Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kategorie N1 je zpátky! Tentokrát kvůli emisím. A bez mříže!

19 komentářů

Xylo
"V letech 2006 až 2009 v Čechách platilo, že zažádat o vrácení odvedeného DPH při koupi vozidla může právnická osoba jen v případě, že jde o vozidlo nákladní." Myslím si, že tahle možnost přestavby na N1 pomocí přepážky (mříže) platila už o něco dříve. Podle mého názoru právě toto opatření zajistilo velkou popularitu kombíků v ČR. Čím je dána dnešní popularita pickupů, tomu osobně moc nerozumím (asi to bude prostě tím, že jsou to velká auta).
Edit: V prvních letech kdy tato možnost platila měla N1 auta dokonce i náklaďácké SPZ (žluté), velmi dobře si pamatuji fotku T.Sokola (advokát) s X5 a na ní tahle SPZ. Hodně rychle to zrušili :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jednoho trandaka s zlutou spz obcas provozujem :D


Sokol ? To je ten, co haji mafiany ne ?:D
Xylo
Každého kdo mu zaplatí, což je u advokátů normální.
topten
kterej zrusil mrize kvuli moznosti odpoctu DPH jakozto sosany zavedenej nesmysl.

po babisoj zustane jen obraz zkazy, kterou dokonale vystihuje tahle uvodni fotka:
https://www.seznamzpravy.cz/…-tornadem-168406#…
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Když jsme na tom webu o autech. Nepamatuju jinou vládu, která by tak intenzivně opravovala silnice. Bydlím na Liberecku.
topten
opravujou romiku, opravujou
tu neco rozkopou, pak rozkopou nekde jinde ale nedodelaj, takze oprava co ma byt hotova za mesic trva pul roku. pak to vypada, jak moc se opravuje, ale to je tim, ze vse trva nekonecne dlouho a je rozkopana tretina republiky a na silnici je diky tomu peklo.
kdyz jsi z teho liberecka, jak dlouho jeste budou delat tu krizovatku z D35 na jablonec? opravdu jim to bude trvat planovany rok a pul, diky cemus je rok a pul odriznutej jablonec?
prijde ti to normalni ???
a vis za kolik se ted stavej dalnice? babis porad tvrdi, ze kilometr za 150 mega, ale cena se dnes blizi 500 mega. pamatujes jak kvicel, ze kalousek stavi za 300 mega a jak to je predrazeny???
a jen tak mimochodem, D1 se zacala opravovat v 2013 za ministra dopravy stanjury, kdy se zacalo s rekonstrukci 40km, a hotovo melo byt v 2018. jenze pak to vzali do ruky kluci a holky z ANO, v 2014 se nezacal opravovat ani kilometr D1, v 2015 asi 15km atd, takze D1 mezi prahou a brnem nebude opravena ani letos, tedy 3 roky po puvodnim terminu.
jak ze to mel StBak na tech plakatech ? - jsme schopny narod, ale ridi nas nemehla.
tak to sedi
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Narvat do auta 10 kilo železa a najednou už je CO2 hodnější. A když potřebuješ svézt 5 lidí, tak musíš jet 2x.
gil54
Jakých 10 kilo? Za dvě nebo čtyři oka v kufru a ještě odečti hmotnost jednoho bezpečnostního pásu.

Švindl to samozřejmě, svým způsobem, bezpochyby je. Každý se však může svobodně rozhodnout, jestli si takové auto koupí nebo ne.
Avatar - Tycoon
Tycoon
Nejen to. Přesunutím do N1 může Duster vypouštět i více hodnějších oxidů dusíku nebo hodnějších nespálených uhlovodíků. A samozřejmě stejně jako u osobních aut platí, že pokud je to dieselová varianta, tak se oxidy dusíku stávají ještě hodnějšími a lze jich vypustit ještě více.
gil54
.....považuji za pokus automobilek obejít předpisy - nebo smířlivěji - využít díry - prostoru v předpisech a prostřednictvím útoku na peněženky šetřivých zákazníků získat profit.

Nedokážu odhadnout, jaký bude mít toto řešení úspěch, vím však, že mě to neosloví, stejně jako mě kdysi neoslovily přepážky.
Avatar - Tycoon
Tycoon
Evropské předpisy k tomu přímo vybízejí, tak proč by to automobilky nedělaly? Divím se, že to zatím dělá jen Dacia a Suzuki. Nevím, jaké jsou další požadavky na kategorii N1, ale u některých aut je dostatečná nosnost na to, aby po přestavbě na N1 zůstalo pět míst i možnost tažného.
JanFrk
Já bych všechny ty emisní normy a elektromobily zakázal!

Takovým ekomagorům, kteří chtějí šetřit přírodu za každou cenu, bych přál, aby jim ta hodná příroda třeba tím tornádem odnesla barák, aby dostali rozum...
Mig_35
Brát si do huby tohle neštěstí a takovým stylem může jedine úplná 3,14tcha :no:
traveldrive
Ty úbohý duševný odpad. :no: :no: :no:
kyklop
Už xyz rokov naspäť (viac ako 10) sa s týmto "bojovalo" . Pre nízku užitočnú hmotnosť sa redukoval počet miest na sedenie a na niektoré modely s mrežou (zrovna dobové crv od hondy, ktoré každý v bazáre chcel, leb štvorkolka, lebo dobrý dízel a lebo spoľahlivosť) už nemohli dať ťažné, lebo by im "ubralo" z hmotnosti na náklad v takej miere, že to nepôjde oficiálne zapísať. Tých crv bolo veľa a tých čo si nadbehli detto. Že je legislatíva trafená je fakt, že sa automobilky snažia z toho vykľučkovať ako sa dá tiež a nečudujem sa tomu
Arese
...je ve svém dobroserském k.r.e.t.é.n.i.s.m.u evidentně schopná všeho! Až už slovem "Brusel" označujeme současné šílené vedení EU, nebo vedení dotyčného města. Chudáci místní obvyvatelé, být jimi, už bych se pomalu chystal na stěhování! :-O :no:
https://www.idnes.cz/…747_automoto_fdv
traveldrive
Ešte stále si neprestal túžiť po rakovine?
Avatar - lordlord
lordlord
nadáváte na vedení EU, ale už ne na jejich voliče, u nich to přece začalo
Avatar - Jaros71
Jaros71
Pane redaktore....i na Moravě?
Do Čech se nyní nechystám.. :no: