Novinky
;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Santana vyrabela pod licenci model Land Rover. A ted to od ni probere IVECO chce konkurovat Land Roveru ale on si to necha libit! ;-\ 😒
Santana vyrabela pod licenci model Land Rover. A ted to od ni probere IVECO chce konkurovat Land Roveru ale on si to necha libit! ;-\ 😒
Santana je plastová hračka, v terénu je o dost horší.
Jo ctel jsem to. 😉 Opravdu tam neni tak dobra jako Defender. Ale plastova hracka? Neprehanis?
To je názor keepera (ve Skotsku), kterému se podělal Defender a jako náhradu dostal na pár dní Santanu Work4orce. Opravdu to v terénu není ono, plastový vnitřek vydává šílené pazvuky, člověk má pocit, že se to auto rozpadne😊 Jo a to ta Santana byla relativně nová.....
taky jsem o santaně slyšel že to není to pravé ořechové ... ale ždy to byly zprávy jedna paní povídala nikdy jsem nemluvil s nikým kdo by jí vlastnil - jinak takovýchto aut která mě jsou velmi sympatická už je jen pár ... ani nový defender už není to co býval a i do něj pronikla elektornika a snaha o luxus ... mercedes G se své původní myšlence vzdálil už dávno ... čili pokud pominu santanu ps10/iveco massif a budu ještě akceptovat toho defendera tak z pracovních terénních aut zbývá landcruiser 78/76 ( který je pro mě v této třídě král ) a pak auta jako UAZ, ARO, Honker ... tento sektor pomalu vymírá .... 😢
Nový defender je moc pěkný, celkově působí luxusnějším dojmem. A v terénu je pořád supr 😉
Už jsem tu na netu o Santaně psal.Dělám u energetiky a pár jich tu máme. Je to šmejd největší. Máme najeto kolem 50 až 60000km a můžem se sázet kdo zase pojede do servisu.Nechce se mi to znova vše vypisovat. Bylo to u recenze na Santanu.Jen namátkou po 300km jsme jednu táhli do servisu(elek.) a pak ještě 2krát než to shořelo celý.Po 2000km nám všem popraskaly listový pružiny. Už mám 2 krát měněný zadní a přední.Pak výměna tlumičů včetně tlum. řízení.Netopí nutná montáž příd. topení jinak by jsme umrzli. Malý poměr zatačení(motat se někde v lese na3krát v noci je zážitek, ve městě ve Varech nevyberu asi 3 vracečky a musím nadvakrát), Dále upadávající aretace dveří, špatné ofukování skel atd je toho hodně. A to dílenské zpracování je šílené, mohu potvrdit.Nemít to auto záruku a koupit ho osobně tak se nedoplatíte za opravy. Ještě se hodně sjíždějí přední gumy z vnější strany a nedokázaly vyštelovat ani na geometrii v Barumce.
A Wrangler? Ten to zahrani! :yes: :yes: :yes:
wrangler ?? pracovní offroad ??? dyť se do nej vejde prdlajz ....
Himmer H2 v terénu vydrží ze všech aut nejvíc. Nikdy se na něm nic nerozbije. Je ze všech současných aut nejvíce stavěný do terénu.
ááááááááááááá tak to jsem dlouho nečetl a dlouho jsem se tak nepobavil ..... jen nevim esi myslíš himmer jako hummer nebo jako hymer ... ale to jsou obytŇáky pokud vím .... jinak pro ilustraci jak je hummer dobrý : [odkaz] a pak ještě [odkaz] 😄
tak to druhy video je brutalni! Neuveritelny, jsem necekal takovej zaber v pisku :yes:
Ten první odkaz je chyba řidiče - prokluzuje předek, on tam pitomec dá plnej plyn a v okamžiku kdy se kolo dotkne země tak urve poloosu. Je možné, že poloosa už byla dřív poškozena, lépe řečeno skoro určitě, pokud s tím jezdí takhle. Takhle zničí každý auto, za to nemůže Hummer.
Druhý odkaz: O tom, že Toyota J7 je nejlepší, o tom se nemá cenu přít, to přece ví každý... 😄 Ne, že by to video mě jako Toyoťáka nepotěšilo, ale nic to neznamená. V terénu je to prostě tak, že jednou vytáhneš někoho ty, pak zas někdo tebe, nejde z toho nic vyvozovat...
Druhý odkaz: O tom, že Toyota J7 je nejlepší, o tom se nemá cenu přít, to přece ví každý... 😄 Ne, že by to video mě jako Toyoťáka nepotěšilo, ale nic to neznamená. V terénu je to prostě tak, že jednou vytáhneš někoho ty, pak zas někdo tebe, nejde z toho nic vyvozovat...
No santany, nic moc, dafík má taky dost vad (prostornost, posez, jízdní vlastnosti, hliníkové kastle, apod) ani průchodnost terénem nejni velkej zázrak. Wrangler do terénu nejni, leda ho totálně překopat dát rám a nápravy z jinýho auta, a radši i optimálnější motor. Hummery sou hlavně masírky, sem tam to nějakej majitel protáhne v terénu ale je to moc velký tudíž to ne všady projede a žere to jak tank. Takovej upravenej samurai za pár korun to natře Hummerům, defíkům apod kdy si vzpomene. Já osobně do terénu prafaruji jedině toyotu (nejlépe LC 70, 80) v terénu uměj dobře se opravujou a dá se s tim jezdit i po silnici.
Miluji Land Rover ale v pitomich knihach je zatracene malo! ;-\
Nevite o knize( cesky nebo slovensky) kde je podbrobne popsana historie? MOC DEKUJI!!! 😉
Nevite o knize( cesky nebo slovensky) kde je podbrobne popsana historie? MOC DEKUJI!!! 😉
projeď si to land rover forum .... tam se mnoho dozvíš přímo z fora ...
Dekuji moc krat! 😉
Pro siboccz jeste muzes reagovat! 😉
Pro siboccz jeste muzes reagovat! 😉
Takhle vecer uz nejsem na netu 😊.
O L-R jsem shanel info hlavne z netu, par ceskych stranek existuje, anglicky jsou ovsem lepsi. Tenhle je celkem slusnej a je o nich skoro vse www.lrfaq.org.
O L-R jsem shanel info hlavne z netu, par ceskych stranek existuje, anglicky jsou ovsem lepsi. Tenhle je celkem slusnej a je o nich skoro vse www.lrfaq.org.
Vsude kam se podivas-historie Defenderu je napsano ze byl predstaven v roce 1948. Vis proc? Protoze Defender je v podstate auto z tohoto roku. Vzhled se menil technika. Ale podivej napr. na zadni okenko. Stalo je tam. Proste Defender se vyraby uz 59 let. Dnesni Defender je vlastne takovej super facelift modelu Serier 1 z roku 1948. 😉
Od I. serie k Defenderu je delsi cesta, presto zaklad zustava.
Jezis! Ja jsem ale naje*any Ko*ot! Miluji Land Rover a na tohle jsem zamomnel! 😢 No u posledni serie 2 byli ty svetla tak vypoukle a u S III sli zarovno s maskou. Jo uz me to napadlo! 😉
Mam IIa Serii z 64, tak jsem se trochu o historii zajimal, jenom uz si tolik nepamatuju jako driv 😊.
Mas? Muzes ukazat fotku? Jedes nekam na zraz? Je to muj nejvetsi sen-videt to auto!A hlavne ho mit! :yes:
O 109 vim taky, ale benzin. III. serie, prodana jako nova v CSSR!!! Vypadala moc hezky, taky za hustou cenu, resp. hustou, odpovidajici, jen na me celkem dost 😊.
109 stala v Ricanech v bazaru, vypadala moc hezky, jen ta cena...
Na diesel se vyprdni, sance ze padnes na dobry stav je mala a L-R po repasech vstriku jsou drahy. Benzin je prakticky neznicitelny a je jich vyrazne vice. Ja mel kliku na cenu, jenom do nej budu muset jeste neco vrazit - s tim jsme pocital.
Mimochodem ja vim ze Land Rover vyrabel u S III jen benzin.