Opel už za několik týdnů představí novou generaci modelu Astra. Německá automobilka ještě před premiérou nabízí pohled na maskovaný prototyp a poodhaluje detaily z testování.
Sranda ze prave pod pazoutom sa mi opel zacina pacit... s interierom suhlas... voci 308 to bude v kabine hned ina liga ale hlavne bude to pouzitelny kokpit presne tak... uz mokka je paradna... a povedal by som ze uz tam ziak vyskolil ucitela a verim za aj astra tu 308mu proste opat predci ... :yes:
Opel poodhaluje už dlouho novou Astru postupně tak, aby nejspíš upozornil na drobnosti, co ji odliší od Peugeotu 308. Aby si je lidé zafixovali, upřeli na ně pohled i u celého auta a nabyli dojmu úplné odlišnosti. Zajímavý marketingový tah.
Nová Astra bude ale určitě německy tvrdší a nebude se tolik naklánět, jak už Opel předvedl Corsou na podvozku Peugeot. Aby si udržel zákazníky i s technikou PSA. Hlavně hatchback, už odhalený odvážnější vzhled ve stylu kupé Manta, interiér a přístrojovka je zaměřena na mladší. Odvěkému soupeři VW Golf se pokusí konkurovat jako sportovní vůz.
Motor není to, co vás drží na silnici. Podvozek Golfu GTI je pro konzervativnější, už usedlejší kupce na dálnici, kterým hnaní se zatáčkama nesvědčí. :no:
No neviem, či si príliš navyberá, keď platforma, na ktorej bude stáť, nie je vhodná /upravená/ pre ich zabudovanie. Predstava by to bola pekná, no realita býva dnes už neúprosnejšia.
Nojo. A dnešní realita EU vede do plug-in hybridních motorizací. Nejlepší Astře tak zbude na výběr kombinace benzinové šestnáctistovky s elektromotorem o výkonu 162 kW.
Jako praktické kombi Astra, kterých se prodávalo až 40 procent, určitě zdědí prodloužený rozvor kombi Peugeot 308. Možná ho prodloužili sami v Opelu, který má s rozdílnými rozvory dlouhé zkušenosti.
Extrémně dlouhý rozvor kombíku ještě nemusí znamenat dostatek místa pro nohy zadních cestujících. Odstrašujícím příkladem je právě 308 SW minulé generace. :no: