Novinky
Zmenu klimy by mali riesit hlavne najvacsi producenti tj priemysel, lodna a letecka doprava, vojnove konflikty a podobne. (na celom svete)
EU si sice vyhoni triko na auto priemysle, ktory zivia danovi poplatnici, ale asi jej to stacit nebude. Okrem toho tie zlozite a casom poruchove vozidla, aj baterky a ich servisne naklady, prepady hodnoty si samozrejme zase zaplati danovy poplatnik, takze vsetko sedi a hra do kariet.
Som velmi zvedavy ako budu setrit emisie ine odvetvia a s akymi konkretnymi vysledkami. Aj to kto a ako tieto vysledky odprezentuje verejnosti.
EU si sice vyhoni triko na auto priemysle, ktory zivia danovi poplatnici, ale asi jej to stacit nebude. Okrem toho tie zlozite a casom poruchove vozidla, aj baterky a ich servisne naklady, prepady hodnoty si samozrejme zase zaplati danovy poplatnik, takze vsetko sedi a hra do kariet.
Som velmi zvedavy ako budu setrit emisie ine odvetvia a s akymi konkretnymi vysledkami. Aj to kto a ako tieto vysledky odprezentuje verejnosti.
myslím do r. 2015 tu budeme mít v EU 30 procent produkce el. elektřiny z obnovitelných zdrojů a začínáme to plnit až teď. A to byl už jednou odložený cíl. Oni politici si můžou dát na papír co chtějí, realita je někde jinde. A tak tomu bude i se zákazem spalováků. Zatím je EV hračka bohatých, na kterou se jim skládají chudí. Vyvstává spousta otázek: Není vůbec vyřešena nákladní doprava, není vyřešena infrastruktura dobíjení, není vůbec vyřešena kapacita elektráren, protože ta energie co se dnes spálí ve fosilu, a není ji málo !!!, bude musetí být produkována ve formě el. energie.
S casti suhlasim, ale nemyslim si ze je to zbytocne, pretoze nejde len o zmenu klimy a z toho vyplyvajuce nevyhody pre ludi. Znizovanie znecistenia celkovo je urcite rozumna vec.
Neexistuje konkretny dokaz na kolko ludia svojou cinnostou ovplyvnili zmenu klimy, rozhodne maju obrovsky vplyv o tom netreba diskutovat. Cim je negativny vplyv nizsi, tym lepsie.
Problem vidim skor v tom zneuzivani, pretoze to ludia robia vzdy a so vsetkym.
Neexistuje konkretny dokaz na kolko ludia svojou cinnostou ovplyvnili zmenu klimy, rozhodne maju obrovsky vplyv o tom netreba diskutovat. Cim je negativny vplyv nizsi, tym lepsie.
Problem vidim skor v tom zneuzivani, pretoze to ludia robia vzdy a so vsetkym.
Naopak, dokazov je dost, co sa ale neda presne urcit je ta kvantifikacia. Nevieme, ci cinnost cloveka ovplyvnuje na 5, 10 ci 50%. A to je problem. Vybuchne tu jedna sopka a mas zmen una desatrocie a bez pricinenia. Miesto boja proti zmene klimy by sme mali investovat peniaze do prisposobeniu sa tym znenam, nie ich zvratit.
CICZERO
:-! Ještě to bude zajímavý... Zlatá 90 léta pche... pořád je svět víc a víc blaznivej.... Mafian za ČSSD skoro za katrém... USA president Senil... Rudí chřestí zbraněmi a my si zních sednem na ric.... všude islám teroristi a blahobyt v chudobě...LGBTiq+ Decka se fotí na seznamku s odrezanejma kozama a Brusel to podporuje.... No mám dost
Je potřeba si uvědomit, že tržní hospodářství a kapitalismus umožnil, aby jsi teď mohl sedět s plným břichem někde u počítače a psal tento příspěvek. Svět je chorý, protože politici jsou chorý a lidi co je volí jsou také chorý. Vlády, místo toho aby se věnovaly pouze regulaci trhu a dohlížely, aby trh fungoval férově, tak fungování trhu všemožně byrokraticky komplikují a omezují. Navíc se v byrokracii rozmohla systematická korupce a tady je pak třeba hledat příčiny nesmyslů, jako je dovoz kuřecího masa z Číny. Ale z Číny se zbytečností dováží daleko víc. V EU by stačilo nastavit vhodnou celní politiku a problém by byl vyřešen. Ale "díky" korupci se tak neděje... ;-\
Väčšinu nákladnej (tej diaľkovej )dopravy je možné zrušiť - vyriešiť treba vlakovú prepravu, dráhy po celom svete zívajú prázdnotou, globálne nie sú využité ani na 20%. Ktosi-kdesi už vypočítal, že železnice by bez problémov zvládli celý objem kamiónovej dopravy nad 500 km. Čo chýba, sú prekladiská na rozvážku. Veľa by tiež zavážila regulácia obchodu - voziť kuracie mäso z Číny je absolútny nezmysel - nerobí sa z potreby mäsa ale preto, lebo sa na tom vie niekto napakovať. Tento svet je skrátka chorý - až sem nás priviedlo tzv. trhové hospodárstvo a kapitalizmus.
Podívej se, kdo má elektromobilutu v EU na starosti, vehementně jí prosazuje a jaký má vystudovaný obor. Hned ti bude jasné, že to je odborník na slovo vzatý, Ono s oborem ruské literatury je vysoce kompetentní toto vést. Je mi z toho jak a co v EU prosazují blivno, že to nemá hlavu ani patu a logika jde stranou jim je jedno.
Pokud by se z osobních vozů vymýtily špinavé benzínové motory a zůstaly jen diesely, bylo by CO2 z osobní dopravy o třetinu méně.
Pokud by se z osobních vozů vymýtily špinavé benzínové motory a zůstaly jen diesely, bylo by CO2 z osobní dopravy o třetinu méně.
Strach z kolapsu: v USA a Nemecku riešia, ako obmedziť nabíjanie elektromobilov
Hoci elektromobilov je vo svetovom vozovom parku len minimum, už dve krajiny riešia, že v určitých prípadoch bude potrebné ich majiteľov v nabíjaní obmedziť. Po USA sa táto otázka otvorila aj v Nemecku.
https😐/finweb.hnonline.sk/…e-elektromobilov
A čo bude keď sa obmedzia ďalšie jadrové elektrárne, tepelné elektrárne?
Hoci elektromobilov je vo svetovom vozovom parku len minimum, už dve krajiny riešia, že v určitých prípadoch bude potrebné ich majiteľov v nabíjaní obmedziť. Po USA sa táto otázka otvorila aj v Nemecku.
https😐/finweb.hnonline.sk/…e-elektromobilov
A čo bude keď sa obmedzia ďalšie jadrové elektrárne, tepelné elektrárne?
Nie je ju mozne zrusit ani omylom a vlaky kamiony nahradit nevedia. keby ano, uz davno sa tak deje. Vlak je drahy, neflexibilny, pomaly a na konci musis k nemu zabezpecit aj tak 2 kamiony. Vlakom sa daju prepravovat max velke objemy primarnych surovin na velku vzdialenost. Nic ine.
Ideologia je mozno v poriadku, ale jej nasadenie do praxe je pomatené. Je lahsie drancovat penazenky ludi na tom co si kupuju ako kecat do vacsieho businessu, ktory prinasa pracovne miesta a na ktory nemaju paky, reps. ked ho vypacia tak im investor zmizne o kusok dalej mimo EU a ludia v EU budu sediet doma bez prace s cistejsim vzduchom.
Ano to som mal na mysli, ´´na kolko´´ v zmysle, ze ako by sa klimaticky model choval bez nasho ovplyvnenia.
Jedna sopka je velmi oblubeny a myslim aj nepresny priklad, sopky vybuchuju aj dnes a ked by si kvantifikoval ovplyvnenie cloveka meranim a zrovnavanim vysledkov mas ich tam zapocitane. Nikto nevie povedat aky vybuch sopky by mal zaratat a kedy pride ? To iste mozes tvrdit s meteoritmi a pod. Ked nevybuchne enormnym sposobom sopka dalsich 300 rokov tak ludia maju 300 rokov kadiť na zmiernovanie znecistenia ? Uch...
Stale plati, ze pokial sopka vybuchne, alebo nie nas vplyv tu ostane a svoju pracu vykonal a vykona, takze logika ze nic nerobme s nasim ovplyvnenim, lebo sopka je scestna. Priprava na zmeny je isto fajn s tym suhlasim, ale znizovanie vplyvu detto.
Jedna sopka je velmi oblubeny a myslim aj nepresny priklad, sopky vybuchuju aj dnes a ked by si kvantifikoval ovplyvnenie cloveka meranim a zrovnavanim vysledkov mas ich tam zapocitane. Nikto nevie povedat aky vybuch sopky by mal zaratat a kedy pride ? To iste mozes tvrdit s meteoritmi a pod. Ked nevybuchne enormnym sposobom sopka dalsich 300 rokov tak ludia maju 300 rokov kadiť na zmiernovanie znecistenia ? Uch...
Stale plati, ze pokial sopka vybuchne, alebo nie nas vplyv tu ostane a svoju pracu vykonal a vykona, takze logika ze nic nerobme s nasim ovplyvnenim, lebo sopka je scestna. Priprava na zmeny je isto fajn s tym suhlasim, ale znizovanie vplyvu detto.
:yes: Je to jako boj s větrnými mlýny, ať to stojí, co to stojí. Prostě klasický případ toho, kdy se k moci dostane pomatená ideologie. Bohužel Evropa má na tohle smůlu.
CICZERO
Přesně tak! Zlatej dong feng m50 fearless dízl 4.0 manuál a ruční brzda , dreaming !!! :-!
Nemá to chybu, východ v lihu... Do aut cpou Chani metanol bruselský úředník ztoho má hlavo bol...
Nemá to chybu, východ v lihu... Do aut cpou Chani metanol bruselský úředník ztoho má hlavo bol...
Mit cil ktery vzdy splnis taky neni spravne, cile maji byt ambiciozni a nejake to procento nesplnenych / splnenych az po terminu je zcela vporadku 😉
Zabudol si ešte na jednu vec - masívne odlesňovanie. Polovica pralesov a džunglí je už preč, plocha púští vzrástla dvojnásobne. Tam je jedna z hlavných príčin otepľovania.
Tak pojď do mě, jestli pak víš, jakým procentem se na CO2 podílí letecká a lodní doprava z celkové dopravy EU, mmmm? Nevíš, že? Jinak by si nepsal takovou pitomost.
Takže já ti to napíšu, lodní doprava 13,6%, letecká doprava 13,4% a teď se podrž, osobní doprava 60,7%, mindblow, že? 😢 😲 😲 😲 😲
Takže já ti to napíšu, lodní doprava 13,6%, letecká doprava 13,4% a teď se podrž, osobní doprava 60,7%, mindblow, že? 😢 😲 😲 😲 😲
Protože na hlupácích se vydělává nejsnadněji.