Novinky
Ozzman
6
On má Kodiaq litrové turbo ?
Přejít do diskuze
Koukám, pořád stejně imbecilní žvásty. Inu, z h0vna bič neupleteš, a z Romana alespoň průměrné IQ nevykřesáš.
Tak jedneho mame doma a dufam, ze hlavne vylepsili kvalitu spracovania, lebo coho sa clovek dotkne to vrze a puka, neviem v com je problem, v superbe pred a po fl to je lepsie. Podla mna momentalne najhorsia skodofka v pomere value for money
Naftové biturbo na nové emise nikdo ani netestoval, protože jej na novou normu neupravili. Je to jen otázka chtění nebo v tomto případě nechtění, když lze upravit jedno i biturbo V6, tak není problém upravit jedno i biturbo R4.
Souhlasím, že s benzínem bude lepší svezení, ale o té atraktivitě bych polemizoval. Atraktivní znamená pro kupce přitažlivé a tedy prodávané zboží. A na menší Octavii RS je vidět, že daleko atraktivnější/prodávanější je dieselová verze, u stodoly jakou je Kodiaq nemám nejmenších pochyb, že atraktivnější by bylo to naftové biturbo, zvlášť když nabízí skoro stejný výkon jako benal. Chápal bych nabízet naftu i benzín vedle sebe, zrušit naftu a vyhnat emise do nebe pomocí benzínu je od Škodovky dost nepochopitelný krok, vysvětlitelný snad je vysokou mírou důvěry v Enyaq a jeho prodeje (a jeho kompenzace CO2 ostatních modelových řad).
KretencizeK
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
S 2.0 TDI 110kW 4x4 manuál je to líné jak veš... Můj šéf to má v práci a občas jsem byl nucen s tím jet...
:yes: ano, rozhodně to není tím, že je levnější. Proto se Superbu prodá víc než oktavek, 5er víc než 3er atd, viď?
Ten zadok je na karoqu prapodivny. Pre mna jedina libiva skodovka je momentalne superb kombi
V priestore nevidim problem, skor v spracovani, kvalite, kultivovanosti a jazdnych vlastnostiach. Jazdi to podpriemerne a diery to filtruje priemerne. Interier nie je odizolovany, hluk a vybracie od motora, kolies atd., ako pisem vyssie kvalita materialov a spracovanie. Takze chapem, ze si to niekto kupi koli velkosti, ale ako celok je to podpriemerne auto a vyberal by som u konkurencie.
Viděl jsem na živo bílé exempláře v horší výbavě a ten předek mi k němu nesedí, třeba si zvyknu.
Spalovací motor, čudlíky na ovládání ventilace a světel, líp už nebude 😁 I fábie už bude mít nastavování ventilace v infotainmentu ( krom teploty ).
Naštětí je ještě plno jiných automobilek, co zachovávají rozum co se ovládání týče. Jak dlouho to ale vydrží.
Naštětí je ještě plno jiných automobilek, co zachovávají rozum co se ovládání týče. Jak dlouho to ale vydrží.
Uznávám auta s motorem 1,6 a 2,l jiné bych si nekoupil ale bavím se jen o benzinu !!!Až jdou nějakým litrovým motorem a 1,5 turbo do prde??? !!!!Proto si kupuji Mazdy
Divím se, proč si SUVmilové nepořídí raději starou Avii s poctivým dieslem. Ta je ještě mnohem krabicovitější, je to téměř matematicky ideální krabice. A ten diesel v ní nádherně čmoudí a legálně.
Clovek sem chvili nechodi a pak najednou nestiha koukat jak to na deste bohate jaro zjevne nezaplevelilo jen zahradky. 😢
Nenarazam na jazdne vlastnosti, ktore u superba nie su tiez nic extra. Ale to auto je podla mna lepsie urobene. Pri rovnakom pohone, menej vibruje, lepsie poskladany interier, menej vrze atd. Proste lepsi a bezproblemovejsi spolocnik pre bezneho uzivatela. Aj ked sa stazuju zakaznici na niektore verzie infotaimentu, neviem ci je to uz poriesene, hlavne sa to tykalo online funkcii.
Když to vezmu tvou logikou, tak biturbo V6 má u koncernu výkon 253kW, takže dvoulitr by měl 168kW, to by pořád byla dobrá a vhodná motorizace u většího SUV. Navíc i přes přísnější normu šel výkon jednoturbové verze nahoru (dříve 140 kW, nyní 150 kW), takže výkon evidentně není i přes novou normu problém. Problém je "politické" nechtění dieselů.
To není tak o prostoru, ale o líbivosti. Karoq tím, že je kratší, vypadá líp, lahodí oku a proto má i víc zákazníků.
KretencizeK
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
vsechny postbolsevicky zeme co vstoupily do EU sly nahoru proti tem co zustaly ve sfere vlivu ruska.
porovnaj nas, slovensko, polsko, pobaltske staty, madarsko, bulharsko rumunsko ... s ukrajinou, beloruskem, moldavskem.
takze ja sem za EU kazdopadne rad.
a nemyslim si, ze EU eko politika je uplne mimo.
EU jakozto nejvetsi a druha nejbohatsi ekonomicka zona na svete musi udavat smer, i kdyz se muze stat, ze bude prukopnikem slepejch ulicek. casem se k nam pridaji i ti chudsi a uplne chudi
porovnaj nas, slovensko, polsko, pobaltske staty, madarsko, bulharsko rumunsko ... s ukrajinou, beloruskem, moldavskem.
takze ja sem za EU kazdopadne rad.
a nemyslim si, ze EU eko politika je uplne mimo.
EU jakozto nejvetsi a druha nejbohatsi ekonomicka zona na svete musi udavat smer, i kdyz se muze stat, ze bude prukopnikem slepejch ulicek. casem se k nam pridaji i ti chudsi a uplne chudi
naftovy biturbo nerposlo emisema, proto konec.
vpodstate potvrzeni slepy cesty.
benzinak zvlada podobny vykon jen s jednim turbem a jednodussi technikou, s vyssi kulturou behu a s jen o malo vyssi spotrebou danou hlavne o 10% nizsi energii obsazenou v benzinu
vpodstate potvrzeni slepy cesty.
benzinak zvlada podobny vykon jen s jednim turbem a jednodussi technikou, s vyssi kulturou behu a s jen o malo vyssi spotrebou danou hlavne o 10% nizsi energii obsazenou v benzinu
Jenze biturbo konci napric koncernem. Spis nechapu, proc Skodovka lepi na ty svoje skatule RS az ve chvili, kdy se jedna o adekvatni motorizaci k danymu modelu. ..a cechacek se z toho muze p….t.
ja sem ochotnej pripustit, ze pro vysoky dalnicni nalety naftak vhodnej byt muze, ale pro vysoky dalnicni nalety zase neni vhodny SUV.,
EU resi kazdej gram CO2, ale to, ze vysoka krabice ma vyrazne vyssi spotrebu nez klasickej sedan nebo kombik, nebo to, ze se pri soucasnem MS evropy ve fotbale se lita tisice kilometru na zapas nekam do asie, ji nechava v klidu.
EU resi kazdej gram CO2, ale to, ze vysoka krabice ma vyrazne vyssi spotrebu nez klasickej sedan nebo kombik, nebo to, ze se pri soucasnem MS evropy ve fotbale se lita tisice kilometru na zapas nekam do asie, ji nechava v klidu.
Osobně se mi SUV, crossovery apod. také nelíbí a považuji je jako ideální vozy pro ženské, důchodce a lidi, kterým se do normálních aut špatně nasedá/vysedá, ale je to každého věc, co si za své prachy koupí..
Můj soused má zánovní Dodge Ram 1500 5,7 hemi benzín. Je to pořádně dlouhé auto, takže ho musí dávat v podzemní garáži zadkem až těsně ke zdi. Výfuk je vzadu - tj. těsně u zdi. A ta zeď je celá v místě výfuku očouzená do černa. Takže v Americe si z toho hlavu nedělají... Nechci vidět, jak by ta zeď vypadala kdyby to měl v dieselu...
A Hilux je velikostně s čím srovnatelný? Nebo jsem mel vyjmenovavat všechna stejne velká auta?
Aj odporca dízlov by mohol občas uznať že do niektorých áut je predsa "déčko" ako pohon vhodnejšie.
V poho, zaujimave ze na ten interier si nikto nepostazoval zatial, minimalne nie vo vztahu k inym modelom Skody. To, ze za ery MQB sa zacali sudit interiery, hlavne obklady dveri a stredove panely je celkom zname.
Pre SuperB su nutne adaptivne tlmice aby to jazdilo kus lepsie, v akom si jazdil ty ? Ja mam skusenost s kombi na obyc tlmicoch a tlmenie nerovnosti ma sklamalo.
Pre SuperB su nutne adaptivne tlmice aby to jazdilo kus lepsie, v akom si jazdil ty ? Ja mam skusenost s kombi na obyc tlmicoch a tlmenie nerovnosti ma sklamalo.
S tym suhlasim, je to necakane ? SuperB s rovnakou technikou je omnoho nizsi a tym padom lepsie naladeny.
Uzavrime to tym, ze ak by som vyslovene nepotreboval vyssi posed z nejakeho dovodu a hladal vo vodach skodovky, za vlastne peniaze by som si kupil superb kombi, podla mojho nazoru je to lepsie auto.
Zbytočne mudruješ. Keď v tom jazdí, tak to vie zhodnotiť objektívnejšie ako ty, čo to hodnotíš z obrázkov a testov.
Ja od neho neocakavam vobec nic, napisal som iba svoj nazor, ze je to podpriemerne auto a za svoje € by som hladal inde. Mne jazdne vlastnosti nevadia -suv ma nezaujima, skor ma sklamal ako uzivatela interier, mam cerstvu skusenost s novym santa fe a ten je o triedu lepsi, aj ked sa mi nepaci dizajnove prevedenie
Tady dvě turba výkon nedělají. Ty dělají jen průběh točivého momentu. S jedním obrovským turbem by to mělo velký turboefekt a turbodíru pod 2000 ot, proto je tam ještě jedno malé na spodek otáček.
Takhle si vlastně Škoda sníží emise protože prodeje RS budou 1/10 oproti předchozímu dieslu.Kdo bude chtít kodiaga sáhne po 2.0tdi 200hp.
Co tym myslis, ze keby som sa v tom zviezol, tak zacnem od Kodiaqu ocakavat vyborne jazdne vlasnosti a potom som sklamany ? Moc by sa nezmenilo, jeho proporcie to pomerne jasne naznacuju, technika ako taka spatna nie je.
No a predstav si, ze by mal este lepsie odhlucnenie = viac kg :-! Konkurencia spolieha na 2,2ky vacsinou so 450nm... a ani s nimi to nema oslnivu dynamiku, so 110kW 2.0TDi by to bolo este horsie.
Kupis si velke, vysoke auto a stazujes sa na podpriemerne jazdne vlastnosti, co od toho cakas? Kvoli nizkej hmotnosti co to usetrili na odhlucneni, pomohlo to dynamike a spotrebe, vdaka tomu je to pouzitelne aj s motormi o 110kW.
KretencizeK
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Naprosty souhlas. A za mě ta kratši "žižala" vypada ještě vyrazněji huře. Zadek u karoqa vypada jako by od něj diky bezradnosti designer utekl a nedodělal jej.
Hádať sa, či vyzerá lepšie Karoq alebo Kodiaq je v tomto prípade ako porovnávať dve dážďovky /žížaly/, s tým, že jedna je celá a z druhej sa usekli 3 cm. Kodiaq, či Karoq, všeobecne SUV od škodovky sú rovnako bezpohlavné ako tie dážďovky, a pre mňa osobne najškaredšie SUV na trhu vôbec.
Faceliftom sa tomu snažili spraviť aspoň menej “ostrý” kukuč, ale tomu autu nepomôže nič, jedine úplné prepracovanie v novej generácii.
Faceliftom sa tomu snažili spraviť aspoň menej “ostrý” kukuč, ale tomu autu nepomôže nič, jedine úplné prepracovanie v novej generácii.
Jednoduše se mi nelíbí. Prostě nelíbí, nejsou hezké na pohled. Se zvráceným Západem ani s eko terorismem to nemá nic společného.
Už jsem ti psal že je to blbost, že se obecně líp prodávají menší a levnější auta a naopak je Kodiaq ve své třídě relativně úspěšnější než Karoq... no nic.
Co máš proti SUV? Ať si každý sakra koupí, co uzná za vhodné a co se mu líbí! Ekoteroristi ve Francii prý chtějí zakázat reklamy na SUV a napařit na ně zvláštní daň! Neuvěřitelné, do jakého ideologického státního dirigismu se Západ řítí! 😲 😒 :no:
Neviem čvô je Hilux, nejaký kinder pikap?Neregistrujem 😒]
A zabudol som že D je vhodné ešte do "Ozyho khár".
A zabudol som že D je vhodné ešte do "Ozyho khár".
Terka-Slunicko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak, poměr prodaných Kodiaqů vs Karoqů (2939 vs 4759) by měl být cca jako poměr prodaných Superbů vs Octavií (2966 vs 6605) a to není, z tohoto pohledu je na tom Kodiaq daleko lépe (prodá to co Superb, kdežto Karoq za Octavií zaostává).
Zrovna BMW bylo v tomto docela dlouho vyjimka, myslim ze az do posledni dekady snad se 5er prodavala celosvetove lip nez 3er a do dnes ty rozdily nejsou nijak velke. Zvlast kdyz puvodne pod 3er bylo i coupe a cabrio, kde vyssi stredni byla rozdelena na 5er a 6er hned zkraje.
Jazdil som iba verziu 2tdi 110kw dsg s dcc a 2tsi s dcc, asi 1000km dialnica a takze to neviem porovnat s beznym podvozkom. Ale taka aktualna 508sw gt v benzine 1,6 tusim 225k ma jazdne bavila viac, zase diskutabilny interier a priestor
mam podobnu skusenost s 2.0TDI 110kW 4x4 ale s DSG.
Oproti tomu, rovnaky model, ale s 1.5 TSI 110kW FWD DSG, bol vzhladom na usporu hmotnosti TSI voci TDI a chybajucemu 4x4 velmi pruzny a zivy.
Oproti tomu, rovnaky model, ale s 1.5 TSI 110kW FWD DSG, bol vzhladom na usporu hmotnosti TSI voci TDI a chybajucemu 4x4 velmi pruzny a zivy.
zrejme si spocitali, ze upravit ten starej dvouturbovej motor vyvinutej v dobe pred dieselgate, kdy prochazelo to, za co se dnes zavira, nema cenu, navic kdyz budoucnost dieselu je pryc.
pro vetsi vykon je holt benzin, ve vyssich modelech treba naftovej trilitr, kde ten cenovej narust je obhajitelnej.
ale delat novej naftovej dvoulitr s 2 turbama treba i se 200kW se do tech par potencialne prodanejch aut nevyplati.
a v tech vyssich modelech kazdej normalni radsi sahne po trilitru, byt treba se stejnym vykonem jako dvoulitr
pro vetsi vykon je holt benzin, ve vyssich modelech treba naftovej trilitr, kde ten cenovej narust je obhajitelnej.
ale delat novej naftovej dvoulitr s 2 turbama treba i se 200kW se do tech par potencialne prodanejch aut nevyplati.
a v tech vyssich modelech kazdej normalni radsi sahne po trilitru, byt treba se stejnym vykonem jako dvoulitr
jenze ono to nefunguje tak, ze pridas turbo, zvysis plnici tlak a emise zustanou bez dalsiho zasahu do motoru a vseho okolo.
176kW ve dvoulitru odpovida 264kW ve trilitru, a mam pocit, ze i BMW ma ve trilitru v biturbu "jen" 250kW, tedy i dnes nizsi merny vykon nez VW pred 5 lety.
a prece jen technicky zdokonalovat motor a tim zvysovat cenu je ve tride kodiak asi cenove neobhajitelne, kdyz navic mnohem lepsi funkci zastane s vyssim vykonem benzinak, nebo ve vyssich modelech trilitrovy naftak treba i s podobnym vykonem jako preturtbovany dvoulitr
176kW ve dvoulitru odpovida 264kW ve trilitru, a mam pocit, ze i BMW ma ve trilitru v biturbu "jen" 250kW, tedy i dnes nizsi merny vykon nez VW pred 5 lety.
a prece jen technicky zdokonalovat motor a tim zvysovat cenu je ve tride kodiak asi cenove neobhajitelne, kdyz navic mnohem lepsi funkci zastane s vyssim vykonem benzinak, nebo ve vyssich modelech trilitrovy naftak treba i s podobnym vykonem jako preturtbovany dvoulitr