Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Lexus UX 250h Limited Edition – Stylovka s velkou slevou

78 komentářů

Avatar - hugino
hugino
Tak toto auto sa mi fakt páči.Až na ten volant a e-CVT.Takže design super priestorovo malé zlý výhľad šikmo vzad pohon komplikovaný a kufor prakticky na úrovni segmentu B.Takže za 34 000 € radšej predsa len Cupra Formentor 2.0 tsi 140kw s DSG 4x4.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Komplikovaný pohon. To mluvíš o tý cupře? Tam to je vrchol jednoduchosti, DSG, TSI 😒] 😒] 😒]
Nic jednoduššího než u toho UX dnes snad už ani být nemůže.
DonVito
Jo, hugino pobavil. Komplikovany pohon.
Asi nevi, co je DSG a co je eCVT.
Jinak by takovou hloupost nenapsal...

Atmosfera, predokolka, THS (Toyota Hybrid System) proti Turbu, DSG a 4x4. 😁

Mechanicky (uznavam ze co se tyce elektroniky a regulace je Toyota dost sofistikovana..) nic moc jednodussiho (krome EV) asi neexistuje.
Snad jen seriovy hybrid, napr. od Hondy.

PS Kolik ze ma ten jednoduchy pohon Formentoru celkem vlastne spojek? 3?
A kolik tenhle UX? Zadnou? :-!
traveldrive
Nepoznáš hugina? Musel nájsť nejaký dôvod, aby bolo auto z VW Group lepšie ako prémia.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Hugino-Lexus máš aji do města, kdežto o cupře se to nedá říci, ale jestli měníš auta co tři roky nebo 6Otkm je volba na tobě.
Avatar - lamal
lamal
S tym formentorom 2.0TSI budes jazdit do 5l po meste aj na okreskach, takze je to to iste ze ? tvl...
Michal220
Poloměr otáčení 5,6m to se UX točí jak tank jinak dobrá úspora peněz když chcete Lexus
Avatar - Mikesus
Mikesus
tjn. Na to jak to není nic velkého, tak ten poloměr je dost velkej.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Len pre porovnanie mitsu L200 s 3m razvorom ma polomer otacania 5.9m... tu sa lexus moc nepredviedol.. ved to zataca jak velky E klasse... inak popravde ux som este nazivo u nas nevidel... pritom enyaq v podobnej cene uz som stretol 2 krat... a to sa predava sotva par tyzdnov...
Avatar - Ham.
Ham.
Enyaq v podobné ceně? To se u vás prodává bez volantu a na dubových kolech? Za 840 tisíc leda tak jako stavebnice DoDo bez motoru a bez baterek.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
No dokonca je drahsi vidis... ono bracek CH R od toyoty je stejne zmysluplnejsi hybridny kauf ako tento lexus a stoji mozno len 60 percent ceny ux ... a to mam inak lexusy rad.. ved RX je brutalne... ale ux sa podla mna uz kusok mina ucinku a aj predaje to potvrdzuju... auto inak pekne ale fakt neviditelne skoda
DonVito
Nevim jestli je zrovna spatny polomer otaceni spravne prirovnavat k tanku, ktery se otaci kolem sve osy a tudiz ma polomer otaceni nula?
Avatar - Emel
Emel
Nejvhodnější přirovnání to není. Poloměr je stopový a obrysový, ani jeden asi nula nebude... ale chápu co jsi chtěl říct 😄
DonVito
Jj, napsal jsem tam otaznik.
Ale treba v tom videu nize pisou "zero turn radius"...
A ne nahodou tomu rikaji "tank turn".
😄

Jinak to prirovnani je uplne blbe resp. by bylo vhodne pouziti v naprosto opacnem pripade. 😁

https😐/youtu.be/DycNPqQ4X80
Michal220
Já to myslel tak že na 5m(zhruba délka UX) se žádné běžné auto neotočí mimo tanku a potřebujem tak 10 a víc.Údaj poloměr otáčení je na hou když výsledek je x2
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ono to ais zas tka hrozne není. Asi jsme zvyklí na něco jiného
https😐/www.autohled.cz/…/polomer-otaceni
Poloměr 5.6m je úplně běžný jak koukám na ty hodnoty
DonVito
V tom tvem odkazu by se to ale melo jmenovat prumer, ne polomer.

https😐/www.auto.cz/…i-nejsnaze-60465

Skoda Octavia 2019 ma polomer (radius) 5,2m
A prumer (turning circle) 10,4m
Avatar - Emel
Emel
Tak tak... a pak ještě stopový vs. obrysový.
Já častěji vídám ten stopový, tj. co jedou kola.
Obrysový je o něco větší, to je vč. převisů karoserie nad tou stopou.
Tj. u tanku obrysový poloměr otáčení je teoreticky asi polovina úhlopříčky toho tanku, stopový... asi polovina délky, ale tam si nejsem úplně jistý.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to snad každý pochopím co je polomer a průměr. Kdo co napsal je mi jedno, jen tabulka je vypovídající.
DonVito
Aha, takze tobe vadi udaj o polomeru, misto prumeru. V tom pripade prirovnani k tanku chapu. 😄

Co se tyce tehle discipliny, tak je na tom moc dobre id.4.

https😐/youtu.be/OHvEbxlSfsc
Lubo
BMW X5 s takmer 5m tiež 5,6m (s aktívnym natáčaním zadnej nápravy). Od otáčania na mieste to má ďaleko.
traveldrive
Chlapec si pletie polomer s priemerom.
Avatar - Ham.
Ham.
nikdo to nekupuje, tak nezbývá než s cenou jít až pod mainstream a i tak to žádná prodejní bomba nebude.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Asi tak... ux moc nefrci.. co je skoda.. auto pekne .. kvalitne... ale na trhu pozierane aj "vlastnym" CH R kom
Avatar - Emel
Emel
Hmm... po pravdě při týhle cenový politice... CHR 2.0 v prostřední výbavě je za 894, v akci za 815... tak mi to nepřijde moc motivační vzít Toyotu. Pokud teda nejsou nějaký větší rozdíly v ceně za servis třeba.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Cena je jedna vec, dealerská a servisná sieť je vec druhá a tu ťahá Lexus za kratší koniec.
Freddka
Myslis, ze Toyota ma mensi dealerskou sit nez Honda?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nie Lexus má tých salónov menej ako Toyota.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jeslti se nepletu, tak v CR ma Lexus 4 dealerstvi a servisy. To si myslím, že je o dost min než Honda.
To je taky dost kámen úrazu, proc se tolik neprodává. Kdyby měl servis společný s toyotou, myslím že by to v prodejích o něco pomohlo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Inak neviem prečo sem pletiete Hondu keď reč je Toyota CHR vs tento Lexus UX ... autá z jedného koncernu, podobnej veľkosti a teraz aj porovnateľnej cene.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Akorát v toyote si servis lexusu neuděláš.
Freddka
To jsem nevedel. To jsou teda docela hlupaci.
Avatar - N6600
N6600
Ty dokazes oservisovat Audi A3 u VW? Nebo Golfa u Seatu?
h.onzyk
No kdysi strejda jezdil s Octávkou k dealerovi VW, ale už je to pár let zpátky, jak to chodí u koncernu dneska nevím.
Avatar - N6600
N6600
Problem Toyoty a Lexusu neni v tom, ze to neni technicky mozny oservisovat. Problem je, ze Lexus ma presne stanovene ukony a kontroly nad ramec ukonu Toyoty. Ty standardy a ukony jsou tam prave z duvodu tech malickosti a odlisnosti mezi auty. Proto bych se nebal nazvat servisovani auta u jine znacky nezamernym oj.bem. Nemuzu udelat neco, o cem nevim, ze mam udelat. A kdyz to neudelam, tak to neni udelane, jak ma byt.
Autorizovanemu servisu VW se divim, ze oservisoval Skodu. Ja ani nevim, jestli smi. Ale kdyz byli obe strany v pohode, neni co resit.
Avatar - Emel
Emel
No ale není to asi tak složitý, že by to technik u Toyoty nezvládl, ne? Servisní plán se přece liší i pro různé modely Toyoty... tak by holt třeba pár největších servisů dostalo školení/vybavení na Lexus.

Ale asi je to začarovaný kruh s penězma, jako vždycky... při tom, co tu Lexus prodává, se nevyplatí do toho moc investovat... a když do toho nezainvestují, tak se ta čísla nezlepší. Ačkoli... po 2010 byl Lexus u nás na 150-200, v posledních letech je na 400... tak třeba 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
....tak třeba za deset let bude na 600? 😒]
Avatar - Emel
Emel
Nebo to bude e😜onenciální a bude na 800 😄
Avatar - N6600
N6600
To by myslim problem nebyl. Urcite by to slo. Dalsi problem jsou reprezentativni prostory pro zakazniky. Lexus vyzaduje vyssi level a pro majitele Lexusu by to patrne byla urazka jit do Toyoty. Alespon tak to Lexus vnima.

No, tohle uplne moc neplati. Kdyz Lexus oteviral novou prazskou pobocku (2017) na Stodulkach, byl dimenzovan na postupny rust a na limity mel narazit 2023-25. On na ne narazil uz 2019. Sice se otevrel novy dealer/servis i v Pruhonicich, ale Lexus Praha ma stale na krku kolem 80% servisu vsech aut. Byt by nemusel.
Avatar - Emel
Emel
Myslím, že by leckterý majitel radši přetrpěl přistavení auta na výměnu oleje v Toyotě doma (třeba) v Hradci, než aby jel do reprezentativních prostor v Praze...
Avatar - N6600
N6600
Nedokazu posoudit. My se moc v servisu nepotkavame 😊 Ale Toyota je rozhodne proti tomu napadu. Coz je kamen urazu.
Avatar - Emel
Emel
Prodejní bomba to asi nebude, ale nabídka je to dost dobrá. S tou výbavou, dynamikou a spotřebou... za ty peníze...

Dokonce se mi to i docela líbí... zepředu i zevnitř. Zadek je takovej trošku neforemnej, tlustej... a ty americký ploutvičky ve světlech to nezachrání... ale nic s čím by se nedalo žít.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Udajne je ux v kabine aj hodne male... aj akesi tesne.. ale premiovky tam to tak chodi proste... clovek tam doslova splynie s autom... u sportoveho auta parada.. ale uz u hybridneho crossu to moze byt nie vzdy ziaduce... uz na pohlad vzdusne fakt nevyzera... nizke.. svalnate... s malou kabinou... dan za krasu... tu aj captur v polovicnej cene bude voci nemu doslova karavan
Avatar - N6600
N6600
Udajne. Paneboze, chod si do toho sadnut sam a nepis hluposti. Sedel som v nom vo stvrtok, znovu po dlhej dobe. Vosiel som sa v pohode. Staci nebyt vypasene prasa a tlacit sa do Fiatu 126p. Uvedom si, ze UX je nahrada za CT. Su to obe mestske auta, takze rozmery budu uplne inde, nez NX/IS.
Captur ma oproti UX papierove dvere, takze asi ano. V Captur som nesedel, ale je o 37cm kratsie, takze ak si nesedel v oboch, bol by som v sudoch opatrny.
h.onzyk
Není, pro 2 úplně v pohodě, vzadu záleží kdo sedí vpředu, dva basketbalisti za sebou budou mít problém, je se svými 175 cm měl místa všude dost, co je fakt podprůměr je kufr.
lukas13
Řekl bych, že běžného klienta s tímto rozpočztem ani nenapadne, že by za to mohl dostat Lexus. Hybrid. 177 Hp. Automat (logicky, jak taky jinak).

U mého auta to bylo velmi podobné a narazil jsem na to taky náhodou - a s mým rozpočtem mě prvně ani nenapadlo showroomy té značky vůbec navštívit.

Proboha živýho, jak si někdo může za stejné či podobné prachy koupit Oktávku/Karoq/3008/Kadjar...plus si dosaď množství jiných... Odpověď je jednoduchá, ta co píši výše.

Ps.: Stále vychází takhle hezky i GLB?
Avatar - Emel
Emel
Kromě té nevědomosti to můžou být i osobní vazby, salon za rohem, obava z ceny dílů nebo servisu.
Ono je taky to obcházení salonů dost časově náročný... pamatuju si, že třeba Cupra v kombíku byla na projetí asi na dvou místech v republice (Hradec + Ostrava)... a zase zajímavé skladovky byly v Průhonicích, ale tam to auto na projetí neměli 😄

PS: Oktávka za 900 je eReSko v benzínu a manuálu... to bych si klidně koupit mohl (nebyla by to asi moje první volba, ale třeba top 5 jo).
lukas13
Jo, tady se na 100% shodneme 😉

A ano, to RS za 900 tam je + pár jiných alternativ, narážel jsem na ty různé testovací verze pro novináře... A ano, i s 1,0 TSi se dostaneš přes mega.
Michal220
Kolik lidí ale potřebuje plnou palbu se všemi věcmi když už základ má hlavní věci co nejvíc používáš.Dej si do konfigurace BMW s nejslabším motorem,zaškrtni vše to se ti protoci panenky 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Skoro nikdo. Ale v poslední době, když chceš jednu jedinou věc, musis vzít paket a pak k tomu navazujících X dalších. A pak to dopadá skoro jako ty novinářské výbavy.
Avatar - Emel
Emel
U jaké značky?
Evropské značky za mě pořád celkem ok, i když nějaký odklon od volné konfigurovatelnosti tam je taky... a japonské jsou pořád tam co byly (naopak třeba ta Mazda 6 se dost zlepšila s posledním fl, minimálně v tom, že 2.5G už není jen v absolutním topu).
Avatar - Mikesus
Mikesus
bylo to u VW, MB, BMW, Audi i Škodovky. Kdyz jsem projížděl konfigurátory, abych mel nějakou představu o startovaci ceně. Vzdy tam najednou na mne vyskočilo, ze musím přidat nějaký paket (který jsem původně nechtel ) a na něj pak u některých byly navazane ještě další. Ale co konkrétně za prvek výbavy, to si nepamatuju, u každého myslím ze to bylo něco jiného.
Japonci naopak nemají ani ty pakety. Prostě stupeň výbavy a pak možná jeden navíc.
Avatar - Emel
Emel
Mě daleko víc trápí zužující se nabídka motor x převodovka... zářný příklad 2.0TSI 140kW pouze jako 4x4 DSG.
U Škodovky jsem s konfigurovatelností jinak spokojený, žádná bolavá místa tam nemám a většinou to dává smysl (např. vyhřívané zadní sedačky jsou jen s třízónou, protože holt mají společnou tu ovládací lištu). Jo... mrzí mě, že Octa zřejmě přišla o individuální lakování... a nabídka kol je proti minulosti dost bída (člověk si může vybrat, ale většina kol je ošklivá).
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to je věc, která mne netrápí skoro vůbec. Naopak kvituju vymizení dieselu v malých autech. KdZ nwkdo chce výkonný motor v běžném aute, no tak ho bude mít s automatem a 4x4, ta auta nejsou na nějaké skopiciny a tohle prostě zlepšuje komfort. Pokud nechce automat, tak musí jít to slabšího nebo jiného. V tomhle se automobolky jen prizpusobuji požadavkům trhu. O co nebyl zájem, to zrušily.
Avatar - Emel
Emel
Troufám si tvrdit, že třeba Mazda 6 2.5 by se s manuálem prodávala (manuál je výborný a automat průměrný). A já bych možná s manuálem vzal i Insi, i když teda tam ten manuál (u 1.5) tak hvězdnej nebyl.
4x4 spoustě lidí nic nedává, jen váha, cena a potenciální servisní náklady navíc... 140kW TSI není zase takový trhač asfaltu, že by to nutně potřebovalo AWD.
Automobilky se podle mě přizpůsobují pokutám za CO2 tak, že k těm silným motorům cpou příplatky s vysokou marží - a mě se to nelíbí (ale mám smůlu).
Avatar - Emel
Emel
Hele... já už od tohodle typu hodnocení trošku couvnul.
Soused si někdy 2014 přivezl domů Octavii Combi - 1.6TDI s panoramou a DSG a adaptivním tempomatem a velká navi a kdesi cosi. Tj. z mýho pohledu skoro ta nejhorší možná kombinace za spoustu peněz.
Chvíli jsme o tom kecali... a on byl naprosto spokojenej. Jezdí v klidu, někdy dálky, to auto nic nežere, funguje, užívá si blbinky a děti maj rády panoramu... a co do komfortu nevěděl o čem mluvím. Teď si koupil Volvo (a mezitím dvě další auta), ale na 1.6TDI pořád rád vzpomíná 😄 .
A tak jsem si říkal... nakonec proč ne, každému dle jeho gusta.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jo, to objíždění salónů je někdy docela sranda. Chtěl jsem napsat, že možná nejvíc jsem toho najezdil, když jsem chtěl před koupí vyzkoušet malý auto s automatem. Ale ona to není pravda, já si to nedělám jednoduchý nikdy. Poslední nákupy, co si tak pamatuju.

Swift 1.2 AT vs. konkurence - K.Vary (Jenišov), Ústí, Praha 2x, Most
GTI vs. Cupra - Praha, Strakonice, Hradec Králové, Znojmo 😒] , Teplice
Leon vs. konkurence - Ústí, Děčín, Plzeň, Praha, Teplice, Louny
SSS vs.konkurence a CX-3 - Ústí, Louny, Praha 2x, Kladno, K.Vary (Jenišov), Cheb, Příbram, Plzeň, Č.Budějovice

Takže vlastně je to se mnou spíš čím dál horší. Třeba ještě Mondeo jsem jednou projel v Děčíně s jiným motorem, objednal a jel domů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je tim, ze Mondeo bylo tak skvele 😁
h.onzyk
Ten kdo kupuje auto podle kufru 😄 V UX toho odveze opravdu míň než ve všm ostatním z tvého výčtu. Ale za tyhle peníze je UX fakt dobrá nabídka.
Avatar - Ham.
Ham.
No já si myslím, že vnitřními rozměry a pohonem je to typické auto pro ženské do města. A u ženských se obávám, že to je no go kvůli transformers designu.
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7015382.jpg?…
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7015384.jpg?…
Tohle zaujme možná nějaké punkerky, ale kolik jich je a má na nové auto? Na SDA statistikách jich je 18 za letošních 1-4. Vzhledem k hromadě bilboardů po Praze s pomerančovým UX 250h s nápisy "město patří hybridu a objevte nejmodernější hybridní pohon Lexus, nyní za 839 000 Kč vč. DPH" dost rozpačitý výsledek. Ženským se musí auto do města především líbit stejně jako lodičky nebo kabelka a v této nejdůležitější kategorii UX podle mě v našich končinách selhává.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak takovej billboard jsem snad ještě nepotkal. Asi jezdim špatné trasy, nebo si jich nevsimam. Nepamatuju Sim kdy bych naposledy vudel reklamu na lexus.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ženy riešia hlavne farbu, žiarivý príklad moja sestra, ktorá mi zavolala štýlom, že videla nejaký krásny oranžovú hybrid a že to asi bola Toyota a chcela vedieť viac ... 😊
Avatar - Mokrous
Mokrous
Aha! Takže 1/3 z Milionu a dvou set tisíc je: 236.000,- Kč!

Děkujeme redakci za lekci a těšíme se na další.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zabudli dopisat ze to este musis vydelit dvoma....
Avatar - Mokrous
Mokrous
Blbě jsem pochopil autora a než jsem to opravil, už jsi napsal ty, takže teď budu za blba já 😅 Vzhledem k tomu, že minule auto bylo asi s výbavou navíc a dnes v základu, tak to skoro ta třetina je. Zmíněných 236k už pak slouží jen ke zmatení nepřítele.
lukas13
Tak nějak se mi vybavují testy OIV s 1.0 za mega (a klidně i 1.5 TSI, to už je šumák). Karoqu. 3008 PHEV za 1,3 mega...

TOHLE je nabídka (snad poprvé zde používám CapsLock, sorry). A je vidět, že stále platí - kdo hledá (občas) najde skvost za rozumné peníze...

Lexusu velký :yes:
adamzprahy
Této nabídce také tleskám :yes: Zároveň je ale fakt, že takový Karoq je proti tomu stěhovák a je tak nucenou volbou (pokud by někdo dal na rozhodování UX LE vs Karoq za 800k).
adamzprahy
Z mojí strany by názory na Lexus UX a jeho výběr vydali na celý článek, ale pokusím se to shrnout stručně.

Začal bych tím, že přesně tato Limited Edition (LE) je ceníkově takřka na úrovni CHR se silnějším dvoulitrem a výbavově je to také dost podobné. Rozdíl je v tom, že na Toyotu dostanete ještě slevu, ale UX LE už je vlastně po slevě. Cena je to ale pořád skvělá. Z pohledu řidiče co tím jezdí sám je to dokonalé auto. Jezdí to jak velmi dobře naladěný hatchback, odhlučnění je na úrovni dvojnásobně drahých aut (vážně neznám auto podobné velikosti a už vůbec ne ceny s takovým odhlučnění ) a reálná dynamika této motorizace je vzhledem k velikosti víc než dostatečná (není to hot hatch).

Problém je v prostornosti. MB GLA má taky i v ceně “od” nějakou výbavu a uvnitř prostornější s výrazně větším kufrem. K tomu lepší image. Zastaralé BMW X1 je taky větší, má BMW image a umí aktuálně kouzlit cenou. Ona lacinější CHR má větší kufr, který je v UX nepochopitelně mělký a na úrovni miniaut.

A ten kufr je za mě to co přehazuje misky vah v jeho neprospěch. Jinak je to skvělé auto a v LE za skvělou cenu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Zase podle mě je tohle auto typicky pro manželku, a té se do toho nákup vejde. Abych řekl pravdu - kupovat ženě auto dnes, už ji ženu projet tenhle Lexus.
adamzprahy
Ta prostornost s kufrem to právě staví do pozice druhého auta pro manželku. S GLA se na víkend ve 4 odvezeš, v UX už právě že ne.

Ono i na ty nákupy je to pofidérní, protože je otázkou jak se tam vejdou větší tašky na výšku. UX má takovou tvárnou roletku, která je očividně dělaná na to, že se do ní zaboří obsah kufru. A to působí fakt divně a řeší to i ty ženské.

Bohužel na ženy nefunguje ani posaz nízko s obklopeným autem okolo sebe. To se mi na UX hodně líbí, na rozdíl od “barové stoličky” v GLA. Žena to má naopak a líbí se jí větší vzdušnost a prostor GLA. Akuálně tedy vede GLA, ale dost díky verzi 250e, tj. EL značky a vysoký výkon (160kw PHEV).

Ale jinak je UX dobrý auto.
Avatar - Emel
Emel
Zas auto pro manželku za 900... to je u nás trošku omezená cílovka.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No proto jsou takové prodeje.
Avatar - N6600
N6600
Kdyz jsem tam byl minuly tyden, tak jedno UX vybiral mlady par.
adamzprahy
No a po zápůjčce na den dopadnou jako já, tzn. že to nebude stačit ani jako druhé auto pro přítelkyni 😁 Měl jsem to jako jasného kandidáta na upgrade za Toyotu CHR, která je na délku o 14 cm (!!) kratší. Proto jsem ani nevěřil dopředu udávané litry. Pak to člověk otevře a zkusí a opravdu tam ten prostor není 😞
Lubo
Súhlas, kufor má dosť veľký vplyv😒br />
- otázka ako je meraná veľkosť kufra a ako je na tom v skutočnosti. Na webe uvádzajú 320l pre modely 4x4, a 438l pre modely s predným pohonom ako je testovaný model (www.drivingelectric.com, www.autoe😜ress.co.uk/). A to už je porovnateľné s konkurenciou. Celkovo sa nedá na čísla od výrobcov vždy spoľahnúť, zaujímalo by ma či to niekto videl naživo a vie porovnať.

- akokoľvek pre mladú rodinu + 1 dieťa veľmi fajn auto. A v zmysle testov v poslednej dobe aj za veľmi fajn peniaze.
h.onzyk
Můj Focus by měl mít 385 l a oproti UX je to stěhovák, ten Lex je tak na větší batoh a skládací přepravku na nákupy. Pro bezdětný pár si to představit umím, pro rodinu, která potřebuje převážet třeba kočárek už moc ne.

Edit cca 8. minuta 😄. https😐/www.youtube.com/watch?…
Lubo
Dobrý odkaz, 8:43 to vidno dobre. Rasťo Chvála recenzoval AWD s menším kufrom. Je to pre mladých, alebo dôchodcov… otázka koľko ich u nás je s takým rozpočtom čo si vyberú tento Lexus…
adamzprahy
Řeknu to takhle. CHR má 380l a při pohledu do kufru UX bych subjektivně tipl, že tomu chybí klidně polovina výšky. Už si to nepamatuji přesně, dělal jsem si vlastní test na cestovní kufry a tam se UX ukázalo jako no-go. Přítelkyně se smála, že tam s kamarádkami nedají ani kabelky...