Kdo dnes nenabízí dobrodružně laděné modely, jako by nebyl. Ford přitom ukazuje, že tuto recepturu lze celkem snadno a prakticky využít i ve světě velkoprostorových a užitkových vozů.
Ten Ford je opravdu veliký a dáš do něj o dost víc než třeba do Travellera. Ale komfortem před FCL moc neoplýval. Listové pera byly poznat, teď nevím jestli podvozek změknul. Vadilo mi to podřazování na jedničku u manuálu při odbočeních v uličkách, dlouhá dvojka to nepobrala. Krize je automat, je z Rangeru a je krátký, na dálnici nevhodný.
Tohle auto fakticky porovnávám s MB Vito Tourer L a s VW Multivan 6.1.....ještě bych k tomu přidal Renault Trafic Spaceclass.......moc by mě zajímal nějakej nezávislej srovnávací test těchto aut.
Do mínusů by patřilo napsat i značnou nadváhu auta.
Pohotovostních 2330 kg mi v kombinaci s mimořádně nízkou nosností - jen 850 kg pro osm lidí a zavazadla - přijde jako dost špatný vtip. Myslím že tohle u Fordu moc nezvládli
Re: najdeme dvojici USB-A portů pro nabíjení elektroniky
To je fakt ! Ošklivý Ford, co neodveze víc, než 4 děti v autosedačkách !
Tak nějak jsem žil v domění, že průměrná česká a slovenská rodina, potažmo rodina bílého západního světa má +/- 1 až 3 děti, ale pak jsem si dal 1 a 1 dohromady... ty si od Košic, žejo? Neber to ve zlém, ale nehlásíš se k romskému etniku ? Pak by to vše vysvětlovalo, jen se divím, že se kloníš spíš k Renaultu a né k nějaké W210tce :D
Pro redakci, prosím, snad mne za tuto otázku nedáte ban, vím, že dnes je toto téma citlivější a větší tabu, než rozkrádat stát v přímém přenosu :D
Re: najdeme dvojici USB-A portů pro nabíjení elektroniky
Priemerna rodina mozno tolko ma, ale celkom pribudaju v okoli aj 3 detne rodiny. Cigani nie sme, uz to nejak tak vyslo :-) Zatial mam 3 deti a asi pribudne dalsie, ale bolo tam podozrenie na dvojicky. A tie uz by do Fordu nevosli.