Aktuální generace Fordu Mustang je na trhu od roku 2015, a tak už se blíží doba příchodu nástupce. Dorazí v roce 2023, byť zatím není zcela jasné, v jaké podobě.
Ty jsi vážně pacient, kluku ušatá. Kam na tyhle bláboly chodíš? Řídil jsi to auto alespoň? Koukl ses někdy jaké časy to zajelo na různých okruzích? V hospodě ti kluci řekli, že ameriky neumí zatáčet, tak to opakuješ kudy chodíš, nemám pravdu?
Já to auto na rozdíl od tebe řídil a v klidu se přiznám, že bylo rychlejší než já. Na limit jsem si na běžných silnicích netroufl. Navíc V8 a manuál je unikátní a skvělá kombinace.
K části o euro NCAP se snad nemá cenu vyjadřovat. Snad jen, že už to je víc o všech asistentech, než o crash testech. Zajímavé, že dotykové ovládání všeho jim nevadí. k smíchu.
Nevím no, na jednu stranu asi jo na druhou stranu se drtivá většin aprodá s V8 a než si koupit V6 hybrid, který by nejspíše i cenově šel podstatně víš, sáhnu po americké konkurenci s V8, případně po evropské, nebo japonské také s V(R)6. Pokud by cenově nebyl od konkurence zásadně vzdálen, neviděl bych důvod zrovna pro Mustanga a myslím, že by jeho prodeje značně klesly.
Když k tomu Mustangu a obecně k Pony car a Muscle car se ten atmo V8 tak nějak hodí a bez něj to je jak svíčková z kuřecího. V8 tam patří jako patří hovězí do svíčkové (obojí je možné i bez toho, ale...) :D
72% za ochranu dospělých a 32% za ochranu dětí v crashtestu jistě není o jízdních asistentech. Bez ohledu na dobrou kombinaci osmiválce a manuální převodovky.
No ja jsem na dovolene na par dni v kempu, do vcerejska jsem si myslel, ze nemam nejhorsi auto, ale prijel nejakej slovak v sedmickovym Golfu, obycejnym s 1.4 tsi a rekl, ze jeho auto je lepsi, ma ctyrvalec a je to nejprodavanejsi auto. Vsechny holky od te doby se toci kolem nej…
Vůbec se ti nedivím, já to asi taky nezvládnu a přes veškeré slzy a deprese způsobené absencí Golfa ve svém vlastnictví mě drží nad vodou jen to, že bráchovo přítelkyně ho má a občas ho mohu zahlédnout i na zahradě když přijede, jinak bych si to hodil. :D
Oni maji pukud vim V6 ecoboosty a ty udajne jezdi paradne, takze to by nemuselo byt az tak marne. Nemecke premii taky prosel “downsizing” u nekterych modelu s poradnou porci turbodmychadel.
Myslím, že se odpovědi nedočkáš. Stejně jako když se ho Mikesus ptal pod Vaculíkovo článkem o Tiguanu, kde pěl ódy "Takze tiguan je lepší než golf nebo horsi?" :D
Nedokázal si v hlavě srovnat, co je lepší a co horší, tak radši ani neodpověděl :D
Já jsem jen řidičský tupan, proto se ptám odborníka. :D Docela jsi mi připomněl jeden TG, kde kluci byli na jakémsi okruhu a snažili se popisovat dojem z auta á la Autocar. To mě vážně pobavilo. Vím, že tu máme taky pár expertů, co rádi říkají jak poznají každý kilogram při prvním otočení volantu, kdy jde těžší verze až příliš rychle do tlumiče a je jasně cítit jak se v prvních metrech nájezdu trápí vnější přední kolo. ;-)
A moc se těším na tu odpověď, abych se něco přiučil :-)
Já nechápu, že vůbec musíš tuhle otázku pokládat. Až to bude jezdit alespoň z poloviny jako etalon všech aut, měřítko všeho nejlepšího Golf 1.0 TSI, který své do posledního detailu vypilované jízdní vlastnosti, možné přirovnat jen k tomu nejčistšímu diamantu, dokáže projet zatáčku s přesností čerstvě zkalibrovaného mikrometru, kterou řízne ostřeji, než Gilette mach 3 fousy šestnáctiletého teenegera a k tomu i na skalním srázu, kde i skalní kozy mají problém s adhezí kopyt, dokáže filtrovat šutráky tak, že ani princezna na hrášku by pod sebou necítila nejen hrášek, ale ani dvanáctikilovou dýni, můžeme se o něčem bavit :D:D:D
popravdě pokud by byla V8 jen PHEV, tak by hodně záleželo, kolik nových kupců by Mustang dokázal získat, protože si myslím, že ty stávající a potencionální kupce čistokrevné V8 by neoslovil, respektive nejspíše jen malou skupinu z nich. Přeci jen to není přetechnizované auto a je to klasický zástupce "hrubého, poctivého" kusu auta a jako takové oslovuje své kupce.
Na druhou stranu to nikde nezaznělo, že by čistokrevná V8 neměla zůstat a pokud by měla po boku i V8 PHEV, tak to vem čert, dokud je na výběr, tak mi to nevadí.
ponechají zvuk aspoň zčásti jako má V8 tak by mohli dát V6 full hybrid aby v Brussel byli aspoň trochu rádi a nebo ta horší možnost pohon z mustanga e-mach nebo se tu v Eu V8 už prodávat nebude jen jako dovoz.
Asi nič.Už x-tý krát hovoria ako sa každou generáciou zlepšuje a v NCAP dostal len 3 hviezdičky tak v EU museli pozastaviť predaj až po niekolkých mesiacoch ho znova spustili takže to auto je legenda / mne sa dokonca aj páči / ale stále nemá na nemeckú konkurenciu.Tam môžu konkurovať jedine zníženou cenou.Takže ďalšia generácia bude asi viac elektrifikovaná s ťažkými baterkami a tým pádom sa ešte viac zhoršia jazdné vlastnosti ktoré už aj teraz sú dosť priemerné. :no: Nestačí aby športové auto hučalo jak šialené podstatné je aby sa s tým dalo aj zatáčať.