Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jak se Toyota rozrostla z lokálního výrobce do největší automobilové společnosti na světě

10 komentářů

Xylo
Myslím si, že v článku prezentujete svůj osobní (z mého hlediska určitě ne nestranný) postoj k vedoucí automobilce světa. Výrobní efektivita a tvrdá práce je podle mého spojená s neustálou inovací pracovních postupů (kaizen) a vylepšování kvality výsledného výrobku tak, aby se dosáhlo jeho provozní spolehlivosti a minimálním počtem mimoservisních zásahů. Většina evropských automobilek (zřejmě) produkuje "hezčí", rychlejší, líbivější, vybavenější modely, ale (pro mě) zásadní komparativní výhoda je dlouhodobě trvalá kvalita japonských výrobků (nejen z továren Toyoty). Samovolné zrychlování automobilů - musím říct, že jsem sledoval vystoupení pana Toyody před senátem a bylo mi ho líto, protože nepřiměřenost tohoto "slyšení" byla zjevná. "Automobilový průmysl se mění kvůli lobby samoobslužných automobilů a elektromobilů." Tady by mě zajímalo, kdo je podle vašeho názoru ta lobby - tedy jaké firemní odvětví, firmy, osoby nebo i tajné organizace tímto lobbingem prosazují své zájmy a jaké jsou to zájmy.
Avatar - Anonym
Anonym
To není názor pana Mazala. Pan Mazal totiž vůbec neexistuje a tento článek nenapsal. Jde o překlad článku z internetu googlem a Mazal je pseudonym, bo se autor za takovou prácí stydí.
A co se týká faktických blábolů v tom článku, máš naprostou pravdu. Jsou to ukrutné bláboly. Nejvíc mě vždy pobaví donekonečna omílané samovolné zrychlování.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tohle je suverenne nejhorsi clanek, jaky jsem na auto.cz kdy cetl. Cekal jsem nejakou analyzu, treba zminku o Just in Time apod., ale tahle snuska obecnych vet smichana s par fakty z Wikipedie je dost ostuda.
Arese
Příjmení autora varuje předem... 😲 Ten článek je fakt neuvěřitelný odpadový recyklát, založený na strojovém překladu. To ani není normální čeština! 😲 :no: :no: :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Co se ti nelíbí na samoobslužném autě? 😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne se naopak libi, ze kopirovaly Fordy 😁 Bez Fordu by nebyla Toyota 😁
Xylo
To je samozřejmě jasné, že si nakoupili a rozebrali výrobky, které (v té době) byly etalony v odvětví.
samdoma
Bez Fordu by nebyla Toyota, stejně jako bez Tatry by nebylo VW 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak záleží, jestli jim to něco přineslo 😒]
Často se při reverzním inženýrství zjistí, že to je jen to, co zname.
Ale buďme objektivní. Ford ve 30.letech byl průkopníkem lidových vozů.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Při reverzním inženýrství se často zjistilo, že to co děláme, děláme zbytečně draze...a to byl jeden z klíčových prvků TPS....nevím jak je tomu dnes, protože jsem už delší dobu na odpočinku... :-! A ano, článek je opravdu podprůměrný.... 😒