Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford: nový diesel pro velké pick-upy (257 kW, 880 Nm)

26 komentářů

97% mensie emisie, tak to je bud taky super ale predchadzajuci model musel byt velmi nesetrny. Ale aj tak dobre :-! :yes:
Nechci být hnidopich, ale u nás by jeden takový motor mohl pohánět 3 auta (vzhledem k parametrům). K čemu je tak strašně předimenzovaný motor?
Motor NIE JE predimenzovany, podla mna je poddimenzovany 😄 Preco? Na stranke Fordu pisu ze GVWR F550tky je 19000 lbs, co to znamena? GVWR je vaha zahrnujuca vahu vozidla, pasazierov, paliva a nakladu. 19000 lbs je 8636 kg! Takze vaha 8.6 tony zodpoveda 4 az 7 nasim osobnym autam 😄
CrazyJester
ale jelikoz ta vaha je i s nakladem (ktery muze byt az 12000 lb tj neco kolem 6 tun) tak to asi tak zle s tou vahou neni, no ne 😉 Je to skratka regulerni nakladni auto.
Ano, F550 je to regulerny nakladak, mozno si Sten predstavil "osobak" 😄 F 150, tam by bol ten motor predimenzovany. Ked tak ratam 19000-12000 je 7000 lbs, cize vaha nenalozeneho auta moze byt cca 3 tony. Cize je to ako mat v aute strednej triedy 1.5 tonovom diesel motor s vykonom 128 kw / 440 Nm co znie velmi dobre 😄 ale... nalozme ten nakladiak doplna na celkovu vahu 8.6 tony a mozeme ho porovnavat s autom strednej triedy 1.5 tonovom s diesel motorom s vykonom 45 kw / 154 Nm. No a teda ak by som mal taky Passat TDI s motorom 45 kw, netrufal by som si povedat ze je predimenzovany >😒]
říká ti něco "towing capacity"? 😉
Proc se vyraby Ferrari???! No to jsou ale pitomci ze ho vyrabeji! 😲
Nema 2 turba ale takzvane SST ( serial sequential turbo) ma to na jedne hrideli 2 kompresory a taky 2 vstupy a 2 vystupy, takze podle potreby tlaci jen jeden nebo oba kompresory.
Tohle je priklad vozu kvuli kteremu je Ford ve ztrate. Jinak 880Nm je na Pick-Up opravdu na hrubo ostruhany! :yes:
toto je priklad vozu ktery ford drzi nad vodou podivej se na cisla prodeju
cuisine
tak to je krasavec ... doufá mže se objeví i nějakej tu v čr .... :yes: .. tyhle trucky maj fakt něco do sebe ... 😄
Avatar - MiLaNo.1
MiLaNo.1
to si piš, že mají něco do sebe :yes:
ZDAR... :no:
nikdo si to tu nekupi, americania niesu blbi aby si kupovali diesel... maximalne par kusov sa mozno preda :no: :no: :no:
kdo by predsa chcel smradlavy diesel?? :yes: :yes:
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Tak se alespoň Američani zbavěj zvyku kupovat nesmyslný auta 😄 Tohle je naprosto nesmyslný auto. (možná do pouště, nebo na sibiř) :no: Je to smutný, ten svět...
Jo nekdy opravdu je! 😒
CrazyJester
Tohle je NAKLADNY auto. ty se prodavaj i u nas a lidi je kupujou. Potrebujes vozit velke objemy...kup si nejdelsiho Sprintera. Potrebujes vozit tezke veci...kup si tohle.
ses mimo byl si nekdy v usa nebo cad?
tezko!za tim se tahaj privesi s dobytkem,bagry atd a pritom se to da pouzit jako os. auto. kultivovanost motoru srovnatelna se 4 golf tdi. spotreba neni nijak tragicka.
:no:
Jo smradlavy dnes!
cuisine
já si myslím že se v dohledné době časy pomalu změní .... ne hned ani ne v osobních autech ale v užitkových autech této hmotnostní kategorie si myslím že diesel bude častější volbou ... a bude jim stačit když jim ještě trochu vzroste cena paliv ... už teď je docela rozdíl třeba u ojetých excursionů mezi V10 a dieselem V8 ... svez jsem se kdysi dávno s F250 7.3TD a byl to děsnej traktor ale strašně rád na to svezení vzpomínám .... 😄 :yes:
ja som mal ties tu cest s F250 ale bol to nejaky priblizne 6litrovy osemvalec, neviem presne objem a bolo to brutalne, citil som ze to auto ma taku obrovsku silu ze mi este teraz z toho behaju zimomriavky po chrbte. Co sa tyka dieslo, tak ho nikdo nebude kupovat aj preto, lebo bude urcite drahsi, minimalne o 3tis USD, mozno aj o 5tisic, a za tie useterene peniaze mozes kupovat benzin, nehovoriac o tom ze diesel ma nakladnejsiu udrzbu. Proste nakoniec este usetris ak si kupis benzin...Ale to vecsina europanov nechape :no:
Kamaráde, ty jsi úplně mimo.
Tyhle trucky mají vozit 6 tun a ty by jsi to chtě krmit benzínem, ty jsi pako !!!!! To se prostě krmit benzínem nedá, jako se nedá krmit benzínem Transit, nebo Sprinter nebo Iveco apod. Ta spotřeba benzínu je příliš brutální i na Ameriku !!!
Uvažuj než něco plácneš!!! To není pick-up velikosti Nissan Navara - to je asi tak 3x větší a 3x těžší. Tam by spotřeba benzínu byla asi tak 2x až 3x vyšší, tam už není co řešit.
Jo a mimochodem, nedávno jsem jel za nějakým benzínem, moc pěkně smrděl, moc pěkně... Takže zklidni hormon.
No. Co sa tyka "Ta spotřeba benzínu je příliš brutální i na Ameriku !!!" Mrkni na Ford webstranku. Pre trucky F550 maju v ponuke 6.8l V10 benzin...

Co sa tyka "3x vetsi a 3x tezsi". Tak Nissan Navara dlzka 5.2 metra, F550 dlzka 5.7 az 7.2 metra... vaha Nissan kerb weight 2 tony, F550 kerb weight 2.6 tony. Cize F550 je to tak 1.3 krat dlzsi a tazsi v priemer od Nissan.
cuisine
ale kolik naložíš na navaru, v usa frontiera a kolik na f550 ... je tam pár tun rozdíl ... 😉
nevim jak v usa ale v cad. je pomer mezi benzinem a dieselem nepatrne ve prospech benzinu co se tice techto traku.
jezdi tu spousta dodge cuminns dale ford a gms + chevi se svima powerstocke a duramax
lavius
krásny stroj,to by chcelo sa v nom odviezt,ale radšej by som bral benzín,už len koli tomu zvuku...nafta patrí do traktora >😁