Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jak se Toyota rozrostla z lokálního výrobce do největší automobilové společnosti na světě

10 komentářů

Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tohle je suverenne nejhorsi clanek, jaky jsem na auto.cz kdy cetl. Cekal jsem nejakou analyzu, treba zminku o Just in Time apod., ale tahle snuska obecnych vet smichana s par fakty z Wikipedie je dost ostuda.
Arese
Příjmení autora varuje předem... 😲 Ten článek je fakt neuvěřitelný odpadový recyklát, založený na strojovém překladu. To ani není normální čeština! 😲 :no: :no: :no:
Avatar - Anonym
Anonym
To není názor pana Mazala. Pan Mazal totiž vůbec neexistuje a tento článek nenapsal. Jde o překlad článku z internetu googlem a Mazal je pseudonym, bo se autor za takovou prácí stydí.
A co se týká faktických blábolů v tom článku, máš naprostou pravdu. Jsou to ukrutné bláboly. Nejvíc mě vždy pobaví donekonečna omílané samovolné zrychlování.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne se naopak libi, ze kopirovaly Fordy 😁 Bez Fordu by nebyla Toyota 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak záleží, jestli jim to něco přineslo 😒]
Často se při reverzním inženýrství zjistí, že to je jen to, co zname.
Ale buďme objektivní. Ford ve 30.letech byl průkopníkem lidových vozů.
samdoma
Bez Fordu by nebyla Toyota, stejně jako bez Tatry by nebylo VW 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Co se ti nelíbí na samoobslužném autě? 😒] 😒]
Avatar - pradeda777
pradeda777
Při reverzním inženýrství se často zjistilo, že to co děláme, děláme zbytečně draze...a to byl jeden z klíčových prvků TPS....nevím jak je tomu dnes, protože jsem už delší dobu na odpočinku... :-! A ano, článek je opravdu podprůměrný.... 😒
Xylo
Myslím si, že v článku prezentujete svůj osobní (z mého hlediska určitě ne nestranný) postoj k vedoucí automobilce světa. Výrobní efektivita a tvrdá práce je podle mého spojená s neustálou inovací pracovních postupů (kaizen) a vylepšování kvality výsledného výrobku tak, aby se dosáhlo jeho provozní spolehlivosti a minimálním počtem mimoservisních zásahů. Většina evropských automobilek (zřejmě) produkuje "hezčí", rychlejší, líbivější, vybavenější modely, ale (pro mě) zásadní komparativní výhoda je dlouhodobě trvalá kvalita japonských výrobků (nejen z továren Toyoty). Samovolné zrychlování automobilů - musím říct, že jsem sledoval vystoupení pana Toyody před senátem a bylo mi ho líto, protože nepřiměřenost tohoto "slyšení" byla zjevná. "Automobilový průmysl se mění kvůli lobby samoobslužných automobilů a elektromobilů." Tady by mě zajímalo, kdo je podle vašeho názoru ta lobby - tedy jaké firemní odvětví, firmy, osoby nebo i tajné organizace tímto lobbingem prosazují své zájmy a jaké jsou to zájmy.
Xylo
To je samozřejmě jasné, že si nakoupili a rozebrali výrobky, které (v té době) byly etalony v odvětví.