Novinky
Anonym
1
dobře zamalujte, aby to nikdo neviděl. Jitrnice, jakou svět neviděl. Vítr, omaštěný deštěm.
Hybrid má práce šetřit a ne se pokoušet o zrychlení HH. Já vím, výkonem se maskuje nesmyslná cena. Tak si dáme opakovačku výpočtu spotřeby u PHEV. El. energie se nepočítá a spotřebovaný benzín dělí 2 až 4. Díky pane Máro za obohacení , hodnota PS se změnila včera nebo dnes.
jj ale super se s tim jezdi. Navic levnejc nez s dieselem!
a vykon je potreba, protoze EL spz je pro majitele starsich vylitanejch vran jak hard na bejka😊)
a vykon je potreba, protoze EL spz je pro majitele starsich vylitanejch vran jak hard na bejka😊)
Amaterasu
Naprosto ale NAPROSTO NEsouhlasím = zrychlení hybridu viz zde https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296
lepší odpich jen Alfa s motorem od Ferrari = TO je HYBRID 😉
a jo i šetří = ten můj má psanou spotřebu 3,9 a když na to docela dost šlapeš (a býváš viz Ozzyho akce měření na letišti furt dokola nejrychlejší + teda na druhou stranu když je prostor dobíjíš jak to jen jde) tak jezdíš ne za 3,9 ale za dlouhodobý průměr 4,6 litru když byly teď horka a furt klima tak o fous víc ale prostě PŘESNĚ TAKHLE = funguje oboje jak úspora tak odpich (princip elektromotoru = jede naplno když spalovák ještě přemýšlí co s tím pokynem zadupnutí plynu má asi dělat :-!
lepší odpich jen Alfa s motorem od Ferrari = TO je HYBRID 😉
a jo i šetří = ten můj má psanou spotřebu 3,9 a když na to docela dost šlapeš (a býváš viz Ozzyho akce měření na letišti furt dokola nejrychlejší + teda na druhou stranu když je prostor dobíjíš jak to jen jde) tak jezdíš ne za 3,9 ale za dlouhodobý průměr 4,6 litru když byly teď horka a furt klima tak o fous víc ale prostě PŘESNĚ TAKHLE = funguje oboje jak úspora tak odpich (princip elektromotoru = jede naplno když spalovák ještě přemýšlí co s tím pokynem zadupnutí plynu má asi dělat :-!
Nějak to to vychází jen z 0-50 pak se karta obrací.
Ale tak víme, že pravověrný hybridi a elektrikáři jsou semaforový kovbojové, co v pražských zácpách nedají šanci ani Ariel Atom 500. 😁
Ale tak víme, že pravověrný hybridi a elektrikáři jsou semaforový kovbojové, co v pražských zácpách nedají šanci ani Ariel Atom 500. 😁
Amaterasu
Jj PŘESNĚ tak = do rychlosti kterou SMÍŠ jezdit je nejrychlejší = pak se karta obrací
Mám s tím stovky zkušeností (dražším) autům kterým (někdy i brutálně) odjedeš tak pak daleko za křižovatkou tě kmiknou rychlostí.. 😄
a to samý nejen v Praze ale za každou okrskovou zatáčkou. ŠPATNĚ chápeš to semaforový kovboj = ty prostě jen částečně přišlápneš plyn = toť vše. A jsi rychlejší = tebe neserou dnes a denně matlové co už dávno svítí zelená a oni ještě hledají kde maj šaltpáku a co zařadit? nebo CO to dělají? furt znovu a znovu tisíckrát na každé křižovatce = to neznáš?
a ne Ariel Atom ale už Alfa s V6 od Ferrari stačí 😉
ještě k tomu https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 další (a SAKRA DŮLEŽITÝ) rozdíl je, že ty se takhle můžeš s elektromotorem naplno rozjíždět dnes a denně roky furt pryč. Většina aut z odkazu by tímhle způsobem zabili spojku za... týden? 😄
takže kovboji = prostě přišlápnou plyn a v povolených rychlostech jsi krom výjímek typu https😐/www.garaz.cz/…t-jinak-21001789 v drtivý absolutní většině = jen přišlápnutím plynu a holt z PRINCIPu zcela jiným (OKAMŽITĚ NAPLNO) fungováním elektromotoru než spalovacího motoru = za tou křižovatkou
a fakt tě serou když koukáš na zelenou a spalovací motory jejich majitelé ne a ne a ne rozjet
Mám s tím stovky zkušeností (dražším) autům kterým (někdy i brutálně) odjedeš tak pak daleko za křižovatkou tě kmiknou rychlostí.. 😄
a to samý nejen v Praze ale za každou okrskovou zatáčkou. ŠPATNĚ chápeš to semaforový kovboj = ty prostě jen částečně přišlápneš plyn = toť vše. A jsi rychlejší = tebe neserou dnes a denně matlové co už dávno svítí zelená a oni ještě hledají kde maj šaltpáku a co zařadit? nebo CO to dělají? furt znovu a znovu tisíckrát na každé křižovatce = to neznáš?
a ne Ariel Atom ale už Alfa s V6 od Ferrari stačí 😉
ještě k tomu https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 další (a SAKRA DŮLEŽITÝ) rozdíl je, že ty se takhle můžeš s elektromotorem naplno rozjíždět dnes a denně roky furt pryč. Většina aut z odkazu by tímhle způsobem zabili spojku za... týden? 😄
takže kovboji = prostě přišlápnou plyn a v povolených rychlostech jsi krom výjímek typu https😐/www.garaz.cz/…t-jinak-21001789 v drtivý absolutní většině = jen přišlápnutím plynu a holt z PRINCIPu zcela jiným (OKAMŽITĚ NAPLNO) fungováním elektromotoru než spalovacího motoru = za tou křižovatkou
a fakt tě serou když koukáš na zelenou a spalovací motory jejich majitelé ne a ne a ne rozjet
A vědí ta auta, že s nimi děláš dragrace na semaforech? 😁 😁 😁
Jinak zbytek je další snůška blbostí 😉
Jinak zbytek je další snůška blbostí 😉
Amaterasu
no viz text = co se děje pak daleko za křižovatkou většinou hodně mimo omezení rychlostmi = tak CO MYSLÍŠ? to DÁŠ 😉
hele ČEMU KONKRÉTNĚ říkáš zbytek snůška? zkus to hrdino KONKRÉTNĚ = co PŘESNĚ nevíš čemu PŘESNĚ nerozumíš?
hele ČEMU KONKRÉTNĚ říkáš zbytek snůška? zkus to hrdino KONKRÉTNĚ = co PŘESNĚ nevíš čemu PŘESNĚ nerozumíš?
Ja za sebe muzu napsat, ze kari.laz ma pravdu. Tvoje zavodeni je dobre tak na semaforech a blizkem okoli, ale jinak si te kazde dnesni jen trochu silnejsi auto namaze na chleba.
Ze zkusenosti vim, ze na ostatni auta ziskavam hlavne v zatackach, ale to pripisuju spis podvozku, nez pohonu. A ani ja, ani okolni provoz nezavodime. Jen casto v ostrejsich zatackach dojizdim auto prede mnou, nebo naopak o neco ujedu aut za mnou.
Taky uz jsem nejednou zazil situaci, kdy si nejake silnejsi auto reklo, ze me proste z krizovatky nenecha vystartovat prvni ... a nenechalo. Naposledy nejake Q7, kdy na to ve vedlejsim pruhu (na dvoupruhove silnici) proste slapnul, a ujel mi (az k dalsimu semaforu 😊
Ze zkusenosti vim, ze na ostatni auta ziskavam hlavne v zatackach, ale to pripisuju spis podvozku, nez pohonu. A ani ja, ani okolni provoz nezavodime. Jen casto v ostrejsich zatackach dojizdim auto prede mnou, nebo naopak o neco ujedu aut za mnou.
Taky uz jsem nejednou zazil situaci, kdy si nejake silnejsi auto reklo, ze me proste z krizovatky nenecha vystartovat prvni ... a nenechalo. Naposledy nejake Q7, kdy na to ve vedlejsim pruhu (na dvoupruhove silnici) proste slapnul, a ujel mi (az k dalsimu semaforu 😊
Amaterasu
ale to platí pro TVŮJ PHEV prius = to vím je to sakra ROZDÍL = což asi sám víš
v každé ZATÁČCE na OKRESCE jak jsem napsal si díky těžišti a rozložení hmotnosti s hybridním HATCHBACKEM namažeš na výjezdu z té zatáčky jak jsem napsal = konkrétně ZA OKRESKOVOU ZATÁČKOU
a sám to píšeš = v zatáčkách má hybrid prostě výhodu = od apexu i záběrem elektromotoru
dost zjednodušeně ale V ROZSAHU PŘEDPISŮ MÁ HYBRID skoro vždy VÝHODU = ostatní jsou lepší v rychlostech jak se jezdit NESMÍ
a silnější auta (napsal jsem te netřeba Ariel Atom že stačí ta Alfa V6 v diskuzích jsem tu NEŽ DÍKY TOMU OZZY USPOŘÁDAL TO MĚŘENÍ😊 zmińoval BMW 340i a tak = píšu zcela konkrétně že ty výjimky jsou
takže co tě vedlo napsat "kari.laz má pravdu"? on neodpověděl a tak co je SNŮŠKA BLBOSTÍ? jezdím "jen" posledních necelých 5 let s 2 hybridy a VÍM že to je tak jak jsem napsal
v každé ZATÁČCE na OKRESCE jak jsem napsal si díky těžišti a rozložení hmotnosti s hybridním HATCHBACKEM namažeš na výjezdu z té zatáčky jak jsem napsal = konkrétně ZA OKRESKOVOU ZATÁČKOU
a sám to píšeš = v zatáčkách má hybrid prostě výhodu = od apexu i záběrem elektromotoru
dost zjednodušeně ale V ROZSAHU PŘEDPISŮ MÁ HYBRID skoro vždy VÝHODU = ostatní jsou lepší v rychlostech jak se jezdit NESMÍ
a silnější auta (napsal jsem te netřeba Ariel Atom že stačí ta Alfa V6 v diskuzích jsem tu NEŽ DÍKY TOMU OZZY USPOŘÁDAL TO MĚŘENÍ😊 zmińoval BMW 340i a tak = píšu zcela konkrétně že ty výjimky jsou
takže co tě vedlo napsat "kari.laz má pravdu"? on neodpověděl a tak co je SNŮŠKA BLBOSTÍ? jezdím "jen" posledních necelých 5 let s 2 hybridy a VÍM že to je tak jak jsem napsal
Ono v reálném provozu toto "závodění" a porovnávání je nesmyslnné, protože velkou roli hraje i to, jestli ten druhý závodí a nebo kdy se rozhodne tě dojet a ta jeho reakce může být o dost pozdější + prodleva menší či větší, než zareaguje auto. Na dojetí a předjetí pak potřebuje mnohem větší výkon, než kdyby jste jeli oba stejně a šlápli na plyn stejně.
U těch "slabších" hybridních Toyot v normálních rychlostech, eCVT zareguje hned + slušná stabilita v zatáčce, kdežto auto za tebou (rozuměj řidič, když tě bude chtít předjet, dojet) zareaguje až když vyrazíš, pak mu musí zareagovat hnací řetězec a až pak teprve akceleruje. Pokud ti visí na zadku někdo s připraveným motorem, zařazenou rychlostí a ideálními otáčkami, budeš to mít těžké i s eCVT 😊 Ale to je minimum.
Já včera jel za stejným autem, co má Hamuna jen v kombi, s Meganem. Začal to hrotit z ničeho nic na kruháku a pak v táhlé prudší zatáčce za kterou následuje asi 4km dlouhá rovinka, řekl jsem si, ok jen tak ze srandy to zkusím. Než jsem zareagoval já plynem, pak Megan s jeho archaickým HDM, který musíš přemlouvat, aby podřadil o 2st dolu (jo, tady jsem zaváhal jako řidič a nepřipravil si rychlost, protože jsem prostě tento minizávod o poměřování plechovek nečekal), byl o kus dál. Dojel jsem ho až kolem 100km/h, kdy jsem měl natočený motor a v tu chvíli už bych ho předjel s přehledem, on v zápětí přestal akcelerovat a já uznal porážku .. To je realita. Kdybychom vyrazili z těch cca 50ti nastejno a já měl připravenou rychlost, tak mu takový náskok nedám (i když v zatáčkách je Megan fakt horší 😁). Takže ano, ta okamžitá reakce jen znásobí v náskoku špatnou reakci řidiče a pohonného systému, ať už je to dvouspojka, HDM, Arese s manuálem či Áda s turbodieslem 😁
U těch "slabších" hybridních Toyot v normálních rychlostech, eCVT zareguje hned + slušná stabilita v zatáčce, kdežto auto za tebou (rozuměj řidič, když tě bude chtít předjet, dojet) zareaguje až když vyrazíš, pak mu musí zareagovat hnací řetězec a až pak teprve akceleruje. Pokud ti visí na zadku někdo s připraveným motorem, zařazenou rychlostí a ideálními otáčkami, budeš to mít těžké i s eCVT 😊 Ale to je minimum.
Já včera jel za stejným autem, co má Hamuna jen v kombi, s Meganem. Začal to hrotit z ničeho nic na kruháku a pak v táhlé prudší zatáčce za kterou následuje asi 4km dlouhá rovinka, řekl jsem si, ok jen tak ze srandy to zkusím. Než jsem zareagoval já plynem, pak Megan s jeho archaickým HDM, který musíš přemlouvat, aby podřadil o 2st dolu (jo, tady jsem zaváhal jako řidič a nepřipravil si rychlost, protože jsem prostě tento minizávod o poměřování plechovek nečekal), byl o kus dál. Dojel jsem ho až kolem 100km/h, kdy jsem měl natočený motor a v tu chvíli už bych ho předjel s přehledem, on v zápětí přestal akcelerovat a já uznal porážku .. To je realita. Kdybychom vyrazili z těch cca 50ti nastejno a já měl připravenou rychlost, tak mu takový náskok nedám (i když v zatáčkách je Megan fakt horší 😁). Takže ano, ta okamžitá reakce jen znásobí v náskoku špatnou reakci řidiče a pohonného systému, ať už je to dvouspojka, HDM, Arese s manuálem či Áda s turbodieslem 😁
A kolikrát jsi denně v situaci, že stojíš na semaforu na prvním místě na dvou pruhové silnici, aby jsi ten závod z 0-50 mohl vyhrát? 😁
Amaterasu
ty si ale VELKÝ popírač že? 😄
no i NĚKOLIKRÁT = ale o to nejde = jde o to všechno co si napsal že to BLBOST a vona je to prostě pravda = v autě mám kameru 😉
kdysi NEVĚŘIL ozzy = sám si na letišti pak ověřil. čím jezdíš ty? tebe auta na semaforech který na zelenou nejedu = ne...ou?
nenapsal si CO je ta SNŮŠKA BLBOSTÍ = nevíš co napsat? 😉
no i NĚKOLIKRÁT = ale o to nejde = jde o to všechno co si napsal že to BLBOST a vona je to prostě pravda = v autě mám kameru 😉
kdysi NEVĚŘIL ozzy = sám si na letišti pak ověřil. čím jezdíš ty? tebe auta na semaforech který na zelenou nejedu = ne...ou?
nenapsal si CO je ta SNŮŠKA BLBOSTÍ = nevíš co napsat? 😉
Já jsem byl v Praze první i s 43kw Cliem s MT, protože i když ten Auris je o milisekundy rychlejší, reakce řidiče je daleko větší problém, viz výše 😊
Protože to je snůška blbostí, nic víc.
Jakékoli závodění ve městě je stejně nemyslitelné, reakce řidiče je mnohem větším faktorem, než o milisekundu rychlejší odpich a jediné, kde se hodí výkon a pružnost je na okrese při předjíždění a na dálnici, pokud dejme tomu dojíždíš auto v pravém, jedoucí třeba 110 a potřebuješ zrychlit, aby jsi se dostal do levého a neomezil auto jedoucí v levém. Do 50kmh je prakticky jedno, co v autě máš, do téhle rychlosti nebudeš brzdou ani s Fabia 1 Junior.
Jakékoli závodění ve městě je stejně nemyslitelné, reakce řidiče je mnohem větším faktorem, než o milisekundu rychlejší odpich a jediné, kde se hodí výkon a pružnost je na okrese při předjíždění a na dálnici, pokud dejme tomu dojíždíš auto v pravém, jedoucí třeba 110 a potřebuješ zrychlit, aby jsi se dostal do levého a neomezil auto jedoucí v levém. Do 50kmh je prakticky jedno, co v autě máš, do téhle rychlosti nebudeš brzdou ani s Fabia 1 Junior.
Amaterasu
CO je snůška blbostí KONKRÉTNĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😐
Závodění ve městě JE KRAVINA = ne (výrazně) lepší zrychlení. Nejde o žádné MILI SEKUNDY, ale o KAMEROU PROKAZATELNOU realitu = že jsi dávno ZA křižovatkou a ten někdo za tebou do ní sotva vjíždí = už CHÁPEŠ???
asi ne = ideologie většinou (z)vítězí 😄
hele čím jezdíš? tebe NEs.rou auta co na zelenou STOJÍ (a stojí)? no tak když máš hybrid a OKAMŽITĚ v první vteřině plný výkon ELEKTRO MOTOR tak jo = a nemusí to být Tesla EV ale pro ten SVIŽNĚJŠÍ odpich na maximání povolené rychlosti = už léta (i) hybrid
KDYSI tomu tady nevěřil nikdo PROTO vzniklo to měření na letišti = kde (v tvé hlavě) je (dál dodnes) problém (neznalost)?
NAPÍŠEŠ KONKRÉTNĚ co si nazval snůškou blbostí? nebo je NUTNÉ abys čuměl na kameru, aby ti to došlo? (ŽE říkáš SNŮŠKU BLBOSTÍ😊
Závodění ve městě JE KRAVINA = ne (výrazně) lepší zrychlení. Nejde o žádné MILI SEKUNDY, ale o KAMEROU PROKAZATELNOU realitu = že jsi dávno ZA křižovatkou a ten někdo za tebou do ní sotva vjíždí = už CHÁPEŠ???
asi ne = ideologie většinou (z)vítězí 😄
hele čím jezdíš? tebe NEs.rou auta co na zelenou STOJÍ (a stojí)? no tak když máš hybrid a OKAMŽITĚ v první vteřině plný výkon ELEKTRO MOTOR tak jo = a nemusí to být Tesla EV ale pro ten SVIŽNĚJŠÍ odpich na maximání povolené rychlosti = už léta (i) hybrid
KDYSI tomu tady nevěřil nikdo PROTO vzniklo to měření na letišti = kde (v tvé hlavě) je (dál dodnes) problém (neznalost)?
NAPÍŠEŠ KONKRÉTNĚ co si nazval snůškou blbostí? nebo je NUTNÉ abys čuměl na kameru, aby ti to došlo? (ŽE říkáš SNŮŠKU BLBOSTÍ😊
Svezu tě s HDM automatem, uvidíš, že tě budou brzdit stejně... přesně jako to psal Midlosek a myslí i Kari, tohle dělají řidiči, né jejich auta... dělají to i řidiči hybridů, také mam kamerové záznamy 😊 Jen se dívej, co dělají na semaforech, jezdím teď na motorce, krásně si prohlédnu, jak se tam malují, čučí do telefonu a podobně... a mohou mít Teslu a stejně nejedou na zelenou... 😊
eCVT reaguje hned, EV taky, ale řidiči ne
eCVT reaguje hned, EV taky, ale řidiči ne
Amaterasu
no JASNĚ že budou = proč mi to nabízíš já i kolega jsme MĚLI doteď HDM automat 😄
jenže tam chybí ten OKAMŽITĚ NA PLNÝ VÝKON jedoucí elektromotor
JESTLI řidič hybridu stojí a trvá mu to jako matlovi s fotrklackem (tam to nechápu ale snad se dá pochopit ŽE mu to chvíli TRVÁ než se rozjede) tak jsou ULTRA ***i = horší než ti s tou šaltpákou = nebo? 😉
a jo lidi co čučí do founu a PROTO se nerozjedou to znám = a tam je FAKT JEDNO ČÍM jedou 😁
ale to je jiné téma = prostě z PRINCIPu je ELEKTRO-MOTOR ve výhodě. DÁÁÁÁVNO jede na plno = než se spalovací motor dostane do nějakých otáček
jenže tam chybí ten OKAMŽITĚ NA PLNÝ VÝKON jedoucí elektromotor
JESTLI řidič hybridu stojí a trvá mu to jako matlovi s fotrklackem (tam to nechápu ale snad se dá pochopit ŽE mu to chvíli TRVÁ než se rozjede) tak jsou ULTRA ***i = horší než ti s tou šaltpákou = nebo? 😉
a jo lidi co čučí do founu a PROTO se nerozjedou to znám = a tam je FAKT JEDNO ČÍM jedou 😁
ale to je jiné téma = prostě z PRINCIPu je ELEKTRO-MOTOR ve výhodě. DÁÁÁÁVNO jede na plno = než se spalovací motor dostane do nějakých otáček
Ja reagujem ihned a som prvy, mam pred sebou volnu cestu a vacsiu bezpecnost 😄 Tie hluposti, ze v meste sa nepreteka a netreba akceleraciu pise len ten, kto nikdy rychlo reagujucim autom nejazdil. Samozrejme, da sa aj spalovacie drzat na cervenu v launch kontrole a vyrazit, ale tak som este nikoho nevidel pravidelne jazdit. Zatial co elektromotor a okolie to tak neboli, ked ide naplno.
No nic, je čas si tě dát zase na HL 😉
Tohle se fakt nedá
Tohle se fakt nedá
Amaterasu
to nedá bez důvodu napíšeš SNŮŠKA BLBOSTÍ a odmítáš říct co to má znamenat = to se fakt nedá
a pak utečeš na HT = jediný co se v takový situaci dá
a pak utečeš na HT = jediný co se v takový situaci dá
Tvl! Ještě 100x to zopakuj, ať to všichni vědí.
To je diagnóza, rozjezd na semaforech... Kolik ti je? 16? 🤦♂️
To je diagnóza, rozjezd na semaforech... Kolik ti je? 16? 🤦♂️
mně tedy pomalý rozjezd na semaforech taky irituje. projede 5 aut místo 10. Mám pochopení, když tam má někdo "Z", ale nemám pochopení pro všechny ostatní. A ne vždy je v tom mobil, pro ty nemám pochopení už vůbec.
Ale já neříkám, že fandím brzdám provozu. Mě taky iritují jedinci, co se neumí rozjet, ale nebudu si tady poměřovat pinďoury a žvástat, že to hybrid pokaždý skoro všem nandá a nikdo jinej se vlastně na zelenou nedokáže rozjet včas.
Prostě kdo je kopyto je kopyto, kdo čumí po vejrech čumí po vejrech a kdo se chce rozjet, tak ten se rozjede. A je fuk zda s benzínem, naftou, hybridem, manuálem, nebo automatem.
Především mě ale irituje ten autista, kterej tady jako kolovrat zase.re všechny diskuze, kdykoli to jen jde. A den za dnem a rok za rokem omílá dokola svoje moudra a absolutní pravdy.
Taky jsem jezdil Corollou TS 2.0 Hybrid a jo, rozjezdy jsou prima hladký a okamžitý a jezdit jen ve městě, asi bych to ocenil. Ale auto není jen o rozjezdu ze semaforu a navíc když chci, tak se rozjedu s čímkoli a zrovna v oblasti 0-50 není potřeba ani extra výkon. Tam je to především o reakci řidiče. Ale chápu, že kdo je lama, tak hybrid ocení dvojnásob. (Nic proti tobě)
Prostě kdo je kopyto je kopyto, kdo čumí po vejrech čumí po vejrech a kdo se chce rozjet, tak ten se rozjede. A je fuk zda s benzínem, naftou, hybridem, manuálem, nebo automatem.
Především mě ale irituje ten autista, kterej tady jako kolovrat zase.re všechny diskuze, kdykoli to jen jde. A den za dnem a rok za rokem omílá dokola svoje moudra a absolutní pravdy.
Taky jsem jezdil Corollou TS 2.0 Hybrid a jo, rozjezdy jsou prima hladký a okamžitý a jezdit jen ve městě, asi bych to ocenil. Ale auto není jen o rozjezdu ze semaforu a navíc když chci, tak se rozjedu s čímkoli a zrovna v oblasti 0-50 není potřeba ani extra výkon. Tam je to především o reakci řidiče. Ale chápu, že kdo je lama, tak hybrid ocení dvojnásob. (Nic proti tobě)
kdo se rozjíždí ze semaforu jako po startovním výstřelu je kkt, čím dřív bude na dalších světlech, tím dýl bude stát... tato činnost mi nedává žádný smysl.
Amaterasu
tohle platí = ale dřív tam je spíš ten co jede mimo limity (což mimo město dělám těch klasickejch nudnejch +10 ať km nebo procent) ve městě spíš ani to ne
s elektromotorem prostě jedeš dřív na plný výkon (toho elektromtoru) než spalovacího = to je celý
je to asi jako srovnávačky Tesla S vs nějakej supervýkonnej spalovák = Tesla na začátku odjede. Že jí pak někdo někdy dojede to je v těch rychlostech kdy prostě v reálu nejezdíme není kde a nikde se nesmí
s elektromotorem prostě jedeš dřív na plný výkon (toho elektromtoru) než spalovacího = to je celý
je to asi jako srovnávačky Tesla S vs nějakej supervýkonnej spalovák = Tesla na začátku odjede. Že jí pak někdo někdy dojede to je v těch rychlostech kdy prostě v reálu nejezdíme není kde a nikde se nesmí
Amaterasu
vezmu to odzadu = pro rozjezdy je lepší verze 1.8 = a ty rozjezdy nejsou o spalovacím motoru (výkon 2.0 je znatelně jinde) ale o elektromotoru. Nevím proč ale pro jízdu primárně po městě je vhodnější 1.8 pro mimo a univerzál není o čem jasně lepší 2.0 135kW
kdo je kopyto je jinej příběh. Ozzy nevěřil a proto to letiště = a přes všechnu snahu to dopadlo jak dopadlo = lepší jen Alfa s motorem V6 od Ferrari a už hodně nadstandardním výkonem. Stejný situace v provozu to nejsou mili ale sekundy = prostě protože v tom hybridu uděláš jen to samý co na tom letišti = přišlápneš = a v první vteřině jede elektomotor naplno (proto přece tohle vyhrává ve srovnávačkách Tesla před čímkoliv = klidně V12). No a v provozu prostě nelze se spalovákem a spojkou dělat to co na letišti = vo tom to celý je
ale zajímavý jak i po nedůvěře ŽE TO TAK URČITĚ NENÍ a naměření vlastně téhož na letišti = zůstalo něco jako NEPOCHOPENÍ že to tak prostě je. Přitom ty srovnávačky TESLA vs něco sportovního = asi zná každej. A o patra níž je to stejný = je to PRINCIP fungování elektro vs spalovacího motoru. I tu Teslu PAK někde to V12 třeba dá (no současnou Plaid asi už ne :😉 ale to je v rychlostech zcela mimo = to jak se smí jezdit. No a TOTÉŽ platí i pro to běžný ježdění. Když si na křivatce první = prostě v 99% (možná i víc) ujedeš a bez přehánění HODNĚ. že tě pak dost z těch aut rychlostí dost přes dojede a předjede = to je taky (asi skoro) princip 😁
kdo je kopyto je jinej příběh. Ozzy nevěřil a proto to letiště = a přes všechnu snahu to dopadlo jak dopadlo = lepší jen Alfa s motorem V6 od Ferrari a už hodně nadstandardním výkonem. Stejný situace v provozu to nejsou mili ale sekundy = prostě protože v tom hybridu uděláš jen to samý co na tom letišti = přišlápneš = a v první vteřině jede elektomotor naplno (proto přece tohle vyhrává ve srovnávačkách Tesla před čímkoliv = klidně V12). No a v provozu prostě nelze se spalovákem a spojkou dělat to co na letišti = vo tom to celý je
ale zajímavý jak i po nedůvěře ŽE TO TAK URČITĚ NENÍ a naměření vlastně téhož na letišti = zůstalo něco jako NEPOCHOPENÍ že to tak prostě je. Přitom ty srovnávačky TESLA vs něco sportovního = asi zná každej. A o patra níž je to stejný = je to PRINCIP fungování elektro vs spalovacího motoru. I tu Teslu PAK někde to V12 třeba dá (no současnou Plaid asi už ne :😉 ale to je v rychlostech zcela mimo = to jak se smí jezdit. No a TOTÉŽ platí i pro to běžný ježdění. Když si na křivatce první = prostě v 99% (možná i víc) ujedeš a bez přehánění HODNĚ. že tě pak dost z těch aut rychlostí dost přes dojede a předjede = to je taky (asi skoro) princip 😁
S tou 1.8 souhlas po meste, mel sem moznost zkusit tyto motorizace i v jinych modelech a u vseho to plati stejne
Amaterasu
Docela bych chtěl vědět čím to je proč to je = ten rozdíl 1.8 vs 2.0 (je to zjevně ÚMYSLNÝM nastavením ale proč?)
Odpovím tady na tu spotřebu = já to co přece jen víc si vezme při tom odpichu i spalovák já to doháním až extrémními dojezdy kdy tankuju z kopce a místo brždění. Všude kde je prostor (sám NESNÁŠÍM když auta dojíždí a za nima kolona tak se to snažím nedělat ale když je prostor jedno jestli ve městě nebo mimo tankuju skoro úplně na maximum co to jde). Výsledek je že spotřeba přes ty víc než svižné rozjezdy je pak v průměru furt docela slušná
Odpovím tady na tu spotřebu = já to co přece jen víc si vezme při tom odpichu i spalovák já to doháním až extrémními dojezdy kdy tankuju z kopce a místo brždění. Všude kde je prostor (sám NESNÁŠÍM když auta dojíždí a za nima kolona tak se to snažím nedělat ale když je prostor jedno jestli ve městě nebo mimo tankuju skoro úplně na maximum co to jde). Výsledek je že spotřeba přes ty víc než svižné rozjezdy je pak v průměru furt docela slušná
Tak ti nevím, jezdím už hodně vyklidněně, ale v Praze na světlech zcela pravidelně odjíždím jako první s náskokem až desítek metrů a s lehkou nohou na plynu. To že většina řidičů jsou tak trochu lemplové, to nezmění ani přesednutí do hybridu, nebo EV.
Takže jen spousta slov o ničem...
Takže jen spousta slov o ničem...
:yes: Ano, to je realita. Ta okamžitá reakce eCVT je fakt, když si to zkusíš, tak viz výše můj příspěvek, pokud zareguje rychle řidič HEV i auto, dostane náskok (který musíš dotáhnout o dost větším výkonem), ale v momentě, kdy stojíte na čáře a ty v blbém těžkém dieslu máš připraven kickdown (tady porovnávám se svým R4, které jsme měřili), tak Auris HSD, ale ani Corolla HSD 2.0 do 50-60 km/h nemá na to, aby tě předjela a zařadila se před tebe, rozdíly jsou v řádu milisekund (odměřeno). Na to by musela ta auta mít dvojnásobek výkonu tvého spalováku.
Amaterasu
no ale zatímco s tou e-cvt to můžeš dělat rokY tak.. 😉
ale jo opravdový AUTA typu https😐/www.alfaromeo.cz/…lia-quadrifoglio nebo "jen" BMW 340i apod. jo ty když chtějí JSOU a vždy budou RYCHLEJŠÍ = já to(hle třeba) v pohodě rozdýchá(vá)m 😄
hůř neustálý zpochbňování reality = typu dnes kari.laz
ale jo opravdový AUTA typu https😐/www.alfaromeo.cz/…lia-quadrifoglio nebo "jen" BMW 340i apod. jo ty když chtějí JSOU a vždy budou RYCHLEJŠÍ = já to(hle třeba) v pohodě rozdýchá(vá)m 😄
hůř neustálý zpochbňování reality = typu dnes kari.laz
Amaterasu
no a já taky = to je celý 😊
čím ty?
jen snad nesouhlas s tím že TO JE JEDNO = ono i ten lempl (co ASI neumí zařadit nebo co nevím proč vždycky tak dlouho svítí zelená a nic a na dalším semaforu další nic a to bylo před lety a bylo to tak i dnes 😐
tak i ten lempl by se ASI rozjel rychlejš kdyby nemusel nic = jen přišlápnout plyn a ono to reaguje jede prostě RYCHLEJI = viz měření na letišti
čím ty?
jen snad nesouhlas s tím že TO JE JEDNO = ono i ten lempl (co ASI neumí zařadit nebo co nevím proč vždycky tak dlouho svítí zelená a nic a na dalším semaforu další nic a to bylo před lety a bylo to tak i dnes 😐
tak i ten lempl by se ASI rozjel rychlejš kdyby nemusel nic = jen přišlápnout plyn a ono to reaguje jede prostě RYCHLEJI = viz měření na letišti
Nerozjel 😁 Fakt nerozjel 😁 Pokud to neni nějaký začátečník, co se pere se spojkou
😁 Přesně tak, základem je sledovat ten semafor a tam je asi ten největší problém.
Amaterasu
o tom žádná = to je JEDNA část (a tam je fuk CO za auto ale KDO je mezi volantem a pedály
ale pak je DALŠÍ část = ta KDY zaznamenají tu zelenou = a CO se děje PAK :-!
no a tam ten co má elektromotor a stačí přišlápnout = je ve výhodě (a to i když se ti s nehybridy snaží úplně na maximální maximum = viz Ozzyho měření na letišti
ale pak je DALŠÍ část = ta KDY zaznamenají tu zelenou = a CO se děje PAK :-!
no a tam ten co má elektromotor a stačí přišlápnout = je ve výhodě (a to i když se ti s nehybridy snaží úplně na maximální maximum = viz Ozzyho měření na letišti
V miliseknudové výhodě, nezapomeň dodat 😊
http😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/
http😐/img4.auto.cz/…2019/11/0-60.jpg
http😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/
http😐/img4.auto.cz/…2019/11/0-60.jpg
Amaterasu
To (jak sám víš) ani VZDÁÁÁÁLENĚ ani NÁÁÁHODOU
to co (nejen) já může dělat každý elektromotor dnes a denně měsíce a rok(y) = ty spojky z letiště by to vydržely..... týdEN nebo týdNY? 😉
prostě s hybridem je to snazší rychlejší = a v rámci povolených rychlostí BÝVÁŠ NEJrychlejší = snadno
to je celý (smutný že to tu probíráme v době kdy se pomaličku pomalu blíží doba = no asi příští auta ještě hybridy pak už asi EV mě se furt líbí https😐/www.youtube.com/watch?…
to co (nejen) já může dělat každý elektromotor dnes a denně měsíce a rok(y) = ty spojky z letiště by to vydržely..... týdEN nebo týdNY? 😉
prostě s hybridem je to snazší rychlejší = a v rámci povolených rychlostí BÝVÁŠ NEJrychlejší = snadno
to je celý (smutný že to tu probíráme v době kdy se pomaličku pomalu blíží doba = no asi příští auta ještě hybridy pak už asi EV mě se furt líbí https😐/www.youtube.com/watch?…
Vím, já to měřil 😁 Rozdíly jsou minimální, pokud řidič spalováku zareguje a dá plný plyn stejně s řidičem HEV (odkazy máš, články a měření znáš), viz co tady píšu celou dobu i přes to, že eCVT zabírá hned.
Zkus PHEV Ravku, tam na power mod poznáš, co je to zabírá hned a Auris ti příjde jako lemra 😊 Ta už by se před ten R4diesel asi zařadila i ve městě.
Řešíme to tady už asi po desáté a už mne to neba 😁 Dál se k tomu vyjadřovat nebudu a nebudu slovíčkařit.
Zkus PHEV Ravku, tam na power mod poznáš, co je to zabírá hned a Auris ti příjde jako lemra 😊 Ta už by se před ten R4diesel asi zařadila i ve městě.
Řešíme to tady už asi po desáté a už mne to neba 😁 Dál se k tomu vyjadřovat nebudu a nebudu slovíčkařit.
Amaterasu
Hele lemra = to je přece FURT JEN o tom ELEKTRO motoru 😄
tam je prostě DALEKO VÝKONNĚJŠÍ 😉
není to o slovíčkaření = prostě elektromotor se z PRINCIPu rozjede rychlejš (až tak do tý maximální povolený rychlosti PAK je rychlejší.. třeba tvoje Mondeo) ale VO TOM TO JE
navíc to zrychlení elektromotoru = je zadarmo (u HEV)
navíc to zrychlení můžeš dělat furt dokola
a jo PHEV RAVka nebo třeba https😐/auto-mania.cz/…idni-motorizace/ VÝKONNĚJŠÍ (víc) ELEKTROMOTOR(ů) jo Auris je lemra 😊
taky je lemra proti V6 od Ferrari v Alfě = ale proti drtivé většině dnes a denně = spalovák se nechá = a sám sis to kdysi vyzkoušel naměřil. a nejde ROZHODNĚ o milisekundy = zatímco to já (elektomotor i e-cvt můžu dělat dnes a denně = víš dobře že ty ostatní auta ne
jde o sekundY = na každé křitovatce (to je realita + jak tu padlo taky o řidiče ale to s tím nesouvisí = to JEN PŘIŠLÁPNOUT v hybridu snad zvládne každý, to odpálit to se spojkou jako vy na letišti = to jednak NE každý + nejde to furt 😄
tam je prostě DALEKO VÝKONNĚJŠÍ 😉
není to o slovíčkaření = prostě elektromotor se z PRINCIPu rozjede rychlejš (až tak do tý maximální povolený rychlosti PAK je rychlejší.. třeba tvoje Mondeo) ale VO TOM TO JE
navíc to zrychlení elektromotoru = je zadarmo (u HEV)
navíc to zrychlení můžeš dělat furt dokola
a jo PHEV RAVka nebo třeba https😐/auto-mania.cz/…idni-motorizace/ VÝKONNĚJŠÍ (víc) ELEKTROMOTOR(ů) jo Auris je lemra 😊
taky je lemra proti V6 od Ferrari v Alfě = ale proti drtivé většině dnes a denně = spalovák se nechá = a sám sis to kdysi vyzkoušel naměřil. a nejde ROZHODNĚ o milisekundy = zatímco to já (elektomotor i e-cvt můžu dělat dnes a denně = víš dobře že ty ostatní auta ne
jde o sekundY = na každé křitovatce (to je realita + jak tu padlo taky o řidiče ale to s tím nesouvisí = to JEN PŘIŠLÁPNOUT v hybridu snad zvládne každý, to odpálit to se spojkou jako vy na letišti = to jednak NE každý + nejde to furt 😄
Amaterasu
Hele lemra = to je přece FURT JEN o tom ELEKTRO motoru 😄
tam je prostě DALEKO VÝKONNĚJŠÍ 😉
není to o slovíčkaření = prostě elektromotor se z PRINCIPu rozjede rychlejš (až tak do tý maximální povolený rychlosti PAK je rychlejší.. třeba tvoje Mondeo) ale VO TOM TO JE
navíc to zrychlení elektromotoru = je zadarmo (u HEV)
navíc to zrychlení můžeš dělat furt dokola
a jo PHEV RAVka nebo třeba https😐/auto-mania.cz/…idni-motorizace/ VÝKONNĚJŠÍ (víc) ELEKTROMOTOR(ů) jo Auris je lemra 😊
taky je lemra proti V6 od Ferrari v Alfě = ale proti drtivé většině dnes a denně = spalovák se nechá = a sám sis to kdysi vyzkoušel naměřil. a nejde ROZHODNĚ o milisekundy = zatímco to já (elektomotor i e-cvt můžu dělat dnes a denně = víš dobře že ty ostatní auta ne
jde o sekundY = na každé křitovatce (to je realita + jak tu padlo taky o řidiče ale to s tím nesouvisí = to JEN PŘIŠLÁPNOUT v hybridu snad zvládne každý, to odpálit to se spojkou jako vy na letišti = to jednak NE každý + nejde to furt 😄
tam je prostě DALEKO VÝKONNĚJŠÍ 😉
není to o slovíčkaření = prostě elektromotor se z PRINCIPu rozjede rychlejš (až tak do tý maximální povolený rychlosti PAK je rychlejší.. třeba tvoje Mondeo) ale VO TOM TO JE
navíc to zrychlení elektromotoru = je zadarmo (u HEV)
navíc to zrychlení můžeš dělat furt dokola
a jo PHEV RAVka nebo třeba https😐/auto-mania.cz/…idni-motorizace/ VÝKONNĚJŠÍ (víc) ELEKTROMOTOR(ů) jo Auris je lemra 😊
taky je lemra proti V6 od Ferrari v Alfě = ale proti drtivé většině dnes a denně = spalovák se nechá = a sám sis to kdysi vyzkoušel naměřil. a nejde ROZHODNĚ o milisekundy = zatímco to já (elektomotor i e-cvt můžu dělat dnes a denně = víš dobře že ty ostatní auta ne
jde o sekundY = na každé křitovatce (to je realita + jak tu padlo taky o řidiče ale to s tím nesouvisí = to JEN PŘIŠLÁPNOUT v hybridu snad zvládne každý, to odpálit to se spojkou jako vy na letišti = to jednak NE každý + nejde to furt 😄
Na to aby člověk odjel v klidu ale svižně na zelenou, na to není potřeba žádný závoďák. Jinak ještě nedávno Mondeo benzín a teď Superba taky benzín.
Řídím už opravdu dlouho, ale odjezd z křižovatky je obecně pro české řidiče dost náročná disciplína.
Řídím už opravdu dlouho, ale odjezd z křižovatky je obecně pro české řidiče dost náročná disciplína.
Amaterasu
Nejde o závoďák = naše oba hybridy relativně rozdílného výkonu vyrazí zhruba stejně = jde o ELEKTRO motor (kolik má ten spalovací a že netřeba závoďák = o tom žádná)
ale fakt absolutní (nechápu) souhlas že odjezd z křižovatky je obecně náročná disciplína = fakt to někdy trvá neuvěřitelně dlouho NEŽ se auta po svítící zelené rozjedou
ale fakt absolutní (nechápu) souhlas že odjezd z křižovatky je obecně náročná disciplína = fakt to někdy trvá neuvěřitelně dlouho NEŽ se auta po svítící zelené rozjedou
Tak z Kylie je znova ON? Ty takový profík v odkazech jako amatér? To je vtipné :yes:
Zůstaly nesmysly, zcestné smyšlenky a manipulace s odkazy. Ale je dobře vědět, že jsi se pasoval do role závodníka, tuž se :yes: 😉
Zůstaly nesmysly, zcestné smyšlenky a manipulace s odkazy. Ale je dobře vědět, že jsi se pasoval do role závodníka, tuž se :yes: 😉
jaké překvapení, když to byla nejslabší auta. A přesto do 50 byly rychlejší.
Corolla a Camry ale nebyly nejslabší 😁 A na vodu to nesváděj, protože Corolla byla stejně rychlá i za sucha... holt Hamunuv Auris a váš Yaris jsou lepší no 😁
tam je ale odkaz na první sraz.
Za sucha jsme ji měřili racelogicem? u toho jsem nebyl. To mokro bylo úplně na prd, to hrabalo i při 90, ale na Konu to stejně nemělo v tom hrabání 😁
Za sucha jsme ji měřili racelogicem? u toho jsem nebyl. To mokro bylo úplně na prd, to hrabalo i při 90, ale na Konu to stejně nemělo v tom hrabání 😁
Ne, mobilem, ale taky jsme tim stejnym mobilem na stejnym místě měřili Mondeo a bylo o pár milisekund rychlejší (což je stejně irelevantní rozdíl, který daleko více prohloubí reakce řidiče) ale = dle rétoriky Hamuny brutálně ti to natřelo do padesáti 😁
Amaterasu
ano OPĚT si to překroutil po svém 😄
mluvím o realitě (tisíckrát zdokumentované kamerami) = to co na letišti při maximální snaze tebe a dalších byly milisekundy = je v reálu něco zcela jiného. Nevěřil si ale sám sis i na letišti naměřil ŽE
Pak je ale denní realita = ty TO cos dělal na letišti dělat NEMŮŽEŠ = auto by ti vydrželo tak týden? 😉
Ale hybrid to může dělat denně týdny měsíce a roky = a taky dělá. protože elektromotoru (i e-CVT) je to jedno. prostě JEN přišlápneš plyn nic víc = a většinou jsi za křižovatkou než někdo zařadí a rozjede se. protože na semaforu FAKT NENÍ ve stavu = jako ty na letišti, když ti šlo o ty milisekundy
No ale pak to hodně z nich (asi většina? :😉 ) nerozdýchá a v době kdy v tom hybridu zpomalíš protože tam je nějaká 50tka nebo i 70tka (i na tý seš v 99% dřív = protože neředíš prostě doslova JEN na začátku přišlápneš a to je celý = rozhýbe se to rychleji = PRINCIP ELEKTROMOTORu = ostatně viz jakýkoliv srovnání Tesla vs nějaký V8 nebo i V12 to samý platí i v případě našich pleček BEZ ohledu na značku)
takže realita milisekund = jsou sekunDY = a to je hodně. To že pak ta většina na omezený rychlosti set metry za křižovatkou ten hybrid kmikne (často dost nepředpisovou rychlostí 😊 to už je jiná (a TAM KDYBY jsme jeli naplno tak TAM viz tvé měření BY MI UJELI 😉
ale VO TOM to je = tam a tak jak reálně jezdíme = vítězí hybrid (v rychlostech jak se NESMÍ NEMÁ jezdit = tam fakt prohraje tam je fakt znát vyšší výkon
tolik k REALITĚ = která koukám dodnes = je lehce popíraná? :-!
mluvím o realitě (tisíckrát zdokumentované kamerami) = to co na letišti při maximální snaze tebe a dalších byly milisekundy = je v reálu něco zcela jiného. Nevěřil si ale sám sis i na letišti naměřil ŽE
Pak je ale denní realita = ty TO cos dělal na letišti dělat NEMŮŽEŠ = auto by ti vydrželo tak týden? 😉
Ale hybrid to může dělat denně týdny měsíce a roky = a taky dělá. protože elektromotoru (i e-CVT) je to jedno. prostě JEN přišlápneš plyn nic víc = a většinou jsi za křižovatkou než někdo zařadí a rozjede se. protože na semaforu FAKT NENÍ ve stavu = jako ty na letišti, když ti šlo o ty milisekundy
No ale pak to hodně z nich (asi většina? :😉 ) nerozdýchá a v době kdy v tom hybridu zpomalíš protože tam je nějaká 50tka nebo i 70tka (i na tý seš v 99% dřív = protože neředíš prostě doslova JEN na začátku přišlápneš a to je celý = rozhýbe se to rychleji = PRINCIP ELEKTROMOTORu = ostatně viz jakýkoliv srovnání Tesla vs nějaký V8 nebo i V12 to samý platí i v případě našich pleček BEZ ohledu na značku)
takže realita milisekund = jsou sekunDY = a to je hodně. To že pak ta většina na omezený rychlosti set metry za křižovatkou ten hybrid kmikne (často dost nepředpisovou rychlostí 😊 to už je jiná (a TAM KDYBY jsme jeli naplno tak TAM viz tvé měření BY MI UJELI 😉
ale VO TOM to je = tam a tak jak reálně jezdíme = vítězí hybrid (v rychlostech jak se NESMÍ NEMÁ jezdit = tam fakt prohraje tam je fakt znát vyšší výkon
tolik k REALITĚ = která koukám dodnes = je lehce popíraná? :-!
Ne, v reálu s normálním automatem zažívám to, co ty s HEV... brzdí mne většina jako tebe, jen o pár milisekund méně 😁
Jinak jo, nedělám to pořád, jestli by to převodovka vydržela? Nevím, ale tankoval bych každou chvíli...
Jinak jo, nedělám to pořád, jestli by to převodovka vydržela? Nevím, ale tankoval bych každou chvíli...
Amaterasu
Jo léta předtím opět obě auta = HDM automat = ten umí to samý (no možná minirozdíly tam jsou ale to není důležité). ale furt ten ELEKTRO motor vs spalovací = jedno jestli Tesla vs nějakej supersport nebo hybrid vs ostatní běžný auta = je to to samý (je to PRINCIP fungování)
takže manuály = tam úplně bez šance = Arese a Áda bez šance :-!
no a spalovák vs elektromotor = taky bez šance
a TEĎ TO PŘIJDE = kombinace převodovky typu e-cvt + elektromotoru = realita často většinou ZA křižovatkou když se auta za touhle kombinací rozjíždí (žádný MILI ale SEKUNDY 😉
a protože u hybridů to je fakt jen o přišlápnutí toť vše = jsi většinou nejrychlejší a ostatních nejen o čumění do mobilu ale často o tom řazení a přece jen z principu složitějším pomalejším rozjedu spalovacího motoru = realita je taková KVŮLI KTERÝ SI KDYSI TO MĚŘENÍ NA LETIŠTI
je to příjemný vedlejší efekt jinak primárně spolehlivého a úsporného pohonu = kterej hodně lidí nevěří až nechápe
s nepříjemným vedlejším efektem = že tě kopyta co se ne a ne rozjíždí štvou eště vo fous víc než dřív 😁
takže manuály = tam úplně bez šance = Arese a Áda bez šance :-!
no a spalovák vs elektromotor = taky bez šance
a TEĎ TO PŘIJDE = kombinace převodovky typu e-cvt + elektromotoru = realita často většinou ZA křižovatkou když se auta za touhle kombinací rozjíždí (žádný MILI ale SEKUNDY 😉
a protože u hybridů to je fakt jen o přišlápnutí toť vše = jsi většinou nejrychlejší a ostatních nejen o čumění do mobilu ale často o tom řazení a přece jen z principu složitějším pomalejším rozjedu spalovacího motoru = realita je taková KVŮLI KTERÝ SI KDYSI TO MĚŘENÍ NA LETIŠTI
je to příjemný vedlejší efekt jinak primárně spolehlivého a úsporného pohonu = kterej hodně lidí nevěří až nechápe
s nepříjemným vedlejším efektem = že tě kopyta co se ne a ne rozjíždí štvou eště vo fous víc než dřív 😁
Jak VDSL u O2 - hybrid o výkonu až...
Hybridní auta bývají obludně těžká a zbytečně složitá, navíc nenabízí manuální převodovku. A mimo město sebou táhnou jen hromadu zbytečného mrtvého balastu, nemluvě o výrazně vyšších cenách, většinou zmenšeném kufru atd. 😒 😒 😒 :no: Petrolheadi hybridy zásadně nekupují! 😄
Hybrid jako druhé auto do města by mi nevadil. Mně se spíš příčí BMW jako MPV, protože kromě designu v tom nic typicky bavoráckého není.
Amaterasu
no a FURT TO SAMÉ = na základě NEZNALOSTI a NEZKUŠENOSTI si vymýšlím = a vymyslím OPAK REALITY (aneb Vaculíkovo pravidlo :-!
Je fakt zajímavý jak platí žejo? teoreticky když plácáš nevíš o čem = tak bys snad MOHL trefovat realitu tak nějak půl na půl = a vo ne (vaculíkovo pravidlo 😄
hele CO si házet korunou? dle všeho realitu skutečnost trefíš ČASTĚJI 😉
Je fakt zajímavý jak platí žejo? teoreticky když plácáš nevíš o čem = tak bys snad MOHL trefovat realitu tak nějak půl na půl = a vo ne (vaculíkovo pravidlo 😄
hele CO si házet korunou? dle všeho realitu skutečnost trefíš ČASTĚJI 😉
Co to máš za nick Hamuno? Nejsi to náhodou ty ten multinickový e😜ert?
Amaterasu
Ne já jsem konečně (pravý ) já 😄
a (už opakovaně) se tady (že jsem já) HLÁSÍM 😁
a (už opakovaně) se tady (že jsem já) HLÁSÍM 😁
Jj, už by si to měl nějak ustálit, dávat každý den na ignor list nový nick je vopruz.
Amaterasu
Co to MELEŠ? mám jeden nic dlouhý LÉTA
bordel REDAKCE že se najednou objevil REDAKCÍ ZRUŠENÝ sloučený nick = to na mě neházej
mám DRUHÝ nick za mnoho let = a narozdíl od ubožáků co jich maj úmyslně mraky se k tomu taky HNED hlásím
takže CO TO MELEŠ?
bordel REDAKCE že se najednou objevil REDAKCÍ ZRUŠENÝ sloučený nick = to na mě neházej
mám DRUHÝ nick za mnoho let = a narozdíl od ubožáků co jich maj úmyslně mraky se k tomu taky HNED hlásím
takže CO TO MELEŠ?
Stupidní výmluvy, kdybys chtěl zachovat identitu, tak jsi Hamun 1, 2, 3. Stejně nediskutuješ, ale jen cíleně provokuješ ty, co ti naletí na provokaci.
Tak nic, no, amaterasu jde k dalším hamunům na ignor list.
Amaterasu
STUPIDNÍ KOMENTÁŘ = někdo tu napodoboval nic a měl HaNumasakra = já prostě po lééééééééééétech mám novej a hned jsem to ŘEKL
fakt sis VYMYSLEL že je špatně dát si jiný nick = a říct to? že správně je přidat jedničku (dvojku trojku) jako FAKT??????? 😲 😁 :😉 :-! 😒]
jako FAKT VÁŽNĚ?????? 😄
není co oddiskutovávat = napíšeŠ kravinu já to vidím OPRAVÍM ti to + dám odkaz
že TY to chápeš jako PROVOKACI a ne UVEDENÍ svého OMYLU NA PRAVU MÍRU = je neoddiskutovatelně jen tvůj pohled tvůj problém (takže CHCEŠ NEopravovat? i když napíšeš BLBOST? o TOM to je? 😉
fakt sis VYMYSLEL že je špatně dát si jiný nick = a říct to? že správně je přidat jedničku (dvojku trojku) jako FAKT??????? 😲 😁 :😉 :-! 😒]
jako FAKT VÁŽNĚ?????? 😄
není co oddiskutovávat = napíšeŠ kravinu já to vidím OPRAVÍM ti to + dám odkaz
že TY to chápeš jako PROVOKACI a ne UVEDENÍ svého OMYLU NA PRAVU MÍRU = je neoddiskutovatelně jen tvůj pohled tvůj problém (takže CHCEŠ NEopravovat? i když napíšeš BLBOST? o TOM to je? 😉
Na jeho obranu to tady psal hned, jak se tu objevil zase jako Kylie, že si založil tento nick a nešlo mu přispívat. Ono s těmi profily to tady zlobí i "normálním" (což u Hamuny ber s rezervou 😁) diskutérům, co tak vím, občas se nedá přihlásit a tak.
Spíš hledání, jak provokovat, snaha zesmesnovat ostatní i za cenu jakékoliv stupidity.
Amaterasu
uvádění věci na pravou míru (většinou včetně odkazu) není provokování = jo NĚKDO to tak MŮŽE vidět, ale to je něco jiného
to čemu nemálo lidí OPRAVDU řekne stupidita = je prostě (ověřitelný) fakt (proto no problem ty odkazY
ale ŽE tu padne neskutečný množství (po tvém) stupidit = to je PRAVDA (a kdybys měl od nějaký vyšší moci typu BŮH seznam = asi bys ČUMĚL jak UMĚL :-!
to čemu nemálo lidí OPRAVDU řekne stupidita = je prostě (ověřitelný) fakt (proto no problem ty odkazY
ale ŽE tu padne neskutečný množství (po tvém) stupidit = to je PRAVDA (a kdybys měl od nějaký vyšší moci typu BŮH seznam = asi bys ČUMĚL jak UMĚL :-!
Většině z vás uniká (kromě snad Midloska), že ti Češi, kteří o sobě všude rozhlašují, jací výborní šoféři jsou, vůbec neumí rozjet se na semaforu. Stojí fronta aut. Žlutá, raz, dva, tři nic. Zelená, raz dva, první strejda se rozjel, hned ale skoro zastavil (řadil z 1 na 2). Blik, žlutá. Druhý strejda to projel a hle, červená. A znovu. Kruhový objezd - nepropustný. On totiž frajírek nebude přece kvůli těm co chtějí najet blikat. Kvůli tomu si Qoqodáka přece nevyfasoval. Tuto neděli jsem si všimnul, že za mnou Q7 nebo něco takového a vůbec se na zadek mého Priusu netlačil a nepředjel mě ve vesnici na 50ce. Nojo, on to totiž byl Němec. Tak se naučte jezdit a pak tady melte.
Tak si to přečti pořádně, já psal o reakci řidiče první 😉
Ó pardon, nebudu to zkoumat ale pokud je to tak, omlouvám se, že jsem ti upřel prvenství. Ale řekni mi, proč jsme národ ubožáků, kteří neumí vůbec jezdit?
V pořádku 😉 Prozkoumej to, zajímavá diskuze, ale opakuje se tady v různých podobách tak 10x za rok, někdy i častěji, dle aktivity Hamuny.
Nemůžeš všechny soudit podle sebe. Že se najde hodně trubců, kteří se za jízdy věnují mobilu či infotanmentu je sice fakt, ale vstahovat to na celý národ může jen někdo s hodně malým rozhledem.
Máš zajímavé sny, přímo sakrasny...nejste sourozenci? 😁