Elektromobilita
Zpět na článek
Ford prý chystá další elektrické platformy, na jedné může vzniknout i Mustang
28 komentářů
gil54
"Technologie již umožňuje vyrábět novou generaci automobilů s výdrží baterie milión kilometru." Můžeš dát podrobnější informaci ?
"92% doby nabíjení vozidla probíhá buď doma, nebo na stanicích poblíž pracoviště." Protože ten, kdo tu možnost nemá, tak si jen těžko bude EV kupovat.
Máš k dispozici data kolik % majitelů registrovaných soukromých automobilů má k dispozici možnost domácího nabíjení ?
Máš k dispozici data o kolik se navýší potřeba výroby elektrické energie při nahrazení ICE aut elektrickými v jednotlivých případech při 10 % EV až po 100 % EV ? A jak bude řešena tato zvýšená spotřeba ?
"Jak a kdy budeme převedeni na elektrická vozidla" budeme převedeni - zní to jako budeme odsunuti, bude zplynováni - a není to vůbec hezká perspektiva a ani to nezní dobře. Zručný manipulátor by měl zvolit uvážlivěji název tak "zásadního dokumentu", který se ani nevejde na jeden šťouch.. Pokud proklamujeme - i celosvětově - demokracii a svobodu, mělo by znít jak a kdy přejdeme na.....
Kdy se to stane se z těch mnoha, mnoha slov však nedozvíme ani rámcově. A jak ? To taky moc ne.
"92% doby nabíjení vozidla probíhá buď doma, nebo na stanicích poblíž pracoviště." Protože ten, kdo tu možnost nemá, tak si jen těžko bude EV kupovat.
Máš k dispozici data kolik % majitelů registrovaných soukromých automobilů má k dispozici možnost domácího nabíjení ?
Máš k dispozici data o kolik se navýší potřeba výroby elektrické energie při nahrazení ICE aut elektrickými v jednotlivých případech při 10 % EV až po 100 % EV ? A jak bude řešena tato zvýšená spotřeba ?
"Jak a kdy budeme převedeni na elektrická vozidla" budeme převedeni - zní to jako budeme odsunuti, bude zplynováni - a není to vůbec hezká perspektiva a ani to nezní dobře. Zručný manipulátor by měl zvolit uvážlivěji název tak "zásadního dokumentu", který se ani nevejde na jeden šťouch.. Pokud proklamujeme - i celosvětově - demokracii a svobodu, mělo by znít jak a kdy přejdeme na.....
Kdy se to stane se z těch mnoha, mnoha slov však nedozvíme ani rámcově. A jak ? To taky moc ne.
Hendly
Off topic😒br />
IMHO se už stáváš figurkou opakující stále dokola ty samé vystrašené výkřiky.
Arese
Tak odporný progresivisticko-marxistický pamflet jsem snad ještě nečetl - tolik koncentrovaných lží, pololží a ekoteroristické nabubřelosti na jedné obrovské hromadě! Je moc dobře, že tyto zeleno-rudé odpornosti zde byly publikovány. Všichni si tak mohou uvědomit, o jak nebezpečné a zhoubné sociální inženýrství se jedná. Má totiž za cíl postupnou likvidaci široce cenově dostupné individuální mobility obyčejných lidí a také udělat z potěšení řídit normální spalovací auto něco nemravného, neetického a odsouzeníhodného! 😲 :no:
kari.laz
Ať si to pojmenují třeba E-lephant, bude to výstižnější a legendu nechají legendou.
gil54
Přebytky z OZE mají nevýhodu, že se nedají přesněji "naplánovat". Ano, EV by mohly event. přebytky vstřebat, ale jen když zrovna budou k dispozici.
gil54
I když tebe jsem se neptal, budiž.
Myslíš ten odkaz, ve kterém se pouze píše, že "Čínský výrobce autobaterií prohlásil, že je připraven vyrábět produkt schopný pohánět vozidlo po dobu 16 let po dobu dvou milionů kilometrů" ? A kde se píše, že současné maximální záruky jsou max. 240 000 km a 8 let ? A kde se také píše, že "Firma uvedla, že Catlovo tvrzení bylo „významné, ale těžko ověřitelné“". ?
Chápu dobře, že se ten produkt tedy ještě nevyrábí ?
Můžeš mi tedy, prosím, sdělit, kolik je alespoň v ČR registrováno vozidel, jaký mají průměrný denní nájezd km a kolik by činily tedy jejich denní nároky na energii, pokud by byly nahrazeny EV ?
Můžeš porovnat tento nárok v doložitelných číslech s naším energetickým e😜ortem, když se k tomuto tématu s takovým přehledem vyjadřuješ ?
Nebude potom ten e😜ort někde chybět ?
Stačí mi zatím ČR i když EQS to pojal celosvětově.
Myslíš ten odkaz, ve kterém se pouze píše, že "Čínský výrobce autobaterií prohlásil, že je připraven vyrábět produkt schopný pohánět vozidlo po dobu 16 let po dobu dvou milionů kilometrů" ? A kde se píše, že současné maximální záruky jsou max. 240 000 km a 8 let ? A kde se také píše, že "Firma uvedla, že Catlovo tvrzení bylo „významné, ale těžko ověřitelné“". ?
Chápu dobře, že se ten produkt tedy ještě nevyrábí ?
Můžeš mi tedy, prosím, sdělit, kolik je alespoň v ČR registrováno vozidel, jaký mají průměrný denní nájezd km a kolik by činily tedy jejich denní nároky na energii, pokud by byly nahrazeny EV ?
Můžeš porovnat tento nárok v doložitelných číslech s naším energetickým e😜ortem, když se k tomuto tématu s takovým přehledem vyjadřuješ ?
Nebude potom ten e😜ort někde chybět ?
Stačí mi zatím ČR i když EQS to pojal celosvětově.
DonVito
Tady mas odkaz na 2 miliony km.
https😐/www.bbc.com/…hnology-52966178
100% elektrickych aut v CR by pokryl jen nas energeticky e😜ort.
https😐/www.bbc.com/…hnology-52966178
100% elektrickych aut v CR by pokryl jen nas energeticky e😜ort.
IPace
vetsinou prskaj v diskuzich ti co Mustanga nemaj a proste jim vadi jen to ze Ford vyuzil jmeno Mustang pro tvorbu celeho noveho brandu u vrcholu nabidky Ford kde je ted i elektricky crosover, navic dle ohlasu lidi kteri Mustang Mach E ridili je to vynikajici auto ktere rozhodne ma geny na to nest oznaceni Mustang, a ve videich to zminuji i testeri kteri se daji povazovat za petrolheady
ono si staci precist i reakce nekterych majitelu beznych Mustangu kteri se s Mach E svezli a spousta z nich to auto povazuje za super
jako majitel Mach 1 rocnik 1969 se na svezeni s Mach E tesim, elektricka verze da i mnohem vetsi prostor pro zajimave edice Mustangu se spalovacimi motory v pristich letech
ono si staci precist i reakce nekterych majitelu beznych Mustangu kteri se s Mach E svezli a spousta z nich to auto povazuje za super
jako majitel Mach 1 rocnik 1969 se na svezeni s Mach E tesim, elektricka verze da i mnohem vetsi prostor pro zajimave edice Mustangu se spalovacimi motory v pristich letech
gil54
Děkuji za odkaz (sice s tři roky starými daty, ale alespoň něco), vyplývá z něho, že až taková pohoda by ten přechod nebyl. (Jeden další Temelín by nestačil, tam píšou.)
Hendly
Problematika potřeby elektrické energie pro EV je řešena a rozbory jsou snadno k dohledání.
Tohle opravdu není problém. S nárůstem OZE nejsou vyjímkou dny kdy se cena ele energie pohybuje v záporných číslech z důvodu přebytků. To vše můžou EV vstřebat.
Tohle opravdu není problém. S nárůstem OZE nejsou vyjímkou dny kdy se cena ele energie pohybuje v záporných číslech z důvodu přebytků. To vše můžou EV vstřebat.
WinDiesel
ty už takovou figurkou dávno jsi, elektrozkrate
a Arese se bude muset hodně snažit aby tě dohnal wole
a Arese se bude muset hodně snažit aby tě dohnal wole
Anonym
nesmysl, sami jste muzeum, rudí bolševici co se dali na ekologii a přebarvili se na zeleno.
Základní teze stejné, měnit svět a dělat ho lepší a hlavně jinej. protože jen Vy víte co je pro svět správné. To už tu bylo jednou, vid Trofime 😄
Základní teze stejné, měnit svět a dělat ho lepší a hlavně jinej. protože jen Vy víte co je pro svět správné. To už tu bylo jednou, vid Trofime 😄
Anonym
Po vypnutí uhlených elektráren žádný nebude a po skončení životnosti obou JE bude čistí dovozci cca 40-70% současné spotřeby energie. Otázka zní odkud a za kolik. Kilowatka za 10 kč realita, těš se ekomarixsto 😄 😄 😄 😄 😄
Lžete lidem, ste banda ulhaných marixtických utopistických fanatiků!!!
Lžete lidem, ste banda ulhaných marixtických utopistických fanatiků!!!
Anonym
Automobilky byly donuceny zelenými bolševiky v EU, Británii a USA 😄 😄 Kteří chtěj zachrnovat planetu, což se jim nikdy nemůže povést, pokud se proto to samé nerozhodně asie, rusko, jižní amerika a afrika a arábie 😄 😄 😄
A ti se nerozhodnou, neb na to nemaj, maj zdravý rozum a maj zdroje fosilních paliv 😄
A ti se nerozhodnou, neb na to nemaj, maj zdravý rozum a maj zdroje fosilních paliv 😄
_dan
No pořád je tady možnost použití starých battery packů z BEV jako buffer u nabíječek.
traveldrive
Niekto ti zjedol večeru? 😁
Skús niekedy aspoň trochu reálny a nezaujatý pohľad.
Skús niekedy aspoň trochu reálny a nezaujatý pohľad.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CRASH_TEST_DUMMY
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Mercury už dávno neexistuje, zbyl jen Lincoln jako prémiová značka Nebo měli to slavné Vignale , tak tam elektrojebky mohli nacpat 😄
Anonym
S 78 Kw šestiválcem už se prodával i ten první Mustang , takže ono to zas taková zrada nebyla, spíš ty Foxy z konce 80. let byly hnusný designově 😄
Ozzman
Jenze zrovna Ford ma sve “premiove” divize uz řadu let, mimo Lincolnu treba Mercury a to by vlastne mohl byt dobry kompromis k odliseni.
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Btw zrovna Mustang se v 80. - 90. letech prodával i se čtyřválcem s výkonem 66 kW. To už mi přijde výkonný elektromustang jako alternativa k V8 jako menší zrada. 😁