Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dlouhodobější test: Audi Q5 40 TDI quattro. Tohle obrečíme!

Klasická dlouhodobá zápůjčka to bohužel není, ty tři měsíce za volantem modernizované Audi Q5 budou ale určitě stačit k tomu, abychom po ní brečeli.
Zpět na článek
7. 8. 2021 19:30
7. 8. 2021 20:16
7. 8. 2021 20:35
7. 8. 2021 20:49
8. 8. 2021 17:53
8. 8. 2021 07:48
8. 8. 2021 07:59
8. 8. 2021 09:01
8. 8. 2021 11:38
8. 8. 2021 07:58
8. 8. 2021 09:24
8. 8. 2021 09:55
8. 8. 2021 10:08
8. 8. 2021 10:18
8. 8. 2021 10:37
8. 8. 2021 12:44
8. 8. 2021 13:21
8. 8. 2021 14:32
8. 8. 2021 16:06
8. 8. 2021 16:39
8. 8. 2021 16:41
8. 8. 2021 22:27
8. 8. 2021 17:25
8. 8. 2021 17:31
9. 8. 2021 05:08
9. 8. 2021 07:46
8. 8. 2021 21:04
9. 8. 2021 05:08
9. 8. 2021 07:45
8. 8. 2021 10:13
8. 8. 2021 10:17
8. 8. 2021 12:41
8. 8. 2021 13:27
8. 8. 2021 18:13
8. 8. 2021 16:19
8. 8. 2021 16:27
8. 8. 2021 16:54
8. 8. 2021 17:02
8. 8. 2021 17:24
8. 8. 2021 17:33
8. 8. 2021 16:19
8. 8. 2021 10:25
8. 8. 2021 07:59
8. 8. 2021 08:59
8. 8. 2021 22:41
8. 8. 2021 22:40
8. 8. 2021 11:29
8. 8. 2021 21:36
8. 8. 2021 22:46
9. 8. 2021 05:10
9. 8. 2021 07:48
9. 8. 2021 16:02
8. 8. 2021 13:29
8. 8. 2021 11:27
8. 8. 2021 22:48
9. 8. 2021 05:10
9. 8. 2021 07:44
7. 8. 2021 19:30
Jako VÁŽNĚ?
Fakt vážně budete brečet po tuctovém SUV s naftoVWým 4válcem výkonu = za 2 miliony 100?

to se SNAD dá říct o https://www.alpina-automobiles.com/…-xd4/highlights/

nic proti výkonu 150kW před lety byl v Citroenu C5 také ze 4válce docela fajn = ale do pVWémiového navíc SUV = když už naftu tak např. https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ TAM snad = vrácení obrečet

Vážně byste tohle napsal před 10ti lety = o 4válci a stejném výkonu u Citroenu nebo Pažoutu? ;-)
Rozbalit vlákno
20
Re: Jako VÁŽNĚ?
Četla jste to? Před deseti lety skutečně ne, to byla tahle normální, tuctova auto ještě běžná. Teď už je to čím dál větší výjimka. Teď jsem přesedl do GLE, vynikající auto, samozřejmě, ale tam než to všechno povypinam... A stejně to furt samo brzdí. Q5 byla normální, nekonfliktní auto, úžasné uživatelsky přívětivé. Čím dál míň je takových aut. A bude hůř. A cenu konkrétního kousků jsem na konci kritizoval.
7. 8. 2021 20:23
Re: Jako VÁŽNĚ?
No bude spíš LÍP = příbuzní nedávno v Rakousku porovnávali povedený Martinem Vaculíkem za nejlepší naftový motor považovaný furt ještě docela nový R6 od MB s elektro EV BMW = drtivý rozdíl

takže i na tomhle NESHODA

tak jako bylo před -nácti lety těch 150kW a 440Nm v mainstreamu výjimečných a na pochvalu tak dnes tohle fakt ne (sám motor 2.0TDi EVO 150kW ano) viz Mercedes viz BMW/Alpina R6ky

a za cenu přes 2 miliony = to už snad tu Alpinu s dieslem = sakra hodně jiná liga. Nebo ten Martinův favorit R6 OM656
Z jiných testů tohoto tuctoVWého vozu: "Převodovka se stále nenaučila rozjezdy, při odjíždění z křižovatky váhá a pak poskočí. Dá se na to zvyknout ale.." nebo "zajásal jsem že Q5 má vzduchový podvozek, ve výsledku jsem byl ale zklamán. Na nerovnostech auto poskakuje a na vině nejsou jen 20´´ s příliš nízkým profilem. Ani na menších kolech nebyla Q5 vyloženě plavná (vzduchový podvozek!) a to i v komfortním režimu"
Spotřeba v testu 8 litrů = nevýhoda SUV ale ten Citroen jezdil kdysi za míň = ale to bude tou karoserií. Sorry jako = fakt VWelmi drahý 4válec fakt výkonu co měl mainstream před desetiletím a fakt VWobyčejné (byť ne špatné) auto = jsou lepší a ne o moc dražší naftové R6 (i celá auta = komfortnější s větším výkonem). Tohle je předražené SUV s 4válcovou naftou = ne problémového ale tuctoVWého výkonu = za 2,1 milionu (přitom) https://www.invelt.com/…bmw-alpina-xd3-5?… sakra snadná volba

Othello má ve 20:16 docela důležitý dotaz
8. 8. 2021 05:43
Re: Jako VÁŽNĚ?
Šmarjá, kde se tenhle travestita zase vyhrabal? Snaha být omezený jako Kylie před lety, dogmata, nesmysly tu jsou, chybí ta nehraná hloupost.
8. 8. 2021 09:49
Re: Jako VÁŽNĚ?
Šmarjá = už sem to tu párkrát vysvětloval = tak viz já (teda kylie) 3.8. 12:16 https://www.auto.cz/diskuse/81453/1#… pro tebe radši s dovysvětlením HATLA PATLA MATLA místní IT když předělávali výbornou diskuziní platformu na novou (ve všem) horší tak léééta (redakcí!) zrušený (sloučený) nick kylie se najednou objevil = čistě JEJICH práce = mě se najednou k němu objevil přístup. tak SNAD si to pobral = líp než ten LEVNĚJŠÍ vs DRAŽŠÍ díl podvozku, což se ukázalo nad tvé síly a RADŠI si(s Z)VOLIL verzi BUDU DO KONCE ŽIVOTA autora PRAVDIVÝCH slov URÁŽET

a ty tu hloupost přestaň (konečně) hrát = fakt je to obtěžující (furt si nepochopil toho Vaculíka a levnější díly podvozku v BMW než ve Škodovce?

hele ty DOGMATA = to je nějaká zkratka = pro to co nechápeš?

hele travestito VÍŠ že https://archiv.hn.cz/…ni-dna-pokracuje a přirovnání k senilnímu mstivýmu starci JE TO NEJHORŠÍ co EXISTUJE :-!

tohle je tvá úroveň chápání? pusť si radši https://www.csfd.cz/…12-most/prehled/ :*)
8. 8. 2021 10:43
Re: Jako VÁŽNĚ?
Neni lepší argumentovat než někoho nalepkovat za jeho sexuální a nebo jinou orientaci?
Avatar - Mikesus
8. 8. 2021 20:57
Re: Jako VÁŽNĚ?
Ja myslim, že ho neoznacil tak jako ze je v reálu, ale ze jednou je přihlášen za tetu Kylie a jindy za synovce Hamunu.
Avatar - Dinar
9. 8. 2021 08:08
Re: Jako VÁŽNĚ?
Jaká je ta jiná orientace než sexuální? :D
Možná myslíš orientaci mentální. Pokud ano, a jejími "pohlavími" jsou chytrý a hloupý, pak nezbývá, než tě onálepkovat coby hlupáka.
8. 8. 2021 10:11
Re: Jako VÁŽNĚ?
V reakci na článek a tento příspěvek by mě zajímalo, jak moc vstoupily do hodnocení Q5 vozy, ze kterých recenzent přesedal. Mám totiž pocit, a to jsem dalek kritiky článku samotného, že Q5 dostala mírně lepší hodnocení právě za to, že má klasická tlačítka a vše je tak nějak "oldschool". Protože 40 tdi motor není nějak výrazně dynamicky či spotřebou lepší než příslušná německá konkurence, převodovka v AUDI je z nich možná nejhorší, interiér svoji kvalitou i po faceliftu na X3 (po faceliftu) mírně ztrácí, a přitom je to auto z německé trojky nejdražší.
8. 8. 2021 10:20
Re: Jako VÁŽNĚ?
viz hodnocení převodovky z jiných testů (i českých) tak JE TO NEJHORŠÍ převodovka = bez debat a dokonce s náskokem

a ano speciální bonus NEJDRAŽŠÍ = tohle může obrečet = jen machi ;-)

na to že TAHLE ČÁST jeho práce mu jde = řídit a pěkně popsat sportovní auta která se mu líbí = tak občas má (i v téhle oblasti) ÚLET

tohle je (podle mě) jeden z nich
8. 8. 2021 10:21
Re: Jako VÁŽNĚ?
X3 ma taky “tlacitkovou” klimu, velmi dobre odladenej podvozek, hezkej interier a kdyz vypnes asistenty tak se po restartu obnovi pouze prekolizni brzda, ktera ale reaguje v nejpozdejsim nastaveni opravdu pozde a nevadi to ani pri agresivni jizde (system pozna, ze jedes jako d***l a necha te osudu). Navic adaptivni tempomat jde prepnout na normalni (ikdyz po soft updatu zmenili jak se prepina). Co nevim jak je je u poface mhev vypinani SS...
8. 8. 2021 10:34
Re: Jako VÁŽNĚ?
test X3 30d tu byl = s R6 a o dost vyšším výkonem (krouťákem) a jen nepatrně vyšší cenou = ten redakci až takhle nerozbrečel :-!
8. 8. 2021 10:46
Re: Jako VÁŽNĚ?
tak hlavne 30d je nekde jinde dynamikou, s x3 hejbe az prekvapive. Za me by treba 40d uz nemelo smysl. Oproti r4 dieselu, kterej (i pres to, ze v premii se prej prodava velmi dobre) v mych ocich je v premiovejch autech trapeni.
Avatar - 3_diamanty
8. 8. 2021 07:54
Re: Jako VÁŽNĚ?
Uz dlhodobejsie tvrdim ze Q5 je z Qckovych kuskov od audi za mna nakrajsie aj najvydarenejsie... napriek tomu viac zaplacem za tarracom santa fe ci sorentom ... proste audi nechyti tak emocne cloveka ako ine suvecka podobnych rozmerov... este aj ten allspace od vw po facelifte je tu akysi zaujimavejsi a pritom to bola este donedavna neskutocna nuda
8. 8. 2021 09:11
Re: Jako VÁŽNĚ?
Jestli to bereš čistě podle vzhledu = proč ne

Já spíš z pohledu techniky = a tam není o čem radši (jen nepatrně dražší) R6

a taky podle ceny = taky radši (jen malý příplatek a) R6

a viz 20:23 = jízdy = radši tu Alpinu https://www.invelt.com/…bmw-alpina-xd3-5?… já když už tak asi radši (technikou shodné) XD4 https://www.alpina-automobiles.com/…-xd4/highlights/
Avatar - white label
8. 8. 2021 12:38
Re: Jako VÁŽNĚ?
A sakra, kAjLí je z5... ;-)
8. 8. 2021 13:01
Re: Jako VÁŽNĚ?
Ne ne = ta je furt v Rakousku zrovna teď s Porsche v Itálii :-)

tohle je jen (double) chyba redakce = že její REDAKCÍ ZRUŠENÝ účet vyvolali zpět :-!

a že můj účet furt nemůže psát příspěvky
Avatar - white label
9. 8. 2021 10:14
Re: Jako VÁŽNĚ?
Ona vyměnila Citroen za Porsche (za které?)? Není to příliš nerozvwážné? :-O ;-)
9. 8. 2021 11:25
Re: Jako VÁŽNĚ?
Ne už lééta jezdí Lexusem = ale když prodali poslední SL tak změnili taktiku = půjčují si

k té nerozvážnosti = to NENÍ vtip že pracovala u Ferrari a MĚLI několik Ferrari (včetně V12) = ale na cestu rakouskými okreskami asi 30 km do práce = raději klídek pohodu C5 a Lexus IS

Na týden na dva = původní plán byl tím utratit těch 80t. € nebo kolik = no a dopadlo to jak to bývá = ty došly před 2 či kolika lety :*)

teď cabrio 911 (prý až takový zázrak NEeee) ale měli doslova všechno = třeba po sobě BMW Z4 (Supra) a BMW i8 = prý LEPŠÍ podvozek má Z4
Avatar - white label
9. 8. 2021 14:11
Re: Jako VÁŽNĚ?
Aktuální základní Carrera 992 v cabriu?
9. 8. 2021 14:42
Re: Jako VÁŽNĚ?
nevím jestli základní = nabídka německých rakouských půjčoven je docela zajímavá = prostě tenhle týden 911 v cabriu
Avatar - -GTE-
7. 8. 2021 19:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
7. 8. 2021 20:03
Re: Poslední akční hrdina
Blb a ještě patetický !!!! :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - -GTE-
7. 8. 2021 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 8. 2021 20:29
Re: Poslední akční hrdina
hele CO si myslel tím double https://www.auto.cz/diskuse/81528/1 ?
Avatar - -GTE-
7. 8. 2021 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 8. 2021 20:34
Re: Poslední akční hrdina
aha = nojo tak palcování mě fakt nezajímá

snad možná kdyby systém vyhodil kolik (desítek) tisíc jsem jich už nasbíral :-)
7. 8. 2021 20:16
quattro
Quattro je ještě poctivá klasika nebo už tam taky dávaj ten ultrašunt ?
Rozbalit vlákno
49
Re: quattro
Nejsem si jistej, zjistím!
Avatar - -GTE-
7. 8. 2021 20:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 8. 2021 02:52
Re: quattro
Auto na dlouhodobý test a nevíte co tam máte?
Je tam tzv. ultra quattro.
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 07:47
Re: quattro
tzn-HALDEX-poháněná jsou přední kola, když kardan změní otáčky vůči kolám, tak spojka zareaguje. Napsals a lidi si myslí, že je tam torsen a dva samosvory jak to má yaris.
Avatar - Alf1k
8. 8. 2021 17:53
Re: quattro
Chtěl jsem nejdřív napsat, že je to smutný, ale ne, je to fakt trapný.
8. 8. 2021 07:48
Re: quattro
dík
to jsou body dolů
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 07:49
Re: quattro
stejný systém jak má kodiaq, akorát motor má podélně, tak tomu dali přívlastek ULTRA, to je lákadlo na baby, koupí si vložky ultra i audi.
8. 8. 2021 07:59
Re: quattro
kdyby ses v tom aspoň trochu vyznal, věděl bys že ultra je ještě o kus horší systém než má kodiak
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 08:53
Re: quattro
včem? pedélný motor versus napríč? Oba dva mají přední náhon.
8. 8. 2021 09:01
Re: quattro
kvůli té zubové spojce navíc, která zhoršuje reakce a celý systém ještě dále komplikuje
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 11:21
Re: quattro
nevím.... není ta zubová spojka uzávěrka? to by bylo snad plus?
8. 8. 2021 11:38
Re: quattro
není to uzávěrka. Takže mínus
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 07:58
Re: quattro
Klasicke quattro ma az v6 ne ?
8. 8. 2021 09:24
Re: quattro
Jj u koncernu se (na tom co není vidět) šetří = i v prémii za 2 mega
to ULTRA je podobně vtipný opak reality jako býval VORSPRUNG DURCH TECHNIK

hele NEVÍŠ JAK DLOUHO trvá ta místní (asi kvůli pár blbům oprávněná) BLOKÁDA?

mě to už týdNY furt píše VÁŠ UŽIVATELSKÝ ÚČET JE ZAREGISTROVANÝ KRÁTCE A NEMÁTE TEDY ZATÍM MOŽNOST PŘISPÍVAT DO DISKUZÍ
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 09:55
Re: quattro
Teď ti řeknu něco, co asi nerozdejcháš, ale je to tak.

Zkus napsat Machimu, že jsi to opravdu ty ( Prokazat se asi přihlašovacíma udajema na tvuj starej Nick a popsat problém) a né ten troll, co nás tady od zimy otravuje, třeba dostaneš milost i přes vaší jasnou vzájemnou nevraživost. Vím, že jsi kontroverzní postava, ale za mne si ban nezasloužíš, protože tu vystupuješ a vždy si vystupoval pod jednou přezdnívkou, jenže dnes tě lidi berou, že jsi jen jeden z mnoha multinicků. Koneckonců asi 3 týdny nazpět tu byl jistý Hanumasakra s tvou profilovkou, takže se tomu moc nelze divit.

Jinak to bývalo 14 dní, ale je možné, že to prodloužily, protože jak vidíš, trollové tu jsou pořád a mají do foroty připraveno mnoho profilů :/
8. 8. 2021 10:08
Re: quattro
nojo TO fakt NEROZDEJCHÁM :-!

mě to pár týdnu trvalo a PAK přišlo že můžu. problém je že jsem napsal JEDEN příspěvek = a už jsem zase na čekačce :D

takže nakonec ještě že s tou obměnou platformy vyvoalali kylii :-)

Fakt Hanumasakra? :-O Ach jo :D :*)

No JÁ fakt NEJSEM multinick = byť mám teď teoretický přístup ke 3 ;-)
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 10:18
Re: quattro
Obrať se na redakci, víc ti nemohu pomoct.
8. 8. 2021 10:37
Re: quattro
v poho :-)

jen mě ZASKOČILA ta doba (chápu bohužel kvůli pár .. to jinak nejde) ale DOST mě ZASKOČILO že nakonec jsem MOHL začít přispívat = a hned to naskočilo znovu = ČEKEJ :D

no a tak řízením osudu (popravdě spíš ŘÍZENÍM REDAKCE) mám přístup k 3 nickům :-O

ale 2 jsou mi (momentálně) k ničemu :D :-!
8. 8. 2021 12:44
Re: quattro
Aspoň víme jak to s tou tetičkou bylo... ;-) Ale nepřevlíkáš se do ženských šatů, když jsi tady jako ONA, že ne? :-!
8. 8. 2021 13:21
Re: quattro
ne ale nejsem jako ty a https://archiv.hn.cz/…ni-dna-pokracuje

nevím co víme ;-) ty = ale že je reálná kylie s reálnejma dost nadprůměrnejma zkušenostma s autama (těch drahých možná víc než profík machi(avelli) to VÍMe :)

stejně jako že ty ses nedostal přes tu úroveň lepší vs horší díl podvozku škodoVWka vs BMW (a tvůj mozek radši vyplodil že Vauculík = byl za říkání pravdy ÚPLACEN :))

no a že jsi ubožák úrovne senilní stařech na Hradě https://archiv.hn.cz/…ni-dna-pokracuje :-O :-(
8. 8. 2021 14:32
Re: quattro
Meleš kraviny ty travestito, jen cintání špatně pochopených vyčtených "mouder".


Mektáš hloupě a protože o autech víš kulový, spamuješ tu politické xindl travestito. :-!

Vaculík se jako prodejná *** ukázal opět u Tiguanu, přesně jako travestii show tetičky.
8. 8. 2021 16:06
Re: quattro
slušně velká KŘEČ :yes: :-)

viz já 13:30 dnes to(též) je i tobě

jinak TOHLE se netetě stalo v Seville https://www.autoforum.cz/…e-vpred-ci-vzad/ a je to pravda ;-)
jen s BMW 650i

takže ani tak prostou věc jako MENŠÍ horší levnější vs VĚTŠÍ lepší dražší komponent podvozku = si (dodnes) nepobral. Místo přiznání že si TOTÁLNÍ MIMOŇ furt že Vaculík je prodejná :D :*) :-!

tvoje chování už dřív občas nic moc = dnes JSI fakt UBOŽÁK https://www.irozhlas.cz/…e_2106271235_kro moc níž než je tahle troska TO opravdu ale opravdu NEJDE

u něj alespoň víme https://www.zemancountdown.cz/ :-)
8. 8. 2021 16:39
Re: quattro
Nech si ty skřeky do vaší travestii skupiny Sakrakylie.

Odkazy stejně tak, k Audi nic nemáš...nevíš, tak blbě plkáš jako vždy. Oháněj se tou prodejnou štětkou jak chceš. Pro mě není nic víc než jsem napsal. Jestli tančíte spolu, můžete u kankánu probrat, jak je Octa s TDI rychlejší než 530d. ;-)
8. 8. 2021 16:41
Re: quattro
Ty si definitivně absolutně ZEŠÍLEL? fakt SKŘEKY TRAVESII??
já je teda narozdíl od tebe a Zemana nenapadám = to dělá JEN totální dno společnosti https://archiv.hn.cz/…ni-dna-pokracuje
a podobný co zkoušíš proti Vaculíkovi = fakt si stejnej https://www.novinky.cz/…pochody-40364594 póvl?

no a k tomuhle audi 2litr nafta furt to samý = radši 3.0 řadovej od konkurence = není o moc dražší TADY MÁŠ NADÁVAT A mluvit o PRODEJNÝ ŠTĚTCE = KDYŽ už máš potřebu takovýho vyjadřování
JÁ říkám že to machi PŘEHNAL

k audi 2.0 nafta furt to co jiný testy = viz já včera 20:23 = ty BYS obrečel 2litr v naftě? Když 3litr R6 za podobnou cenu = tu tak skVWěle nedopad? ;-)

si už úplně mimo realitu auta = že 2.0 nafta za 2,1 mega když konkurence nabízí řadový 6tiválce za podobnou cenu = bys taky OBREČEL?

jinak to tvý vyjadřování FAKT SPADLO na ÚROVEŇ ZEMAN = to je u mě něco jako TOTÁLNÍ SMRTELNÁ URÁŽKA

no a o autech opravdu VÍŠ KULOVÝ = když si FURT dokola ve sporu zrovna s VACULÍKEM :-)
jen pro doplnění TADY JSI VE SHODNĚ s MACHI(avelli)M? ;-)
jsem ZVĚDAV co odpovíš = jestli taky brečíš :-O :D :-!
8. 8. 2021 22:27
Re: quattro
"no a k tomuhle audi 2litr nafta furt to samý = radši 3.0 řadovej od konkurence" - bla bla bla, ty si jeden z týčh, čo považoval a opisoval podladený r6 za zbytočnosť a namiesto toho si adoroval na R4 s rovnakým výkonom a argumentoval si pokrokom a vývojom :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 17:25
Re: quattro
Vaculíka je škoda, poslední dobou buď trollí a nebo nevím.... přitom je to chytrej člověk co se techniky týká..
8. 8. 2021 17:31
Re: quattro
Viz mé nedávné vysvětlení ROZHODNĚ NEtrolí = jen se asi pro někoho vyjadřuje složitěji
9. 8. 2021 05:08
Re: quattro
A s dvoulitrovou sériovou naftou v Octě smazává 530d ;-)
Avatar - Mikesus
9. 8. 2021 07:46
Re: quattro
:yes: :yes: :yes:
:-[]
Avatar - Mikesus
8. 8. 2021 21:04
Re: quattro
Ja bych jen doplnil, že máš asi na mysli transvestitu
9. 8. 2021 05:08
Re: quattro
Jak se o tyto týpky nezajímám, tak jsem si ani nevšiml autokorektury, musím napsat výrobci SW, že mi to Hamunu alias Kylie nehodnotí správně.
Už jsem si vypl i druhou entitu, ať tu nemusím číst ty bludy a jeho/její mlácení se z prava do leva ;-)
8. 8. 2021 10:13
Re: quattro
Nemyslím že ultra je výsledkem šetření nákladů v koncernu. Podle mě je to kvůli honby za co nejnižšími papírovýmí emisemi.
Jsem přesvědčený že výrobními náklady je ultra podstatně dražší než torsen nebo kronendif.
8. 8. 2021 10:17
Re: quattro
to je kombinace hodná audi = dražší a horší

no MŮŽE být nepřu se nevím = ale zhoršit podvozek místo řešení "přes motor" to se mi fakt nelíbí
8. 8. 2021 12:41
Re: quattro
Sakro, asi se inspirovali u Lexusu. Taky nahradili GS přefrankovanou Camry. ;-)

Nicméně se Audi nespokojilo s plebejským R4 a má stále V6 ;-)
8. 8. 2021 13:27
Re: quattro
já myslel že GS = se furt prodává a přichází nová generace = a TO bude přefrankovaná toyota (jestlipak víš která? :-!

já myslel že ES (přes blekoty místních novinářů) je spíš Avalon (než Camry;)

Nicméně machi(avelli) to zase PŘEHNAL = že jen nepatrně dražší (sakra patrně výkonnější) BMW X3 s řadovým šestiválcem NEobrečel a tuhle ULTRA předraženou tuctoVWku s 4válcem ANO (což je podobně odporné jako ANO :)

a díky za připomínku že německá prémie používá R6 zatímco audi V6 https://autobible.euro.cz/…0-tdi-ea288-evo/ ;)

Pájo FAKT FURT používáš to školní VON MĚL TAKY ŠPATNOU ZNÁMKU? :*)
ES mě nebere (už je to trochu moc velký = možná v Americe tady ne) ale docela mě bere to GS = jak to starý tak to budoucí ;-)
Avatar - Alf1k
8. 8. 2021 18:13
Re: quattro
Já mám v MB V6 a jsem za něj radši, nový MB R6 oproti tomu nemaj žádnej zvuk (jasně je to i dpf) a nějaké ty konstrukční výhodičky R6 mi to fakt nevynahradí, moc nerozumím jak tady někdy řešíte jestli V nebo R vesměs u daily aut jakoby to mělo stejnou váhu jako hmotnost vozu, výkon, podvozek? No hate
Ještě edit: Dejme tomu, že family friendly kombík R6 m340i nadělí family friendly kombíku V6 C43 třeba sekundu někde na okruhu. Kdo dokáže říct kolik z té sekundy dělá to, že je to R6? Jak říkám no hate, jsem zvědavej.
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 16:19
Re: quattro
Jeste mas pochybnosti , ze to neni nase stara Kylie-sakra ?:D
8. 8. 2021 16:27
Re: quattro
Zajímavý PROČ vůbec ty kecy? VEŘEJNĚ sem ohlásil KDYŽ se chybou redakce účet objevil TEĎ jsem VEŘEJNĚ hned napsal ŽE sem to já

no a méně zajímavý CO dokáže dřív normální pája dnes psát o Vaculíkovi nebo mě = to je snad víc na psychiatra než na přes hubu :-!

hele šílenej chováním fakt mimo pájo = je to že jsem si dovolil NEBREČET po 2.0 naftě za víc než 2 mega (a napsal že za podobnou cenu radši řadovej šestiválec u konkurence) nebo je to OBECNĚ = nenávist k Vaculíkovi ke mě k (ne)tetě = k lidem co říkají pravdu? TY budeš urážet a napadat?
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 16:54
Re: quattro
Protože jsem ti výše napsal, že tu řádí troll, parodující mnoho uživatelů, tebe nevyjímaje, kdyby sem šly nahrávat obrázky, mohu ti udělat printscreen z konverzace s jistou Hanumasakrou... už chápeš, proč jsou všichni zdrženliví, jestli jsi to opravdu ty ?
8. 8. 2021 17:02
Re: quattro
to vím = teda nevěděl sem tu HaNumasakru :D

no CHÁPU že můžou být ZPRVU zdrženliví = nechápu proč furt a nechápu CHOVÁNÍ webpáji = co je moc je MOC

hele už souhlasíš že od výměny skvělý diskuzní platformy na horší a obměna lidí a machi(avelli) ŠÉFredaktor = že to je všechno docela jednoznačný zhoršení? plus úroveň vyjadřování pája kterej zdaleka neni výjimka = fakt docela HNUS úpadek (no viz ten aktuální pačlánek o Hondě Legend = i kdysi tu byla úroveň nic moc :-O

Jinak svět je malej = tou Hondou jsem jezdil tedy býval (netetou) vozen = fakt :)
Je to moc dávno a neměl jsem adekvátní srovnání (tehdy jsme ještě profesionálně techniku netestovali;) ale TEHDY mi to přišlo jako SUPER BOMBA AUTO :yes: :-)

ale pak to jednu dobu bylo dobrý = i texty Honza Mička Ondřej Chamilla atd. no a tohle mě FAKT NEBA (včetně toho čekání po registraci který chápu ale vlastně ne = k ničemu to není = ti kdo chtějí si stejně počkají a holt budou buznit o pár týdnů později
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 17:24
Re: quattro
Na to téma zhoršení jsme diskutovali mockrát, já některé členy redakce znám a nepříjde mi , že by to chtěli dělat špatně, spíše naopak, ale dost věcí se dělat musí, když nejsi sám svým šéfem. Diskuze je horší, tedy trochu se zlepšila grafika a přehlednost, ale starší byla lepší.

Ten Legend je fajn, v tom bych se projel moc rád, kdysi jsem na něj koukal na obrázku a říkal si, jaké to asi je :)
8. 8. 2021 17:33
Re: quattro
ale to věřím že to ne CHTĚJÍ dělat špatně. Plus i dřív víceméně normální diskutéři typu webpaja OPAKOVANĚ klesají na absolutní diskuzní dno (doslova není kam níž)

a zrovna pája má s Vaculíkem problém odedávna = i v naprosto exaktních věcech kde není o čem kdo z nich je zcela mimo. Ostatně to s lepšími/horšími díly na podvozku BMW vs škoVWka jsem mu nabízel že probereme slovo od slova a vysvětlím = nezájem RADŠI pomlouvá a uráží

hodnocení tehdejšího Legendu z mé strany rozhodně není objektivní = bylo mi -náct a bylo to SUPER ale.. :-)
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 16:19
Re: quattro
Jeste mas pochybnosti , ze to neni nase stara Kylie-sakra ?:D
8. 8. 2021 10:25
Re: quattro
no ani tim si nejsem jistej, nema ultra + dsg v audi jeste v6 3,0 benzin?
Avatar - white label
8. 8. 2021 12:30
Re: quattro
Ano, benzínové V6 v běžných (nevrcholných) verzích mají obvykle také u.q., viz 12:26
Avatar - white label
8. 8. 2021 12:26
Re: quattro
Zjednodušeně, dieselové V6 a vrcholné benzíny. Použití ultra q. je limitováno hodnotou krouťáku.
7. 8. 2021 21:41
Asistenty
Miluju jak tu všichni vypisujete že asistenti jsou otravní a to včetně redaktorů !!!! Hnuj styďte se !!! Dávají je tam aby bylo cestovaní bezpečnější kdyby lidi se na silnicicích nechovali jako hovádka nebylo by to potřeba. A co myslíte že si řidič audi,bmw,mercedesu připojí telefon pohodlně k autu ?? Ne jede na křižovatku s mobilem v ruce… vy co tu píšete o vypínání asistentů i pání redaktoři sáhněte si do svědomí kdy jste udělali prasárnu… až bude odpověď že máte svědomí čisté můžete pak vypínat asistenty jinak je tam davají kvůli hlupákům jako jste Vy :-) ps: pokud vás otravují tak si kupte třeba tráboše ;-)
Rozbalit vlákno
27
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 07:55
Re: Asistenty
máš pravdu, ale nerozčiluj se, vždy se říká, že ten co má peníze je blbší jak ostatní a mu nevysvětlíš když má iphon tak na androidu mu nepojede. Nejhorší je na tych koncernech, že to auto nepozná žlutou čáru, vjezd,křižovatku, zastávku i tu značku šíře vozidla nepozná.
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 07:59
Re: Asistenty
Jako ze prachac chce rozjet android na iphonu ? Proc proboha ?:D
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 08:56
Re: Asistenty
no zkouší to a potom telefon u ucha, všímej si aut , něco na tom je.
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 08:59
Re: Asistenty
Ale já pořád nechápu, proč by někdo s iphonem chtěl na tom telefonu rozjet andorid a naopak ? Co to má společného s tím, že drží telefon u ucha při řízení ? To mi vysvětli. Nebo snad řídí a při tom instalují operační systém :D 99 % uživatelů telefonů toto nikdy neřešila... troufnu si tedy odhadnout.
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 11:28
Re: Asistenty
Na autě, né na telefonu, třeba se střídá 1řidič má android auto a potom sedne 2řidič co má iphon a nedaří se mu to spárovat s carplay auto, tak dá telefon k uchu.
Avatar - Mikesus
8. 8. 2021 22:41
Re: Asistenty
Hle já ti nevím. I když nerozjedu android auto nebo carplay, pořád se telefon automaticky spojí přes BT, bez ohledu na AA/AC
Avatar - Mikesus
8. 8. 2021 22:40
Re: Asistenty
Myslel tím asi rozjet AndroidAuto s iphonem, místo carplay.
8. 8. 2021 11:29
Re: Asistenty
To by jsi petrumře musel být nejbohatší na celém světě. Opilecká moudra, která tu po hrstech rozdáváš jsou tak stupidní, že musím zkontrolovat tvou pozici mezi těmi s největším majetkem.

To, čím se ukjlidňují hloupější a vypitoři je zcela jedno. Faktem zůstává, že majetek nemá přímou úměru s inteligencí.
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 13:09
Re: Asistenty
nejhorší je na tom to, že já jsem chudý a používám android auto, né telefon u ucha, tak asi nejsem blbéj. Ty zase roznášíš lži a jsi nebubřelí.
Avatar - speedfred
8. 8. 2021 15:26
Re: Asistenty
ono nemusíš mať ani android auto, stačí bluetooth.
Avatar - Ozzman
8. 8. 2021 21:36
Re: Asistenty
Jsem chudej a používám bluetooth v autě i s iphonem a funguje to :D Moje hloupé americké auto umí několik telefonů, dokonce z nich umí přehrávat i MP3 přes BT, páruje se samo a je jedno, jestli je to android či ios...
Avatar - Mikesus
8. 8. 2021 22:46
Re: Asistenty
Tak mi pověz. Používám AndroidAuto, BT, s telefonem u ucha nejezdím, občas si pustím i Carplay na druhém telefonu. Jsem chudej nebo bohatej?
9. 8. 2021 05:10
Re: Asistenty
Musíš být jedním z nejchudších, ale bohatý duchem. Jen bych tě nerad porovnávat s petrumrem :D
Avatar - Mikesus
9. 8. 2021 07:48
Re: Asistenty
Prosím žádné porovnání radši, pak bych mohl mít ještě deprese a psychickou újmu z toho. :D
9. 8. 2021 16:02
Re: Asistenty
To tak bývá že vše je obráceně = přesně tímhle se ohánějí ostatní uráží = ti kterých se to týká(vá) ;-)

trochu nabořím tvůj svět představ = když si to kdysi nevěřil Vaculíkovi https://www.autoforum.cz/…-zastinuji-jini/
Avatar - white label
10. 8. 2021 12:51
Re: Asistenty
Vaculík, to je ten expert na auta, co v tom videu s ojetým Tiguanem sedí nalepený na volantu jak blondýna? ;-) :-)
Avatar - Amaterasu
10. 8. 2021 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
10. 8. 2021 18:55
Re: Asistenty
"...říká něco jako ty = že je to úplnatný..." Na tos příšel kde/jak???
Že ty sis zase nevzal(a) prášek, dokonce ani multivitamín, multinicku... ;-)
Avatar - Amaterasu
10. 8. 2021 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
11. 8. 2021 19:30
Re: Asistenty
Fuckt píšeš jak dEMeNt...
Avatar - Amaterasu
11. 8. 2021 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 8. 2021 13:29
Re: Asistenty
FAkt "opilecká moudra a převlíkat se do ženských šatů"? ty SI dneska ve formě :'-(
8. 8. 2021 11:27
Re: Asistenty
Jsi mě rozesmál, vidím tě jako čerstvého držitele ŘP nebo člověka, co se nikdy nenaučil základní ovládání auta.
Spousta asistentů je sice naladěna zřejmě s péčí, ale reálně nefungují. Protikolizní asistenti reagující na množství hmyzu, schopné je aktivovat na volné silnici do nouzového zabrždění, neschopnost rozjet auto na křižovatce. Adaptivní tempomat velmi necitlivě snižující rychlost v dálničním oblouku atp.
Všeho s mírou a dnes je asistentů obvykle nevypínatelných tolik, že jídla s nimi může vyvolat spoustu fatálních situací.

Nauč se ovládat auto a přestat se spoléhat na to, že tě nějaký asistent zachrání.
Avatar - Mikesus
8. 8. 2021 22:48
Re: Asistenty
Prednaraz reagující na hmyz? To jako fakt? To u které značky to tak dokonale naladili?
9. 8. 2021 05:10
Re: Asistenty
Mercedes...naprostá dokonalost. A nejde o vadu, ale vlastnost ;-)
Avatar - Mikesus
9. 8. 2021 07:44
Re: Asistenty
To je mi jasné, že bys to napsal jinak, kdyby to byla vada. To je dost masakr tedy, nechat to pustene tak ti za tebou mají asi radost.
Avatar - white label
8. 8. 2021 12:36
Re: Asistenty
Forma tvého nicku odpovidá formě a obsahu tvého příspěvku.
Vše co nefunguje tak, jak by mělo, je k ničemu a navíc je to otravné. Radějí vůbec, než špatně...
8. 8. 2021 13:20
Tady je ve srovnáváku
https://www.auto-motor-und-sport.de/…-audi-q5-bmw-x3/
I přes chválu čtyřválce si myslím, že naftový šestiválec je daleko lepší volba a o 200 t vyšší cenu si hravě obhájí.
Rozbalit vlákno
6
8. 8. 2021 13:30
Re: Tady je ve srovnáváku
Není naprosto o čem = tohle machi s brečením prostě přehnal
9. 8. 2021 08:19
Re: Tady je ve srovnáváku
Praveze ten dvoulitr 90% lidi v pohode staci a sestivalec je fajn, je lepsi, ale vetsina lidi ho v dnesni dobe vubec nepotrebuje.
9. 8. 2021 17:33
Re: Tady je ve srovnáváku
Bavíme se o prémii za cenu přes 2 mega, kde ty R6 sou už jen o velmi málo dražší = tak nějak není o čem

fakt NENÍ DŮVOD břečet po 4válci 2litru nafta za 2,1 milionu s trochu diskomfortním podvozkem = viz JINÉ recenze (tady pláč = ale ne z jen 4 válců a podvozku ale PO AUTĚ :)

takže BEZ DEBAT radši drobný příplatek a (v) prémii řadový šestiválec (jedno jestli BMW nebo MB nebo tu Alpinu)
Avatar - Dinar
10. 8. 2021 07:42
Re: Tady je ve srovnáváku
Většina lidí nepotřebuje spoustu věcí, tady je řeč o dýzlovém motoru v dvoutunovém suv, R6 nebo V6 jsou jednoznačně lepší řešení než jakýkoliv (i třeba nadopovaný) R4, při velmi podobné spotřebě podstatně lepší dynamika (o zvukovém projevu nemluvě). U malého sedanu střední třídy je ten R4 dýzl ještě obhajitelný, u vyššího auta s větší váhou (suv stř. třídy) už naráží na své limity. Jezdit se dá se vším, ale stojí-li u auta této třídy otázka zda R4 nebo R6, není o čem.
13. 8. 2021 12:24
Re: Tady je ve srovnáváku
Tak se podivej co na to zakaznici - kolik se ktereho proda?
Avatar - Mikesus
13. 8. 2021 13:40
Re: Tady je ve srovnáváku
To, ze se něčeho prodava vic, neznamená že to je lepší. Ale ze to je zadanejsi, že to je to, co lidi chtějí
9. 8. 2021 02:40
Kvépět tédéí
To by snad chlap neměl ani řídit.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
9. 8. 2021 08:03
Re: Kvépět tédéí
Přesně, pro chlapy má audi Q4 e-tron. Myslím samo ty pokrokové migchlapy. ;-)
9. 8. 2021 15:04
Re: Kvépět tédéí
Vlastnictvím povedeneho mild hybridu od BMW jsi mi v pokroku ukázal záda :yes:
Avatar - Dinar
10. 8. 2021 07:32
Re: Kvépět tédéí
Ano, v tom je ten rozdíl mezi námi, já jsem nikdy nebyl pokrytec a pozér, co se vypisuje o chlapáckých us osmiválcích (jak tam je svět ještě v pořádku), jinde rozebírá každé kilo váhy (v kabriu s pevnou střechou), aby pak opěvoval nějakou dvouapůltunovou elektrickou škatuli jako pokrok. To je tvoje parketa a důvod, proč jsi pro smích. ;-)
10. 8. 2021 09:59
Re: Kvépět tédéí
Podle intenzity rozhořčení soudím, že jsem trefil citlivé místečko :-) :-) :-)
No hlavně mám radost i za tebe, že ti na leasingovce konečně povolili benzín, takový zákazník co má 4 auta do roka by rozhodne měl dostat, po čem touží ;-)
Avatar - Dinar
10. 8. 2021 10:49
Re: Kvépět tédéí
Jo, snažíš se, ale bez šance... Z mé strany jde jen o výsměch. ;-)
10. 8. 2021 13:51
Re: Kvépět tédéí
Žiješ v bludu.