na ty bobří zuby si nezvyknu a na živo to je snad ještě horší, trochu to dokáže napravit vhodná barva.
A druhák je celkem smutné, že X30i už je jen dvoulitr.
Design je subjektívna záležitosti podľa mňa to auto je nádherné z každej strany - pravdaže pokiaľ to nie je strana z ktorej je vidieť tú masku - to je paródia, trest, výsmech. Toho čo toto pustil do sveta do rúk nasr@ť a dva týždne ho k vode nepustiť.
30i byl dvoulitr uz u E90ne ? Minimalne ke konci vyroby. Ja vcera videl sedan m3 a na zivo to neni tak hrozny, coz ke stejne spatne, protoze m3 vzdy vypadala paradne a rict o ni, ze neni tak hrozna, je bída :/ .
To byl, ale to na tom nic nemění. Krásný chod řadového šestiválce žádný čtyřválec nenahradí. Je to škoda a ani by nemusel mít vyšší výkon. I těch 190kW by stačilo. Průběh by byl ale znatelně lepší, o zvuku nemluvě.
Viděl jsem M3, různé 440i a pod. Brázdil jsem Německo a Rakousko a tam je toho vidět dost. Některé tu "zrůdnost" maskují lépe, někteří hůře, ale tak či onak to je prešlap.
Mám 3er s 30i a mužu jednoznačně doporučit. Benzinový 6valec má 3/4er v podobě 40i a 30i mu vůbec nemá konkurovat (rozdíl ceny je skoro půl milionu:). Mám předfaceliftovou verzi 190kw bez elektriky. Zvuk je za mě naprosto v pořádku, vezmuli v potaz, ze je to porad jen 4valec (a to jsem predtim často jezdil kompresorem od jaguaru), stovka podle dragy nejlépe za 5.1, což je na 4 válec o 260 koních z jiného světa, spotřeba na ceste na jih 2000km a zpět minuly týden 6,3l, plný kufr, klimatizace, v Německu 190.. pokud neplacete nad označením tak zjistíte, ze ten motor je za tu cenu skvělý
330ixdrive 1.181.700
340ixdrive 1.703.000
Na to, ze rozdíl ve zrychlení na stovku (jakkoliv to samozřejmě nic neznamená) je pouze 1s, mi to přijde jako obrovský cenový rozdíl. Když si nakonfigurujes m340i s výbavou, ses na ceně 550ixdrive v základu, a tam uz bych věděl, jak se rozhodovat. Za me naopak za tu cenu jednoznačně 30i. I do cabria… pokud neresis cenu, tak samozřejmě 40i no brainer….
0-100 zvládne každá rachotina. 0-200 už je o 6s a to je jiný vesmír.
O charakteru motoru nemluvě...
Pokud bych musel mít neMkové BMW, tak 340i v klidu. 330i nikdy.
Ale vždyť to píšu, ty motory si absolutně nekonkurují. 30i je bežný motor, 40i je úplně jinde. Na tom se shodnem, já reagoval na ty neustále pláče nad tím, že 30i už není 6vál. 3/4er šestiválec mají, to zaprvé, kromě M verze, 40i , 40d a dokonce pořád 30d.
A Zadruhé, nová 30i je pro mě osobně lepší varianta než podtočený 6válec, který dělá třeba Audi. Jel jsem tím slabým dieselovým šestiválcem v A4 a vzal bych 4 válcový benzín anyday.
Tak nic kluci, vidím, že nám ta diskuze mírně sklouzává někam, kam nemá. Už tady anonymně útočíme do odborníků a to bych se nerad snížil na Vaši úroveň, no offense.
Takže porovnáváš diesel s benzínem, ale nechceš se snižovat na úroveň toho, kdo na to poukáže?
Kdyby jsi porovnal 3.0 TSI a 2.0TSI , nebo jak píšeš slabší. 3.0TDI s dejme tomu nejsilnějším 2.0 TDI , tak neřeknu ani popel, ale porovnání dieselu s benzínem?
Maximálně můžeme pilotovat nad tím, že do SUV bych vzal vždy diesel a klidně ten slabší a do všeho ostatního 2.0 TSI, ale říct, že než 3.0 TDI by jsi chtěl radši 2.0 TSI....
Tak můžeš samozřejmě reagovat normálně, jako v případě tveho druhého příspěvku, nebo ne, jako v případě prvního příspěvku. Ani nevím, jestli má cenu to vysvětlovat, protože z toho zase bude hate, ale ok. V době, kdy začala Audi nabízet ten podladeny 6 válec, to uvedla s tím, ze směřuje proti vysokovykonnym 4valcum, nikoliv pouze proti dieselovým, a vzhledem k ceně, která v době, kdy jsem vozem jel, byla v Německu (kde jsem tenkrát žil) prakticky totožná (ne-li zcela totožná, už nevím) s 45tfsi, bylo celkem jasné, na jakou klientelu Audi míří. Příklad toho motoru jsem uvedl proto, ze mi není znám jiný podladeny 6valec na trhu, když ani tento uz možná není v nabídce.
Já už ji v M4 udržuju 4 roky a úplně v pohodě. Černou do kabria bych si nikdy nedal.
Většinou postačí 10minut se švédskou utěrkou a kýblem jarové vody. Plus jednou za rok po té lehká impregnace - cca 30min.
Se staženou střechou jde všechen prach dovnitř, interiér dostává daleko větší kapky, než u běžného auta. V zavrenem aute by mi bílá nevadila. Ale v cabriu bych ji nechtěl.
Mechanismus střechy je o 40% lehčí než u plechové střechy.
Dalších 20 kg se uspořilo plastovými a hliníkovými dily namísto železa. A předchozí plechová 430i cabrio vážila o 20 kg víc podle údajů.
Čekal bych aspoň 150 ;-)
musi mit priplatkovy m rizeni
musi mit priplatkovy m brzdy
musi mit priplatkovej podvozek se stavitelnejma tlumicema
za zadnych okolnosti nesmi mit mhev system, kterej totálně nefunguje a bude vam kazit kazdej den zivot tak, ze budete litovat, ze nemate Audi s DSG.
Plati to jak pro 3 tak 5er..
je to totalne nedoladeny (zkusenost s 5 a 3 2021).
- pri dobrzdovani to jednou dost rekuperuje, jednou plachti a jednou podrazuje bez meziplynu a citelne pri tom skube. Vse pri stejny poloze nohy na pedalu brzdy. Co se z toho stane se neda odhadnout (najezdil jsem s tim cca 8tk).
- popojizdeni v kolone je pohodlny jako s vylagrovanym dsg. Nekdy se to snazi popojet chciply, ujede to 2m, pak nastartuje a pak skubne a priskoci vpred. Jindy to skubne rovnou. Neresi to sportovni rezim kde to sice nechcipe ale o to vic skube ani manualne dana rychlost.
- pri stani v kolone se to porad chcipe a startuje a pri tom to citelne meni vykon klimatizace
pritom totez auto rok zpet byl etalon fungovani automat - motor. Jak to mohli takhle dokurvit nechapu.