Novinky
Neni to náhodou luxusnější Accord, tohle jméno už honda používala u modelu Accord... Což je střední třída, myslim 😉
Hondě se zhruba ve dvou posledních letech převelice daří, ani není divu, že dostala chuť na něco většího. Ale bude nám muset vysvětlit, jak tenhle projekt souvisí s prakticky stejně velkým Legendem. Na rozdíl od autorů článku si myslím, že design Inspiru natolik oddaně kompiluje v Evropě zavedené principy, že by bylo divné, kdyby Honda měla v hledáčku pouze USA. Spíš tu půjde o asijský klíč: uveď na trh v Asii, na Evropu se připrav v Americe. Osobně mi vadí ten "nový vlastní" prvek zubatého lámání linií a kila chromu, ale estetika velkých sedanů je vůbec kapitola sama pro sebe. - Pravda je, že jako běžného Evropana by mě víc zajímalo, jestli se Honda dostane na silnici i něco dalšího než facelift Jazzu a přetažení zlehka oprášeného City z Asie. Puyo? Step Bus? Něco jiného? Při pohledu zejména na šťavnatý VW projekt Up! se zdá, že moc času na odpověď nezbývá.
Honda bez nafty,pořád bude mít uspěch v evropě jako Legend :no:
Mozno sa mylim, ale tento model mi pripomina americky Accord. Zeby to predavali v Japonsku pod nazvom Inspire ? Neviem, nehadam sa.
Facelift Jazzu?? ... vždyť tu je nová generace s novými motory. [odkaz]
JardoBare, dobře, je to tedy nová generace, opravdu se nechci přít, nepřijde mi to tak důležité. Ale když se tím zabýváš, tak: víš něco o tom, jaké další malé modely Honda reálně chystá a můžeme s nimi počítat v Evropě? Zajímá mě to naprosto věcně, protože si myslím, že s jedním mikrovanem a jeho sedanovým derivátem Honda na dolním konci dlouhodobě v Evropě nevystačí. Proto jsem tady taky nadhodil jako příklad Up!, protože věci jsou zkrátka jasně v pohybu a kdo zaváhá...
Honde by som si trúfol nazvať bezproblémovou automobilkou, určite vieš, že ani jediný rok táto automobilka nebola v strate. A ak pozrieš na jej históriu "5-metrových" áut, prestaneš točiť blbosti o tom, že je to výsledok úspešných posledných dvoch rokov...
Vysvetliť veľkosť Legendu je triviálne, zaplať si letenku do US a pochopíš. A možno pochopíš aj to, že Honda skutočne tvorí iné autá pre Japonsko, iné pre US a iné pre Európu. Ale na to nepotrebuješ poznať svet, na to Ti stačí skutočne len použiť internet, šírka ich portfólia je väčšia, ako by si čakal.
Vysvetliť veľkosť Legendu je triviálne, zaplať si letenku do US a pochopíš. A možno pochopíš aj to, že Honda skutočne tvorí iné autá pre Japonsko, iné pre US a iné pre Európu. Ale na to nepotrebuješ poznať svet, na to Ti stačí skutočne len použiť internet, šírka ich portfólia je väčšia, ako by si čakal.
Já to zas nepociťuju tak osobně, abych musel na druhé lidi vrhat silná slova, takže promiň, jestli jsem se tě nějak dotknul. Podle všeho se zřejmě Hodnou zabýváš podrobně, ba možná profesionálně, takže jestli můžu poprosit - rozepiš se a vysvětli, jak to tedy je - vidíš, že si tu lidi dokonce myslí, že jde o nový Accord. A protože tenhle projekt Inspire má očividné evropské rysy, tak prosím i vysvětli, jaký podle tebe bude mít vztah k modelům prodávaným Hondou v Evropě. Nebo se mýlím a Inspire navzdory tomu do Evropy nikdy nezamíří?
To JE Accord pro JDM. O tom prostě není pochyb. Nic většího to není. Tak to prostě je. V USA se téměř stejný kus auta již prodává. Pro Evropu bude Acco jiného designu.
Ludia tu pisu o Accorde preto, lebo to vyzera ako americky Accord. Ten vsak s EU Accordom nema nic spolocne. Americky ma inu karoseriu, je vacsi a ako spickovu motorizaciu pouziva V6 3,5 litrovy benzin, na rozdiel od europskeho Accorda, ktory pouziva najsilnejsi motor 2,4 l stvorvalec. Cize nie je Accord ako Accord.
Víte, pánové, díky díky. Ale když se Hondami zabýváte, tak bych prostě hned na začátku čekal, že ten úlet zdejší redakce uvedete na pravou míru. Dal jsem si teď tu práci a našel si informace - ono to opravdu s Hondou a jejími přejmenovávačkami není tak jednoduché, když se tím člověk vysloveně nezabývá. Takže, pokud si to někdo přeje opravdu řádně prostudovat, tady máte link na výklad ve Wikipedii [odkaz]
OK Patrik, beriem, použil som e😜resívnejšie výrazy. Nedotkol si sa mna osobne, ale dožadoval si sa zo strany automobilky nejakého vysvetlenia a aj keď sa autami profi nezaoberám, myslím, že môj obzor mi v tomto prípade dovoľuje poukázať na širšie súvislosti a zareagoval som - sorry, ak moc útočne 8-s
Podobne ako "Taky Patrik" a JardaBar myslím, že ide o Accord, žiadny "asijský klíč" by som v tomto prípade nehľadal.
K Tvojej zmienke o Up! - myslím, že bola trochu Off Topic, ale pokiaľ chceš, môžeme rozdebatovať tému "modely Hondy v EU".
Podobne ako "Taky Patrik" a JardaBar myslím, že ide o Accord, žiadny "asijský klíč" by som v tomto prípade nehľadal.
K Tvojej zmienke o Up! - myslím, že bola trochu Off Topic, ale pokiaľ chceš, môžeme rozdebatovať tému "modely Hondy v EU".
Ondore, díky, peace :yes: Dal jsem sem teď odkaz na Wikipedii a dolů linky na honda.com, myslím už je to teď i po těch vašich vysvětleních celkem jasné, dál bych to neřešil, ještě jednou dík 😄 Zato redakci dnes posílám černý puntík, stačilo úplně, kdyby bývala napsala "Nový Inspire je v zásadě přejmenovaný a upravený Accord pro tuzemský americký trh (USDM)" :-! -- K tématu modelu Hondy pro EU by mě jen zajímalo, jestli někdo víte o nějakých konkrétních záměrech na malá auta (třeba i něco s Hondou Life?) - uznávám je to OT, můžeme to nechat i na vhodnější příležitost. 😄
No já bych řek, že to je Accord. 😉 Co myslíte, pane redaktore? 😄 ... viz: [odkaz] ... takže toho se určitě dočkáme, ale v jiné podobě, viz. zde: [odkaz]
Tak aby bylo jasno , tohle uz jezdi ve statech asi mesic , je to nova Honda Accord , ta minula generace se jim moc nepovedla , az na coupe . Je vetsi nez evropsky Legend . Legend je tady Acura , tes si nevzpomenu na oznaceni , a evropsky Accord je Acura TSX , Honda tady ted dela vic konzervativnejsi design a sportovnejsi vetev je Acura . Prohlednete si americke stranky od hondy a uvidite , pri trose stesti by tam mel byt i ten nepovedeny model minule generace . Honda se ho snazila jeste faceliftovat , ale ani to moc nepomohlo , ale Honda tu ma sve jmeno a i sve kupce . A to myslim jen v kladnem slova smyslu . Evropsky Accord je pro americany male auto , nynejsi Camry je uz jak parni valec , jeste jsem nevidel na zivo novou 6stku , ale to bude taky dost velke auto . Kazdopadne tahle Honda Accord vypada dost dobre . Trosku novy smer ohledne designu , ale je super . Zadny VW , zadna 5tka !!!
Takže ty sem bez registrace nemůžeš dávat linky, dám ho sem za tebe [odkaz] Omlouvám se, zase jsem jednou uvěřil redakci, že si napřed ověří, než sem něco umístí. Musím ale říct, že bych místo podrážděných reakcí hochů z klubu byl mnohem raději, kdyby rovnou ve svých prvních příspěvcích uvedli věc na pravou míru - normálně to vyložili, tak jako teď můj skorojmenovec. 😄 -- Legend = Acura RL, že? [odkaz]
Doopravdy se nepodoba PASSATU,BMW5 a LEXUSU GS. Fakt se jim jen nepodoba ale je to sloucenina vsech tri.
Nerozumím, kde zůstal Legend?
Toto je presne americka Honda Acccord poslednej generacie. Asi mesiac dozadu ju uviedli. Takze ziadne polemiky netreba viest. Accord mozno neni naj naj auto, ale v USA ma svoje meno, drzi cenu a prakticky sa o to netreba starat. Porovnavat s BMW atd nema zmysel uz len z fin. hladiska a ako investicia je to urcite lepsie nez BMw, Passat a podobne. V USA je Accord isty pojem, doma mozno nic moc. Tam kraluje Passat, tu dieru do sveta neurobil. Sam mam svoju 3.Hondu, momentalne 07 Accord EX V6, 244hp.
z predu VW... sucks