Novinky
Proč jsou v článku fotky předfaceliftované verze? To by se u škodovky nestalo
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je, do ***e, skvělá zpráva. Jako hrdý majitel Mazdy CX-5 KF v top verzi mi občas chybí výkon pod pedálem. S novou generací motorů to bude jiné kafe. Díky Mazdo za inovativní a svérázný přístup. Pro remcaly - když to nebude v Evropě v nabídce, alternativní dovozce vám to rád doveze.
komu chyba vykon, moze si kupit nieco europske 😄
Jenže evropské nemá šestiválec. Nebo má ale k tomu navíc minimálně 2 turba a dalších X věcí, které jen čekají na den, kdy se rozbijou a finančně zruinujou majitele 😁
Tohle by mělo být údajně bez turba a pokud tam něco vzduch foukat bude, pak jen jedno turbo nebo kompresor jako u Sky-X. A to je sakra rozdíl.
Tohle by mělo být údajně bez turba a pokud tam něco vzduch foukat bude, pak jen jedno turbo nebo kompresor jako u Sky-X. A to je sakra rozdíl.
Trochu jsi si zaprotiřečil, ale pěkný :yes: 😒]
V čem prosím ? Že atmo nebo jedno turbo je lepší než více turb, to snad není protiřečení.
Jedno turbo je typické řešení, většina motorů má jedno turbo.
Více turb je lepší dražší řešení s cílem zlepšit reakci na plyn (minimalizovat prodlevu turba tím, že se nemusí čekat na roztočení jednoho velkého turba).
Kompresor je teoreticky ještě lepší, protože se neroztáčí výfukovými plyny... ale v praxi se ukázalo, že je to turbo vesměs lepší (myšleno za méně peněz +- stejně muziky).
Kdyby všichni nekončili se spalováky, tak by se možná prosadila elektrická dmychadla...
Více turb je lepší dražší řešení s cílem zlepšit reakci na plyn (minimalizovat prodlevu turba tím, že se nemusí čekat na roztočení jednoho velkého turba).
Kompresor je teoreticky ještě lepší, protože se neroztáčí výfukovými plyny... ale v praxi se ukázalo, že je to turbo vesměs lepší (myšleno za méně peněz +- stejně muziky).
Kdyby všichni nekončili se spalováky, tak by se možná prosadila elektrická dmychadla...
Nabízí se však otázka, zda se nové šestiválcové Mazdy dostanou do Evropy, která se ke spalovacím motorům staví stále odmítavěji.
Lež! Ne Evropa, ale z.k.u.r.v.e.n.ý Brusel ovlivňovaný ekofašisty... 😒] 😒] 😒]
Lež! Ne Evropa, ale z.k.u.r.v.e.n.ý Brusel ovlivňovaný ekofašisty... 😒] 😒] 😒]
Nebál bych se, dědku.
Ono totiž ty 6-válce budou mít stejné CO2 jako dnes 4-válce.
Mazda :yes: já to říkal a nevěřili mi 😄
Ono totiž ty 6-válce budou mít stejné CO2 jako dnes 4-válce.
Mazda :yes: já to říkal a nevěřili mi 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V reálu 6 válec možná bude mít stejné emise ale podle NEDC jistě větší leda by to byl full hybrid a lhal stejně jako u Toyoty.V Evropě nejspíš nebude leda dovoz z USA a skrz ty ceny je lepší vzít X3 apod
Mazda překvapila... vím, že se o tom mluvilo, ale nepřišlo mi to moc pravděpodobné... a ono hej.
CX-5 vzal čert, ale na 6 jsem zvědavý.
CX-5 vzal čert, ale na 6 jsem zvědavý.
Takže příští rok se ukáže. Nicméně víme, že spousta už vyvinutých aut připravených do prodeje nakonec nevyjela. Doufám, že to nebude tento případ. 😉
Tak ja som síce k jej objaveniu sa v EU rovnako skeptický ako pradeda, ale inak veľký palec hore Mazde. Radová šestka v mainstreame, to je paráda. A ak nová 6ka pôjde jazdne v stopách tej aktuálnej, tak tej R6ke bude stíhať aj podvozok. Z môjho pohľadu ideálne skĺbenie garáží. 😁
CX-5 je mi celkem buřt, ačkoliv věřím, že pro automobilku to bude žádanější model. Nicméně taková šestka s atmo šestiválcem, čtyřkolkou, mmmm to by bylo 😊) Je to tak dobrý, že se mi tomu ani nechce věřit, že se toho ještě můžeme dožít 😁
Dožiť dožijeme, ale oficiálne zrejme nekúpime. A dovoz z USA nebude pri cenách Mazdy zaujímavý, Mazda nie je ako lowcost Dodge, ktorý aj s dovoznými poplatkami stále finančne vychádza dobre.
jen aby to Mazda stihla vůbec uvést na trh, Euro 7 se kvapem blíží a o tom motoru se už příliš dlouho jen mluví a zatím skutek utek.... ale uvidíme. 😉
Jinak palec nahoru za "Nová platforma, o které se původně psalo především ve spojitosti s Mazdou 6 sedan, by kromě nových řadových šestiválců měla nabídnout i vznětové motory a údajně se pracuje i na hybridech"
to je přesně opačný směr než kterým jdou jiné automobilky jakop např PSA/Stelantis a Renault :yes:
škoda že je Mazda v tomhle takový solitér
PS: šestiválec stejně v Evropě nebude, nechají to jen do USA
Jinak palec nahoru za "Nová platforma, o které se původně psalo především ve spojitosti s Mazdou 6 sedan, by kromě nových řadových šestiválců měla nabídnout i vznětové motory a údajně se pracuje i na hybridech"
to je přesně opačný směr než kterým jdou jiné automobilky jakop např PSA/Stelantis a Renault :yes:
škoda že je Mazda v tomhle takový solitér
PS: šestiválec stejně v Evropě nebude, nechají to jen do USA
Človek nikdy nevie, ako sa "pokriví" trh. Aby raz neboli spomínaní "Japonci" + Toyota na koni a silní "elektro hráčí" na pokraji krachu. Nič v zlom...
Poznámka: poniektoré firmy sa správajú tak trochu "farizejsky". Napr VW - vyhlasuje prechon na elektrinu, ohlasuje koniec spaľovacích motorov, ale do krajín "3.sveta + Rusko..." stále predáva staré motory. Predpokladám, že trhy si len tak nepustí a bude ich tam predávať aj o 10 rokov. A u nás? Iba elektro...