzd, což můj výběr dost zužuje 😄
Takže tohle auto mně začalo zajímat. Jen ta váha je brutal, má M5 F90 Comp váží stejné 😉
Eidam1984
Diky ta tip. Ten TomTom vyzkousim. Myslim, ze jedina vyhoda Wazu je ta “neuronka”, kterou za tim Google postavil. Jejich koncept je spis hromadna socialni sit k vymene informaci. Ale prubnu, dekuju.