Novinky
Asi nič.Už x-tý krát hovoria ako sa každou generáciou zlepšuje a v NCAP dostal len 3 hviezdičky tak v EU museli pozastaviť predaj až po niekolkých mesiacoch ho znova spustili takže to auto je legenda / mne sa dokonca aj páči / ale stále nemá na nemeckú konkurenciu.Tam môžu konkurovať jedine zníženou cenou.Takže ďalšia generácia bude asi viac elektrifikovaná s ťažkými baterkami a tým pádom sa ešte viac zhoršia jazdné vlastnosti ktoré už aj teraz sú dosť priemerné. :no: Nestačí aby športové auto hučalo jak šialené podstatné je aby sa s tým dalo aj zatáčať.
Ty jsi vážně pacient, kluku ušatá. Kam na tyhle bláboly chodíš? Řídil jsi to auto alespoň? Koukl ses někdy jaké časy to zajelo na různých okruzích? V hospodě ti kluci řekli, že ameriky neumí zatáčet, tak to opakuješ kudy chodíš, nemám pravdu?
Já to auto na rozdíl od tebe řídil a v klidu se přiznám, že bylo rychlejší než já. Na limit jsem si na běžných silnicích netroufl. Navíc V8 a manuál je unikátní a skvělá kombinace.
K části o euro NCAP se snad nemá cenu vyjadřovat. Snad jen, že už to je víc o všech asistentech, než o crash testech. Zajímavé, že dotykové ovládání všeho jim nevadí. k smíchu.
Já to auto na rozdíl od tebe řídil a v klidu se přiznám, že bylo rychlejší než já. Na limit jsem si na běžných silnicích netroufl. Navíc V8 a manuál je unikátní a skvělá kombinace.
K části o euro NCAP se snad nemá cenu vyjadřovat. Snad jen, že už to je víc o všech asistentech, než o crash testech. Zajímavé, že dotykové ovládání všeho jim nevadí. k smíchu.
Co ti osobně přišlo špatně třeba při jízdě na limitu u Mustangu?
Já nechápu, že vůbec musíš tuhle otázku pokládat. Až to bude jezdit alespoň z poloviny jako etalon všech aut, měřítko všeho nejlepšího Golf 1.0 TSI, který své do posledního detailu vypilované jízdní vlastnosti, možné přirovnat jen k tomu nejčistšímu diamantu, dokáže projet zatáčku s přesností čerstvě zkalibrovaného mikrometru, kterou řízne ostřeji, než Gilette mach 3 fousy šestnáctiletého teenegera a k tomu i na skalním srázu, kde i skalní kozy mají problém s adhezí kopyt, dokáže filtrovat šutráky tak, že ani princezna na hrášku by pod sebou necítila nejen hrášek, ale ani dvanáctikilovou dýni, můžeme se o něčem bavit 😁 😁 😁
Já jsem jen řidičský tupan, proto se ptám odborníka. 😁 Docela jsi mi připomněl jeden TG, kde kluci byli na jakémsi okruhu a snažili se popisovat dojem z auta á la Autocar. To mě vážně pobavilo. Vím, že tu máme taky pár e😜ertů, co rádi říkají jak poznají každý kilogram při prvním otočení volantu, kdy jde těžší verze až příliš rychle do tlumiče a je jasně cítit jak se v prvních metrech nájezdu trápí vnější přední kolo. 😉
A moc se těším na tu odpověď, abych se něco přiučil 😄
A moc se těším na tu odpověď, abych se něco přiučil 😄
Myslím, že se odpovědi nedočkáš. Stejně jako když se ho Mikesus ptal pod Vaculíkovo článkem o Tiguanu, kde pěl ódy "Takze tiguan je lepší než golf nebo horsi?" 😁
Nedokázal si v hlavě srovnat, co je lepší a co horší, tak radši ani neodpověděl 😁
Nedokázal si v hlavě srovnat, co je lepší a co horší, tak radši ani neodpověděl 😁
Jakákoliv terapie pomáhající vypořádat se s frustrací má svůj význam. Účel světí prostředky.
Kdyz ho budes dlouho rypat, tak se dockas, ale utoku na tvou garaz. Podivej jak ja jsem frustrovanej, ze nemam Golfa 😁
Vůbec se ti nedivím, já to asi taky nezvládnu a přes veškeré slzy a deprese způsobené absencí Golfa ve svém vlastnictví mě drží nad vodou jen to, že bráchovo přítelkyně ho má a občas ho mohu zahlédnout i na zahradě když přijede, jinak bych si to hodil. 😁
ponechají zvuk aspoň zčásti jako má V8 tak by mohli dát V6 full hybrid aby v Brussel byli aspoň trochu rádi a nebo ta horší možnost pohon z mustanga e-mach nebo se tu v Eu V8 už prodávat nebude jen jako dovoz.
Oni maji pukud vim V6 ecoboosty a ty udajne jezdi paradne, takze to by nemuselo byt az tak marne. Nemecke premii taky prosel “downsizing” u nekterych modelu s poradnou porci turbodmychadel.
Když k tomu Mustangu a obecně k Pony car a Muscle car se ten atmo V8 tak nějak hodí a bez něj to je jak svíčková z kuřecího. V8 tam patří jako patří hovězí do svíčkové (obojí je možné i bez toho, ale...) 😁
Zase V6 hybrid by byl lepší než nic nebo EV ale stejně v 2030 máme jezdit jen v EV ci vodíku
Nevím no, na jednu stranu asi jo na druhou stranu se drtivá většin aprodá s V8 a než si koupit V6 hybrid, který by nejspíše i cenově šel podstatně víš, sáhnu po americké konkurenci s V8, případně po evropské, nebo japonské také s V(R)6. Pokud by cenově nebyl od konkurence zásadně vzdálen, neviděl bych důvod zrovna pro Mustanga a myslím, že by jeho prodeje značně klesly.
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na druhou stranu to nikde nezaznělo, že by čistokrevná V8 neměla zůstat a pokud by měla po boku i V8 PHEV, tak to vem čert, dokud je na výběr, tak mi to nevadí.