Testy
Ota4
4
O půl třídy výše? A čím prosím tě. P.S v reálném provozu bude M-Jet rychlejším vozem než litrová Scala
Přejít do diskuze
Jaksi jsi ale zapomněl na těch 70 N.m krouťáku navíc (motoru 1.6 M-Jet), stejně jako na fakt, že diesel se chlubí podstatně nižším nárůstem spotřeby při opravdu svižné jízdě... 😄
Asi jsi četl příspěvky P. Prokopce to je kašpárek a chodící reklama na vše co je německé. Fiat nemusí vyrábět žádné auto a přesto bude žít. Má tolik aktivit které firmu v pohodě podrží. Do spojení s PSA nedal ani polovinu svého majetku a na to co tam vložil má státní garanci ale PSA si celou částku musel půjčit. Jinak TIPA máme v rodině 2 nikde nic nebouchá nechrasti jak si mnoho lidí myslí. Servis po 15000 za 3500.kč včetně oleje a filtrů. To starší 4 roky 65 tis najeto naprosto pohoda
verzi CROSS Fiat neodvodil z kombíku, popř. i z kombíku. Jinak naprostý souhlas, Tipu zoufale chybí nový benzínový čtyřválec 1.3 FireFly, ovšem se 6st.manuální převodovkou. 😲
Že diesel nemá v této kategorii smysl? A proč jej teda můžeš koupit ve Focusu, 308, Golfu, Leonu, Meganu, atd...?
Navíc zapomínáš na dálniční provoz, kde se rozdíl ve spotřebě nejvíce zvětšuje, tam to může klidně být 5,5 vs 7,5 a to už je rozdíl...
Navíc zapomínáš na dálniční provoz, kde se rozdíl ve spotřebě nejvíce zvětšuje, tam to může klidně být 5,5 vs 7,5 a to už je rozdíl...
Tyhle crosd sedany byly vždy totální propadák. Tahle úprava prostě dává smysl jen jako kombík, načeš Fiat ho má, ale oplastuje hatchback! Jak typické... 😒 :no: Naprosto to nechápu, vždyť tuto verzi nabízel už u Stila SW... 😲
Až na to, že Scalu už nepořídíš s dieselem... pro někoho může být toto fešně vypadající Tipo s reálným dojezdem okolo 1000 km dobrou volbou.
Ideální je mít na výběr, ale zvýšené kombi pro mne může suplovat SUV, když máš třeba příjezdovku k chatě plnou výmolů...
Tohle není i jako kombík?! Vzal bych Tipo na milost, protože i přes lowcost interiér by to s takovým "archaickým" motorem a ve verzi kombi mohlo být hodně zajímavé auto i pro českého chalupáře.
Motor je diesel, dle Areseho má dynamiku Oktávky RS, takže to by bylo fakt dobré auto za slušné peníze s ohledem na zvedající se ceny.
Motor je diesel, dle Areseho má dynamiku Oktávky RS, takže to by bylo fakt dobré auto za slušné peníze s ohledem na zvedající se ceny.
:yes:
Jasný, ekoúderko do mne, ale než třívalcový litrový benzín, tak radši dieslový R4 Mjet...
Jasný, ekoúderko do mne, ale než třívalcový litrový benzín, tak radši dieslový R4 Mjet...
Představil jsem si.... co třeba Volvo ? Hele, ušlo to, ale prostě kombi či SUV je na tohle nej 😁
No a na nerovnostech jim boucha vlecka… preci ne kazdy musi mit papirove to nejrychlejsi auto… kdyby to byl kombik, byl by mi sympaticky .
Já naopak nepochopím, proč k silnějím motorům Fiat (vč. Alfy a Jeepu) cpe jen automaty! 😲 😒 😒 😒 :no: :no: :no: :no: :no:
Nejen u tohoto auta, ale u všech Fiatů krom 500X není v nabídce automat, ani u městské 500, nepochopím...
Jinak vypadá dobře a jako daily car bych s ním neměl problém i s těmi pidi motory
Jinak vypadá dobře a jako daily car bych s ním neměl problém i s těmi pidi motory
Jenže jakmile tam dají 1.3FF, tak tam automaticky nacpou automat, kvůli emisím a bude po cenově přijatelném autě 😒
Kombik pisu nahore.
S 1.3 souhlas.
Jsem zvedavej na hybrid. Pokud to bude 4xe s italskym benzinem, tak jsem pripraven ten hybrid "zkousnout" .
Obavam se, ze tam proste nacpou hybrid z PSA.
😒
S 1.3 souhlas.
Jsem zvedavej na hybrid. Pokud to bude 4xe s italskym benzinem, tak jsem pripraven ten hybrid "zkousnout" .
Obavam se, ze tam proste nacpou hybrid z PSA.
😒
Tak predpokladam, ze to ma byt levna alternativa k Fokusu Active ci octavii scout jinak mebudim duvod kupovat tuto oplastovanou verzi
Co je na tom motoru archaickeho?
Ale ano, ja bych ho taky koupil radeji s benzinem, dokonce i kdyby to mel byt litrovy trivalec.
A kombik je na nezpevnenych cestach k zlosti. Pravidelne utrhnes zadni naraznik.
Jak casto ti nestaci 440 litru 5porte?
Ale ano, ja bych ho taky koupil radeji s benzinem, dokonce i kdyby to mel byt litrovy trivalec.
A kombik je na nezpevnenych cestach k zlosti. Pravidelne utrhnes zadni naraznik.
Jak casto ti nestaci 440 litru 5porte?
Jen předpovídám? Jeho ubohé prodeje v Evropě a už i domácí Itálii tomu krásně nasvědčují... :yes:
jakou to ma svetlou vysku?
tenhle parametr je prvni na co musim koukat aby se dostal domu i s vyfukem, pritom se prinejmensim z recenzi vytraci
ne ze bych po fiatu prahnul, to uz davno ne
tenhle parametr je prvni na co musim koukat aby se dostal domu i s vyfukem, pritom se prinejmensim z recenzi vytraci
ne ze bych po fiatu prahnul, to uz davno ne
Chcelo by to za mna aj kombik... nic proti oplastovanym hatchom ale cross v kombiku mi dava daleko vacsi zmysel ... fiat ale poslednu dobu uz robi vsetko akosi proti logike a potom sa cuduje ze preco mu to nefunguje... no co na to povedat... proste sila..
Viz nahore - kombik je zbytecnej.
😄
Je to moda, vzdycky chybi to, co nenabizi. Myslim, ze kdyby nabizel kombi i sedan, tak by chybel kabriolet.
Fakt by sis ho v kombiku koupil?
😉
😄
Je to moda, vzdycky chybi to, co nenabizi. Myslim, ze kdyby nabizel kombi i sedan, tak by chybel kabriolet.
Fakt by sis ho v kombiku koupil?
😉
... a po dlouhym zprevodovani u chrochtu tam toho na kolech budes mit mnohem min, nez u toho benzinaku
o dynamice aspon neco vypovida zrychleni, ne tocivej moment, a zrychleni na stovku u tohodle chrochtu je o vic jak 1/4 linejsi nez u podobne velky a levnejli scaly 1.5tsi
o dynamice aspon neco vypovida zrychleni, ne tocivej moment, a zrychleni na stovku u tohodle chrochtu je o vic jak 1/4 linejsi nez u podobne velky a levnejli scaly 1.5tsi
je to podobne velky vcetne kufru
zrychleni hodne vypovida o tom, jak pohodove to bude jezdit, aniz bys to nutne vyuzival
zrychleni hodne vypovida o tom, jak pohodove to bude jezdit, aniz bys to nutne vyuzival
Píšeš to nahoře. 1.5TSI bez debat lepší. Hned se nerozčiluj jak malé dítě. A důvod zaslepenosti? Nějak nechápu.
proc trivalcovej benzin, kdyz ctyrvalcovej a vykonnejsi benzin mas cca o 10% levnejsi nez tenhle chrocht
proc meles nesmysly o litru kdyz ja pisu o 1.5, ktera je na stovce o vic jak 2 vteriny rychlejc a navic je levnejsi nez tenhle chrocht??
ty ses typickej zaslepenej dunihlav
ty ses typickej zaslepenej dunihlav
nemyslim si, ze tyhle auta jsou typicky dalnicni krizniky poletujici po nemeckych dalnicicich 180+, a prece jenom, tebou uvadeny modely bych pasoval tak o pul tridy vys nez je uvadenej fiatek.
a i tak, 7.5 benzinu na dalnici v tehle kategorii znamena bud 150+, nebo nejaky problem s motorem.
a i tak, 7.5 benzinu na dalnici v tehle kategorii znamena bud 150+, nebo nejaky problem s motorem.
chrocht nema v takhle malejch autech vubec zadnej smysl, tak scala logicky chrochta nema.
podle spritmonitoru chrochtavy tipo 88kW (vic tam neni) prumer cca 5.8 litru, scala 110kW cca 6.3.
tedy chrohravy tipo jezdi u nas o 30 hal na kilometru levneji nez o 30 koni silnejsi scala, a to z jen diky danovymu zvyhodneni nafty proti benzinu.
to se ti zacne vracet mozna po 150tis kilometrech, kdyz nepocitam obecne drazsi servis u chrochtu.
a jako bonus te brzo s chrochtem nepusti do center mest
podle spritmonitoru chrochtavy tipo 88kW (vic tam neni) prumer cca 5.8 litru, scala 110kW cca 6.3.
tedy chrohravy tipo jezdi u nas o 30 hal na kilometru levneji nez o 30 koni silnejsi scala, a to z jen diky danovymu zvyhodneni nafty proti benzinu.
to se ti zacne vracet mozna po 150tis kilometrech, kdyz nepocitam obecne drazsi servis u chrochtu.
a jako bonus te brzo s chrochtem nepusti do center mest