Je za co se stydět. Nevzhledných či technicky pochybných modelů vzniklo mnoho, ale na obranu níže uvedených propadáků nutno říci, že bez poučných přešlapů by automobilový průmysl nikam nepokročil.
V článku je rebríček 10 áut. Nejdem teraz komentovať výber ale zaujímalo by ma, načo je v galérii na jednej kope 169 fotiek? To je fakt na hlavu. Myslíte si, že má niekto chuť sa v tom odpade hrabať?
Aztek bolo inak hodne sikovne a prakticke auto... ale to aj multipla v europe... v podstate sa len potvrdilo to co tvrdim stale ze predava hlavne dizajn.. nie mega vykon ani kubiky vzduchu ci 5 dotykacov a 10 reprakov... v eu medzi najvacsie prepadaky patri za mna p1007.. c3 pluriel renault vel satis... v eu v tomto vladne francuzska klasika....
Je to trochu zvláštní směs prodejních propadáků, nicméně některá z těch aut špatná opravdu nejsou. Edsel by si určitě zasloužil Alešův extra článek, protože je to pozoruhodný příběh totálních mažerských pochybení i souhry špatných okolností. Auto samotné bylo ale velmi zajímavé s řadou novinek ve výbavě.
Chevrolet SSR byl prostě moc jiný a moc drahý. Což je (nejen) v Americe osudná kombinace.
Vette je dneska ceněný veterán, slabý výkon motoru měla většina soudobých amerik, to by ten žebříček mohl mít 200 míst, navíc tam jde výměnou pár dílů vydolovat výkon někam na 300 Koní :-) Bylo to toiž uškrceno zámerně, kvůli spotřebě a emisím.
Prowler stojí dneska raketu a to ceněný hot rod a Gremlin či Pacer byli prostě pokusy o originální malé americké auto.
Mohly být ještě tak 10 let nazpět považovány za nejnepěknější automobily historie. To, co v posledních pár letech vyjíždí z některých korejských a francouzských automobilek, jim tenhle titul vzalo. Skoro bych řekl, že min. aztek předběhl svou dobu.