Od představení modernizované Tesly Model S, která měla nabídnout extrémní verze Plaid a Plaid+, už uběhlo několik měsíců. Nakonec se ale dočkáme jen jedné ostré verze.
Musk si naivně myslel, že bud v Číně fungovat, i přes to, že poleze tamějším výrobcům do zelí. Je totiž první automobilkou, ve které má Čína nulový podíl. Čili pro Čínu je ta fabrika čistě montovna, z které nic moc neteče. Naopak chrlí auta, které v Číně nemají konkurenci. A to se Číně samozřejmě nelíbí.
Giga Šanghaj měla mít právě tu výhodu v nulovém podílu státu. Bylo to často zmíněné i v médiích a pro Čínu skvělá reklama. Něco ve stylu, že komouši už nechtějí podíly a nabízí trh stejné kvality a stejný přístup státu jako třeba v USA. Účel splněn. Musk to zavře, protože se v Číně Tesly nebudou prodávat. Kdo by chtěl auto, které bude pravidelně zastavováno policií. Kdo bude chtít makat ve fabrice, když ráno místo aby šel do práce, jde na nečekaný výslech? Komouši mají samozřejmě přístup k firemním serverům, takže know how už Muskovi stejně šlohli. Na vykrádání a kopírování celá Čína vyrostla.
Čína je teď pro Muska pěkný prů..., který ho může dost možná stát celou Teslu.
Ta dynamika je impozantní, to nic proti. Objevili se ale nějaké spekulace o tom, jak se to vlastně měří... a že Tesla udává časy měřené od okamžiku, kdy auto ujede jednu stopu. Pak je asi důležité vědět, jaká čísla se srovnávají...
I Škoda kdysi v Anglii přistavila do testu načipované auto a testeři se divili ...
Dneska už by se asi báli že jim na to novináři přijdou.
Musk je velký manipulátor. Ten zmanipuluje cokoli aby to hrálo pro něj.
Stačí drag race na YouTube. Ještě jsem asi neviděl žádný, ve kterém by prohravala.
Na druhou stranu, je to zásluha charakteristiky průběhu vykonu elektromotoru, ne Muska:)
Ja mám naopak info, že S aj X majú prekvapivo zostať na "starých" batériách, meniť sa bude len ich zloženie. Novšia verzia podvozku (spolu s batériami 4680) by mohla prísť do 2 rokov.