Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový karavan dokáže nabít elektromobil a pak se ním nechat táhnout

Multifunkční vozík ubytuje pohodlně až čtyři pasažéry a nově dovolí čistý průjezd až na konec silnice. V místech slunečného tábořiště prý vydrží s nekonečnou zásobou energie.
Zpět na článek
7. 8. 2021 18:11
Avatar - pradeda777
7. 8. 2021 15:02
Já věděl že k tomu jednou přijde....
....k EV místo přívěsného vozíku s dieselovým generátorem, bude připojen "dům na kolech" se sluneční elektrárnou na střeše..... :-! No není to hustý?... :-!
Rozbalit vlákno
5
7. 8. 2021 15:12
Re: Já věděl že k tomu jednou přijde....
Za lidových 249tis USD v základu :yes: No nekup to :-[]
8. 8. 2021 14:06
Re: Já věděl že k tomu jednou přijde....
:no: :-[] :-[]
Avatar - pradeda777
7. 8. 2021 22:21
Re: Já věděl že k tomu jednou přijde....
Hele 13 borců je z toho už na větvi.... :-!
7. 8. 2021 23:13
Re: Já věděl že k tomu jednou přijde....
Že by celé osazenstvo redakce? :-[]
8. 8. 2021 19:37
Re: Já věděl že k tomu jednou přijde....
Ja by som povedal, že je to len jeden, ale 13x...
Avatar - petr petrumr
7. 8. 2021 18:11
parada
ty vysuvné panely, když se jede, tak polovička výkonu který postačuje. Změnil bych ten šporák, dal bych tam indukční ploténky a místo trouby, bych dal horkovzdušnou mikrovlnku.
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2021 18:53
Tažné pro elektromobil
Pokud vím, tak elektromobily na tom s tažným zařízením nejsou moc dobře. Ty malé nemůžou mít přívěs vůbec (max. pro držák kol) a třeba takový Enyaq má maximum 1000 kg. Což je hodně málo na tak velké auto. Octavia 1 má pro bržděný přívěs 1300kg.

V USA je to úplně o něčem jiném a taky tam ty velké pickupy mají přes 3,5t, což u nás už musíte mít papíry na náklaďák. Takhle velký karavan bude asi hodně težký na naše podmínky a ty baterky té váze nepomůžou. Nehledě na fakt, že táhnout takový karavan bude vyžadovat mnohem větší spotřebu elektřiny, takže možná to ve finále ani nebude stačit aby jste měli stejný dojezd jako bez karavanu.
Rozbalit vlákno
3
7. 8. 2021 21:43
Re: Tažné pro elektromobil
Já to vidím podobně. Maximální výkon 3kWp bude tak k pokrytí spotřeby karavanu a kompenzaci přirozeného úbytku nabití baterie karavanu/tažného EV (které bude určitě se 100kWh). Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle spojovat s ekologií, vždyť ta souprava bude příšerně těžká. A pokud bude dovolená pod mrakem, tak nadšeného, zeleně smýšlejícího občana čeká opravdu nemilé překvapení...

OT.: Teď jsem byl o víkendu na chatě, kde je klid a slyším takové hučení, intuitivně jsem si říkal, že to je něco opravdu těžkého... Pak projel slavnostně Enyaq, 2.5tunový posel ekologie...
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2021 12:03
Re: Tažné pro elektromobil
To já slyšel skřípění brzd, a ono to Prius v režimu na baterky.
Na jiném serveru jsem se dočetl že protože málo brzdí, tak brzdy reznou, skřípou a musejí se mazat pravidelně nějakým olejíčkem :-)

Ale to skřípění mi hodně připomnělo film "Četníci a mimozemšťané", když se jim tam rozpadali mimozemštané, pokud se tedy nestihli namazat olejíčkem :-)

Podoba čistě náhodná :-)
Avatar - petr petrumr
8. 8. 2021 19:14
Re: Tažné pro elektromobil
Zase evropský auta když jedou po dálnici, tak abs jednou za čas pročistí brzdy, že přitlačí pakny. Třeba autobusy automat má retardér a není problém pakny nebo destičky měnit třeba po 1,5mkm aby se neřeklo. To skřipění je rez co padá z ventilace.
8. 8. 2021 17:24
Perpetuum mobile
I s Gregory Peckem:))
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
8. 8. 2021 19:26
Re: Perpetuum mobile
Nesahej mi na Gregoryho Pecka, můj idol !!! :-[]