Sorry jako, ale nesnáším ráčkování. Osobně proti němu nemám nic, ale jestli ho sem furt budete dávat jen jako videa, tak já nejsem schopen ho vyslechnout. Titulky by pomohly.
Ale nakoniec má kus pravdy. Dnes je moderné byť akože tolerantný, ale vieš si predstaviť v TV, v rádiu alebo kdekoľvek vo verejnej produkcii človeka s chybou reči? Nevzali by ho ani na konkurz, nie že na pred kameru.
Ale no... Mne sa otvára nožík vo vrecku, keď počujem v TN na Markíze Zlaticu Puškárovú. Má úplne zlú dynamiku rozprávania a divne naťahuje kútiky úst dolu až jej sťahuje svaly na krku. S tými kútikmi to čiastočne vyriešilo rúško ale proste to nieje dobre. A je v TV roky rokúce. :-)
No áno, môže byť že mi je len nesympatická a vidím či počujem niečo, čo neexistuje. Vylúčiť sa to nedá, nie som odborník. Moje okolie tvrdí, že Gerard Butler nemá krivú držku keď rozpráva, ale ja to tam proste vidím - asi ako jediný. ;-\
Dnes nie je ´´moderne byt tolerantny´´, dnes je medzi dementmi moderne vypustit vsetko z tej svojej dementnej palice, len preto ze je to jednoduhsie ako premyslat a chovat sa slusne. TZV vysoka skola zivota, ideal pre spodne vrstvy vytretych a sprostych buranov, kt. svojmi hov nami otravuju zivoty ostatnim.
Jo a Vacu rozprava uplne v pohode, zaujimaju ma info, ktore zdiela a nie nejake ledva pocutelne nuancie v jeho reci. Urcite si nemyslim, ze by kvoli tomu nemal stat pred kamerou a nieco hlasat. Komu sa nelubi nech nesleduje, easy.
Těžko říct - ale Vaculík není moderator (zprostředkovatel) informace, Vaculik je v pozici člověka - hosta, kterého moderator zpovídá… Babiš mluví československy s pražským dialektem a nenadelas s tím taky nic:)
Tak Husák tiež rozprával všelijak... :-| Faktom je, že pokiaľ ide o komerčné video, ktoré má ľudí zaujať a pritiahnuť, tak žiadne ráčkovanie či iná chyba veci nepomáhajú. Tieto videá sú o p. Vaculíkovi, aj v titulku je vždy jeho meno, takže je protagonistom, nie v pozícii hosťa.
Do ničeho jsem nezabrousil. Vaculík je zdroj informací, ne jejich zprostředkovatel. Neumím
si představit, že by Stephena Hawkinga nenechali přednášet kvůli špatnému prednesu ;-) takže psát, že by Vaculíka nevzali do televize je pěkná kravina, on tam je každou chvíli.
Ano, má kus pravdy v tom že ráčkuje. Tím ta "pravda" končí.
Vaculík není žádný novinář, moderátor, hlasatel. Je to odborník na auta. I když občas více teoretik než praktik. Ale pořád odborník. Takže jeho vada řeči je asi tak významná jak piha na pr*deli :-!
Mimochodem, vada řeči je 1000000x menší hendikep než vada myšlení :-!
No právě, Vaculík na přednesu docela zapracoval a teď už je víceméně OK, má už jen takovou originální dikci. Navíc dávám přednost pár minutám zajímavých odborných informací s horší výslovností než hodině žvástů v dokonalé mluvě. A kromě toho jsou teď moje nároky na češtinu a výslovnost beztak značně snížené díky osobě jistého nejmenovaného premiéra.
Taky nemůžu říct, že by mi projev p. Vaculíka nevadil, je to otravné a odvádí to pozornost od obsahu, ale nutno dodat, že to co poradil potenc. kupci ohledně 530i E60, dává smysl.
existuje, ale nie do auta, ktore si kupujes pre radost a na dlhodobe udrzanie hodnoty.
Naftu si kupis ak potrebujes najazdit tisice kilometrov v kratkom case a chces usetrit na palive, ale 15 rocne auto si uz za takymto ucelom nik kupovat nebude, kedze tie tisice km nik nechce jazdit so stresom, ze sa domov bude vracat na odtahovke
daj si dolu tie ruzovky a pozeraj na svet aky v skutocnosti je :-) vacsina tych ´´fajnšmekrov´´ co si kupuje ojazdene BMW nema nie len na servis, ale ani na PHM, takze kazdy litrik je k dobru :D
to nema nic s okuliarmi, jednoducho ak clovek jazdi len par km az desiatok km denne, tak aj na nafte bude mat podobnu spotrebu ako na benzine, kedze nafta kym sa za prve km ohreje nema taku nizku spotrebu
To já se právě divím, že o dieselech nepadlo ani slovo, když je to u E60 jeden z nejžádanějších motorů. Za mě má E60 hlavně 3 dobré motory, a těmi jsou: stará M54, N52 a právě dieselová M57, která je historicky jedním z nejlepších dieselů, jaké kdy vznikly, u ní je obava, že se budu domu vracet na odtahovce celkem zbytečná, pokud dostává alespoň nějaký základní servis.
No, a komplikací navíc je, že se doporučuje spíš brát E60 až od roku 2005 a novější, když už byly vychytané největší problémy, jenže pak už zase mají vesměs novější motory. Špatná volba není ani základní naftový dvoulitr M47. Ale všude se může něco po...kazit a ceny oprav se počítají v desitisících, protože E60 není právě auto pro garážisty. https://www.auto.cz/…tech-msti-124181?… https://www.garaz.cz/…ieselem-21004873
V10, co je v M5 E60, není žádná výhra, pokud jde o spolehlivost. E60 545i mám s celkem spolehlivou V8 N62, ale pro radost také úplně není. Auto jako nové, jízda dobrý i když má o 170 k míň než M5, ale už má dva roky občanku, tak se furt počůrává, voda, olej, pořád nějaký kapky. Těsnění za 500.-, ale dva dny šroubování.
Všechna těsnění na motoru prostě zdegradovaná horkem a hlavně stářím. Jediné komplexní řešení by bylo motor ven, protože jinak se k lecčemu nedá ani dostat a pak dát všechno, co je gumové, nové. Cena zákroku skoro ve zbytkové ceně celého auta. Tak přemýšlím, jestli mám pořád chuť hrát si na youngtimeristu. :-)
Jednoznačně doporučuji V8 545i nebo ještě lépe 550i. Musí mít dynamic drive a aktivní řízení. Pak je to úplně jiné auto. Měl jsem to přes 6 let a bylo naprosto super... Jen se to bude těžko shánět v nějakém top stavu, ono je těžké sehnat to v jakémkoli stavu s touhle výbavou a i auto za 300-400tis. bude každou chvíli něco chtít.
Já měl 545i e61... motor byl už komplet přetěsněný vč. té slavné trubky.
Prodal jsem to, protože jsem si koupil teslu o které jsem už dlouho snil a s 545 jsem skoro nejezdil.
Jízdní vlastnosti toho auta byly perfektní. Pro petrolheada je to bomba auto.
Ale mi vadí když auto není úplně top jako nové. A tohle auto už mělo spoustu drobností, které sice nebyly úplně na výměnu, ale už mě prostě štvaly. A výměna a oprava by byly nesmyslně drahé. Já začal auto inzerovat za 330tis a nakonec jsem ho prodal za 169tis v době covidové, kdy byla tato auta na cenovém dně..
Tesla je jedno z málo aut, které mi přišly oproti 545i velký krok dopředu. Koupit novější oturbenou pětku se mi nechtělo a diesel, resp. cokoli s menším motorem by byl vždy krok zpět. Tesla má oproti tomu úžasné zrychlení. Tichý a jemný chod motorů bez vibrací, jaký nemá ani žádné V8, okamžité reakce. Je super praktická, vleze se tam daleko více věcí než do e61 kombi. Ale ten pocit z řízení byl u e61 prostě takový nějaký jiný, lepší. Ten motor byl prostě super, jak dokázal být ostrý ve vyšších otáčkách.. Zkoušel jsem třeba bmw 140i, zrychlovalo sice lépe než 545i, ale tak nějak divně a opožděně. Ty turbomotory prostě nikdy nebudou jako atmosféra..
Odhlédnu od možnosti, že se podaří najít někde v garáži zachovalý kousek v supr stavu.
Když ale vezmu obecnou průměrnou péči - lze vůbec E60 ještě doporučovat? U trojky je známo, že tahle časově odpovídající generace (E90) šla kvalitativně dost strmě dolů. Pětka podle mě šla ruku v ruce.
Navíc opravitelnost? Některé díly jsou lepené... Neříkám, že nelze opravit, ale umí to někdo z garážníků u nás vůbec?
Já bych řekl, že lze. S tím poklesem kvality to není tak hrozné, v některých aspektech jsou na tom tyhle auta dokonce lépe než předchozí generace, např. taková antikorozní ochrana. Provozuji E61 přes 3 roky a to auto je celkem nezmar, pokud ho netrápí některá z chronických nemocí. S opravami to je složitější, ale na druhou stranu žádný extrém. Bohužel tyhle auta zabíjí jejich technická složitost, to je jeden z důvodů proč se tvrdí, že ty auta nejsou tolik kvalitní. Zkrátka je tam mnohem více potencionálních kazítek, pokud se tomu člověk snaží alespoň nějak předcházet, tak téměř nehrozí, že by to auto zradilo.