Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Fiat Tipo Cross 1.6 MultiJet – Sdílejte, než to smažou!

V době, kdy velikost obrazovky určuje kvalitu auta a nafta je skoro sprosté slovo, přijíždí Fiat s úplně normálním vozem, který má tlačítkový interiér, úsporný turbodiesel a ještě se dá koupit za rozumné peníze.
Zpět na článek
14. 6. 2021 13:08
14. 6. 2021 13:11
14. 6. 2021 13:21
14. 6. 2021 13:50
14. 6. 2021 14:01
14. 6. 2021 14:46
14. 6. 2021 17:03
15. 6. 2021 00:36
15. 6. 2021 07:52
15. 6. 2021 10:11
15. 6. 2021 14:19
14. 6. 2021 14:42
14. 6. 2021 17:05
14. 6. 2021 18:26
14. 6. 2021 19:24
14. 6. 2021 22:53
15. 6. 2021 09:43
15. 6. 2021 10:23
15. 6. 2021 10:52
15. 6. 2021 00:41
15. 6. 2021 07:53
15. 6. 2021 09:38
15. 6. 2021 11:57
15. 6. 2021 10:13
15. 6. 2021 09:36
15. 6. 2021 14:00
16. 6. 2021 09:02
14. 6. 2021 13:50
16. 6. 2021 09:09
14. 6. 2021 14:28
16. 6. 2021 09:10
14. 6. 2021 14:40
14. 6. 2021 22:32
Avatar - Ozzman
14. 6. 2021 13:08
Proč?
Tohle není i jako kombík?! Vzal bych Tipo na milost, protože i přes lowcost interiér by to s takovým "archaickým" motorem a ve verzi kombi mohlo být hodně zajímavé auto i pro českého chalupáře.

Motor je diesel, dle Areseho má dynamiku Oktávky RS, takže to by bylo fakt dobré auto za slušné peníze s ohledem na zvedající se ceny.
Rozbalit vlákno
29
14. 6. 2021 13:11
Re: Proč?
Tak kombík je, akorát ne v téhle oplastované verzi.
Avatar - Ozzman
14. 6. 2021 13:21
Re: Proč?
No právě, ke kombíku by ten plast seděl více, vlastně ke všemu, jen ne k hatchbacku :D
14. 6. 2021 13:50
Re: Proč?
Naživo ten oplastovanej HB vypadá dobře, ale kombík by byl podle mě taky lepší.
Avatar - Ozzman
14. 6. 2021 14:01
Re: Proč?
Ideální je mít na výběr, ale zvýšené kombi pro mne může suplovat SUV, když máš třeba příjezdovku k chatě plnou výmolů...
14. 6. 2021 14:46
Re: Proč?
jakou to ma svetlou vysku?
tenhle parametr je prvni na co musim koukat aby se dostal domu i s vyfukem, pritom se prinejmensim z recenzi vytraci
ne ze bych po fiatu prahnul, to uz davno ne
Avatar - Ozzman
14. 6. 2021 17:03
Re: Proč?
Tak predpokladam, ze to ma byt levna alternativa k Fokusu Active ci octavii scout jinak mebudim duvod kupovat tuto oplastovanou verzi
15. 6. 2021 00:36
Re: Proč?
No to zase né, představ si takto oplástovanou a zvýšenou verzi sedan...brrr! :-O
Avatar - Ozzman
15. 6. 2021 07:52
Re: Proč?
Představil jsem si.... co třeba Volvo ? Hele, ušlo to, ale prostě kombi či SUV je na tohle nej :D
15. 6. 2021 10:11
Re: Proč?
Tyhle crosd sedany byly vždy totální propadák. Tahle úprava prostě dává smysl jen jako kombík, načeš Fiat ho má, ale oplastuje hatchback! Jak typické... :-( :no: Naprosto to nechápu, vždyť tuto verzi nabízel už u Stila SW... :-O
Avatar - Ozzman
15. 6. 2021 14:19
Re: Proč?
Jo, je to tak.... ostatně jsem to psal už v prvním příspěvku :)
14. 6. 2021 14:42
Re: Proč?
i scala s litrovym trivalcem je na stovce o par desetinek driv
a se ctyrvalcovym 1.5 to je uplne jina liga, a pritom ji koupis pod pul mega
Avatar - petr petrumr
14. 6. 2021 15:48
Re: Proč?
konkuren je focus active, néé scala.
Avatar - Ozzman
14. 6. 2021 17:05
Re: Proč?
No a na nerovnostech jim boucha vlecka… preci ne kazdy musi mit papirove to nejrychlejsi auto… kdyby to byl kombik, byl by mi sympaticky .
14. 6. 2021 18:26
Re: Proč?
je to podobne velky vcetne kufru
zrychleni hodne vypovida o tom, jak pohodove to bude jezdit, aniz bys to nutne vyuzival
14. 6. 2021 19:24
Re: Proč?
Až na to, že Scalu už nepořídíš s dieselem... pro někoho může být toto fešně vypadající Tipo s reálným dojezdem okolo 1000 km dobrou volbou.
14. 6. 2021 22:53
Re: Proč?
chrocht nema v takhle malejch autech vubec zadnej smysl, tak scala logicky chrochta nema.
podle spritmonitoru chrochtavy tipo 88kW (vic tam neni) prumer cca 5.8 litru, scala 110kW cca 6.3.
tedy chrohravy tipo jezdi u nas o 30 hal na kilometru levneji nez o 30 koni silnejsi scala, a to z jen diky danovymu zvyhodneni nafty proti benzinu.
to se ti zacne vracet mozna po 150tis kilometrech, kdyz nepocitam obecne drazsi servis u chrochtu.
a jako bonus te brzo s chrochtem nepusti do center mest
14. 6. 2021 23:43
Re: Proč?
Že diesel nemá v této kategorii smysl? A proč jej teda můžeš koupit ve Focusu, 308, Golfu, Leonu, Meganu, atd...?
Navíc zapomínáš na dálniční provoz, kde se rozdíl ve spotřebě nejvíce zvětšuje, tam to může klidně být 5,5 vs 7,5 a to už je rozdíl...
15. 6. 2021 09:43
Re: Proč?
nemyslim si, ze tyhle auta jsou typicky dalnicni krizniky poletujici po nemeckych dalnicicich 180+, a prece jenom, tebou uvadeny modely bych pasoval tak o pul tridy vys nez je uvadenej fiatek.
a i tak, 7.5 benzinu na dalnici v tehle kategorii znamena bud 150+, nebo nejaky problem s motorem.
15. 6. 2021 10:23
Re: Re: Proč?
O půl třídy výše? A čím prosím tě. P.S v reálném provozu bude M-Jet rychlejším vozem než litrová Scala
15. 6. 2021 10:52
Re: Re: Proč?
proc meles nesmysly o litru kdyz ja pisu o 1.5, ktera je na stovce o vic jak 2 vteriny rychlejc a navic je levnejsi nez tenhle chrocht??
ty ses typickej zaslepenej dunihlav
15. 6. 2021 11:17
Re: Re: Re: Proč?
Píšeš to nahoře. 1.5TSI bez debat lepší. Hned se nerozčiluj jak malé dítě. A důvod zaslepenosti? Nějak nechápu.
15. 6. 2021 00:41
Re: Proč?
Jaksi jsi ale zapomněl na těch 70 N.m krouťáku navíc (motoru 1.6 M-Jet), stejně jako na fakt, že diesel se chlubí podstatně nižším nárůstem spotřeby při opravdu svižné jízdě... :-)
Avatar - Ozzman
15. 6. 2021 07:53
Re: Proč?
:yes:

Jasný, ekoúderko do mne, ale než třívalcový litrový benzín, tak radši dieslový R4 Mjet...
15. 6. 2021 09:38
Re: Proč?
proc trivalcovej benzin, kdyz ctyrvalcovej a vykonnejsi benzin mas cca o 10% levnejsi nez tenhle chrocht
Avatar - Ozzman
15. 6. 2021 11:57
Re: Proč?
No, levnější v horší výbavě ne ?
15. 6. 2021 09:36
Re: Proč?
... a po dlouhym zprevodovani u chrochtu tam toho na kolech budes mit mnohem min, nez u toho benzinaku
o dynamice aspon neco vypovida zrychleni, ne tocivej moment, a zrychleni na stovku u tohodle chrochtu je o vic jak 1/4 linejsi nez u podobne velky a levnejli scaly 1.5tsi
15. 6. 2021 14:00
Re: Proč?
Co je na tom motoru archaickeho?
Ale ano, ja bych ho taky koupil radeji s benzinem, dokonce i kdyby to mel byt litrovy trivalec.
A kombik je na nezpevnenych cestach k zlosti. Pravidelne utrhnes zadni naraznik.
Jak casto ti nestaci 440 litru 5porte?
Avatar - Emel
16. 6. 2021 09:02
Re: Proč?
490l mi nestačí každou chvíli... zn. dovolená s rakví.
Avatar - Martin911Turbo
14. 6. 2021 13:27
Chybí automat
Nejen u tohoto auta, ale u všech Fiatů krom 500X není v nabídce automat, ani u městské 500, nepochopím...
Jinak vypadá dobře a jako daily car bych s ním neměl problém i s těmi pidi motory
Rozbalit vlákno
3
15. 6. 2021 14:01
Re: Chybí automat
"Dvouspojka" je k zlosti, a klasicke automaty sezraly emisni normy.
:-(
16. 6. 2021 09:41
Re: Chybí automat
Já naopak nepochopím, proč k silnějím motorům Fiat (vč. Alfy a Jeepu) cpe jen automaty! :-O :-( :-( :-( :no: :no: :no: :no: :no:
16. 6. 2021 11:37
Re: Chybí automat
souhlas, taky bych to bral, ale rozhodne ne s manualem....
Avatar - KANKUNEN
14. 6. 2021 13:38
To auto se povedlo
jestě aby to byl kombík.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
14. 6. 2021 13:50
Tipo cross
Chcelo by to za mna aj kombik... nic proti oplastovanym hatchom ale cross v kombiku mi dava daleko vacsi zmysel ... fiat ale poslednu dobu uz robi vsetko akosi proti logike a potom sa cuduje ze preco mu to nefunguje... no co na to povedat... proste sila..
Rozbalit vlákno
2
15. 6. 2021 14:02
Re: Tipo cross
Viz nahore - kombik je zbytecnej.
:-)

Je to moda, vzdycky chybi to, co nenabizi. Myslim, ze kdyby nabizel kombi i sedan, tak by chybel kabriolet.

Fakt by sis ho v kombiku koupil?
;-)
Avatar - Emel
16. 6. 2021 09:09
Re: Tipo cross
Dal bych šanci kombíkové Giulii.
14. 6. 2021 14:28
blaznovstvi
pidi naftak, v dnesni dobe, za vic jak pul mega ...
... blaznovstvi
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
16. 6. 2021 09:10
Re: blaznovstvi
Jako... co je dneska za půl mega? Litrový Golf startuje 518 myslím
14. 6. 2021 14:40
V roce 2030
Může Fiat prodávat co chce, protože už nejspíš nebude existovat. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petr petrumr
14. 6. 2021 15:51
Re: V roce 2030
jak to můžeš vědět?
14. 6. 2021 16:37
Re: V roce 2030
Jen předpovídám? Jeho ubohé prodeje v Evropě a už i domácí Itálii tomu krásně nasvědčují... :yes:
14. 6. 2021 22:43
Re: V roce 2030
Asi jsi četl příspěvky P. Prokopce to je kašpárek a chodící reklama na vše co je německé. Fiat nemusí vyrábět žádné auto a přesto bude žít. Má tolik aktivit které firmu v pohodě podrží. Do spojení s PSA nedal ani polovinu svého majetku a na to co tam vložil má státní garanci ale PSA si celou částku musel půjčit. Jinak TIPA máme v rodině 2 nikde nic nebouchá nechrasti jak si mnoho lidí myslí. Servis po 15000 za 3500.kč včetně oleje a filtrů. To starší 4 roky 65 tis najeto naprosto pohoda
15. 6. 2021 14:03
Re: V roce 2030
Psali to v novinach!

:-!
14. 6. 2021 22:32
Titulok
Titulok recenzie je perfektný. :D :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 6. 2021 00:47
Je fakt nepochopitelné, proč...
verzi CROSS Fiat neodvodil z kombíku, popř. i z kombíku. Jinak naprostý souhlas, Tipu zoufale chybí nový benzínový čtyřválec 1.3 FireFly, ovšem se 6st.manuální převodovkou. :-O
Rozbalit vlákno
4
15. 6. 2021 14:05
Re: Je fakt nepochopitelné, proč...
Kombik pisu nahore.

S 1.3 souhlas.
Jsem zvedavej na hybrid. Pokud to bude 4xe s italskym benzinem, tak jsem pripraven ten hybrid "zkousnout" .
Obavam se, ze tam proste nacpou hybrid z PSA.
:-(
16. 6. 2021 09:42
Re: Je fakt nepochopitelné, proč...
Tak to já rozhodně ne. To už radši skvělý 1.6 M-Jet! :-) :yes:
23. 6. 2021 08:10
Re: Je fakt nepochopitelné, proč...
Jenže jakmile tam dají 1.3FF, tak tam automaticky nacpou automat, kvůli emisím a bude po cenově přijatelném autě :-(
5. 6. 2023 01:55
Re: Je fakt nepochopitelné, proč...
Které navíc nenabídne požitek z manuálního řazení... :-( :no: