by Stelvio nemělo rekordy na okruzích, ale pid kapotou 3,0 TDI a nasobné prodeje.
Šimpanz
3
No myslím, že by mělo i ty rekordy na okruzích. Nejrychlejší SUV na NS byla donedávna Q8, nyní je to Cayenne, Stelvio by také dokázali vytáhnout na špičku. https😐/www.auto.cz/…burgringu-139609
geoRG77
0
No nevím, Stelvio má právě tu výhodu, že buď si můžeš vybrat nekompromisní Quadrifoglio, které ještě loni drželo 4. místo na Nürburgringu mezi SUV, viz https😐/www.hotcars.com/…trucks-and-suvs/ , nebo "normální" verzi. A to QV za 2,5m je přecejen trochu jinde, V6 motor je odvozený od Ferrari (510k) a proti tomu Touareg R-Line 3.0 TSI "jen" s 340 koňmi začíná na 2m. Převodovky mají oba asi stejné, Touareg taky používá 8st. ZF.
Hlavní rozdíl ale bude váha, Stelvio je mnohem agilnější a i obyč verze má karbonový kardan.
VDC_
Měli to koupit, Seat poslat do prd3le, o paskvilu Cupra ani nemluvě, a měli by rázem sportovní značku za relativně normální peníze.
KretencizeK
Měl bys dělat poradce ve VW Group, nejlépe v divize Škoda Auto 😒]
šofér
7
a jak to měli koupit když jim to Italové nechtěli prodat? 😲
gil54
5
A kolik je přesně peněz "relativně normální peníze", zejména v kontextu, když něco není vůbec na prodej?
Stejsn
2
že je VW rád, že to nekoupil.
gil54
5
Možná ano, možná ne, jisté však je, že chtěl a nepodařilo se.
Michal220
0
Měli štěstí že se jim Alfa nepovedla :yes: koupit.
KretencizeK
Prosím?! Neexistuje na světě pravdomluvnější automobilka, než koncern VAG. Važte slova
Mr.Murphy
3
.... jasny dukaz, ze okurkova sezona na ACZ prave zacala.... hezke leto vsem :yes:
https😐/www.auto.cz/…burgringu-139609
Hlavní rozdíl ale bude váha, Stelvio je mnohem agilnější a i obyč verze má karbonový kardan.