Nejmladší přírůstek do modelové rodiny Range Rover ohromuje už svým vzhledem, kombinace elegantního interiéru, výkonného šestiválce a univerzálního podvozku ale dává celému vozu ještě zajímavější rozměr.
Ten môj prvý už najazdil vyše 100 000 km bez nejakých vážnejších problémov. Druhý má iba 17 000 km. Anglické autá vo všeobecnosti majú zlé meno ale myslím si že posledných niekoľko rokov sa to výrazne zlepšilo či je to Jaguár a našťastie aj Rover.
jenze hadam ze golf je tam kvuli tomu, ze za jizdy nejde sparovat mobil s autem, behem hovoru nastavit teplotu atd. Kolem me jezdi Disco a velkej rr (oboje rok stary) a v servisu bylo oboje vickrat. Otazka je, jestli je to horsi nez q7 nebo moje x5 ..
No pisou tam, ze diesel ma 2x vic poruch než benzin. Infotainment bude asi stejný. Navíc se jedná o G7, ten snad ještě ten dementní infotainment neměl.
Z niektorych foto posobi doslova ako bezny kombik ked je spusteny na zemi.... rovnako tie 20tky kola posobia jak sotva 18tky v tej ciernej... urcite brutalne auto... interier fakt chvalim ale klasicky velky range rover je za mna ovela krajsi zmysluplnejsi a celkovo lepsi pritom rozmerovo to nakoniec nie je az taky velky rozdiel medzi oboma kuskami ... velar ok... proste hra na styl... ale vedla klasickeho range roveru kusok nezmysel a bieda zaroven.... koniec koncov je tu este aj range rover sport ak uz ide o sport... a aj ten ( hoc sa tiez na velky range nechyta ) je daleko lepsi a krajsi ako tento polokombik velar... neviem kto je cielovka ale kym velky range alebo aj rr sport na cestach vidim tak velar ozaj nestretnem... ale mat tie prachy tiez by som ho nechcel ... ked tak uz rr sport alebo klasicky velky range... velar aspon mne ziaden vacsi zmysel v portfoliu rr nedava... ale tak snad si svojich zakaznikov najde ... land/range roveru obecne fandim ako znacke :yes:
Vidim ked tak velky range... aj Gecko obcas ( konecne ) ... velar vobec... staci ist pred optimu v KE cez vikend... ked aj bohaci praktizuju shopping ... najdes tam kusky od popradu az po ukrajinu ( bohaty ukrajinec pride vzdy na nejakom velkom suv ... landcruiser... gecko ... cayenne a pod ) ... ale velar som hadam dodnes videl len raz... za to velky range je snad vsade.. alebo X5 ci cayenne .. Q7 a pod... ale vratme sa k velaru.. mne v portfoliu znacky nedava zmysel... ked tak uz potom rr sport alebo od konkurencie nieco ako maserati levante... jaguar F-Pace a pod...
No pre mňa to je jednoduché, z tých všetkých vymenovaných sa mi páči najviac, aj motorizáciou, kvôli chate som kúpil defendra p400 ale velar by bol určite pred velkým rangeom u mňa keby nechcem niečo viac do terénu, tým že nie je tak "nóbl" a tým ako vyzerá. To je celé, všetky tie autá čo si vymenoval sú dobré.
Bude to u velaru lepšie? Ja teda neviem, kamarát má zas f-pace, rovnaký motor a to už je úplná tragédia. Mne sa celé portfólio JLR vždy veľmi páčilo ale pochybujem že po skúsenosti s defendrom niečo ďalšie od nich kúpim, to napríklad stelvio veloce je proti f-pace spoľahlivosťou úplná hviezda.
Měl jsem tři Jaguáry za sebou. Ve 12 XF 3,0d, ve 14 XF SB dtto, v 16 XE V6 kompresor. Podle obecných keců většinou těch, co někde něco slyšeli, bych měl těch 6 let strávit cestou Z a DO servisu.
Evoque cabrio má mladá, ten zadřený Velar patří dobrému kamarádovi a klidně ti k tomu hodím detaily a adresu, jestli si to chceš poslechnout osobně. jdi už do pr... s těma svojima midrákama, že ty jsi jediný, kdo má lepší auto. navíc srovnávat podle sedanů Jaguár spolehlivost SUV od LR, to je vážně gól...
Zkušenost s TDV6 před sedmi? lety vypovídá o celkove spolehlivosti aktuálních modelů LR? Zajímavé. Ten žebříček nejnespolehlivejsich aut je zfalšovaný, videa na YouTube jsou spiknutí, a kamarádovi řeknu, že si vymýšlí.
Ale u nas ich fakt nevidno :-) Aspon som si nikdy nevsimol. Inak co pozeram predaje, tak ipacov sa minuly rok predalo skoro o 1000 viac, ako velarov. A tie tiez velmi nevidno :-)
Možná jsem to přehlídl, ale nějak jsem v testu nenašel, na jaké palivo to jezdí.
Vzhledem k výkonu a spotřebě předpokládám benzín, ale přijde mi to dost zásadní údaj, který by asi v testu chybět neměl.
V roku 2019 som vyberal nove auto - zvazoval som RR Sport a Velar.
Na zaklade skusobnej jazdy som nadobudol subjektivny pocit, ze RRS je "dospelejsie" auto, nez Velar. U Velaru, ako uplne noveho modelu, som sa vtedy naviac obaval detskych chorob (a mozno neopravnene).
Cenovo boli pritom obe auta velmi podobne. Vtedy sa na novinku Velar ziadne velke zlavy nedavali, na druhej strane na RRS model 2020 (s kopou vyfikundaci) som sa z cennikovych 103K bol schopny dostat vsetkym zlavami/ bonusmi/ dobrymi vztahmi na 84K s DPH.
Volba bola preto pre mna jasna a po 43.000 km vobec nelutujem. :yes: