Ojeté vozy na českém trhu zdražily od začátku dubna až o 25 procent. V příštích měsících obchodníci očekávají další růst. Důvodem je nedostatek nových aut a zvyšování jejich cen, což následně ovlivňuje i ceny ojetin.
Co se týče aut, tak jde všechno nahoru. My jsme v pneuservisu řešili pořízení nové zouvačky a taky jsme zůstali koukat, jak jsou ty ceny nahoře. To aby byla 24/7 v provozu, aby si na sebe vydělala. Nakonec jsme našli relativně laciné na www.kltools.cz a objednali ji tam. Příští týden ji mají přivézt. A vážení, myslím si, že bude ještě hůř. Podívejte se, jak to vypadá ve stavebninách, kde ty ceny rostou dvoj až trojnásobně.
1) Komplikovaná nová auta
2) Nůžky mezi platy státních a soukromých pracovníků se za Babiše velice rozevřely. Ve státním je průměr 42 000, v soukromém 31 000.
Babiš měl postupovat opačně, prvně snížit daně a potom zvyšovat platy státních pracovníků. A ne ty daně snížit až na konec volebního období, když už byl rozpočet v deficitu po šíleném přidávání ve státním.
Asi na tom bude nieco pravdy, rozmyslam predat moje 12 rocne priblizovadlo a ja mam pocit, ze tie ceny takychto starych aut su o 50% vyssie. Chcelo by to nejaku statistiku.