Novinky
Stejně by si ten nesmysl nikdo nekoupil. Dražší jak prémiová konkurence se správným motorem a ne "mrzáckou" 1,6 a elektrikou co musí do zásuvky a co zrovna v tomto případě přidá opravdu znatelně kilo. Nejvhodnější motory pro to zruší (2.0HDI a 1,6 PT bez elektrozávaží) prodávají je předražený nesmyslný PHEV (a 1,5 HDI což snad nejde ani považovat za motor hodný 50😄 a pak se diví, že prodeje jsou mizerný. Tak krásné a pěkně jezdící auto totálně zabité výběrem motoru.
Ale svezl bych se, i přes to všechno to vypadá fakt dobře, hlavně v záplavě všudypřítomné koncernové šedi 😊
PHEV musí do zásuvky? Tak už si konečně vyber. Musí, nemusí? Vždycky jak se to hodí?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mám od Pezotu já. Zítra dostane holčička nové blatníky a taky tyčky stabilizátoru. Jo, ty u Pezotu vždycky odcházely. Už s tím soudruzi z Francie něco udělali?
Nová 508 je fakt dobré auto, PSA se posnažilo, bohužel ho zabil i cockpit, protože to je objektivně jediná chyba na kráse.. Jinak jsem musel uznat, že i francouzi dokáží udělat podvozek jistý, přitom docela komfortní, o vzhledu se nemá smysl bavit, ten liftback v nejvyšší výbavě je nádherný kus,který se nemusí stydět ani v nejdražších ulicích v Prahé či v Monaké. Ještě malé rýpnutí bych měl k HDM, jelikož mám stejný motor (mnou ježděné 50😄 v jiném autě s jinou převodovkou, tak vím, jak umí vystřelit z křižovatky, ale za jízdy to bylo dobře fungující a plynulé.
Chápu tvou nostalgii po 406, mam ji taky rád (obvzláště krásnou 406coupé), nádherný počin ve své době, jen jinak zaměřený, zatímco 406 byla prostorná limuzína nižšího managementu (ten vyšší začínal Pežoty s počáteční 6tkou v označení), ale nová 508 liftback už pro plnohodnotnou přepravu 4 pasažerů nedoporučuji, vzadu se svažuje střecha, takže se vyšší postavy neposadí moc pohodlnně (a ten kufr, ten je jak v Priusu.. na notebook 😁 ), takže je to spíše auto na reprezentaci.. jako služebák bych ji chtěl, jako své auto... asi ne, nemám pro ni využití.
Chápu tvou nostalgii po 406, mam ji taky rád (obvzláště krásnou 406coupé), nádherný počin ve své době, jen jinak zaměřený, zatímco 406 byla prostorná limuzína nižšího managementu (ten vyšší začínal Pežoty s počáteční 6tkou v označení), ale nová 508 liftback už pro plnohodnotnou přepravu 4 pasažerů nedoporučuji, vzadu se svažuje střecha, takže se vyšší postavy neposadí moc pohodlnně (a ten kufr, ten je jak v Priusu.. na notebook 😁 ), takže je to spíše auto na reprezentaci.. jako služebák bych ji chtěl, jako své auto... asi ne, nemám pro ni využití.
Tvůj popis vlastností 508 (dobrý podvozek) mi zní jako scifi ale nemůžu ti nevěřit. Možná se Peugeot po 2 dekádách tápání tedy zase našel. Nicméně, kufr Priusu ten jsi asi zblízka neviděl.
Budeš se divit, ale já Prius i řídil a myslím, že jeho majitel ti to potvrdí 😁 Občas sem chodí a je to jeden z mála slušných diskutérů zde, který řídí hybridy a je přísně objektivní 😊 A netrpí komplexem ze Škodovek!
Ano, fakt se podvozek povedl na poměry francozských aut, jezdil jsem 406,407 a 508 až tu aktuální, udělali velký skok. Nejhorší mi přišla 407.
Ano, fakt se podvozek povedl na poměry francozských aut, jezdil jsem 406,407 a 508 až tu aktuální, udělali velký skok. Nejhorší mi přišla 407.
za nova bola 407 super, len casom to islo dole vodou. 508 mala tiez cez 100 000 km, alebo bola nova?
Říká se, že 407 byla jeden z nejméně povedených Pežotů. Paradoxně jako nástupce jednoho z nejpovedenějších. Designově taky nic moc, ten dlouhý předek se nelíbil.
Snad zase nehodnotíš moderní Peugeoty podle 406? Dnes ta auta jezdí slušně.
Ale ona 406ka jezdí slušně. Pro klidného řidiče jako jsem já stačí. Je velmi pohodlná, akorát nesmíš chtít rychleji projet zatáčku. Proč bych nemohl hodnotit podle modelu, který vlastním a který má pověst velmi povedeného auta?
406tka je za mna dodnes asi najlepsi najelegantnejsi pezot este svojou cistokrvnou pezotackou aurou... a kupatko od pininfariny ani nevravim... dodnes jedno z najkrajsich kupatok vovec.. dnesny predrazeny tazkotonazny pezot s tym bajecnym i cocpitom uz taketo paradne kusky nikdy nespravi ;-\
406 po LF 2.0 HDI jsem taky vlastnil, na tu dobu to bylo skvělé auto. Pohodlné, prostorné a hlavně vzhledově velice nadčasové. Motor byl na tu dobu skvělý, oproti nýtovadlům 1,9 TDI byl krásně tichý, kultivovaný a netrpěl na kopance od turba.
Ja jsem kufr priusu zblizka videl mnohokrat, protoze je to to nejlevnejsi taxi v londyne, proste usmudlane auto, co se pohybuje mestem za co nejmin benzinu. Jak to vyjede mimo mesto, je to bida, hluk, proste spatny. A muzu ti s klidem potvrdit, ze me znovu a znovu udivovalo, jak blbej ten kufr v priusu je.
Jsme meli problem tam hodit dva velky 60l batohy kdyz jsme jeli cestovat… :-!
Kdyz priletite dva a mas velky kufr plus prirucni kufr tak se to tam nevejde a neco budes mit v aute.
To se vejde i do kratkyho Golfa!
https😐/i5.walmartimages.com/…54db8a5710d.jpeg?…
Posledni prius uz ujde
Jsme meli problem tam hodit dva velky 60l batohy kdyz jsme jeli cestovat… :-!
Kdyz priletite dva a mas velky kufr plus prirucni kufr tak se to tam nevejde a neco budes mit v aute.
To se vejde i do kratkyho Golfa!
https😐/i5.walmartimages.com/…54db8a5710d.jpeg?…
Posledni prius uz ujde
Ačkoli s tebou tady bude už z principu 90 procent diskutérů souhlasit, kecáš celkem velké nesmysly. Ale přeber si to sám, nebudu 100x někoho přesvědčovat, že Prius je tichý vůz, protože má elektromotor a že jsi mi vyfotil poloprázdný kufr se dvěma taškama na kraji. Takových tašek tam běžně dáváme 8 každý pátek. Zdravím Londýnostán.
No.. tichý dokud nepotřebuješ akcelerovat za městem, pohon je totožný s Aurisem HSD, že ?
Jistě, je to identický pohon. Akceleruju na vysavač asi tak 4x za 180 trasu? Víc to nebude. A kromě vysavače absolutně tichý vůz, i když je spalovák zapojen.
K cemu ti je elektrika kdyz jedes 80 na spalovak, odhlucneni od podvozku nad 80 kmh je fakt spatny.
Staci se projet jakymkoliv jinym autem. Golf s 90kW je za dve tretiny penez, je mnohem tissi, rychlejsi a jezdi za 5-6 litru.
Prius ma vyhodu jen a pouze ve meste, tam se neni o cem bavit.
A na tom kufru trvam, protoze s tim mam celkem slusnou zkusenost.
Staci se projet jakymkoliv jinym autem. Golf s 90kW je za dve tretiny penez, je mnohem tissi, rychlejsi a jezdi za 5-6 litru.
Prius ma vyhodu jen a pouze ve meste, tam se neni o cem bavit.
A na tom kufru trvam, protoze s tim mam celkem slusnou zkusenost.
Uz jsem sem tu fotku jednou daval, ale proc ne znovu: https😐/moje.auto.cz/?…
Nerikej mi, ze sem nedas dva batohy...
Co se tyka "vysavace", s kazdou generaci se to znatelne zlepsuje. Podle mne 4. generace (ta aktualni) neni pro akceleraci vyrazne horsi nez benzinovy spalovak na trojku a ten motor slysis jen par vterin pri akceleraci.
Pokud jedu 90-100 po rovine nebo do mirneho kopce, tak motor neslysim ani s vypnutym radiem. Hluk od kol nedokazu posoudit, nemam rozumne srovnani s jinym autem.
Nerikej mi, ze sem nedas dva batohy...
Co se tyka "vysavace", s kazdou generaci se to znatelne zlepsuje. Podle mne 4. generace (ta aktualni) neni pro akceleraci vyrazne horsi nez benzinovy spalovak na trojku a ten motor slysis jen par vterin pri akceleraci.
Pokud jedu 90-100 po rovine nebo do mirneho kopce, tak motor neslysim ani s vypnutym radiem. Hluk od kol nedokazu posoudit, nemam rozumne srovnani s jinym autem.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Prius PHEV, ten moc velkej kufr nemel clovece.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PHEV asi bude mít menší, to nevím. V tom mém trojkovém je vzadu taková veliká letištní plocha, že se tam vejde víc pytlů cementu, než do Peugeotu. Za mě spokojenost na maximu, je to asi nejvetší kufr co jsem kdy v nějakém svém autě měl.
Nezlobte se na mě, já mám opravdu problém porozumět, proč bych měl kufr trojkového Priusu chápat jako malý.
Nezlobte se na mě, já mám opravdu problém porozumět, proč bych měl kufr trojkového Priusu chápat jako malý.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Protoze Ozzman zna jen kufr plug-in Priusu, ktery je na vysku opravdu maly. I kdyz pro rodinu na cestu k mori staci 😉 https😐/moje.auto.cz/?…
Ostatni Priusy ten problem nemaji: https😐/moje.auto.cz/?…
Ostatni Priusy ten problem nemaji: https😐/moje.auto.cz/?…
Nechápu tvou rodinu...my se aktuálně s naší tříčlenou rodinnou chystáme k moři kombíkem střední třídy a musel jsem koupit střešní box 😁 😁
tak za tu cenu ma polestar 2. aj ked pse peugeoty svojho casu chvalili, ktovie, asi na okruhu by vyhral 😄
Z Peugeotu mám takový pocit, že schválně cpe PHEV kam může a spoléhá na to, že to při emisním zdražování lidé překousnou a koupí si to, i kdyby nechtěli nabíjet. A vůbec se mi to nelíbí.
V zahraničních testech dopadla 508 PSE katastrofálně, to auto je prý kvůli své obludně vysoké hmotnosti naprosto nesportovně jezdící a o nějaké radosti z jízdy na okruhu či okreskách nemůže být ani řeč. Který petrohead by si takovou (a navíc šíleně předraženou) hrůzu koupil?! Když si vzpomenu třeba na legendární 405 Mi16, je 508 PSE k smíchu, či spíš k pláči. A novou 208 GTi a 308 GTi ti magoři neudělali vůbec! Asi proto, aby všechny své zákazníky nahnali k Hyundai, Fordu a Toyotě! 😲 😒 😒 :no: :no: :no: :no: :no: Hanba, Peugeote! (a Renaulte!)
Ford ani Toyota nemá Dsegmentový sedan, který by byl sportovně založen, nebo né v EU. Toyota snad nemá nic takového vůbec, ta sportovnější auta dělá s jedním párem dveří, Ford také a jediný příbuzný je (a spíš asi byl, protože ho aktuálně v ceníku nevidím) USA Monde👋Fusion s 2.7EB V6 AWD a 325k.
Já jsem s těmi konkurenty samozřejmě myslel hot Hatchet B a C segmentu - moje reakce se netýkala jen 508 PSE, ale toho, že Francouzi si kompletně zlikvidovali své ostré modely. Přitom v této kategorii byli po desetiletí skvělí! 😲 😲 😲 :no: :no:
Já tajně doufám, že z Dieppe vyjede nějaká nová Alpina, které nebude elektrická... ale asi ne 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty megaledvinky.... já ti nevím, asi radši něco z Ingostadtu... 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To máš pravdu, já na ty Němce nejsem extra vysazený i když BMW jsem měl vždy rád, volil bych pro zábavu asi někde jinde.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, z aktuálních sportovnějších aut BYCH si šel pro pozérského Mustanga GT, mne se to prostě líbí, navíc je to Ford.. víš jak, taky držím vlajky! 😁
Zajímavý možná bude ten Nissan 400Z, ale kdybych k tomu Stangu měl ještě mít nějaké další auta pro zábavu, z nových bych k velkému Coupé bral nějaký malý HH, třeba FieSTu, nebo kabriolet, tedy Roadster - MX5
Zajímavý možná bude ten Nissan 400Z, ale kdybych k tomu Stangu měl ještě mít nějaké další auta pro zábavu, z nových bych k velkému Coupé bral nějaký malý HH, třeba FieSTu, nebo kabriolet, tedy Roadster - MX5
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Takhle, Lexus se mi nelíbí, byť bude jezdit zajímavě, navíc Mustang můžeš mít i s manuálem, doporučuje 10 z 10ti Arese a asi bych takové auto chtěl, at si mohu vytáčet motor čistě pro radost 😊
FieSTa je dobrá, ja bych dal přednost HH z Francie, ale ti už nějak nic takového nevyrábí dnes.... bohužel.
FieSTa je dobrá, ja bych dal přednost HH z Francie, ale ti už nějak nic takového nevyrábí dnes.... bohužel.
ale ekonomického, snaží se nesmyslnou cenu elektrickobenzínového auta zakrýt výkonem. Ale Peugeot si to nevymyslel, to zelení papaláši vymysleli výpočet pro emise. Je to stejné jako s emisním podvodem u dieslů, měřící cyklus byl tak nereálný, že automobilky měly prostor to ošidit, aby auta byly úspornější a výkonnější. No Vejražka mi zase dá.
Jak je teda možné, že VW přišlo s novým Arteonem R, Golfem R, Tiguanem R, Formentorem apod. které mají normální 2l benzín, taky přes 300hp a cenově vycházejí ještě levněji než ten Peugeot??
Tohle je prostě jen neochota/neschopnost Peugeotu takové auto vyvinout, homologovat a prodávat, EU s tím nemá co dělat. Vzít existující hybridní techniku a trochu ji potunit je mnohem jednodušší a proto to taky takhle očurali, dali pár zelených nálepek a nesmyslnou cenovku.
Tohle je prostě jen neochota/neschopnost Peugeotu takové auto vyvinout, homologovat a prodávat, EU s tím nemá co dělat. Vzít existující hybridní techniku a trochu ji potunit je mnohem jednodušší a proto to taky takhle očurali, dali pár zelených nálepek a nesmyslnou cenovku.
Ale to vše má logiku, VW má řady ID, které snižují flotilové emise, Peugeot má akorát el. odvozeniny a proto musí snižovat emise pomocí kočkopsa elektrickobenzínového.
Peugeot má elektrickou 208, 2008 a Traveller. K tomu mraky plug- in hybridů, takže nevidím jediný problém, proč by nemohli emise plnit i tak.
Když si vezmeš šíři mainstream portfolia VW group, tak mají akorát 2* ID, jednou Enyaq a 3* prcci z Blavy, kterých se prodá pár ks. Plug-in verzí mají míň než PSA .
Když si vezmeš šíři mainstream portfolia VW group, tak mají akorát 2* ID, jednou Enyaq a 3* prcci z Blavy, kterých se prodá pár ks. Plug-in verzí mají míň než PSA .
....z 0-100 za 5.2 to je bída. To auto musí vážit alespoň 2.5 tuny...... :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Protože jiné auta téhle třídy, s 2l benzínem s výkonem okolo 300hp, tu stovku udělají rychleji než 360hp v hybridním Peugeotu proto bída. Navíc ten rozdíl ve vyšších rychlostech bude ještě markantnější.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Sám sis odpověděl. Nejvýkonnější Superb, který má o 80koní míň, tu stovku udělá za stejný čas jako ten Peugeot.
Pokud vezmu střední třídu, tak tam máš Passat 280k, Arteon R 320k, Superb 280k. Když vezmu střední SUV, tak Tiguan R 320k, Formentor 310/390k, Ateca 310k .
O třídu níž Golf R Variant 320k, Cupra Leon ST 310k,
Mercedes CLA AMG 35/45 306/422k.
Ano takhle silné 2l dělá prakticky už jenom koncern, ale jsou levnější než Peugeot a reálně rychlejší i přes nižší výkon.
Vyšší rychlost beru třeba zrychlení 80-160, 100-200 apod.
Pokud vezmu střední třídu, tak tam máš Passat 280k, Arteon R 320k, Superb 280k. Když vezmu střední SUV, tak Tiguan R 320k, Formentor 310/390k, Ateca 310k .
O třídu níž Golf R Variant 320k, Cupra Leon ST 310k,
Mercedes CLA AMG 35/45 306/422k.
Ano takhle silné 2l dělá prakticky už jenom koncern, ale jsou levnější než Peugeot a reálně rychlejší i přes nižší výkon.
Vyšší rychlost beru třeba zrychlení 80-160, 100-200 apod.
Na váze mu naměřili jenom 2 tuny (přesně 1981 kg) a zrychlení měl v testu 5,9 (s plně nabitou baterkou, s vybitou 8,5) ve verzi SW. To jsou na objem 1.6 litru celkem slušné hodnoty. Koukat na udávaný výkon hybridu nemá smysl, to je jenom číslo na papíře.
Jak už jsem sdílel pod článkem o DS
A6 55TFSI (V6 250kW) - od 1 793 900Kč
S4 Avant - 1 777 900Kč
MB E 450 4Matic (R6 270kW) - 1 754 500Kč
BMW 540i (R6 245kW) - 1 638 000Kč
BMW M340i Xdrive (R6 275kW) - 1 703 000Kč
A to nemluvě o tom, že sedan 508 PT 225 váží o "neznatelných" 430Kg!!! méně, než sedan PSE.
A6 55TFSI (V6 250kW) - od 1 793 900Kč
S4 Avant - 1 777 900Kč
MB E 450 4Matic (R6 270kW) - 1 754 500Kč
BMW 540i (R6 245kW) - 1 638 000Kč
BMW M340i Xdrive (R6 275kW) - 1 703 000Kč
A to nemluvě o tom, že sedan 508 PT 225 váží o "neznatelných" 430Kg!!! méně, než sedan PSE.
Presne ako si napísal.Za tie prachy sú ďaleko lepšie aj priestranejšie autá ako volaký P 508.To auto je strašne nízke /1,4 m/ a vzadu prakticky len pre deti. :no: A to ešte nemusíš vláčiť kábel a ťažkú baterku.
A to tady bylo ještě keců, že když máš auto za milion, tak tě 2 litry spotřeby navíc při benzínu nezruinují. Teď tu máme auto za mega 3/4 a to proto, aby šetřilo 2 litry benzínu. Za tuhle hrůzu zaplatíš jen pojistku 40t, a 4 roky ztratíš půl hodnoty auta. Celého nového pažouta v čistém benzínu.
Lenze porovnavas iba voci spalovaku, porovnaj -e verzie tvojich spomenutych a budeme na ale ze uplne inych cislach. Porovnat to sice tak mozes, ale porovnavas neporovnatelne, resp zameral si sa len na jeden parameter.
Vždyť to je jejich ctnost, že to je díky bohu jen spalovák. A je to problém Peugeotu, že zazdili vše kromě 1,6 a tak tam musí narvat půl tuny elektrického balastu, aby z toho něco vydolovali. Benzínový dvoulitr +/- 300 koní by tomu slušel o hodně víc a ještě by to nevážilo tolik jak tři mrtvoly hrocha. Samotky 1,6 PT 225 koní je na 1420 kg, což je velice dobré. Tady už tě od dvou tun moc nedělí.
A nehnevaj sa, ale argumentovať tým, že niekde v Košiciach nestretávaš 508 je smiešne. Predalo sa ich na Slovensku 422 ks. Áno, oproti Superbu či Passatu je to slabota, ale aspoň netrep, keď máš prehľad len o svojom najbližšom okolí.
A za prvý polrok má 508 v Európe 14125 registrácií, viac, ako Arteon. Nevydávaj svoje dojmy za fakt, dík.
Za druhé to není výhoda PSE a nebo chyba mnou vybraných. Já to beru naopak jako výhodu, že jsou auta se správným motorem, bez zbytečného závaží, s celkově lepším pohonným řetězcem a za podobné ceny. Naopak to beru jako selhání PSA, že do DS nebo právě tohoto Peugeotu nemají žádný odpovídající motor a to ani naftový ani benzínový. Dělali 1,6PT 225 koní (i ten 1,6 bez elektriky zrušili). Evidentně by tak nebyl takový problém vyladit 2.0 na výkon okolo 300 koní, se kterým by celá 508 vážila okolo 1,5t a ne okolo 2t. Jelo by to lépe, alespoň jako celek.
Rezignovali na všechny použitelné pohonné řetězce a na poptávce to je vidět.
Mají to maximálně jako predváděčky na salónech. 2.0 HDI byl zaručeně nejprodávanější motor v 508 a přesto ho zrušili.
Obhajuješ neobhajitelné