Pokud Stellantis spolupracuje s Foxconnem, tak si myslím, že Foxconn nabízí řešení pro každého, pokud ale nebudete chtít highend infotainment a autopilota.
Fiat má v rámci koncernu Stellantis hrát roli dostupné značky. Tak tato věta jaksi nesedí....to jako ostatní značky koncernu Stellantis budou nedostupné....??? 8-s
nevím co nechápeš, podívej se třeba člověk potřebuje auto do města, do čtyř metrů a u fiata to koupí kdežto u škodovky ne a když chce dostupné malé auto ne na letních pneu, tak kam se má obrátit? Ani dacie natož renault nepomůže když chce vyhřívané přední okno. Fiat bych přirovnal k H/Kia, taky dobrá značka pro lidi z ulice.
To bude zase "úspěch". Hodně štěstí s elektrickou Pandou, jejíž předchůdce před lety stával 200 tisíc v plné palbě, nebo Ducatem napěchovaným bateriemi. Asi jako "úspěch" 500e, a to 500 nebývala levná nikdy.
Elektrická budúcnosť možno nemusí znamenať len elektromobil
Vidím, že aj tu sú už ľudia alergickí na slovo elektromobil, ale teda dostala sa ku mne info (netuším, či pravdivá, uvidíme možno už koncom budúceho roka), že Stellantis chystá nejaký zaujímavý nový motor, ktorý zatiaľ podlieha utajeniu. Vraj to bude full-hybridný dvojvalcový boxer pre B segment. Možno je to blbosť, ale možno sa v Trnave chystá nábeh nových modelov a možno ľudia odtiaľ chodia do krčiem a možno sa im až príliš rozväzuje jazyk, keď sa napijú. Možno. :)
Re: Elektrická budúcnosť možno nemusí znamenať len elektromo
A proc se maji vzdavat auta normalni lidi jen proto, ze bydli v byte?
Necht regulace zacne potlacenim zrudnych obru, vice nez dvoutunovych SUV...
To bude najednou pad emisi i spotreby kovu a plastu...
Re: Elektrická budúcnosť možno nemusí znamenať len elektromo
Hlavně na co regulace? To jsme tu už pár desítek let zažili a víme, kam to vede… Taky nechápu, proč by mi měl někdo nařizovat, co můžu vlastnit a co ne. Nejsme v Severní Korei nebo Číně ;-)
Re: Elektrická budúcnosť možno nemusí znamenať len elektromo
Z principu souhlas... akorát, že jsem asi ochoten připustit, že jak je nás na světě čím dál víc, tak planetu čím dál tím víc devastujeme.
Takže nějaké omezení bych byl ochoten "zkousnout".
Bohužel bezhlavé prosazování EV nemá s ochranou planety společného zhola nic - je to jen prosazování zájmů jedné skupiny proti druhé.
Na klasických autech spadly marže, tak je třeba donutit lidi kupovat něco jiného - zase s maržemy vysokými.
Všechno ostatní okolo jsou jen kecy.