Elektromobilita
O kvalitě EV pohonu, infortainmentu, autopilota nelze pochybovat po spolupráci s Foxconnem.
Na rozdíl od čtenářů si myslím, že zmínka o spolupráci s Foxconnem sem patří. Foxconn spolupracuje i se Stellantis.
Na rozdíl od čtenářů si myslím, že zmínka o spolupráci s Foxconnem sem patří. Foxconn spolupracuje i se Stellantis.
GayBoyChizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mna by viac zaujimali ekologicke standarty pri vyrobe, surovinach a v dodavatelskom retazci ako aj samotna bezpecnost a nezavadnost ich produktov pre zakaznika. Ekologia od vyroby az po likvidaciu, na kolko je mozne ekologicky likvidovat vyrobok (odraza vyrobne postupy, dizajn). Zaruky, servis a podobne.
Máš řadu ISO otázek, ale to je v pořádku. Takto by se dnes měl ptát každý vzdělaný Evropan. Protože se snaží e😜andovat do Evropy, jistě jim byly tyto otázky mnohokrát položeny.
Do Vietnamu přesunulo výrobu mnoho světových značek (například MARANTZ), čili přístup a informace k požadavkům tzv. vyspělého světa ve Vietnamu jistě mít budou.
Mně osobně je trochu trnem v oku jejich státní zřízení, ale to není samozřejmě na debatu na autoserveru.
Do Vietnamu přesunulo výrobu mnoho světových značek (například MARANTZ), čili přístup a informace k požadavkům tzv. vyspělého světa ve Vietnamu jistě mít budou.
Mně osobně je trochu trnem v oku jejich státní zřízení, ale to není samozřejmě na debatu na autoserveru.
Pravdepodobne je to tak, myslim ze vo Vietname uz velmi davno vyrabal aj Pioneer a Denon. Moze to pripominat cinsky model, z pohladu konzumenta vsak nikto nema istotu na kolko urady v EU preverili dane otazky a na kolko ich garantuju pre seriovu vyrobu a dovoz do EU.
Myslim, ze EU urady nemaju moc pozitivne renomé... ;-\
Myslim, ze EU urady nemaju moc pozitivne renomé... ;-\
No, vidím to na Čínský model. Pokud je to ale vytáhne alespoň trochu ze současných životních podmínek (navštívil jsem Vietnam v roce 201😄, tak je to stále cesta menšího zla.
Co se týká úřadů EU... renomé nerenomé, přes rozhodnutí těchto úřadů nejede vlak, v tomto případě automobil 😊
Co se týká úřadů EU... renomé nerenomé, přes rozhodnutí těchto úřadů nejede vlak, v tomto případě automobil 😊
Suhlas bol by to nadherny benefit keby sa krajina dostala na vyssiu zivotnu uroven a s tym spojene vzdelanie a pod. Porzi na Cinu, uroven isla hore, ale nie celoplosne a pre velku cast obyvatelstva sa nic nezmenilo, hladuju a chatraju a stat na nich pečie.
Na druhej strane ambicie Ciny ako velmoci narastaju, tak si urobme nazor ako to cele moze dopadnut 😒
Kazdopadne co sa tyka aut nech si to riskne zakaznik, ked uz nema istoty v uradoch.
Na druhej strane ambicie Ciny ako velmoci narastaju, tak si urobme nazor ako to cele moze dopadnut 😒
Kazdopadne co sa tyka aut nech si to riskne zakaznik, ked uz nema istoty v uradoch.
Na to můžu reagovat jen takto: užívejme si každej den našeho blahobytu... než zdroj toho blahobytu definitivně předáme východu...
No mozno, akurat by ta to pak malo vratit uplne na zaciatok v uvahach o pozitivnych dopadoch. Kazdy z nas ma volebne pravo a do istej miery moznost pozitivne ovplyvnit buducnost, na to je potrebne mat spravne nazory.
Co je správný názor? Pokud chceme existovat ve svobodném světě, žádný názor nemůže být správný... je to blbej paradox a zní to zmateně.
Ale vím, co myslíš. Někdy mám taky chuť křičet, že žijeme v době nadpráv debilů... ale pak jsou oblasti, kdy se jako debil třeba chovám sám, jen to nevím 😊
Řekl bych spíš, že by pomohl dostatek sebereflexe.
Ale vím, co myslíš. Někdy mám taky chuť křičet, že žijeme v době nadpráv debilů... ale pak jsou oblasti, kdy se jako debil třeba chovám sám, jen to nevím 😊
Řekl bych spíš, že by pomohl dostatek sebereflexe.
Spravny nazor je ten, ktory podpori to co je spravne a v minimalnej miere negativne obmedzi niekoho druheho. Velmi vseobecne, ale inac to nejde. Kvalita nazorotvorby a respektovanie vedy a odbornosti je v dobe peaku socialnych sieti a interneru na dne, takze zrhuba aj na to som narazal.
.... na auta si budete muset ještě chvíli počkat, zatím vám firma prodá rychlé občerstvení (bun-cha, nudle, pho-bo a tak). 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...si drží vlastní ekonomiku tím, že používají všechny možné dovozní restrikce, my evropané jsme jiní. Najde se tu vždy dost hýkalů, kteří naprosto bez rozmyslu adorují první psané informace a otevírají virtuální peněženky s mamonem.
Ten jim vydrží do doby, než je neregulovaný dovoz zničí jako zaměstnance nebo podnikatele.
Jak dlouho trvalo korejským automobilkám dohnat evropské standardy? Jak dlouho asi bude trvat vietnamské automobilce vyrábět auta, která chceme kupovat? A až tomu tak bude, kolik hýkalů si je pořídí?
Ten jim vydrží do doby, než je neregulovaný dovoz zničí jako zaměstnance nebo podnikatele.
Jak dlouho trvalo korejským automobilkám dohnat evropské standardy? Jak dlouho asi bude trvat vietnamské automobilce vyrábět auta, která chceme kupovat? A až tomu tak bude, kolik hýkalů si je pořídí?
Také spousta velmi dobrých otázek... obávám se Pájo, že některé už jsou položeny pozdě a další budou zodpovězeny časem.
Chceš prodávat v Číně? Postav tam fabriku, Chceš v Rusku? To samé. Dá se pokračovat a my tu s otevřenou náručí tvořenou obvykle politickým vedením s až absurdní dětinskostí a jejich příznivci zachraňujeme svět a ještě ho na svůj úkor zvelebujeme.
Všeho s rozumem a určitou mírou... Trochu zodpovědnosti vůči sobě samým.
Všeho s rozumem a určitou mírou... Trochu zodpovědnosti vůči sobě samým.
Hamižnost... ta je pořád příliš silná... proti té nelze bojovat, protože bychom museli každý nejprve rozbít hubu tomu v zrcadle 😊 Však víš, jak to myslím.
Já s tebou samozřejmě souhlasím, ale lék na tento problém neznám... a myslím, že nikdo.
Já s tebou samozřejmě souhlasím, ale lék na tento problém neznám... a myslím, že nikdo.
Zabranit korupcii a fungovaniu organizovanych skupin napojenych na politiku resp. system. Zrovna na SK o tom uz nieco vieme, v EU to asi nie je ine, len je to menej okate a chytrejsie.
Boj s korupcí většinou dopadne takto😒br />
- dehonestují tě politicky i osobně na zbytek života
- zabijou tě
- zkorumpujou tě
A to jsem optimista 😊
- zabijou tě
- zkorumpujou tě
A to jsem optimista 😊
Asi jo, ale skutocne bojovat by mali verejne politici, sudy, institucie a ludia co su za to plateni z dani. Pokial ich bude dostatok s podporou verejnosti, je to mozne zlepsit.
Vzorec je jednoduchý, evropské fabriky jsou šikanovány milionem povinností, proto je lepší vyrábět jinde. Evropský průmysl půjde do kytek a nebudou ani prachy na kupování od Číňanů a znova se začne makat.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
EÚ by sa konečne mala prebrať z letargie a začať svoj trh a priemysel chrániť. Toto je cesta do pekiel. Ale o tom sa tu nesmie písať. Jak niečo spomenieš proti takzvanému trhovému hospodárstvu, podaktorí tu z toho dostávajú kŕče.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
https😐/www.auto.cz/diskuse/76636/1
BTW kto si kupuje maso vo vecierke sam riskuje, ale na to je tu hygiena, zrovna si nemyslim ze šikana od hygieny by sa zrovna Vietnamcom vyhybala a podporovala ich. Hygiena nici na zakazku aj Ceske prevadzky ked sa im to ´´oplati´´.
A co se týče té hygieny, nebuď naivní, ta šikanuje hlavně čechy, tyhle organizované večerky kde se pochlastává lahváč venku nikdo nebuzeruje, za to na takové místní vinotéce si smlsne. A píšu, že maso se vozí ke zpracování fastfoodů, ne do večerek.
Ak hygiena ako vravis a aj danovnici dovoluju tento system, chybuje stat... smutne ale je to tak.
Ich kulturne nedostatky v domacej krajine riesit asi nechcem, verim ze to nie je nejaka majoritna skupina co sa zivi umlatenymi psami 😄
Takže neexistuje jediný důvod, proč jim držet palce s tímto EV, byť s aspoň s designem Pininfarina (=Mahindra).