Nevím co bude, když ani ojetina nebude, vzpomínka bude hořká, protože do tyhle aut se baterky vlezou jen jak má mild hybrid a to se EU nelíbí.
webpaja
2
Vážně by mě zajímala ta myšlenka. Nějak se rozdrobila v jakýchsi výparech. 😉
kesumb
1
Mozna ma pravdu, postavit malej lehounkej sportacek (neco malo pres tunu, zadokolka..) proste jako EV nepujde a tahle kategorie zmizi.
webpaja
0
Jestli je to myšleno takto, pak chápu. Nějak se jsi nepodařilo chytit původní myšlenku 😒]
traveldrive
0
Mne sa zdá, že táto kategória už dlhšiu dobu postupne mizne. Najvyšší čas si takéhoto Fiata zohnať, zanedlho ho budú vážiť zlatom. Ako investícia skvelý tip.
Plautus
0
A pokým budú, tak tieto jazdenky v dobrom stave si časom budú držať slušnú hodnotu.
Veľký vplyv na prevádzku takýchto vozidiel však budú mať, pri súčasnom trende, sankcie bruselského úradníka... Ak teda bude ešte nejaký “bruselský úradník” fungovať.
Anonym
0
v USA bruselký úředníky naštěstí nemaj, ale zas tam maj senilního Bááájdna s potobně de*ilními neobolševickými zelenými nápady 😄
Plautus
0
Písal som za náš, európsky, trh. Ale máš pravdu, že USA majú administratívu podobne vymletú.
SKAY
0
Kolik vážila Tesla roadster?...
Plautus
1
Podľa info čo som našiel 1235 kg, z čoho batérie mali cca 450 kg. Výkon 185 kW,
Pre porovnanie Alfa Romeo 4C Spider mala 930 kg a 176 kW.
A nakoniec v článku spomínaný 124 Spider má 1050 kg a 103 alebo 125 kW.
Anonym
0
variace 500 tam nikdo nekupuje, to je totální propadák a modely jako 124 Spider ukončili. Je čas ukončit i působení Fiatu v USA 😄
je to nesmysl, když tam mají Dodge a Chrysler + Alfu, ale ta je an tom taky celkem mizerně
Veľký vplyv na prevádzku takýchto vozidiel však budú mať, pri súčasnom trende, sankcie bruselského úradníka... Ak teda bude ešte nejaký “bruselský úradník” fungovať.