Italský výrobce luxusních sportovních vozů Ferrari má nového šéfa. Přechod k elektrickému pohonu bude od září řídit 52letý Benedetto Vigna, který nyní vede největší divizi francouzsko-italského výrobce čipů STMicroelectronics.
Tak budeš mít místo vočipovaného TDI vočipované Ferárko:). Osobně si nemyslím, že konec V8 a V12 je dobrá cesta. Dobrý elektromobil umí kde kdo (za velkou cenu), ale Ferárko s vynikající V12 umí jen Ferárko.
PS: Jsem jediný koho neskutečně sere zdejší agresivní vnucování videí?
Jeden z nich je určitě humus v ženském rodě co má problém s caps lockem. Ono je to jedno, trh ukáže jestli bude bzučící ferrari s nadváhou dobře prodejné. IMHO měli vsadit na syntetické palivo jako Porsche. Výjimečnost těhle aut rozhodně není v akceleraci v přímce. Dneska jsem viděl požár čínského elektroautobusu a ani vysokooktanový benzín není tak rychlý - koupi elektrokoloběžky raději odložím. Na kole zhubnu a nic mně nemůže explodovat do ksichtu.
Electric bus bursts into flames, sets nearby vehicles on fire in China
youtube
čistě k zamyšlení - kde bereš jistotu, že Porsche se syntetickým palivem uspěje? krom toho Porsche rozjíždí elektřinu a děje se to, co za časů Cayenne - zákazníci kupují produkt, který jde zcela proti tradicím značky... tak aby zákazníci Ferrari nedělali něco podobného.
protože syntetické palivo emise neřeší, podle mě je to spíš pojistka, aby mohli jezdit zákazníci se staršími vozy...
a jaky je ten duvod ze by Ferrari krachovalo kvuli elektrickemu modelu? jsem si 100% jistej ze elektricke Ferrari se vyproda tak rychle a za takovou sumu, ze na tom fakt neprodelaj, ale spise par desitek az stovek milionku eur jeste vydelaj :-! a pak dalsi a dalsi modely a obmena bude tak soustavna, ze si za treba 30 let nikdo ani neuvedomi ze Ferrari nekdy nabizelo neco jineho nez elektricke Ferrari
me nejstarsi zrenovovane auto ma 52 let, nejblize k tomu co pises ma asi u me v garazi Carrera z roku 85, a presto jsem si jako Porsche na bezne jezdeni poridil Taycana, jaky je v tom problem? zadny, proste auta se meni s tim jak se meni doba, a lidi co si kupovali Ferrari pred 30 lety budou asi zrejme ve vetsine jini lide, nez jaci drzi prodeji Ferrari dnes, a ti z dnesni doby zrejme budou opet nahrazeni ve vetsine jinymi zakazniky za 30 let
jinak pokouset se koupit 30 let stare Ferrari nebudu, myslim ze nemaj v historii model po kterem bych nejak touzil a bylo v mejch finacnich moznostech, vesmes jedine co by se me z jejich nabidky libilo je F40, a to je i na me moznosti trosku drazsi zalezitost :D
Syntetická paliva mají budoucnost oproti utopické BEV, ale samozřejmě si lidstvo bude muset projít martiriem, BEV emise taktéž neřeší, to jen greandeal rádi propagují ten nesmysl a naivni tipci jako Mig 35 jim do toho tleskají.
...určitě není něco, po čem by zákazníci této značky toužili. Ostrý zvuk při bleskovém vytáčení mnohoválcového spalovacího motoru této značky je totiž jedním z velký lákadel ke koupi těchto skvostů... :-):yes: