České zastoupení automobilky Nissan v Praze představilo třetí generaci populárního crossoveru Qashaqi, který spoluzakládal segment C-SUV a dlouhodobě si v něm připisuje nejvyšší příčky popularity.
opat nie je o com... aj tentokrat kaskaj opat caka velky uspech... technicky aj vizualne dokonaly voz.. k tomu aj idealne rozmery ... nadherna kabina ...a .... a celkovo z tohto auta vyzaruje aj velmi sympaticka aura.... sice to uz nebude za 18 litrov v zaklade ako predchodca ( cakam podstatne vyssiu cenu ) ale aj tak podla mna toto auto bude paradny kauf.... uz mensi juke je super... ten stoji tusim v zaklade okolo 15-16litrov... ale kaskaj nam konecne dospel v idealne rodinne SUV ktore uz moze byt auto na vsetko... na dovolenku... na chalupu... na manazersky popracovny vikend ci kludne aj ako auto do mesta... jeho zaber na klientelu bude doslova brutalny :yes:
Aj mne, 207GTI je velmi fajn auto, podobne aj 208. Okrem toho, ze to dobre jazdi aj s jednoduchou technikou, to ma solidnu pas. bezpecnost a dobry antikor. Podvozok je tiez slusne poddajny aj na horsie povrchy. Fiesta ST je velmi tuha a 1.6 EB tiez neoplyva spolahlivostou, ale myslim ze je istejsi nez THP. Tak som skoncil pri Cliu.
Preto som nesiel do Mini, hlavne kvoli THP. Jazdenka je podla mna uplne fatalna volba, cenove rozpatie je velke, aku mas zaruku ze ten co pyta vela bol poctivy? Ziadnu, odrbe ta kto moze. Proste som ich vynechal z hladacika, inac to nejde ;-\ Aj jazdena 208GTI sa da kupit za pekny peniaz, ale bude v tom zapocitane DNA toho THP.
Ja sa tymi zasadami ako som pisal vyssie drzim aj u atmosfer, alebo v minulosti aj dieslov (1.9tdi, 1.6HDI) a nikdy som nemal problem, vsetky mali vyse 215tis km a ostatne vysoko nad 300tis. Nove THP by som tiez udrzal pri zivote asi. U neho je este blbe, ze to trpi kvoli priamemu vstreku aj na kratke trasy, takze pomaly s tym nemozes ratat ani do mesta a mat to len cisto na vikendy a dlhsie trasy... to je uz dost mizeria.
Osobne si myslim, ze nabeha statisice, ale nie s kazdym. Kvalitne palivo, caste vymeny oleja (max 10tis km), nepodtacat, nedavat na studeno atd.
Vyzaduje si to znalosti, peclivost a pak si myslim, ze to dokaze jazdit. Urobis vcas nejaku dekarbonizaciu napr po okolo 200tis a pobezi to. Problem je, ze tie vyhonene verzie su este citlivejsie ako tie nizkotlake a cele sa to stupnuje.
Tento nový Qashqai vyzerá super a ak nastavia cenu od povedzme 21 000 € tak bude mať určite úspech.Lebo má to priestor,má to dostatočný kufor má slušný motor 1.33 156k má aj manuál a v strednej výbave za povedzme 24 000 € je to dosť dobrá alternatíva voči autám segmentu C.Ak sa v budúcnosti rozhodnem pre Crossover alebo SUV tak toto je horúci kandidát.Myslím si že niečo podobné bude aj nový Kadjar.Nissan velmi príjemne prekvapil. :yes:
" automobilka zdůvodňuje cenově dostupnější technologií, která ale přispěje ke snížení emisí i spotřeby a přitom zvýší hmotnost vozidla o pouhých 22 kilogramů."
No, platí především fakt, že jde o cenu. Lehké je to proto, že to nic moc neutáhne. Vyšší napětí je zcela jasně výhodnější. Už i takových 48 V, což je bezproblémové pro servis, dokáže pohánět kde co. Nevím o tom, že by někdo šel do takové šílenosti jako 12 V MHEV.
Ten nesmysl tam dali jen proto, že motory jsou slabé, ale ve WLTP podávají solidní spotřebu, tak pro doladění pro ty správné výsledky připojili baterku a dráty navíc.
Jsem si na 100 % jistý, že v běžném provozu bude rozdíl neměřitelný. Možná to uleví stop-startu. S tím měl navíc Qashqai problémy.
Jazdil som v sluzobnej 308SW 1.6 THP 115kW a islo to dobre. Dole to malo vlaznu reakciu na plyn, ale ked sa to nadychlo islo to az do 6tis velmi pekne. Akurat ten podvozok uz musel byt velmi tuhy aby taku naloz v kombiku zvladol a dost to mlatilo hlavne od zadnej napravy. Bezne verzie 307 aj 308 boli o dost komfortnejsie.
To přesně odhaduji, že je to takový Alfa syndrom a ten motor za ideálních podmínek ty statisíce zvládne (dotyčný argumentoval ježděním po německých dálnicích), nicméně ojetina je riziko.
Tato je celkom vylepsena podla toho co je v clanku, kto vie ci si to vypytalo redizajn kvoli nejakym problemom starsich verzii. Nejake to pocukavanie v zatahu som videl riesit pri par pripadoch. To moze byt aj spatny benzin a pod.
Tak pomimo - pozeral som fora P207GTI a 308GTI s THP 1.6kami a hned po pol hodke co som si to tam trochu prelistoval som docela rad za F4R :D
Urcite nebude vitany, predoslej generacii to celkom radostne natierali posledny rok. Kamiq a Karoq sa dobre predavaju, na tom sa nebude chciet nic menit a Kórea je tiez cim dalej schopnejsia... Konu ten FL totalne sprasil, Kórejci su este stale schopni to uplne dojebať s dizajnom.
Som zvedavy na ten 1.5 turbo hybrid, mohlo by to byt celkom tiche z principu :-) Som rad, ze tam zostala ta 1,33 aj s manualom. Ideal by bolo kupit to na 20ckach s 6kvaltom a multilinkom a pak kola predat a nechat to na 18kach. S tym, ze by si mal mulťas v zadu, ktory inak neziskas :D
12V hybrid používá vícero Japonců, namátkou Suzuki Swift nebo Ignis nebo Mazda 3. Ale třeba také Renault Arkana nebo Captur. A právě technologii Renaultu použil tento Kaškaj. Většina výrobců to nenazývá MHEV, ale jako MicroHybrid právě kvůli tomu, že výkon je minimální a nepoužívá se pro podporu vlastního pohonu auta, ale hlavně pro podporu napájení el. spotřebičů v autě aby start-stop mohl na dlouhou dobu vypínat motor a stále bylo z čeho napájet palubní přístroje (plachtění, stání v kolonách etc.). U micro hybridů není druhá Li-ion baterka jako u MHEV ale jenom standardní Pb baterka se zvýšenou kapacitou, třeba na 100Ah.