Novinky

Zpět na článek

Tokio živě: Nissan GT-R - konečně oficiální informace, fotografie a video (další foto z Tokia)

63 komentářů

Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Naopak, mě přijde neskutečně krásné. A ty vychytávčičky na obrazovce...paráda.V Nissanu to trefili. :yes:
MikyJ
myslim, ze stary Skyline je hezci, teda.. :-!
Nádherný auto, snad si ho tak za 10 let budu moct koupit.. 😉
Hezka, ale na muj vkus trosku tezka potvurka.
Ani predchudce nebyl zadna lehka vaha, R34 vazi 1666 kg.
pe3k
takze nebudem nic moc pisat.. myslim ze v predchadzajucom clanku o GT-R a popisalo az az takze len dodam ze je to skvele auto a nech si kazdy vravi co chce... len dufam ze o par rokov budem aj ja jednym z majitelov 😄
dokonale auto !!!
:-!
no konečně... je paráda, když se podaří ukázat tady těm němcofilům, co je to sportovní auto. pokud se technický data potvrdí v reálu, tak ty údajný technický zázraky od němců se můžou jít bodnout. Je dobře, že SVĚT není jenom Evropa. Pokud se dostane do čr, už vidím, jak blbečkové v octávii rs ( nebo ještě lépe fábii rs) nebo nějakým " nadupaným" "vočipovaným" TDI od VW Audi ho budou na dálnici vyblikávat, aby jako uhnul, nisán posranej.. 😄
lol japonci jsou sportovnimi auty tak daleko jak toyota a honda v f1 od ferrari a mclareneu 😄 pred rokem vyfotili sefa nissanu v porsche co japonce dost urazilo, nejhorsi bylo ze prihlasene to auto bylo na firmu nissan. v garazich to asi cele rozmontovali a potom kopirovalo co se da 😄
zvlastni ze vlastni manageri a prominenti nejezdi v tech jejich haraburdach.
Audi quattro z r. 1982 melo zrychleni na 100 za 2,8s.
elce pelce,láry fáry,kecy prdy beďary....ty joudo vždyť autosport není jen f1.kdyby dnes měla ta tvoje po.raná audi kat a splňovala euro5 tak bude leda v pr.eli >😒] .toto je supr vozidlo a řidiči r8 budou znát jen ty zmenčující se zadní lampy >😁
keby bola R8 biturbo jak tento nissan, bola by rovnako rychla 😉
Ake seriove audi malo zrychlenie 2.8s prosim ta? Mal si vcera vecer vlhke sny?? 8-s
zřejmě myslel to přemotorované rallye hovado skupiny B s hooodně lehkým převodem,tomu by se pak dalo i věřit.. :-!
nejak neverim tomu zrychleni, 1740kg, 480koní, 590NM, cx 0.27 a 20" kola udelaji o-100 za 3.5s?
Ale jo, 0-100 bude ta za 3.6 (vetsinou se pridava 0.1s k americkymu ekvivalentu zrychleni 0-96), kdyz si vezmes ze ten odpor vzduchu je opravdu dobrej, tak pak podle me hraje roli samozrejme krome vykonu kombinace turbomotoru s jednim z nejlepsich pohonu 4x4. On tocivej moment je fakt velkej a hlavne vrchol pres celkem siroky spektrum otacek, a ten inteligentni pohon 4x4 to dokaze skvele prenest hned od zacatku na silnici takze tam nebude elektronika snizovat vykon aby se to ciste rozjelo jako u podobne silnych zadokolek...
No a jeste hraje asi roli ta moderni dvojspojkova prevodovka. I u VW aut (fuj, zminovat se tady o VW 😊) pridava DSG 0.2s oproti manualu... Takze Porsche Turbo ma pri stejnym vykonu zrychleni za 3.9, tak verim ze treba i kvuli tem duvodum co me vyse napadli muze byt GTR o 0.3s rychlejsi.
na autoe😜ress.co.uk psali,že na severní smyčce má o 2 vteřiny lepší čas než 997 gt 2
to je síla :yes:
ako to može byt 4x4, ked prevodovka je vzadu (transaxle) ???
alebo to ma dve prevodovky? >😁
a ešte k tomu inteligentny pohon 4x4, to je teda inteligent >😁
JE to stvorkolka a basta.
Avatar - 125S
125S
Na tom rengenovým snímku jsem zahlíd, dva kardany 😉
Kardanka tam je jen jedna. Takze jestli to mam inteligentni pohon 4x4 tak to musi mit dve prevodovky a by to melo inteligentne o jednu prevodovkku vetsi hmotnost. Transaxle se nikdy nedela 4x4. Vy ste ale odbornici >😁
konečne niekto, kto sa tomu aj rozumie, a netrepe blbosti jak niektorý jedinci! :yes:
No ono se nakonec ukazalo ze blb ses ty... :no:
Cau blbe, neveril som tomu, že je to 4 kolka, lebo takuto netradičnu koncepciu použiva malokto. Aspon viem, preco ma 1740 kg.
Avatar - 125S
125S
Kounkni se pořádně na fotku č. 44 - za tim jednim kardanem, je další, dokonce je tam vidět i kardanový ložisko. A tohle neni stejnej transaxle system, třeba jako u Maserati, kde je motor spojenej na pevno s převodovkou u zadní nápravy. A ještě něco tohle GT_R má podobnej system 4x4 jako předchozí model tj je napevno pohon zadních kol a kněmu se připojuje pohon předních kol, něco jako xdrive u BMW, ty odborníku 😉
Je mi lito ale vstupu kardanky do prevodovkovy skrine je videt videt jen jedna tyc. Nevim odkud bys chtel vyhrabat tu druhou. Neco, co tam vypada i jako kardanovy lozisko tam je. Ale je to pripojeny ke kardance, kera vede od motoru k prevodovce. Neboj xdrive od BMW mam dobre prostudovanej, ale tam kardanovy lozisko az kardanky ktera uz de z prevodovky do diferencialu. Takze uz to je zprevodovany. Coz tady neni. 😉
Avatar - 125S
125S
Je to na oficiálních japonských dtránkách, je tam rengenovej snímek ze shora, jeden kardan vede od motoru k převodovce přesně u prostřed mezo výfukama, a ta druhá vystupuje z pravý části převodovky vedle pravý roury výfukuk přední rozvodovce 😄 Jinak ten X drive jsem u vedl jenom pro přectavu jak podobně tenhle system u Nissanu funguje tj zadní náhon na pevno a kněmu je připojenej za určitých podmínek i přední náhon 😉
JO? Tak to me teda prosimte ten odkaz posli. Mj. u 😁rivu neni zadna spojka Haldex, kera by pri potrebe pripojovala predni napravu. 😁rive ma trvaly pohon vsech kol. Jako treba Honda Pilot. Akorat ma promenny prerozdelovani sily mezi predni a zadni napravu. 😉
Avatar - 125S
125S
Já neřek jak přesně funguje, jen že u xdrive je napevno zadní náhon, a přední se plynule odpojuje přes více lamelovou spoujku(neni tam diferenciál), a při určitých podmínek se může odpojit ůplně(např. při parkování, prudká zatáčka, atd.). Jo a ten pohon GT-R se myslim už vyřešil... 😉 :no:
corsa396
[odkaz]
Uz to vidim, sry
Ale hlavne zes musel ty inteligente na me machrovat...ale v pohode, takovejch internetovejch sebeuspokojovacu jako jsi ty znam vic :no:
Ted se divam ze ten "anonym" co ne me reagoval ma jinou IP; jestli to nejsi ty tak sry ja...
Este zes musel nadavat do internetovejch sebeuspokojovacu. Ani si neumis precist IP adresu... :yes: :yes: :yes:
Nie je to auto pre sracov tak nech tu taky ani nepisu...
..co víc dodat 😉
tohle auto miluji
Když jsem viděl novej Skyline, bál jsem se. Když jsem se dozvěděl že GT-R bude vypadat jinak, bál jsem se míň. Když jsem ho uviděl, CHCI HO
...Nissan GT-R je proste Nissan GT-R
vystihol si to neskutocne :-! :yes: :yes: :yes:
tak tak....som priaznivec BMW a potom Hondy/koli tomu zvuku, motoru,podvozku a radosti z jazdy.../ a napr vw o dačom takom može iba snivaŤ😊ale nissan skyline GT-R je ikona rovnako ako supra alebo ns-x a R8 má pokial viem trošku iný a na p. motor....8 valcov vacsi objem menši výkon 😄
tak potom aj M3 ma na p. motor? tiez ma 8 valcov a 420 koni >😁 odbornik na pohladanie !
>😁 >😁 >😁
To ses teda dobrej borec porovnavat turbama narvenej motor s krasnym atmosfericky M3. Tech sedesat koni navic neni nic na chlubeni, kdyz to ma dve turba. Nemci sou nejlepsi :yes: :yes: :yes:
Suhlasim s tebou, však ja ich ani neporovnavam. prečitaj si prispevok o jeden vyššie, tam nejaky borec porovnava biturbo z nissana s audi R8, že je na p., 8 valcov vačši objem menši vykon . to že porovnava biturbo s atmosferou mu nevadi. tu M3 som spomenul, lebo ma objemovo aj vykonovo podobny motor ako R8. 😉
Sorry, sem chtel odpovedet tomu nad tebou.
ok 😉
najprv si precitaj diskusiu... niekto tu spomína R8 /8 valec proti 6 valcu/....že keby do nej dali turbo a pod...tak by bolo rovnako rýchle....ja nevravim o M3 to je velmi vydarene auto /takže to tu nepchaj...oni postavili cele auto nove..tam je to takmer o dokonalosti-moj nazor..a nie ako R8 zobrali motor z RS 4 obostavali to na štýl lambo..../ a že som odbornik ??ja sa tak necitim. to je iba moj nazor čo prezentujem...ty trapko😊
trapko si ty, ked pises ze R8 ma na p. motor, chumaj.
ten nissan je 6 valec, ale 3,8 L biturbo, ako sa to da porovnavat s 4,2L atmosferou? porovnatelne by to bolo ako tiez turbo alebo biturbo. ty trapko
Ma to aktivni zadni napravu... proste, ze se otaci proti prednim kolum... kua, nwm jak to rict jinak, nez takto amatersky..sry
Bye-bye, Audi,bye-bye ...!
no nevím, mě přijde, že GT-R nějak vyměklo. R33 a R34 jsou naprostý legendy, jedny z nej aut vůbec, ultimativní okruhový náčiní. ale tahle bestie má 1.740 kg, můžete si do něj objednat prémiový audio a navigaci... no je to prostě styl 911 turbo - fanstický pohon všech kol, silný bi-turbo motor, luxusní výbava a vysoká váha 😒 určitě pojede neskutečně, ale podle mě mají být skutečný sportovní auta především lehký - důvodů je přece spousta (viz GT3 nebo Scuderia apod.). Ale už se těším, až ho někde potkám na okruhu, bude to určitě velký peklo 😄
No,toto už asi nebude ryzí sporťák,když má skoro dvě tuny a přepychově vybavený interiér..nevím k čemu je komu 30GB harddisk v nekompromisním sporťáku,nejspíš tak trochu snobárna..Auto je to krásné,design je udělaný dokonale na efekt,aby si každý sedl na zadek a aby si měli kluci co lepit nad postýlky a kamioňáci do svých Liazek..Ale osobně bych spíš bral onü zmiňovanou 911... 😄
MikyJ
taky si myslim, ze R34 je proti tomuhle fakt kara k pohledani 😄
Bude to čtyřkolka???
je to čtyřkolka
Je to tak. Ale dnes se objevil docela rozsáhlej článek taky na www.auto.sk. Mrknete jestli Vás to auto zaujalo: www.auto.sk/clanok8725.htm 😄 Cist se oplati
ten článek jeopravdu dobrý.kde vzali tolik informací.budu tom muset číst alespoň ještě jednou.paráda :yes:
jediný co kt tomu můžu dodat: fůůůůůůůůůůůůůůůůj
úžasný a erudovaný názor vědce hodný tebe >😒] názor,že je to super kára nemusíš zastávat ,můžeš s tím nesouhlasit,můžeš i nadávat ,ale to je tak vše co proti tomu můžeš dělat 😄
no tak sem se díval a? 911Turbo má o 2s Horší čas.. Bravo nissan :yes: :yes: :yes: :yes: