Novinky
webpaja
2
Vážně by mě zajímala ta myšlenka. Nějak se rozdrobila v jakýchsi výparech. 😉
Přejít do diskuze
Nevím co bude, když ani ojetina nebude, vzpomínka bude hořká, protože do tyhle aut se baterky vlezou jen jak má mild hybrid a to se EU nelíbí.
Podľa info čo som našiel 1235 kg, z čoho batérie mali cca 450 kg. Výkon 185 kW,
Pre porovnanie Alfa Romeo 4C Spider mala 930 kg a 176 kW.
A nakoniec v článku spomínaný 124 Spider má 1050 kg a 103 alebo 125 kW.
Pre porovnanie Alfa Romeo 4C Spider mala 930 kg a 176 kW.
A nakoniec v článku spomínaný 124 Spider má 1050 kg a 103 alebo 125 kW.
Mozna ma pravdu, postavit malej lehounkej sportacek (neco malo pres tunu, zadokolka..) proste jako EV nepujde a tahle kategorie zmizi.
Mne sa zdá, že táto kategória už dlhšiu dobu postupne mizne. Najvyšší čas si takéhoto Fiata zohnať, zanedlho ho budú vážiť zlatom. Ako investícia skvelý tip.
Písal som za náš, európsky, trh. Ale máš pravdu, že USA majú administratívu podobne vymletú.
v USA bruselký úředníky naštěstí nemaj, ale zas tam maj senilního Bááájdna s potobně de*ilními neobolševickými zelenými nápady 😄
A pokým budú, tak tieto jazdenky v dobrom stave si časom budú držať slušnú hodnotu.
Veľký vplyv na prevádzku takýchto vozidiel však budú mať, pri súčasnom trende, sankcie bruselského úradníka... Ak teda bude ešte nejaký “bruselský úradník” fungovať.
Veľký vplyv na prevádzku takýchto vozidiel však budú mať, pri súčasnom trende, sankcie bruselského úradníka... Ak teda bude ešte nejaký “bruselský úradník” fungovať.
variace 500 tam nikdo nekupuje, to je totální propadák a modely jako 124 Spider ukončili. Je čas ukončit i působení Fiatu v USA 😄
je to nesmysl, když tam mají Dodge a Chrysler + Alfu, ale ta je an tom taky celkem mizerně
je to nesmysl, když tam mají Dodge a Chrysler + Alfu, ale ta je an tom taky celkem mizerně