Evropsti spotrebitele si nazor :no: na tuto znacku udelaji sami z faktu jeji spriznenosti s rendlikem - a proto se take zadne velke obchody v EU konat nebudou.
ty jsi ale chytrolín....kdopak tě pustil k počítači, co? Tady ty pseudoslogany typu "hnissan" mi připomínají staré "bitvy" dvou klanů. Jedni četli Score a druzi Plevel... jenže to pak každeho ve 14 přešlo. netušil sem že to někomu zustalo, že Ado? A už utikej za mamčou, došla z prace, uděla ti sunar. Ahoj
infiniti chtelo uz v roku 2000 vstoupit do eu ale tenkrat byli jejich auta podobne jak ls430 na technicke urovni postacujici nenarocnemu trhu v usa. Manager se bal uplneho propadaku a vztup do eu posunul. Uspech se nepredpoklada mnozi ocekavaji ze do r. 2012 se budou muset z evropskeho trhu stahnout, staci se podivat na lexus ls se prodava hur jak phaeton.
I tak nejak se to da chapat. Pokud by se to melo prodavat v Evrope, musel by v tom byt k dispozici take moderni diesel. A design by mel byt o hooodne strizlivejsi.
Dalsi obavy pred koupi tehle veci v prumernem Evropanovi vzbuzuje vazba na Nissan. A vazba Nissanu na Renault. To uz staci k tomu, aby se na tohle auticko dival pres prsty. Ne snad proto, ze by bylo spatne, to jiste ne, ale proto, ze jmeno Renault ma u vetsiny lidi spatny zvuk (ostatne podobne jako Fiat). A novy vyvoj produktu Nissan tuhle predstavu jen potvrzuje. A prekonat tohle negativni mysleni konzervativnich Evropanu neni jednoduche. Kdyz nic jineho, tak by stalo furu penez a spoustu casu. Top management Infinity to vi a proto se zameruji na trh v USA, kde tohle negativni myslenkove spojeni zakaznici neciti.
No konecne!( :yes::yes: )
U Infiniti je opravdu problem v americkem designu. V tom ze je auto stavane pro Amiku. Kouknete si autosalon. Jak tam QX ohovorili. Europan je zvykli na neco jineho. Proto si myslim ze i kdyz neocekavaji nejaka extra cisla ze jich to nakonec sklame. Staci se kouknut napriklad na Hondu a ACURU. Model TL je vlastne Accord. Pozor ne ten americky ale ten co se taky prodava v Europe. Proste urobili par uprav aj je to!:-! Doufam ze tohle (aspon tohle) udelaji i u Ghosnovho koncernu.
Podle mne by to vsak ve skutecnosti vyzadovalo nove modeli. A to by pak byli prodeje. Stejne jako u Lexusu(i kdyz tam mudra Toyota tradicne nemusela udelat jiny auta pro Europu-Lexus)
Staci si prohlednou jine japonske znacky. Mithubishi Toyota. Mel jsem AutoKatalog 2002 a bylo to popsani az na nejakych 15(!) strankach. A opis modelu byl opravdu strucni!. Tedy pro kazdy kraj-jiny automobil. A pokud to ten svely( :-) ) Ghosn nepochopi tak je i zbytecne dovazat Infiniti do Europy. :-!
držím jim palce .. je jasné že to s klasickou konkurencí budou mít těžké, ale i v cílové skupině je dost lidí kteří nechtějí běžnou konfekci - myslím že o tom hovoří úsppěch a počet individuleně dovezených eFiXek .... a to je jedinej model který tu má trochu podporu z strany soukromých dovozců .. nyní přibude EX, nové G chválil i autocar .... k tomu dle mého názoru povedené třída M a pro pár gurmánů i QX .... byť někdo říká že je to auto naprd tak se pro něj kupci i tu najdou a jsou i vidět na cestách .... takže :yes:
Dost zalezi na cene, jestli neprestreli - a pak ma jejich FX35 sanci byt mezi benzinaky 4x4 alternativou, ale bez TD budou porad exoti. QX je aut pro USA, a dalsi modely ani nekomentovat. Nejlepsi tri prodejci na svete jsou v Rusku (2x Moskva, 1x St.Petersburg) - jen tyhle tri showroomy jich prodaji za rok dva tisice kousku. Do Ruska se FX hodi idealne!
Design ma byt viac europsky? FX35 a nove EX su najkrajsie auta ake poznam, kvalita spickova, vybava neskutocna.To ze nemaju diesel je ok, znamy ma FX35 a jazdi priemer za 11 litrov pri rychlej jazde, skuste si to porovnat so spotrebou diesela u Mercedesa alebo BMW. Podotykam ze dany benzinak roky vyhrava ankety o najlepsi motor.
Ani samotny Nissan nema vela spolocneho s renaultom, jazdim momentalne Almeru(cez 105000km) a Note, kvalitne auta bez problemov a zaujmu zlodejov.