Ekonomika
hugino
11
A kde je v tabulke fantastický Focus z fantastickým podvozkom a fantastickým trojvalcom.Hm... :no:
Přejít do diskuze
Odkedy je xceed stredne velke suvecko v triede sportagu tucsonu ci ravky.... chcelo by tie kdejake zvysene hatche uz kusok rozdelit a nehadzat ich do jedneho vreca k suveckam....
Arone facelift velmi pomohol.... v outdoorovej e😜erience verzii s gulatymi kukadlami a la yeti paradna volba segmentu...
Space Star :yes:
Arone facelift velmi pomohol.... v outdoorovej e😜erience verzii s gulatymi kukadlami a la yeti paradna volba segmentu...
Space Star :yes:
Fiestu současné generace, jsem sám potkal asi dvakrát. Minulé generace jsou na cestách vidět a slušně se prodávaly i v CZ, ale nyní bohužel. Že se mi Fiesta moc nelíbí nic neznamená, protože taková Arona není žádná krasavice, ale za 7 měsíců 2035 kousků je opravdu hodně slušné číslo.
Ide o to že Focus v prvej generácii valcoval konkurenciu a fakt v tej dobe to bolo voči Golfu a Astre niečo nové a ľudia to kupovali.Ale od vtedy ide postupne dole vodou ako aj tá Astra / ťiež trojvalce / a zákaznik jednoducho neakceptuje v tejto kategórii autá bez štvorvacových benzínov.V testoch môže vyhrať ale počítajú sa predaje a z toho tá automobilka žije a ako sa zdá Ford ide aspoň v Európe dole vodou.U nás nevidno ani novú Fiestu a nové Mondeo minimálne.Kugu občas vidno ale iba tú prvú generáciu / ktorá bola za mňa najkrajšia / a tu ako je zrejme je dosť velký problém s designom, s ponukou motorov a vysokými cenami /aj keď teraz dávajú dosť velké zľavy /.Jediný argument ktorý Fordisti používajú je že má fantastický podvozok najlepší v kategorii ale v predajoch im to zjavne nepomáha takže reálny zákazník nerieši či prejde zákrutou 65 km/h alebo 70 km/h.To sú také večné argumenty, aj Mazda 3 má vraj úžasný podvozok ale čo z toho.Ford je v Europe pred klinickou smrťou a ešte keď všetko elektrifikujú a tým pádom napália cenu tak bude vymalované pritom tú značku tak 20 rokov dozadu som uznával.
Při tak podivném designu a zoufalých motorizacích (s čestnou výjimkou nejdražší verze ST) to ani jinak nemohlo dopadnout! 😲
Ford, potažmo Focus se propadá v celé Evropě, v době, kdy většina automobilek roste a roste i celý trh (v červnu plus 25😖 tak Ford padá ke dnu (v červnu mínus 20😖. A Focus je na tom z portfolia Fordu asi nejhůř, za první pololetí propad 39% a pád na 8 místo v nižší střední, zatímco konkurence vesměs roste. Takže není jediný důvod aby to v ČR bylo jinak. Poslední generace Focusu je jednoduše prodejní propadák.
https😐/carsalesbase.com/…lf-compact-cars/
https😐/carsalesbase.com/…lf-compact-cars/
Chápu, že pro evropského fanatického příznivce Fordu to není snadné sledovat, ale normální člověk drtivý úpadek "své" značky na starém kontinentu alespoň přizná a polituje. Pako jako ty ovšem jen směsně plive a kope nožičkama kolem sebe. 😄
Co z toho? Že si to jako řidič užiješ, proč by mne jako zákazníka mělo trápit, že v tom nejezdí každej druhej ? To jsem doteď nepochopil.
Jediné negativum je, že se ta auta přestanou vyrábět
Jediné negativum je, že se ta auta přestanou vyrábět
To ST je taky pripad, maji nejvetsi motor 2,3l a zrychluje to pomaleji nez GTI, v automatu prijdes o vykon a vybusnost a jeste je to drahy a navic nejsou.
Podvozek bude super, ale i tak je to obtizny obhajit.
V podstate mam pocit, ze to ani nechteji prodavat.
Podvozek bude super, ale i tak je to obtizny obhajit.
V podstate mam pocit, ze to ani nechteji prodavat.
V tabulce neni, protoze se nevyrabi. Ono proste nejak nejde komplet zastavit vyrobu a zaroven mit nejprodavanejsi auto.
Rodice objednali v breznu, prodejce jeste dneska nevi jestli ten fokus bude letos. Zatim tu objednavku nezrusili, ale koupili si karoka, jenze tady de o dane, ty zrychleny odpisy. Kdyz to letos ve Fordu nedaj tak nic a fokus nebude.
Rodice objednali v breznu, prodejce jeste dneska nevi jestli ten fokus bude letos. Zatim tu objednavku nezrusili, ale koupili si karoka, jenze tady de o dane, ty zrychleny odpisy. Kdyz to letos ve Fordu nedaj tak nic a fokus nebude.