Ojeté vozy na českém trhu zdražily od začátku dubna až o 25 procent. V příštích měsících obchodníci očekávají další růst. Důvodem je nedostatek nových aut a zvyšování jejich cen, což následně ovlivňuje i ceny ojetin.
Co se týče aut, tak jde všechno nahoru. My jsme v pneuservisu řešili pořízení nové zouvačky a taky jsme zůstali koukat, jak jsou ty ceny nahoře. To aby byla 24/7 v provozu, aby si na sebe vydělala. Nakonec jsme našli relativně laciné na www.kltools.cz a objednali ji tam. Příští týden ji mají přivézt. A vážení, myslím si, že bude ještě hůř. Podívejte se, jak to vypadá ve stavebninách, kde ty ceny rostou dvoj až trojnásobně.
Asi na tom bude nieco pravdy, rozmyslam predat moje 12 rocne priblizovadlo a ja mam pocit, ze tie ceny takychto starych aut su o 50% vyssie. Chcelo by to nejaku statistiku.
1) Komplikovaná nová auta
2) Nůžky mezi platy státních a soukromých pracovníků se za Babiše velice rozevřely. Ve státním je průměr 42 000, v soukromém 31 000.
Babiš měl postupovat opačně, prvně snížit daně a potom zvyšovat platy státních pracovníků. A ne ty daně snížit až na konec volebního období, když už byl rozpočet v deficitu po šíleném přidávání ve státním.