Testy
že Tesla má problém aj napriek silnej fanúšikovskej základni. Kvalitatívne a interiérom je toto Audi ale že úplne niekde inde ako model S, dealerstvo a servis pomaly na každom rohu, naozaj ma nič momentálne nenapadá prečo dať prednosť Tesle.
Zvuk, zvuk... nějak čím jsem starší, tím víc mě kravál z výfuků obtěžuje. Takže za mě ať si má auto jaký zvuk chce, pokud bude slyšet jen uvnitř kabiny.
Ev nemam rad, ale tohle je jedno z mala elektroaut, kterym patri uznani v kontextu tridy - elektricke tridy.
Tak určitě se šíleně rychle opotřebují pneumatiky, když vezou auta o pár metráků navíc... Tvl, takže když dříve vážila Škoda 120 850 kg a dnešní auta váží klidně 2,5 tuny, tak to sotva dojedou z pneuservisu domů a už aby jela zpátky na přezutí, ne?
Vždyť dneska se běžně prodávají auta s váhou od tuny až k 2,5 tunám a že by takto těžká auta najela na jedny pneu zlomek toho, co tunová auta jsem ještě nezažil.
Když už hatovat, tak aspoň zapnout mozek u toho...
Vždyť dneska se běžně prodávají auta s váhou od tuny až k 2,5 tunám a že by takto těžká auta najela na jedny pneu zlomek toho, co tunová auta jsem ještě nezažil.
Když už hatovat, tak aspoň zapnout mozek u toho...
Predtim kupovali M5ky a Ferrari a Maserati a šlo to od srdíčka - ale na elektřinu už je to póza 😄 😄 😄
Ja myslím, že nikdo pitomejsi už sem nechodí…
Ja myslím, že nikdo pitomejsi už sem nechodí…
jj, takovej nalozenej nakladak nedojede ani z jednoho okresniho mesta do druhyho, aniz by aspon 2x neprezouval
Miluji tyhle papírové srovnávání. Ale pak do toho sednete, projedete to, prosvištíte pár zatáček a tak nějak víte, co koupit. Protože tohle těžko nacpete do tabulek. Pročpak se Petr Mára zbavil Tesly 3 Performance a koupil 2x dražšího Taycana? Kdyby stačilo zjistit o autě vše z tabulek, tak přece nepotřebujeme tyto recenze a redaktor sem může jen prsknout tabulku s technickými specifikacemi...
Sám velmi uvažuji o koupi Tesly Y z Berlína příští rok, ale vím, že je to jen krabice na přesouvání z bodu A do bodu B bez nějakých emocí. Kdyby mě řízení opravdu bavilo (a samozřejmě měl na to), tak bych určitě vybral etrona nebo Taycana než Teslu. Tesla má jen špičkové zrychlení v přímce, ale to je tak všechno (+ samozřejmě výborný infotaiment). Radost z řízení, interiér, sedačky, výběr materiálů, atd. je na straně klasických automobilek, ne na straně Tesly.
Sám velmi uvažuji o koupi Tesly Y z Berlína příští rok, ale vím, že je to jen krabice na přesouvání z bodu A do bodu B bez nějakých emocí. Kdyby mě řízení opravdu bavilo (a samozřejmě měl na to), tak bych určitě vybral etrona nebo Taycana než Teslu. Tesla má jen špičkové zrychlení v přímce, ale to je tak všechno (+ samozřejmě výborný infotaiment). Radost z řízení, interiér, sedačky, výběr materiálů, atd. je na straně klasických automobilek, ne na straně Tesly.
Je prokázáno že servis zkratů je stejně drahý jako servis ICE.
Spočívá to hlavně v šíleně rychlém opotřebení pneumatik, když vezou auta o 250 kg až o 500 kg těžší.
Takže tady nekecej hlouposti.
Tady výhodu zkratů opravdu nehledej 😒] 😒] 😒]
Spočívá to hlavně v šíleně rychlém opotřebení pneumatik, když vezou auta o 250 kg až o 500 kg těžší.
Takže tady nekecej hlouposti.
Tady výhodu zkratů opravdu nehledej 😒] 😒] 😒]
Já vím, že je to zbytečné. Ale přece jen vymena pneumatik není “servis”. Nebo snad někdo říká - moje pneumatiky potřebuji servis? 😄
Jsou skutečně těžké elektromobily a jsou i takové, které jsou stejně těžké.
Nehádám se, někdo vidí výhodu v M550D a někdo
V M5. Někdo chce spotřebu a jiný zvuk. Teď je jedna další alternativa, to je všechno…
Jsou skutečně těžké elektromobily a jsou i takové, které jsou stejně těžké.
Nehádám se, někdo vidí výhodu v M550D a někdo
V M5. Někdo chce spotřebu a jiný zvuk. Teď je jedna další alternativa, to je všechno…
On ani nedává odkazy a vše si cucá z prstu.
Toho nesmíte brat vážně. Pravidelně chodí inhalovat dieslove emise a uz se mu to na zdraví podepisuje evidentně
Toho nesmíte brat vážně. Pravidelně chodí inhalovat dieslove emise a uz se mu to na zdraví podepisuje evidentně
Srovnáváš hrušky a banány, Audi snad už nevyrábí RS6 nebo RS7?
Pokud chceš srovnávat mermomocí něco od BMW, tak nejblíže je i4 m50, přímý konkurent bude i5, ale až někdy 2024.
Pokud chceš srovnávat mermomocí něco od BMW, tak nejblíže je i4 m50, přímý konkurent bude i5, ale až někdy 2024.
bohuže se musíme smířit s tím, že petrolhead vymírá, ............. a elektropozérství nastupuje. Umět ovládat auto na 100% na hraně, nekonečný tréning a někdy i škody....... to všechno je dnes out. Sportovní auto je dnes luxusní drahý doplněk, stejně jako hodinky, nebo oblek. A nejlépe, kdyby už u toho bylo autonomní řízení. A pokud tedy mám příjmout patrně nastupující elektrodobu, tak by mě to v téhle audině asi nejméně bolelo. 😄 Rozhodně ne v Muckově elektrickém vozíku. :no:
Luxusní elektromobily dávají velký smysl jako dárek, póza, hračka.
proto za ně mohovití lidé dají ohromné peníze, tím se luxusní auta s ICE nijak neliší od luxusních aut se zkratomotory.
proto za ně mohovití lidé dají ohromné peníze, tím se luxusní auta s ICE nijak neliší od luxusních aut se zkratomotory.
Luxusní elektromobily dávají velký smysl jako dárek, póza, hračka.
proto za ně mohovití lidé dají ohromné peníze, tím se luxusní auta s ICE nijak neliší od luxusních aut se zkratomotory.
proto za ně mohovití lidé dají ohromné peníze, tím se luxusní auta s ICE nijak neliší od luxusních aut se zkratomotory.
odkazovat ve srovnání na benzínový pohon je nesmysl. Pod kapotu takového vozu patří diesel!
Tak si to porovnajme, prvá hodnota Audi RS e-tron GT, druhá Tesla Model S Long Range😒br />
Cena základ (CZK): 3 756 900, 2 449 900
Zrýchlenie z 0 na 100 (s): 3,3 ; 3,2
Dojazd (km): 433 - 472, 652
Batéria využiteľná (kWh): 85, 100
Rýchlonabíjacia sieť v Európe (staníc x cca. stojanov): Ionity (336 x 4), Supercharger (738 x 10)
Ja si tiež myslím, že Tesla má problém, ale trocha iný, lebo nestíha pokryť dopyt...
Zrýchlenie z 0 na 100 (s): 3,3 ; 3,2
Dojazd (km): 433 - 472, 652
Batéria využiteľná (kWh): 85, 100
Rýchlonabíjacia sieť v Európe (staníc x cca. stojanov): Ionity (336 x 4), Supercharger (738 x 10)
Ja si tiež myslím, že Tesla má problém, ale trocha iný, lebo nestíha pokryť dopyt...
kolikata generace baworaku to je, resp. na kolikatej pokus se spalovacimu baworaku podarilo to, co elektrickymu audi napoprve ??
Něco na tom zvýšeném opotřebování pneumatik může být. Dost mě překvapilo, že na mém Smartu jsou zadní pneumatiky na něco přes 4 mm po 20 tisících kilometrech (na Lanceru jsem stejný typ měl na 4 mm po 60 tisících). Přední jsou jak nové (má motor vzadu a zadní náhon). Baterka váží 148 kg, takže to oproti ForTwo s benzínovým motorem není až zase takový rozdíl. Možná si německej strejda užíval ukrutnou akceleraci od semaforů 😒]
No, a pak takhle přijde pán do showroomu a řekne, že tento vůz viděl v časopisu a na internetu, že se mu líbí a jestli je k mání. A tak si ho koupí.
No ja si myslím, že v týchto cenových kategóriách sa akosi viac hľadí na celkový image, spracovanie interiéru, individualizácie, dostupnosť a kvalitu popredajných služieb atď. Či sa ti to ako fanúšikovi Tesly páči alebo nie, tak v týchto aspektoch sa Tesla díva na prémiovú konkurenciu z veľkej diaľky.
Audi etron GT, s 93.4 kWh baterkou, pri ideálnej teplote 14-16°C prešlo 490 km pri 90 km/h.
Pri rýchlosti 120 km/h bol dojazd znížený na 378 km.
Hovoríme o ideálnej teplote a skúsenom šoférovi, ktorý vie maximalizovať dojazd, zameriava sa na rekordné dojazdy.
Odkaz: https😐/insideevs.com/…-gt-bjorn-range/
Pri rýchlosti 120 km/h bol dojazd znížený na 378 km.
Hovoríme o ideálnej teplote a skúsenom šoférovi, ktorý vie maximalizovať dojazd, zameriava sa na rekordné dojazdy.
Odkaz: https😐/insideevs.com/…-gt-bjorn-range/
Vzhledem k tomu, ze E-tron byl snad ve vsech testovanych disciplinach lepsi mi nejak unika, co je vegansky jidlo a co je steak. 😉
Nebo ty jsi vegan.
A steak je pro tebe no-go.
Aha. Chapu.
Nebo ty jsi vegan.
A steak je pro tebe no-go.
Aha. Chapu.
To si taky myslím. Někteří diskutující zveličují nedostatky elektromobilů a asi nechápou, že pro většinu lidí prostě stačí obava z výdrže baterií (což znají z elektroniky a spotřebičů) a malý dojezd v kombinaci s vysokou pořizovací cenou. S těma gumama je to (asi) o tom, že všechny byly vyvinuty a testovány na autech se spalovacím motorem, možná na EV to bude chtít nějakou úpravu. Je to prostě jiná technologie a je potřeba si to připustit (pokud člověk chce zkusit něco jiného).
Tak tyhle "čísla" se řeší u sporťáků, ale u běžných aut já třeba řeším😒br />
"tadyto auto je na***, protože se kolenem mlátím o střed", "hmm, sem se mi vejde pet flaška navíc", "při studené převodovce to tolik nekope jako jiné auto", "hmmm, dobře to osvicuje silnici, dobře se mi tím jede v noci", "při kickdownu je tam šílená časová prodelva", atd., atd. Jak tohle narveš do tabulek?
Tak určitě obecně to tak je. Já především rozporoval "šíleně rychlé" opotřebení. Nicméně se domnívám, že větší vliv na opotřebení pneu má huštění či styl jízdy než samotná váha.
Tesla ma obdivuhodné parametre. Hlavne, konkurencia sa nevie dostať na ten dojazd.
Tesla je pre mňa otáznik v oblasti kvality - bál by som sa.
Keď som zvažoval suv e-tron, cenovo vie byť rozumný, ale ten dojazd reálne pod 300 km 🤷♂️
Tesla je pre mňa otáznik v oblasti kvality - bál by som sa.
Keď som zvažoval suv e-tron, cenovo vie byť rozumný, ale ten dojazd reálne pod 300 km 🤷♂️
Přeci vis, ze RS6 je spalovak... je to jako srovnávat fakt dobrý vegansky jídlo s vyzralym steakem 😊
Aby z toho náhodou Audi nevyšlo horšie 🤔.
Netvrdím to, ale nemyslím si, že s nástupom EV odídu všetky mráčiky z oblohy, …
Som presvedčený, že EV nie je o úspore nákladov.
Netvrdím to, ale nemyslím si, že s nástupom EV odídu všetky mráčiky z oblohy, …
Som presvedčený, že EV nie je o úspore nákladov.
Čísla sa porovnávajú ľahšie a hlavne objektívnejšie. Aj kebyže prijmem tvoj argument o jazdných vlastnostiach, radosti z riadenia atď., u akého percenta ľudí tento argument rozhoduje? Koľko percent ľudí chodí jazdiť na okruhy a pod.? Poviem ti realitu. V súčasnosti oveľa, oveľa viac ľudí ocení vysokorýchlostný internet, netflix, hry, lepší autopilot a infotainment atď., ako nejaké vyladenie podvozku, komunikatívne riadenie a podobné veci. Toto nie sú závodné špeciály, ale autá pre normálnych (ok, troška bohatších) ľudí.
:😉 Dobry Gothaj salamik s kremzkou horcicov a rohlikom este tlacenku s cibulkou... :yes:
- cena - Audi o 450 tisíc dražší (porovnám ceny bez příplatků)
- dynamika - stejná
- váha - Audi je o půl tuny(!) těžší
- zvuk - bez komentáře.
Sorry, Audi, pořád to na benzínový etalon této třídy nestačí. Nutno zhubnout, zlevnit, zrychlit a udělat něco se zvukem.