Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (90 kW) – Plnohodnotná alternativa k MPV

Osobní dodávky postupně přebírají roli klasických MPV. Nový Volkswagen Caddy přitom dokazuje, že takové řešení bude rodinám vyhovovat.
Zpět na článek
2. 6. 2021 14:55
2. 6. 2021 15:42
2. 6. 2021 15:55
2. 6. 2021 17:48
2. 6. 2021 21:45
4. 6. 2021 11:41
2. 6. 2021 16:57
2. 6. 2021 17:24
2. 6. 2021 17:43
2. 6. 2021 17:45
2. 6. 2021 21:39
3. 6. 2021 17:19
3. 6. 2021 21:36
2. 6. 2021 21:37
3. 6. 2021 17:27
3. 6. 2021 21:21
2. 6. 2021 21:41
3. 6. 2021 08:39
3. 6. 2021 10:36
3. 6. 2021 12:25
3. 6. 2021 17:29
3. 6. 2021 08:43
8. 6. 2021 21:27
2. 6. 2021 23:02
2. 6. 2021 23:22
3. 6. 2021 08:40
3. 6. 2021 09:45
3. 6. 2021 09:17
3. 6. 2021 09:46
3. 6. 2021 12:50
3. 6. 2021 12:59
4. 6. 2021 11:31
4. 6. 2021 15:12
4. 6. 2021 12:13
4. 6. 2021 15:12
3. 6. 2021 12:27
4. 6. 2021 08:02
4. 6. 2021 11:34
Avatar - KANKUNEN
2. 6. 2021 14:32
Než začneš kritizovat
Jednou si takovým autem zajeď na lyže. Pochopíš, že prostor dělá komfort. Jako v letadle v první třídě. Tahle bouda chce pár vylepšení ze strany majitele jako hezká kola na léto. A hlavně čip na 110 kW.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Ozzman
2. 6. 2021 14:55
Re: Než začneš kritizovat
Box na lyže na střechu? Skipůjčovna vybavení ? Ano, prostor je komfort, jen tady je ten komfort lepší dodávky za prémiovou cenu :-[]

Nebo si za ty prachy vzít Sharana Comfortline s 110kw TDI... již od 922 tisíc kč ceníkových.
2. 6. 2021 15:50
Re: Než začneš kritizovat
Bohužel pouze 1.4 TSI. TDI už v sharanu skončilo. Takže volba nic moc.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2021 16:51
Re: Než začneš kritizovat
To jsem se musel prehlednout, pak bych vubec nevahal jit jinam
2. 6. 2021 18:23
Re: Než začneš kritizovat
Ešte stále sú tu Ford.S-max ,Galaxy , Citroen.C4-Grand Spacetourer , Hyundai.H1 , Peugeot 5008, alebo potom krátke verzie Spacetourer,Zafira,ProAce,Traveler,i keď to sú tiež úžitkové autá .
4. 6. 2021 11:38
Re: Než začneš kritizovat
No takže kromě fordu žádná alternativa. Citroen je dost hrozný auto, hyundai je skutečná dodávka, peugeot SUV. a ten zbytek taky dodávky.
Avatar - Ronault.
8. 6. 2021 21:21
Re: Než začneš kritizovat
V čem je Grand C4 Spacetourer hrozné auto, pouč mě.
Avatar - xxc
2. 6. 2021 17:26
Re: Re: Než začneš kritizovat
Kto dá box na strechu, tak o komforte neuvažuje, veď to hučí.
Avatar - Ozzman
2. 6. 2021 18:16
Re: Re: Než začneš kritizovat
Prosimte tak 2x -3x za rok to smad prezijes , nez jezdit cely rok v dodavce...
Avatar - xxc
2. 6. 2021 19:19
Re: Re: Než začneš kritizovat
Ja som tak raz siel 200 km, ale mal som tu truhlu a nikdy viac, radsej by som otocil na 2x :-) Aj teraz nosim bicykle na streche, ale vzdy davam dole nosic. Niekto s tym chodi aj cely rok, nechapem tych ludi. V dodavke som este nesiel, ale asi si kupim najblizsie :-)
Avatar - Ozzman
2. 6. 2021 19:26
Re: Re: Než začneš kritizovat
No tak já s rakví jezdil méně, s koly více, vše na střeše, s rakví i skoro 200 km/h (neulitla :D) a dalo se to. Tohle přeci nepotřebuješ denně a dělat kompromis koupi většího auta pro lyže či kola je z mého pohledu zbytečný ústup komfortu. Když máš kopu děti, tak pak je to jiná...
2. 6. 2021 19:35
Re: Re: Než začneš kritizovat
Bůh ví, co na té střeše měl ;-) S kvalitními nosiči a rakví není problém jezdit a ani to nedělá žádný zvláštní hluk. Jen se zvedne o cca litr spotřeba…
Avatar - Ozzman
2. 6. 2021 21:43
Re: Re: Než začneš kritizovat
No asi tak...:D
Avatar - xxc
2. 6. 2021 21:45
Re: Re: Než začneš kritizovat
To boli nejake talianske nosice :-) Na Citigo som kupil Thule, tie by mohli byt kvalitnejsie a aj tak to davam dole. To je presne to, ze ludia tu placu nad komfortom, ale polovici ludi tu nepride cudne si dat nosic a chodit s nim aj cely rok.
Avatar - wakantanka
3. 6. 2021 11:17
Re: Re: Než začneš kritizovat
povedz rovno, že s nosičom na streche má to eCigo oveľa menší dojazd a to každý pochopí. Ale tie plky o hluku od rakvy na streche si nechaj pre niekoho iného. Absolvoval som cestu k moru cca 1300 km v jednom smere s rakvou na streche a kupodivu som o nej ani nevedel.
3. 6. 2021 12:54
Re: Re: Než začneš kritizovat
Čo ty vieš, možno mal na streche toto
https://www.lacnerakvy.sk/…/2016/06/DS0.jpg
a to mohlo hučať... ;-)
Avatar - wakantanka
3. 6. 2021 13:15
Re: Re: Než začneš kritizovat
:-) :yes:
Avatar - simon_sez
3. 6. 2021 14:31
Re: Re: Než začneš kritizovat
Ja mam cerstvu prvu skusenost a teda hucalo mi to dost. Je pravda, ze nosic som nekupil nejaky aerodynamicky, ale skor ten box kladol odpor.

Podla mna zalezi aj od hlucnosti auta a nakolko sa potom ten aerodynamicky hluk prenasa do auta.
Avatar - xxc
3. 6. 2021 17:17
Re: Re: Než začneš kritizovat
Mensi dojazd ani velmi nie, mozno spotreba ide hore o 1 kwh. Inak Citigo s nosicom = hlucnostou asi Scenic bez nosica :-)
2. 6. 2021 20:40
Re: Re: Než začneš kritizovat
Ty toho nechápeš dosť. Tak nemudruj, čítaj a uč sa.
Avatar - kari.laz
2. 6. 2021 14:55
výkony
Nechápu, proč Caddy tak rezignovalo na výkony. Klidně ať má tyhle nižší v nabídce, proč ne, ale stejně tam je 2.0 tak mohli poskytnout alespoň tu 110kW verzi a to samé u 1.5 TSI, kdy mohli k 84kW variantě nabídnout silnější 110kW.
Je mi jasné, že tohle není auto na "závodění" ale s plně naloženým autem by se nějaký ten výkon navíc hodil a věřím, že by nebylo málo lidí, kteří by si za to připlatili.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wakantanka
2. 6. 2021 15:42
Caddy
za bezmála milión a to má byť rodinný ideál? Náhrada za MPV? Ani omylom. Okná v zadných dverách sa dajú stiahnuť, alebo aspoň vyklopiť? Podľa fotiek zrejme nie. Posledné výklopné okná sú elektricky ovládané? Márne hútam za čo vlastne chce VW tie peniaze? Sharan je vo všetkom o triedu lepší pre ľudí a stojí rovnako.
Rozbalit vlákno
50
2. 6. 2021 15:55
Re: Caddy
Bohužel sharan už je jen benzínu, v dieslu jej neseženeš (nebo možná jo, ale už neobjednáš). Vypadá to že emise si skutečně začínají vybírat svou daň a to jsou silné naftové motory pro MPV. Mě osobně se zdá jako by u těchto krabic byl problém s plněním emisí jako takových ( a ne CO2, ze kterého se platí pokuty). Ale možná je to jen zdání. Nicméně to že zmizely nafty ze silných audin kodiaka RS atd. asi není náhoda.
Avatar - WinDiesel
2. 6. 2021 17:48
Re: Caddy
To nedává logiku. 1,4 TSI nebo 1,5 TSI mají mnohem horší CO2 než 2,0 TDI, specielně u Sharanu. Sharan dostal dvojnásobný SCR systém jako první ze všech dieselů, takže tady taky ne.
Nahradit 2,0 TDI TSIčkem je totální nesmysl !!!
2. 6. 2021 21:45
Re: Caddy
Mnohem horší = cca 10-20%? Ale zato s NO nemají problem žádný
4. 6. 2021 11:41
Re: Caddy
Právě. Také v tom vidím NOXy.
2. 6. 2021 16:57
Re: Caddy
Souhlasím s tebou, Caddy rozhodně není náhrada za MPV. Jako majitel aktuální generace Touranu Highline 1.4TSI 110kW bych ho rozhodně za dodávku nevyměnil. Navíc Caddy chybí spousta věcí silnější motory, otevírací okna vzadu, mlhovky, pořád to vypadá jak dodávka a celkově design je hodně slabý. K tomu přidejme šílenou cenu a vyjde z toho jasné NO GO!
Avatar - xxc
2. 6. 2021 17:24
Re: Re: Caddy
Načo je dobré otvárať okno vzadu?
2. 6. 2021 17:43
Re: Re: Caddy
Tuhle otázku myslíš vážně? Ty nemáš děti? Jezdíš pořád s klimou? Nevětráš auto? Atd…
Avatar - xxc
2. 6. 2021 17:45
Re: Re: Re: Caddy
Deti mám dosť, jazdím stále s klimou a vetrám auto. Normálne sa pýtam, načo kto otvára zadné okná :-) resp. či je to taký problém
2. 6. 2021 17:50
Re: Re: Re: Caddy
Odpověď už máš ;-)
Avatar - KANKUNEN
2. 6. 2021 18:07
Re: Re: Re: Caddy
No aby byl v autě kravál a neslyšel si děcka řvát.
2. 6. 2021 19:47
Re: Re: Re: Caddy
Svatá prostoto...

Pán bůh s námi a zlé pryč...

Ps.: Ty diskuze tady klesají vážně hodně, hodně dolů :no:
Avatar - xxc
2. 6. 2021 21:39
Re: Re: Re: Caddy
Co tak diskutovat namiesto hluposti? Fakt nikoho tu nenapadlo, ze otvarat okna vzadu je blbost? Alebo minimalne nie az take dolezite, aby to stalo za zmienku?
2. 6. 2021 23:39
Re: Re: Re: Caddy
Nie, to napadlo len teba.
Avatar - speedfred
3. 6. 2021 11:24
Re: Re: Re: Caddy
Ja nemôžem uveriť že xxc je svojprávny a má aj vodičák.
3. 6. 2021 12:56
Re: Re: Re: Caddy
Tak to sme aspoň dvaja.
Avatar - xxc
3. 6. 2021 17:19
Re: Re: Re: Caddy
Stale neviem, naco je dobre vzadu otvarat okno, pokial ma auto klimatizaciu. Co Caddy za milion predpokladam ma. Namiesto reci a hluposti by som privital normalnu diskusiu.
3. 6. 2021 18:15
Re: Re: Re: Caddy
Stále nevieš? A ty ideš niečo písať o hlúposti?
Avatar - speedfred
3. 6. 2021 19:15
Re: Re: Re: Caddy
Ja napríklad na jar/jeseň klímu moc nezapínam a kľudne si pootvorím zadné okno. Deti tak isto radi otvárajú okno, samozrejme nie na diaľnici.
Takže asi takto je to u mňa keď si xcel diskutovať.
3. 6. 2021 19:58
Re: Re: Re: Caddy
Normálne deti okná neotvárajú, ak im to nedovolíš. Pre maličké deti a nevychovaných šarvancov existuje niečo také ako detská poistka.
Avatar - xxc
3. 6. 2021 21:36
Re: Re: Re: Caddy
Ved ja tiez nie som fanusik klimy, ale aj bez klimy dokaze do auta fukat filtrovany cerstvy vzduch. Ze sa deti rady hraju s oknom, to pre mna nie je take podstatne. Pre inych ano, beriem :-)
2. 6. 2021 21:37
Re: Re: Re: Caddy
Chúdence deti...
Avatar - wakantanka
2. 6. 2021 19:43
Re: Re: Re: Caddy
Načo ti je sto isofixov v aute? Aká otázka, taká odpoveď. :)
Avatar - xxc
2. 6. 2021 21:37
Re: Re: Re: Caddy
Lebo kotvim detske autosedacky? Na to mi je tolko isofixov :-) A teraz namiesto debilin seriozne vysvetlite, preco je taky hrozny problem, ze auto nema otvaracie okna vzadu.
2. 6. 2021 23:40
Re: Re: Re: Caddy
To sa tebe vysvetliť nedá, to sa dá vysvetliť len človeku, ktorý nemá v hlave namiesto mozgu vatu.
Avatar - wakantanka
3. 6. 2021 11:13
Re: Re: Re: Caddy
sedačku ukotvíš aj pomocou bezpečnostného pásu. Keď nevieš otvoriť nijak zadné okná ako vyvetráš? Len pomocou predných? V aute za milión? Vieš že zvlášť malým deťom dlhý pobyt v klimatizovanom priestore nerobí dobre na priedušky? Preto chcem vo svojom aute aj otváracie okná v zadných dverách a keď je to niečo veľké ako toto Caddy tak aj vyklápacie posledné okná.
Avatar - xxc
3. 6. 2021 17:27
Re: Re: Re: Caddy
Ked sa klima normalne nastavi, tak myslim im to zle na priedusky neurobi. Nove autosedacky uz pomocou pasu neukotvim, aspon nie legalne. Ale kotvim tak, v Citigu vpredu nie je isofix a zapinam to len pasom, ale nie je to bezpecne. Potom ich mozem nosit aj rovno bez sedaciek, aj tak to nikto nekontroluje a aj tak sa da :-) A ano, vetram len pomocou prednych, alebo necham otvorene rovno dvere. Vyklapacie zadne okna su na Citigu, sem tam sa s tym deti hrali a uz ich to prestalo bavit :-) Mozno to bude dobre, ked tam necham vzadu kolobezku na slnku, aby sa cez den neupiekla v aute. Cize vyklapacie ano, ale otvaracie fakt nechybaju.
Avatar - wakantanka
3. 6. 2021 19:36
Re: Re: Re: Re: Caddy
Kua, príď niekedy do PO, ti dám starého Carnivala na pol hodiny keď bude hic. Vyvetrať prd auto ako je Cigo je nič, ani ho vychladiť. V podobne veľkom aute alá Caddy maxi zvlášť plne obsadenim je to diametrálne odlišné a to má ten Carnival dva vyparniky a možnosť si regulovať teplotu vpredu a vzadu zvlášť.
Avatar - xxc
3. 6. 2021 21:30
Re: Re: Re: Re: Caddy
Donesiem Scenica, sadnem dozadu a mozeme skusat :-) To uz je ina vec, ked vzduchotechnika nestiha.
Avatar - wakantanka
4. 6. 2021 08:51
Re: Re: Re: Re: Caddy
Pozri, píšeš očividne ako niekto kto s podobne veľkým autom nemá žiadnu skúsenosť. Moja žena má auto veľkosti Citiga a tam je to diametrálne odlišné ako u veľkého MPV alebo takejto zcivilnenej dodávky. Zvlášť ak sa bavíme o situácii, že ti auto stojí dlhšie na slnku a proste nemáš chuť tam čakať kým vyvetráš len otvorením dverí na parkovisku. Ono aj tej automatickej hocakovýkonnej klíme chvíľu trvá, kým naplno nabehne azačne chladiť. A vychladiť taký veľký interiér tiež netrvá minútu či dve. Vtedy je lepšie pri nízkej rýchlostiotvoriť okná a výmene vzduchu trochu pomôcť. Nehovoriac o tom, že občas keď idem sám, tak si stiahnem len zadné okná.
Avatar - xxc
4. 6. 2021 16:27
Re: Re: Re: Re: Caddy
Ja som tiez skusal stahovat len zadne okna, ze to nebude fukat, ale bubnuje to :-) Rovnako aj vetram po nasadnuti do horuceho auta prvych par metrov, ale nejaku vedu by som z toho nerobil, otvorim okna, co mam a neplacem, co nemam. Inak chladit sa musi pomaly, snad nedam v 38 stupnovej horucave 22 stupnov za 2 minuty. MPV mam az 2, ale skor su mensie, neviem ci to urobi az taky rozdiel :-)
Avatar - Mikesus
3. 6. 2021 20:07
Re: Re: Re: Caddy
Vy máte na Slovensku zákaz sedaček bez isofixu?
Avatar - xxc
3. 6. 2021 21:21
Re: Re: Re: Caddy
To bude v celej EU. Zbytocne ohrana tema, isofix som tu ani nezacinal, nech si deti nosia aj v naruci, ja Caddy kupovat neplanujem :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2021 19:52
Re: Re: Caddy
Podla tejto logiky na co vobec mat aj vzadu nejake okna ze jo....ty si iny logik... ;-)
2. 6. 2021 20:55
Re: Re: Caddy
Teraz sa tomu hovorí "logik"? ;-)
Avatar - xxc
2. 6. 2021 21:41
Re: Re: Caddy
Sedel som v CHR, ktore kazdy kritizuje za stiesneny priestor vzadu a male okna. Napodiv v pohode :-) Okna nie su zle, ale preco je take dolezite ich vzadu otvarat?
2. 6. 2021 23:19
Re: Re: Caddy
Bože, prečo si dal dušu do barana?
Avatar - Ozzman
3. 6. 2021 08:39
Re: Re: Caddy
Já si říkám, že ideální by bylo, kdyby auta neměla žádná okna a jen displaye... k čemu je nám přirozené světlo a nerecyrkulovaný vzcuch..... chudáci tvoje děti, já třeba jezdím dokud to jde vydržet bez klimošky s otevřenými okny a je to paráda i přesto, že občas začoudí stará Avie...
3. 6. 2021 09:02
Re: Re: Caddy
Ja jsem alergik a vsude kvete repka, takze okna neotviram nikdy a kupuju kvalitni kabinove filtry. Ty s uhlikovym filtrem dokazi par mesicu odfiltrovat i smrad z Avie.
Avatar - Ozzman
3. 6. 2021 10:36
Re: Re: Caddy
No tak tohle neresim a uzivam si cerstvy vzduch :) i kdyz nekdy smrdi :D
3. 6. 2021 12:25
Re: Re: Caddy
Repka je velice slabý alergen a alergie na ní velice vzácná a její pyl je tak těžký že úložné na jednotky metrů.
3. 6. 2021 13:26
Re: Re: Caddy
Ona jde dost citit ale mozna ze ta alergie neni z ni. Problem je i prach, ted se vsude neco opravuje takze spousta bordelu na silnici.
3. 6. 2021 12:58
Re: Re: Caddy
Tak z auta, čo stálo pol dňa na slnku na parkovisku vyženiem prehriaty vzduch najlepšie cez otvorené okná, pokiaľ od B-stĺpikov dozadu nič neotvorím, je to na prd. Klíma musí s takým skleníkom dostať riadny záhul.
3. 6. 2021 13:24
Re: Re: Caddy
Myslim ze otevrene okna moc nepomuzou, kdyz jsem mel jeste auto bez klimy tak jsem ho nechaval stat na parkovisti s otevrenymi okny a stejne tam bylo peklo. Radeji prepnu na vnitrni cirkulaci a dam klimu na max.
3. 6. 2021 23:24
Re: Re: Caddy
Bože dobrý...
Okná otvorím na začiatku jazdy, keď sa rozbieham, nie? Logicky otvorené okná pri stojacom aute nepomôžu... Sakra chlapi, načo máte hlavy, keď ich nepoužívate?
Avatar - xxc
3. 6. 2021 17:29
Re: Re: Caddy
Presne tak, kupime drahe uhlikove filtre do auta a budeme otvarat okna :-D Ved do auta ide len cisty vzduch, ale prefiltrovany. Samozrejme ten filter treba sem tam vymenit a vycistit aj celu vzduchotechniku.
3. 6. 2021 20:00
Re: Re: Caddy
Tak ale ty si špeciálny prípad, všetci nie sú alergici.
2. 6. 2021 22:40
Re: Caddy
Naprostý souhlas, za 700k se da sehnat skladovka Tourana, a to je prostě jine auto - jinými slovy auto, a ne dodavka... nepresedlal bych ani omylem :)
Avatar - Ozzman
3. 6. 2021 08:43
Re: Caddy
v akci za 699 má teď Ford Smaxe, lépe jezdící auto, s 110kw TDCi v titaniu, to je skvělá nabídka a když chceš víc, pořád můžeš objednávat a konfigurovat i lepší verze :)
Avatar - Ronault.
8. 6. 2021 21:27
Re: Caddy
Za 699? Hmmm, tak jestli to má slušnou výbavu a 7 míst tak super :yes:
2. 6. 2021 19:58
pane Bureši...
Chtěl jsem se i trochu rozepsat, ale to vážně nemá smysl - nesmyslně "oslavných" článků na Caddyho už zde bylo za ty roky více než dost.

Jemně řečeno - nebaví.

Tahle předražená dodávka opravdu nenahradí (skvělá) auta jako je S-Max a jeho brácha (jízdní vlastnosti), C4 Picasso (famózní pojetí interiéru - pro všechny, pro rodinu, kdo zná chápe) atd.

Znouzecnost (BTW - fajn kapela ;-) ) za adekvátně nižší cenu, OK. Tímto zdravím Citroen Berlingo...

Ale toto, za tu cenu ( a to počítám i s případnou slevou) - fuj. Boubín, nelíbí.

Ps.: Pane Bureši, Vaše články mám obecně velmi rád, jste jedním z mých nejoblíbenějších autorů na ACZ. Všechna mnou výše zmiňovaná auta jsem jel, včetně Caddyho (poslední tři generace, včetně této v článku popisované...)
Rozbalit vlákno
1
2. 6. 2021 23:51
Re: pane Bureši...
Tiež by neškodilo prekontrolovať si tabuľku údajov, kde sú uvedení konkurenti - Berlingo XL a Combo Life XL, prakticky zhodné autá s rovnakým motorom, u Berlinga priemerná spotreba 5,4 litra, u Opla len 4,2.... Tí Nemci dokážu zázraky. Obidva údaje sú samozrejme blbosť, podobne ako všetky ostatné papierové spotreby.
2. 6. 2021 23:02
90 kW
Výkon 90 kW u 2.0 TDI a výkon 84 kW u 1.5 TSI je zřejmě účelově snížen, aby vynikaly výkony uváděné u elektrovozů. To že maximální výkon EV je schopno dávat 20 - 30 sekund a ještě při téměř nabité baterii a dalších několika podmínkách už se často v článcích neuvádí. Škoda, že cenu také VW u Caddy nesníží jak snižuje výkon u 2.0 TDI nebi 1.5 TSI...
Zřejmě zkrátka další skrytá podpora EV :no:
Rozbalit vlákno
3
2. 6. 2021 23:22
Re: 90 kW
Ak toto myslíš vážne, mám o tvoje duševné zdravie obavu. Ale nevadí, hlavne že ti chutí jesť, to je základ.
Avatar - Ozzman
3. 6. 2021 08:40
Re: 90 kW
Tady je to zase výživná a konstruktivní diskuze, což? :D
3. 6. 2021 09:45
Re: 90 kW
Hej, som úplne happy... :-[]
Avatar - JirkaVejrazka
3. 6. 2021 09:05
Alternativa k MPV?
Ja zrovna po nejakem MPV nebo necem podobnem pro rodinu koukam, ale tohle Caddy me nechava tak chladnym, ze mi je az zima na nohy. Neumim si moc predstavit, kdo by si to za tuhle cenu pro rodinu koupi.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Mikesus
3. 6. 2021 20:11
Re: Alternativa k MPV?
A jak dopadla zkušenost s Fordem?
Avatar - JirkaVejrazka
3. 6. 2021 20:49
Re: Alternativa k MPV?
Dobre, ale jeste chci vyzkouset jedno nebo dve auta, nez neco koupim.
Avatar - Mikesus
4. 6. 2021 08:49
Re: Alternativa k MPV?
to chce, a sedačky taky v pohodě vešly?
Avatar - JirkaVejrazka
4. 6. 2021 09:12
Re: Alternativa k MPV?
V pohode bych nenapsal, ale vesly. Horsi to bude asi se zapinanim pasu. Ale vypada to resitelne.
Avatar - Mikesus
4. 6. 2021 16:53
Re: Alternativa k MPV?
To jako fakt? To bych nečekal. Tak nějak předpokládám, že když má 3x isofix, tak se tam i 3 sedacky vejdou.
Avatar - lordlord
3. 6. 2021 09:17
kup
Minulá krabice měla zakrytou lištu od šoupaček. Stále nevyřešen systém sklápění sedadel - musíte po sklopení použít aretační tyč, moc prostoru pro velké věci nedostanete.
Rozbalit vlákno
7
3. 6. 2021 09:46
Re: kup
Plus pevné okná v bočných posuvných dverách, ktoré vraj otvárať netreba... ;-)
Avatar - lordlord
3. 6. 2021 12:50
Re: kup
já ta zadní nikdy nepotřeboval
3. 6. 2021 12:59
Re: kup
Ja sa zase bez nich nezaobídem. Napríklad na vyvetranie interiéru po dlhom státí na slnku na parkovisku, a decká vzadu tiež trochu čerstvého vzduchu ocenia.
4. 6. 2021 11:31
Re: kup
No to je jediný moment kdy se trochu hodí. Ale ve chíli kdy tam máš děti tak to stejně neotevřeš, alespoň já ne. Celročně zablokovaný otevírání zadních oken. Prostě větrám předníma ca. minutu a pak už nastavují klimui. Naopak by mne štvalo mít tak hnusný design jako berlingo, který kůli otevírání zadních oken má do dveří vraženou lištu a pevný skleněný element a skla posazená více dovnitř. Vypadá to děsně, kůli takovýmu nesmyslu.
4. 6. 2021 15:12
Re: kup
Jediný dôvod - ktorý sa hodí denne po celé leto. Najmä keď je počasie čím ďalej horúcejšie. Deti - ja neviem, ľudia, vaše deti nerastú? Sú stále také malé a hlúpe, že sú otváracie okná pre ne nebezpečné?
Ja na rozdiel od teba neradím vzhľad nad účel. Pri rodinnom aute dizajn detailov nepatrí medzi priority.
Avatar - lordlord
4. 6. 2021 12:13
Re: kup
jednou jsem to musel po někom zavřít, protože se mu tam vzpříčilo a nešlo mu zavřít
4. 6. 2021 15:12
Re: kup
Jéžiši, to si sa musel strašne nadrieť...
3. 6. 2021 12:27
Cena x vykon
Za ceny který ve nastavil si může Caddy koupit jen vwanatik nebo člověk co nezajímá o auta a neví že se dá koupit něco jiného.
To radši dotazenejsi a o třetinu levnější Berlingo a jeho bratranci.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2021 08:02
Dodávka
Nejsem obhajce Caddy, ale docela me zarazi jak se vetsina ohani tim, ze je to dodavka. By me zajimalo kdo z vas s tim autem jel. To si opravdu myslite, ze to jezdi jako dodavka ? Ja si dodavku predstavuji treba jako Ducato, Sprinter atd.
Tyhle auta maji podvozek osobaku, jen maji "vyse strechu". Vsadim se, ze 90% lidi nepozna rozdil pri bezne jizde treba oproti Octavii.
Nejdriv se svezte a pak piste... Jako rozdil tam nejaky bude, ale opravdu se da hovorit o dodavce ?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - wakantanka
4. 6. 2021 08:23
Re: Dodávka
A vieš o tom, že špeciálne Caddy sa zbavil listového pera až v tejto generácii? Vieš že kvôli nosnosti na úrovni cca 800 kg v cargo verzii to musí byť z princípu inak nadimenzovane aby to zvládlo?
4. 6. 2021 08:28
Re: Dodávka
Caddy prišiel o listové perá - aj o veľkú časť nosnosti.
4. 6. 2021 08:26
Re: Dodávka
Radšej sa nevsádzaj, lebo by si prehral. Caddy je dodávka ako vyšitá, veľký objem karosérie a tenké bočáky proste poznať, tuhosť je slabšia. Zadná náprava tiež nie je ktoviečo, rada si na nerovnostiach poskočí, hlavne keď nie je zaťažená. Takisto hluk motora preniká do kabíny viac ako sa patrí na osobné auto. Rozdiel voči osobnému autu je stále citeľný, aj keď menší ako u starších modelov.
4. 6. 2021 11:34
Re: Dodávka
Já v tom teda už jel. A jezdí to úplně nirmálně. Jako tužší nastavení to má, ale asi jako octavka, nebo zmíněný touran. Takže podvozek bez problémů, rozhodně ne dodávkový. A kufr velkej jako prasátko. Nebo spíš tři prasátka. :-)