Autofun
lyon667
1
No, aspoň nepotřebuje půltunové baterie...
Přejít do diskuze
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Vodikovy pohon nemuze dosahnout ucinnosti baterioveho.
To je proste fyzika. To je fakt.
https😐/www.volkswagenag.com/…he-question.html
Vyjimecne souhlasim s kanunenem.
To je proste fyzika. To je fakt.
https😐/www.volkswagenag.com/…he-question.html
Vyjimecne souhlasim s kanunenem.
KANKUNEN
že vodík se dela z fosilu nebo se strašlivou ucinností 25%. Takový opak tepelného čerpadla.
Josef-Kratochvil
Není to jen otázka účinnosti, ale především zdrojů. Dokážu si klidně v budoucnu představit obrovské výrobny v severní Africe a podzemní potrubi do Evropy. Nebo OZE plantáže a výroba vodíku v přímořských státech. Tam bude jedno, že zdroje jsou v čase nestabilní.
Bojkas
Co to je za hloupost? Už jen ta výroba toho vodíku z vody sebere na 100km jízdy cca 60kWh! Tedy v 4x vyšší spotřeba, než u průměrného EV, takže jestli si myslíš, že je jednoduché postavit dostatek OZE a krmit tím vodík, tak na EV ti stačí čtvrtina. No ještě nějaký rok to nebude ideální, tedy většina vodíku se bude vyrábět z energetického mixu. Pokud je nabíjení EV s polovinou emisí oproti spalováku, vodík je pak 2x horší.
Xylo
Vezmi si, že jde u vodíku (tedy palivových článků) o první kusy (vedle Toyoty myslím že má Hyundai a BMW). Tahle technologie se může vylepšit a i získávání vodíku může být v budoucnosti méně náročné. Nech pány inženýry ať si hrají 😉
Wolfsteen
Taky jsem si koupil auto, aniž bych ho na vlastní oči viděl vyjma obrázku :-!