Testy
Mig_35
6
Znamy zadrel 3.0D v 60 tis. Pět Land Roveru v první desítce nejméně spolehlivých vozu.
Přejít do diskuze
Viz např
https😐/www.enginecentre.com/land-rover
Chlapík z odtahovky mu říká - trilitr od Land Roveru - to vozim pořád😊
Žebříček
https😐/www.whatcar.com/…able-cars/n22797
Defender - třikrát v servisu za první měsíc
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/www.enginecentre.com/land-rover
Chlapík z odtahovky mu říká - trilitr od Land Roveru - to vozim pořád😊
Žebříček
https😐/www.whatcar.com/…able-cars/n22797
Defender - třikrát v servisu za první měsíc
https😐/m.youtube.com/watch?…
Možná jsem to přehlídl, ale nějak jsem v testu nenašel, na jaké palivo to jezdí.
Vzhledem k výkonu a spotřebě předpokládám benzín, ale přijde mi to dost zásadní údaj, který by asi v testu chybět neměl.
Vzhledem k výkonu a spotřebě předpokládám benzín, ale přijde mi to dost zásadní údaj, který by asi v testu chybět neměl.
Nesmysl a bída? No tak to asi mluvíš o své hlavě ne? 😁 Svět není Optima v KE. Velarů jezdí pochopitelně mnohem víc než RR a je cenově naprosto jinde.
Byl to Velar rok tuším 2019.
edit: jsem si to přečtl - přeložím do slovenčiny - mal som tri sedany jaguáre, Land Rover sa nekazí 😄
edit: jsem si to přečtl - přeložím do slovenčiny - mal som tri sedany jaguáre, Land Rover sa nekazí 😄
Vidim ked tak velky range... aj Gecko obcas ( konecne ) ... velar vobec... staci ist pred optimu v KE cez vikend... ked aj bohaci praktizuju shopping ... najdes tam kusky od popradu az po ukrajinu ( bohaty ukrajinec pride vzdy na nejakom velkom suv ... landcruiser... gecko ... cayenne a pod ) ... ale velar som hadam dodnes videl len raz... za to velky range je snad vsade.. alebo X5 ci cayenne .. Q7 a pod... ale vratme sa k velaru.. mne v portfoliu znacky nedava zmysel... ked tak uz potom rr sport alebo od konkurencie nieco ako maserati levante... jaguar F-Pace a pod...
Z niektorych foto posobi doslova ako bezny kombik ked je spusteny na zemi.... rovnako tie 20tky kola posobia jak sotva 18tky v tej ciernej... urcite brutalne auto... interier fakt chvalim ale klasicky velky range rover je za mna ovela krajsi zmysluplnejsi a celkovo lepsi pritom rozmerovo to nakoniec nie je az taky velky rozdiel medzi oboma kuskami ... velar ok... proste hra na styl... ale vedla klasickeho range roveru kusok nezmysel a bieda zaroven.... koniec koncov je tu este aj range rover sport ak uz ide o sport... a aj ten ( hoc sa tiez na velky range nechyta ) je daleko lepsi a krajsi ako tento polokombik velar... neviem kto je cielovka ale kym velky range alebo aj rr sport na cestach vidim tak velar ozaj nestretnem... ale mat tie prachy tiez by som ho nechcel ... ked tak uz rr sport alebo klasicky velky range... velar aspon mne ziaden vacsi zmysel v portfoliu rr nedava... ale tak snad si svojich zakaznikov najde ... land/range roveru obecne fandim ako znacke :yes:
Jsou i za celkem slušné peníze, Defendera P400 jsem zvažoval taky, ale mít auto, které je pořád v servisu😞
Zkušenost s TDV6 před sedmi? lety vypovídá o celkove spolehlivosti aktuálních modelů LR? Zajímavé. Ten žebříček nejnespolehlivejsich aut je zfalšovaný, videa na YouTube jsou spiknutí, a kamarádovi řeknu, že si vymýšlí.
Evoque cabrio má mladá, ten zadřený Velar patří dobrému kamarádovi a klidně ti k tomu hodím detaily a adresu, jestli si to chceš poslechnout osobně. jdi už do pr... s těma svojima midrákama, že ty jsi jediný, kdo má lepší auto. navíc srovnávat podle sedanů Jaguár spolehlivost SUV od LR, to je vážně gól...
Ale u nas ich fakt nevidno 😄 Aspon som si nikdy nevsimol. Inak co pozeram predaje, tak ipacov sa minuly rok predalo skoro o 1000 viac, ako velarov. A tie tiez velmi nevidno 😄
ingenium sa vyraba od 2015, ale urcite ste na 3 JRL nabehali tisice km bez poruchy 😄 treba sa sustredit, co je, nie co bolo
říkal jsem si, že ten benzínový motor by to mohl eliminovat. a čtyřválce - dieselové i benzínové - by měly být lepší.
a tie maju aky zmysel, ked maju v ponuke ipace? alebo si za 70 000 bude niekto kupovat auto, co nema kde nabijat?
Bude to u velaru lepšie? Ja teda neviem, kamarát má zas f-pace, rovnaký motor a to už je úplná tragédia. Mne sa celé portfólio JLR vždy veľmi páčilo ale pochybujem že po skúsenosti s defendrom niečo ďalšie od nich kúpim, to napríklad stelvio veloce je proti f-pace spoľahlivosťou úplná hviezda.
No pre mňa to je jednoduché, z tých všetkých vymenovaných sa mi páči najviac, aj motorizáciou, kvôli chate som kúpil defendra p400 ale velar by bol určite pred velkým rangeom u mňa keby nechcem niečo viac do terénu, tým že nie je tak "nóbl" a tým ako vyzerá. To je celé, všetky tie autá čo si vymenoval sú dobré.
Ten môj prvý už najazdil vyše 100 000 km bez nejakých vážnejších problémov. Druhý má iba 17 000 km. Anglické autá vo všeobecnosti majú zlé meno ale myslím si že posledných niekoľko rokov sa to výrazne zlepšilo či je to Jaguár a našťastie aj Rover.
Fúha a kde bývaš, že ho nestretávaš? 😲 ja ich teda vidím fakt dosť, je to predsa aj najpredávanejší LR
Dobrá otázka, tiež by ma zaujímalo aké su spoľahlivé RR/LR.
Napr. v roku 2018 Velar veľmi nepresvedčil počas dlhodobého testu 40 tis míľ/64 tis km bolo problemov fakt dosť. https😐/www.caranddriver.com/…ance-20k-update/
Napr. v roku 2018 Velar veľmi nepresvedčil počas dlhodobého testu 40 tis míľ/64 tis km bolo problemov fakt dosť. https😐/www.caranddriver.com/…ance-20k-update/
V roku 2019 som vyberal nove auto - zvazoval som RR Sport a Velar.
Na zaklade skusobnej jazdy som nadobudol subjektivny pocit, ze RRS je "dospelejsie" auto, nez Velar. U Velaru, ako uplne noveho modelu, som sa vtedy naviac obaval detskych chorob (a mozno neopravnene).
Cenovo boli pritom obe auta velmi podobne. Vtedy sa na novinku Velar ziadne velke zlavy nedavali, na druhej strane na RRS model 2020 (s kopou vyfikundaci) som sa z cennikovych 103K bol schopny dostat vsetkym zlavami/ bonusmi/ dobrymi vztahmi na 84K s DPH.
Volba bola preto pre mna jasna a po 43.000 km vobec nelutujem. :yes:
Na zaklade skusobnej jazdy som nadobudol subjektivny pocit, ze RRS je "dospelejsie" auto, nez Velar. U Velaru, ako uplne noveho modelu, som sa vtedy naviac obaval detskych chorob (a mozno neopravnene).
Cenovo boli pritom obe auta velmi podobne. Vtedy sa na novinku Velar ziadne velke zlavy nedavali, na druhej strane na RRS model 2020 (s kopou vyfikundaci) som sa z cennikovych 103K bol schopny dostat vsetkym zlavami/ bonusmi/ dobrymi vztahmi na 84K s DPH.
Volba bola preto pre mna jasna a po 43.000 km vobec nelutujem. :yes:
Zdravim,
Od 05/ 2019 jazdim RR Sport HSE, 3,0 V6/ 256 PS. Zatial 43.000 km a uplne bez problemov.
Od 05/ 2019 jazdim RR Sport HSE, 3,0 V6/ 256 PS. Zatial 43.000 km a uplne bez problemov.
jenze hadam ze golf je tam kvuli tomu, ze za jizdy nejde sparovat mobil s autem, behem hovoru nastavit teplotu atd. Kolem me jezdi Disco a velkej rr (oboje rok stary) a v servisu bylo oboje vickrat. Otazka je, jestli je to horsi nez q7 nebo moje x5 ..
Jsi k smíchu a nejen s posíláním kamsi 😉 Když nejezdí pohonné jednotky v LR, tak v Jagu jsou spolehlivé?
Mindrák máš ty a absolutně nevím proč. 😄
Mindrák máš ty a absolutně nevím proč. 😄
Měl jsem tři Jaguáry za sebou. Ve 12 XF 3,0d, ve 14 XF SB dtto, v 16 XE V6 kompresor. Podle obecných keců většinou těch, co někde něco slyšeli, bych měl těch 6 let strávit cestou Z a DO servisu.
A já jezdil, užíval si a prima se bavil.
A já jezdil, užíval si a prima se bavil.
No pisou tam, ze diesel ma 2x vic poruch než benzin. Infotainment bude asi stejný. Navíc se jedná o G7, ten snad ještě ten dementní infotainment neměl.
Znovu, Velarů potkám víc než RR. Nebydlím vedle showroomu LR a přesto denně vídám 4 kousky jen v okolí malého města.
Někteří je kupují a jezdí s nimi, jiní by je koupili a údajně je mají jejich známí.
To jsou ty rozdíly :-! 😁
To jsou ty rozdíly :-! 😁