O L-R jsem shanel info hlavne z netu, par ceskych stranek existuje, anglicky jsou ovsem lepsi. Tenhle je celkem slusnej a je o nich skoro vse www.lrfaq.org.
Ten první odkaz je chyba řidiče - prokluzuje předek, on tam pitomec dá plnej plyn a v okamžiku kdy se kolo dotkne země tak urve poloosu. Je možné, že poloosa už byla dřív poškozena, lépe řečeno skoro určitě, pokud s tím jezdí takhle. Takhle zničí každý auto, za to nemůže Hummer.
Druhý odkaz: O tom, že Toyota J7 je nejlepší, o tom se nemá cenu přít, to přece ví každý... :-) Ne, že by to video mě jako Toyoťáka nepotěšilo, ale nic to neznamená. V terénu je to prostě tak, že jednou vytáhneš někoho ty, pak zas někdo tebe, nejde z toho nic vyvozovat...
Miluji Land Rover ale v pitomich knihach je zatracene malo! ;-\
Nevite o knize( cesky nebo slovensky) kde je podbrobne popsana historie? MOC DEKUJI!!! ;-)
On ten diesel je tam stejne bezpredmetny, vykony a tocive momenty jsou hodne podobne, v podobnych otackach, spotreba u dieselu asi jenom o litr az dva mensi. Nicmene kazdemu dle jeho gusta, ze :).
hmm .. radši bych stejně diesel .. okouknu ty benzíny ... ale pak se uvidí ... ;-) ... já tam na to forum koukám tak se těším na zprávy z renovace :yes:
landroverforum znam, jen neprispivam, zatim :). Az budu davat toho svyho vic dokupy, tak se tam predpokladam budu ptat :).
109 stala v Ricanech v bazaru, vypadala moc hezky, jen ta cena...
Na diesel se vyprdni, sance ze padnes na dobry stav je mala a L-R po repasech vstriku jsou drahy. Benzin je prakticky neznicitelny a je jich vyrazne vice. Ja mel kliku na cenu, jenom do nej budu muset jeste neco vrazit - s tim jsme pocital.
jj to jsou ony .. taky o nich vím .. loni jsem se tam byl na jednu 88 benzin podívat ... jinak nevim esi jako příznivec LR znáš www.landroverforum.cz - je tam dost příznivců LR zejména těchto starých klasických, když tak koukni .. tu benzínovou 109 jsem někde viděl jako inzerát .... cena byla ... fakt drsná pro mě ... bohužel ceny LR lezou hodně nahoru a to které by se líbilo mě skoro nikde nevidím na prdej :-(
Odkud jsou nevim, stoji v Praze pod Bohdalcem v bazaru. Moc jsem po nich nekoukal, pac maj jenom do peti a ja jedzim kolem pozdeji.
O 109 vim taky, ale benzin. III. serie, prodana jako nova v CSSR!!! Vypadala moc hezky, taky za hustou cenu, resp. hustou, odpovidajici, jen na me celkem dost :).
No AFAIK uz III. Serie s V8 motorem uz mela masku vpredu, ale to jsou uz detaily :). Mam toto: [odkaz] ceka na renovaci, snad uz pristi jaro. Jinak vim asi o dvou z III. serie na prodej, 88´´ (kratkej), jeden diesel, jeden benzin.
Ne i u S III zustala maska vzadu. To zmenilo az s modelem 90 a 110!!! ;-)
Mas? Muzes ukazat fotku? Jedes nekam na zraz? Je to muj nejvetsi sen-videt to auto!A hlavne ho mit! :yes:
Blbost, vsechno zpet :), moje chyba, do kridel se presunuly pouze svetla, maska zustala vzadu, ale III. Serie to takhle prevzala kompletne, zmenil se interier. Kdy ovsem se presunula i maska dopredu to nevim, tipnul bych nekdy ve III. Serii na konce nebo s prichodem Land Rover 90/110.
Mam IIa Serii z 64, tak jsem se trochu o historii zajimal, jenom uz si tolik nepamatuju jako driv :).
Jezis! Ja jsem ale naje*any Ko*ot! Miluji Land Rover a na tohle jsem zamomnel! :'-( No u posledni serie 2 byli ty svetla tak vypoukle a u S III sli zarovno s maskou. Jo uz me to napadlo! ;-)
No to je prave rozsireny omyl. Maska chladice sla dopredu uz na pozdnich IIa seriich. Staci si o tom neco precist. Veta "Export models had their headlamps moved from the grille area to the wings in 1968. This change was reflected in domestic models a year later." odtud [odkaz]
Maska chladice se vysunula vpred uz na konci IIa serie. Defender opravdu prisel az v r. 1990, do te doby to byl L-R 90 a 110. Uz je to dyl co jsem koukal na historii :), myslel jsem ze bylo driv.
No, nazov Defender neprisiel s faceliftom, ktory mas asi na mysli (maska chladica vysunuta po uroven svetiel), aj ked nejake tie inovacie tam mozno boli.
No santany, nic moc, dafík má taky dost vad (prostornost, posez, jízdní vlastnosti, hliníkové kastle, apod) ani průchodnost terénem nejni velkej zázrak. Wrangler do terénu nejni, leda ho totálně překopat dát rám a nápravy z jinýho auta, a radši i optimálnější motor. Hummery sou hlavně masírky, sem tam to nějakej majitel protáhne v terénu ale je to moc velký tudíž to ne všady projede a žere to jak tank. Takovej upravenej samurai za pár korun to natře Hummerům, defíkům apod kdy si vzpomene. Já osobně do terénu prafaruji jedině toyotu (nejlépe LC 70, 80) v terénu uměj dobře se opravujou a dá se s tim jezdit i po silnici.
Opravdu?:-O Tak tedy aspon lifestile. ;-)
Vzdyt naco jine chcete auto bez elektroniky? Ja myslim ze jako pracovni jede i auto s elektronikou. Takze ci jiny nez Wrangler? Kdyz je Defender luxusni. Co je tedy opravdu :no::no::no: .
To prvni: To je dukaz ze Hummer(pro anonyma Himmer >:D ) neprekona vsechno. Viz zlomene kolo.
druhy video: Ja bych rekl ze to vytocil do cervenych otacok a kedze H2 ma 4tuny tak ho to tak roztocilo. :yes:
Už jsem tu na netu o Santaně psal.Dělám u energetiky a pár jich tu máme. Je to šmejd největší. Máme najeto kolem 50 až 60000km a můžem se sázet kdo zase pojede do servisu.Nechce se mi to znova vše vypisovat. Bylo to u recenze na Santanu.Jen namátkou po 300km jsme jednu táhli do servisu(elek.) a pak ještě 2krát než to shořelo celý.Po 2000km nám všem popraskaly listový pružiny. Už mám 2 krát měněný zadní a přední.Pak výměna tlumičů včetně tlum. řízení.Netopí nutná montáž příd. topení jinak by jsme umrzli. Malý poměr zatačení(motat se někde v lese na3krát v noci je zážitek, ve městě ve Varech nevyberu asi 3 vracečky a musím nadvakrát), Dále upadávající aretace dveří, špatné ofukování skel atd je toho hodně. A to dílenské zpracování je šílené, mohu potvrdit.Nemít to auto záruku a koupit ho osobně tak se nedoplatíte za opravy. Ještě se hodně sjíždějí přední gumy z vnější strany a nedokázaly vyštelovat ani na geometrii v Barumce.
ááááááááááááá tak to jsem dlouho nečetl a dlouho jsem se tak nepobavil ..... jen nevim esi myslíš himmer jako hummer nebo jako hymer ... ale to jsou obytŇáky pokud vím .... jinak pro ilustraci jak je hummer dobrý : [odkaz] a pak ještě [odkaz] :-)
Jmeno defender se objevilo v okamziku, kdy Land Rover zacal vyrabet dalsi modelovou radu (Discovery), dokud vyrabel pouze dve - Range Rover a Land Rover, tak nebyl duvod k panice :). Kdyz prisla Discovery, musel se odlisit, tak se udelal opetovny facelift III. serie Land Roveru a pridal se nazev Defender.
Od I. serie k Defenderu je delsi cesta, presto zaklad zustava.
taky jsem o santaně slyšel že to není to pravé ořechové ... ale ždy to byly zprávy jedna paní povídala nikdy jsem nemluvil s nikým kdo by jí vlastnil - jinak takovýchto aut která mě jsou velmi sympatická už je jen pár ... ani nový defender už není to co býval a i do něj pronikla elektornika a snaha o luxus ... mercedes G se své původní myšlence vzdálil už dávno ... čili pokud pominu santanu ps10/iveco massif a budu ještě akceptovat toho defendera tak z pracovních terénních aut zbývá landcruiser 78/76 ( který je pro mě v této třídě král ) a pak auta jako UAZ, ARO, Honker ... tento sektor pomalu vymírá .... :'-(
To je názor keepera (ve Skotsku), kterému se podělal Defender a jako náhradu dostal na pár dní Santanu Work4orce. Opravdu to v terénu není ono, plastový vnitřek vydává šílené pazvuky, člověk má pocit, že se to auto rozpadne:) Jo a to ta Santana byla relativně nová.....
;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Santana vyrabela pod licenci model Land Rover. A ted to od ni probere IVECO chce konkurovat Land Roveru ale on si to necha libit! ;-\ :-(
Pokusem se ti to vysvetlit ;-)
Vsude kam se podivas-historie Defenderu je napsano ze byl predstaven v roce 1948. Vis proc? Protoze Defender je v podstate auto z tohoto roku. Vzhled se menil technika. Ale podivej napr. na zadni okenko. Stalo je tam. Proste Defender se vyraby uz 59 let. Dnesni Defender je vlastne takovej super facelift modelu Serier 1 z roku 1948. ;-)