Novinky
šofér
3
Vidím, že tady odpovídá kdejaká cucák co mu asi ještě není ani třicet a to včetně pana redaktora! Psát o 55 letých jako o důchodcích. No, rád bych šel v 55 do důchodu, vy troubové! A pane reaktore, vy si s tou "cílovkou", kdy vaříte z vody, jděte víte kam! A vám ostatním, co jste na tu slátaninu o věku naskočili, máte dnes první místo za skok na blbost!
Přejít do diskuze
Je docela překvapivé, že si někdo dovolí v roce 2021 prodávat auto za 350 tisíc Kč bez rádia či tónovaných skel, respektive žádat příplatek 20 tisíc za paket, ve kterém to je. Na druhou stranu má základní výbava halogenové světlomety, takže se základním motorem 1.2 by to opravdu mohlo být "auto na dožití", kde ťukanec na parkovišti u 10letého auta nebude znamenat totálku.
...jak se tu většina rozplývala nedávno nad pěknými tvary nových Genesisů, tak se až nechceš věřit, že ten samý koncern přijde na trh s touto obludou. Už jsem utrpěl i setkání face 2 face a je to tedy síla. :yes: :-!
To by dokázalo napumpovat vysokou dávku sebevědomí i tvůrcům prvního Renaultu Thalia nebo😒br />https😐/www.auto.cz/…edm-jednou-ranou?…
To by dokázalo napumpovat vysokou dávku sebevědomí i tvůrcům prvního Renaultu Thalia nebo😒br />https😐/www.auto.cz/…edm-jednou-ranou?…
Jak přišel autor na to, že cílová skupina je 55 plus. Já bych řekl 18 plus. Je to trochu divočina a je to levné. A je to vyšší, to je teď moda.
No, já si právě myslím, že právě ten design bude to hlavní, co těm starším (nemusí jít zrovna o důchodce) vadit bude - ten "laciný" interiér možná řešit nebudou, ale ten vnější vzhled (pokud ho budou řešit) jim vadit bude.
Jinak palec nahoru za prostorné auto s cenovkou hluboko pod 400kKč s vyšším posezem - zaplňuje mezeru na trhu a je vhodné pro ty co chtějí prostor, vyšší posez a současně nejsou ochotni platit nehoráznou sumu za Kamiq. Ale ten vzhled...
Jinak palec nahoru za prostorné auto s cenovkou hluboko pod 400kKč s vyšším posezem - zaplňuje mezeru na trhu a je vhodné pro ty co chtějí prostor, vyšší posez a současně nejsou ochotni platit nehoráznou sumu za Kamiq. Ale ten vzhled...
Ja myslim ze to vadit nebude, i20 je taky docela moderni design a duchodcum se prodava. Taky je treba si uvedomit, ze kdo jde dnes do duchodu, tomu bylo 19 kdyz sly do kin Star Wars, takze nemusi platit, ze Fabia I je maximum modernismu co snese 😄 Spis je asi problem ze hodne z nich chce Skodovku, at to stoji, co to stoji 😄
Tak to je nás víc. Bohužel se s námi neshodl šéfdesignér interiéru, který nad panelem klimy chtěl mít tu zbytečnou plochu levného plastu.
Jako škaredý to je, mně je 31 a Star Wars mě absolutně neberou 😊 ale docela dost důchodců potkávám v Toyotách C-HR a Škodách Kamiq, což taky nejsou úplně konzervativní auta.
Trošku jiný,důchodcům asi nevadí. Zamě místy trošku divoký v bicoloru fajn ,ale hlavně mají i Pistáciovou barvu bez příplatku 😁
Základní motor je tak sotva dostačující dle projížďky v i20 . Kdo nechce turbo a cena od :yes: ....
Základní motor je tak sotva dostačující dle projížďky v i20 . Kdo nechce turbo a cena od :yes: ....
No povedal by som, že ten dizajn je fakt škaredý ale pravdou je, že asi niesom cieľovka. Mne na tom aute vadí nielen výzor exteriéru. Nesedí mi ani ten interiér, ani motorizácie. Akože vyfasovať to auto a voziť sa - OK. Ale dať za neho vlastné peniaze by som asi nedal.
Vonkajší dizajn asi uchváti málokoho, voči tomu interiér sa zdá byť vpohode. Vyššie kritizovné ovládanie klímy zase nemusí byť také zlé. Je na pohľad trochu nízko, ale zase spoza volantu môžu byť takto vyhotovené tlačidlá dobre viditeľné a dosiahnuteľné prstami pravej ruky opretej o šaltpáku. Ako jednoznačný fail by som to nevidel. Skôr sa mi zdá, že vzadu je vzhľadom na veľkosť auta akosi málo miesta. Celkovo ide len o pár cm vyšší hatchback, čiže nič zvláštneho. Dobré predaje môže zabezpečiť dobrá cena, inak skôr taká šedá nezaujímavá myška.
a protože ve svých 51 už celkem dobře tuším, jak se vyvíjejí priority řidiče, tak tohle je absolutní fail. Vnější vzhled pod psa, uvnitř taky nic moc. Pamětník, který byl mladý v 80-90kách tam nenajde nic, co by se líbilo nebo aspoň připomělo mládí. Člověk 55+ bude taky "unešen" neskutečně neergonomickým ovládáním klimatizace, které je dáno jeho nesmyslným umístěním "pod úrovní k*o*kota". Ohýbat se k tlačítkům vedle voliče rychlostí - ještě horší. Blbý výhled přes tlusté sloupky - nelze komentovat. A ještě že v tom nesedím, to bych našel ještě 100+1 zajímavostí.
...pro cílovou skupinu 55+ takto podivný a řekněme si to na rovinu prostě ošklivý design?! Toto je fail, který se marketingu Hyundaie šeredně vymstí! Auto pro tuto cílovou skupinu by samozřejmě mělo vypadat spíše konzervativně a hned na první pohled líbivě! Navíc ošklivý je i design přístrojovky a volantu... Pochválit tak lze jedině mechanickou P brzdu a zachování normálních tlačítek, ale design děs běs.... 😒 :no:
Příznávám bez mučení, že jsem článek nečetl a šel rovnou do diskuse 8-s a v nadpisu píšou o duchovním nástupci ix20, což je typicky důchodcovské auto.
Ovládání klimatizace mi přijde celkem přijatelné, spousta aut to má umístěno v této úrovni. Ale ta tlačítka umístěná za řadicí pákou, to je skoro neuvěřitelné, že to někoho napadne tam dát.
Asi proto že je to jako nástupce ix20 to auto bylo celkem oblíbené u starších vyšší a mělo dobrou cenu Ke konci.