Tesla možná nevládne žebříčkům prodejů, její jméno ale táhne a lidi její modely zřejmě zajímají. Dokládá to například i umístění vozů značky v žebříčku nejoblíbenějších aut na YouTube.
Pokusil jsem se to popsat v recenzi - stačí kliknout na můj nick a na mojeauto je recenze na Smarta. Jezdil jsem posledních skoro devět let v Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC a byl jsem velmi spokojen. Mitsubishi jsem prodal prvnímu zájemci a zaplatil mi cenu jakou jsem chtěl. Ve Smartu se jezdí super. Pokud by tě cokoliv zajímalo, klidně se ptej. Není to nijak zásadně spojeno s ekologií ani s ekonomikou.
Ano, hlavně je to čistě jeho věc a volba a jistě k tomu rozhodnutí má důvody, které jsou pro něj důležité. Řešení velmi ekonomické jak po stránce pořizovacích nákladů, tak po stránce provozních nákladů.
Když mu stačí velikost, výkony, úroveň komfortu a omezení na většinu jízd "kolem komína", aby to bylo bez trápení s nabíjením mimo domov. Klasika - něco za něco.
Kdybych bydlel v RD s garáží, udělal bych to asi taky. V paneláku s autem před domem si to nemůžu dovolit. Proto jsem si pořídil hybrid. Navíc v té době jsem předpokládal pravidelné dlouhé cesty, což se nakonec naštěstí nerealizovalo. Ale stejně jako pro dalších 3 miliony lidí, je pro mě bateriový elektromobil k ničemu.
V poho, Tva volba. Muzu se jen zeptat co Te k takovemu tvrzeni vede a spokojis se s miniev a jeste mensim dojezdem a urcite se nebudes vracet se spalovaku?
Nebavme se o ekologii, at ev nebo spalovaky jsou minimalni zatez pro zemekouli z hlediska celk dopadu cloveka na planetu. Nerozumim tomu “sebetryzneni”?
Ono to má vztah k článku a sledování odkazů na youtube. Už párkrát jsem si dovolil u článků nějak vztažených k značce Ferrari podotknout, že oproti mému mladí (20 a více let zpět) si myslím, že Ferrari už není takovou modlou. Zdá se tedy, že modlou je Lamborghini (jednička) a Tesla (dvojka) a dáááleko za nimi je Ferrari. Můj názor je, že EV nejsou dokonalé a pro většinu majitelů aut se spalovacím motorem nejsou vhodné. Na druhou stranu já osobně jsem své oblíbené auto se spalovacím motorem prodal a zůstalo mi pidiEV s malým dojezdem a otazníkem, jak dlouho vydrží (baterka), ale k autu se spalovacím motorem se vracet nebudu.
Tak to pardon, rozumím. Ale jak píše traveldrive, k té citaci jsi měl raději přidat vlastní názor. Takto to může někoho splést. Nebo v tom byl 'dábelský záměr od začátku ? :-):-):-)
....a anketa veřejnosti na konci článku je také zajímavá.
Zatím z cca 930 hlasujících je pro faktický zákaz prodeje nových aut se spalovacími motory v EU 3,3 %, pro ponechání přirozenému vývoji hlasovalo 92,2 %.
Pro (již nepotřebné) koně civilizace měla dobré použití. Jsem docela zvědavý co se bude dělat s těma miliardama aut. Doufám, že každý petrolhead si jich domů vezme alespoň deset kousků a bude o ně pečovat :-) .
To se přiznávám. Vybírám si pouze ty části, které podporují mé rozhodnutí zbavit se auta se spalovacím motorem a přejít do neúplně dokonalého auta poháněného elektřinou z baterie.
Vidím to stejně, účinnost motoru se zvýší z 95% na 140, Ztráty v elektronice budou rovněž záporné a baterka bude mít 10x větší kapacitu a nabiješ to nabíječkou na mobil fluidně.
"Je také pravděpodobné, že během následujících patnácti let se elektrická auta zlepší natolik, že téměř nikdo nebude chtít auto se spalovacím motorem. Že podobně jako svět ve 20. století přešel z koní a páry na spalovací motor, přejde v první polovině 21. století na elektrický pohon." Zdroj: dnešní novinky.cz - Konec-spalovacich-motoru-v-evrope-ma-nastat-v-roce-2035-pise-politico